Heyson 8)
Jæs, altså..
I mandags red jeg og fiona på banen fordi nogle sprang i ridehuset, der var enoooormt mudret og rigtig meget vand på banen, og vi havde også lidt problemer med lyset, men vi fik da det hele til at virke.
Jeg filmede fiona lidt da hun galoperede.
Jeg galoperede ikke, da jeg ikke turde, da francesca har en idé om at en galop skal være så hurtig som muligt, så det turde jeg altså ikke, af frygt for hun skulle glide.
Men ihverfald, her er videoerne, fiona vil gerne have noget konstruktiv kritik, hvis man kan se noget ordentlig på videoerne.
mørke+mobil+løbende objekt=dårlig kvaliteet.
Travvideo Og den anden video har ikke lyst til at samarbejde, og vil kun oploades på 50%, så ligenu må i nøjes med denne, meget korte video, hvor der næsten ingenting er at se.
Den anden vidoe kommer når den har lyst.