Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 fiona og olsen, lidt ridevideo
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 21:06
Heyson 8)

Jæs, altså..

I mandags red jeg og fiona på banen fordi nogle sprang i ridehuset, der var enoooormt mudret og rigtig meget vand på banen, og vi havde også lidt problemer med lyset, men vi fik da det hele til at virke.
Jeg filmede fiona lidt da hun galoperede.
Jeg galoperede ikke, da jeg ikke turde, da francesca har en idé om at en galop skal være så hurtig som muligt, så det turde jeg altså ikke, af frygt for hun skulle glide.
Men ihverfald, her er videoerne, fiona vil gerne have noget konstruktiv kritik, hvis man kan se noget ordentlig på videoerne.

mørke+mobil+løbende objekt=dårlig kvaliteet.

Travvideo


Og den anden video har ikke lyst til at samarbejde, og vil kun oploades på 50%, så ligenu må i nøjes med denne, meget korte video, hvor der næsten ingenting er at se.
Den anden vidoe kommer når den har lyst.






HEDVIGLAERKE B-)

sig hvad du mener, men hvad du siger


0
0
Svar på denne tråd
 
 HAHAHHA :D
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 21:11

ja, jeg fik mest et grin over din københavnerstemme, men ja, :D jeg er jo undercover københavner, så jeg skal nok passe på ! :D haha ejj .




Kirstine Bøndergaard™

- Med den fantastiske hest Spegill d;

Rest in peace lille Hmori. Du vil altid være elsket og savnet <3

16/6/2007 - 30/12/2007


0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 21:12

Hyggeligt d: Men altså, kan ik rigtig give kritik da man kun kan se sooooort


» PERNILLE «

uden ridning - med fodbold (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 21:13

Fed video, Lærke. Dig og dine videoer. De er på en eller anden måde, altid så underholdende. :D


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 7777777
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 23:02

Helt sikker på jeg kender stedet.

Hvor er det ?



x Cecilie & Ceylon x

RIP Ceylon Du vil ALTID være husket, ALTID

†24/12 2007

Din Jul var bedre i Himlen, det var min bare ikke /:

Godt Nytår


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 13:35

for satan bobby en god video! - lige sådan en hvor bare kan gi' mig masser af kritik og det hele


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 18:57

Hahah najs (:

Din stemme er enormt undeholdende lærke xd



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalaalal
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 22:35

ikke for at kritisere nogen, men holdakæft jeg fik meget ud af den vidio! omg



kh oompa

der hader signature fordi de skal være så fisse fancy

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 14:29
Jaer okay,

men her er den anden, hvis man kan se mere her:

s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view&current=B...etarted003- 1.flv

^jeg undskylder for mit sprog




HEDVIGLAERKE B-)

sig hvad du mener, men hvad du siger


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 14:35

fiemie: aaajjj nu skal du ikke sidde der og være ironisk, og det er altså en virkelig god og læringsfyldt video


lærke: hold da op, "fu'ck og pi'k og l'ort og s'hit" - hvad det der var f'uck, p'ik, l'ort og s'hit?


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 14:51
Fiona - ved ikke hvad der skete, men francesca vile ihvertald ikke stå stille, ved ikke om det er det jeg bander over




HEDVIGLAERKE B-)

sig hvad du mener, men hvad du siger


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 18:15

haha hedvig hvor er du dog griner :)


kan i hvertfald sige du skal side meget mere stille med dine hlnder da de er meget urolige, og du skal drive lidt mere frem ad i traven :)


---Cecilie C
lalle og chloé


R.I.P Lille skat

Penny du er evig savnet !
10-05-07
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 18:18

hahaha ;D



» Mvh. Emma og Birger

rest in peace, tarzan! <3 - d. 17/12 - 07 :'(

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider