Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ang. part.
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 20:51

Hejsa.


Er det bare helt umuligt, at finde nogle, som mangler rytter i midtjylland?


Jeg red i en salgsstald, indtil for 2 mrd siden, da de skulle flytte. Så langt, at jeg desværre ike kunne blive ved med at ride der. Men nu vil jeg selvfølgelig gerne have noget at ride på igen. Men kan bare ike finde noget.


Kender du nogle der mangler en erfaren rytter? Kig evt. min annonce.


Men er det bare mig der har det sådan?


Hilsen

Camilla / Camilla ♥Kctm♥


Vis din respekt overfor heste, så viser de deres.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 21:00

Nu ved jeg ikke med Midtjylland, da jeg bor i København.

Men kender godt det der med, at det kan være fuldstændig umuligt at finde part... Har selv stået i samme situation adskillige gange.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ttttttttttt
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 21:04

Hvor bor du?



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zinfandel
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 21:47

Det tog mig 1 år at finde part. Midt/østjylland. Ret træls :/



Emilie & Zinfandel

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 21:50

tja, jeg har heldigvis ikke det problem mere da jeg ikke rider.

Men ja, det træls når der ikke er noget i nærheden af en selv.


Man kan ikke rigtig gøre andet end evt. oprette annoncer, sætte sedler op på eventuelle rideskoler osv.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 21:55

MIG'MIG'MIG'MIG!!!


Jeg mangler en FAST halvpart. Se min præs. under Nellie.



Signe og prinsessen Nellie

-

Jeg elsker dig og jeg har et problem med det.

- Bu 06/07 <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 blah...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 22:14

Husker jeg helt forkert, - eller kan det passe du engang var på Bornholm og sammen med Katrine/Signý eller sådan noget?


Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate...

0
0
Svar på denne tråd
 
 jyyjjyyjy
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 07:48

Jeg tror det er pga din alder, da mange søger parter over i hvert fald 16 år.


Men skulle da mene, at det var til at finde. Jeg fik da 20 heste tilbudt, da jeg havde en annonce på Hn.



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til RikkeEvigGald
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 09:13

Bor midt mellem Viborg og Silkeborg, ved en by, som hedder Kjellerup.


Hilsen

Camilla / Camilla ♥Kctm♥


Vis din respekt overfor heste, så viser de deres.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalala
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 11:50

det tog også mig noget tid at fidne fems, men hende har ejg jo sagt op nu. men det handler bare om ikke at være for kræsen!!!!! man kan jo altid tage ud at se på dyret og se hvad det fører til



kh oompa

der hader signature fordi de skal være så fisse fancy

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider