Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Lidt nye billeder af Santana. :D
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 20:26

Hey alle sammen. ;D

Jeg tog lidt billeder af Santana idag løs på ridebanen, han løb rundt helt af sig selv, i en rar lille lunte trav og nogle gange når jeg pressede lidt på ham galopere han også, men ikke meget. :D

Bag efter red jeg ca. i 20-30 minutter i skridt på banen. :D

Men nu til billederne:


Han må hellere passe på han ikke for våde fusser, synes jeg han ligner en der tænker. ;D


Det her kunne være et typisk billed af min gamle halvpart Coco, men det er det jo ikke for det er Santana. ;) (Hvis nogle kan huske det slog Coco tit med hovedet på billeder jeg viste)


"Kan det mon spises?" :D


"Her kommer jeeeg" :D


Jeg er vild med det her billed af Santana. ;D


Hvad synes i om billederne? ;D
Og er det bare mig eller ser Santana meget tynd ud på de her billeder? :)

Jeg skal også ud til Santana imorgen, da han skal baby-sittes da han skal have raspet tænder. Så har lovet hans ejer at jeg nok skal tage mig af ham, det bette pus. :D




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 20:28

Tænkte faktisk også på at han så lidt tynd ud?


Men som altid super gode billeder!! :D
Tager du til stævner i Nordsjælland og tager billeder? :b


Og Santana er jo bare en smuksak og charmetrold uden lige!



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 20:29

smukke dyr =D


rigtig flotte billeder ;D


og hmm jo han ser en anelse tynd ud. han minder mig lidt om min gamle hest




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfdhjg
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 20:29

dejlige billeder.

jo hun ser lidt tynd ud.



- Signe.



Have you hugged a pirate today ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 20:32

kanon gode billeder, synes virkelig der er noget over dem.


Og jo, du har ret i han ser lidt tynd ud, ikke overdrevet, men en smule.


Men ja, en lækker hest er han jo :) uden tvivl.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 uttujt
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 21:33

Han ser rigtig dejlig ud, og flotte billeder



Maja,-

*But in dreams*

*I still hear your name*

*and ind dreams, we will meet again*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zinfandel
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 21:39

Han er rigtig køn :) Og gode billeder selvom vejret er trist. Tænkte også lidt på han var lidt tynd :)



Emilie & Zinfandel

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 23:25

Ejj, hvor er han køn og rigtige gode billeder af den kønne


KNusser Herfra



PONY SÆLGES.


KONTAKT MIG PÅ:

2554 3824

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala.
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 14:13

Fuuuck en klam bane

Dejlig hest


Da'da'da'daaaaaaa the GED.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 14:32

Sikke en super smuk hest!


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 lakrids?
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 15:02

Han er lidt tynd?

Hvor gammel er han?

- jeg elsker dine billeder. de er vildt gode.


/ LÚL
Jeg kan alt
- jeg er bare ik' så skide go' til det?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 16:40

De er fandme gode! (Y) Og han er jo bare en lækkerbidsken uden lige ;) (Y)

Nej, ikke tynd, mere muskelfattig :)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 21:29

Det er nogen kanonbilleder du har taget, som altid.

Og Santana er jo bare for lækker :D


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 13:58

Rigtig gode billeder. Santana er virkelig en flot hest :)


BTW. Hvilket kamera har du? (:


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 14:00

det sidste billede er godt! :D elsker det!

- .. den er jo suk som altid :D kan ikke huske om det er en han eller hun :b


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 14:03

som altid, rigtig flotte billeder Jeg er vild med din måde at "fange" hesten på , hvis du forstår.


og rigtig flot hest. :b



M.v.h Dums<3

- hver har sin mening. -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 19:02

Så er jeg ikke den eneste som synes han ser tynd ud. Men han kan desværre ikke få mere mad, og han spiser altid helt op. Dog spiser han tit ikke sit hø op.

Støjer: Det kommer an på hvor i nordsjælland det er, måske hvis det er et sted der er let at komme hen. :D
Jeg har hvert været taget til Bernstoffparken et par gange. ;)
Og ja, han er en værre charmetrold og tak. ;D

oo2-Pirat: Tak. ;D
Hvordan så din gamle hest ud?

Signe (Jensen): Tak og han er en vallak. ;)

blondine milh: Tak, er også glad for billederne. ;D
Nej, han er ikke overdrevet tynd, men blev lidt chokeret da jeg så billederne.

BS-Røjsen: Mange tak. ;D

Emilie (Zinfandel): Tak. ;D Vejret var faktisk ikke helt så trist, solen halvt skinnede hvert fald. :D

flobber: Tak, synes også han er virkelig smuk. ;D

Laura ♥Strauss Miit et og alt&#: Banen er da bedre end hvis den var helt til frosen. :)
Og tak. :D

Eline ♥Bell♥: Tak. :D

LÚL xD: Tak. ;D Han er 7 år. ;)

Sascha (Nathalie): Taak og ja, han er en rigtig lækkerbidsken. ;D
Synes faktisk han har fået flere muskler synes jeg startede på ham. :) Men han kunne da godt trænge til maaange flere og større muskler. :D

Emma (Flossy): Tak skal du have. ;D

whatever: Tusind tak. :D
Jeg har et Canon EOS 350D.

Bella: Jeg elsker også selv det sidste billed af ham, synes han er så floot på det. ;D
Og Santana er en fin lille vallak. ;D Og tak. ;D

Dums: Forstår godt hvad du mener og tak. ;D
Og velkommen tilbage, lang tid siden man har hørt fra dig. :D




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 19:14

Rigtige gode billeder.

Er vild med det sidste billede.

Det er en virkelig en flot hest


L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 16:34

Det er heller ikke det jeg siger ;) Han har klart forbedret sig i takt med hans uddannelse, men han er jo ikke ret gammel (så hut jeg hvisker :P) så man kan jo ikke forvente det helt store af ham :)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllll
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 16:57

haha det lyder hyggeligt! ELSKER billeder nummer 4! det er virkelig flot taget! :D


Line SØGER PART!

klik: her, her, her, her eller her.

>> Brug hovedet husk hjelmen <<

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 17:22

nej syntes ikke han er FOR tynd men ja lidt tynd er han men slet ikke noget der gør ret meget vil jeg mene ;)


syntes han er super lækker virkelig en dejlig krikke


syntes navnet santana minder om et pige navn :P


---Cecilie C
lalle og chloé


R.I.P Lille skat

Penny du er evig savnet !
10-05-07
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider