|
|
|
|
| Epirus |
|
|
Tænkte faktisk også på at han så lidt tynd ud? Men som altid super gode billeder!!  Tager du til stævner i Nordsjælland og tager billeder? :b Og Santana er jo bare en smuksak og charmetrold uden lige! 
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
smukke dyr =D rigtig flotte billeder  og hmm jo han ser en anelse tynd ud. han minder mig lidt om min gamle hest 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfdhjg |
| Forfatter:  |
Signe (Jensen) |
| Dato:  |
08-01-2008 20:29 |
|
dejlige billeder. jo hun ser lidt tynd ud.
- Signe.
Have you hugged a pirate today ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
kanon gode billeder, synes virkelig der er noget over dem. Og jo, du har ret i han ser lidt tynd ud, ikke overdrevet, men en smule. Men ja, en lækker hest er han jo uden tvivl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uttujt |
| Forfatter:  |
BS-Røjsen |
| Dato:  |
08-01-2008 21:33 |
|
Han ser rigtig dejlig ud, og flotte billeder 
Maja,- *But in dreams* *I still hear your name* *and ind dreams, we will meet again*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zinfandel |
|
|
Han er rigtig køn Og gode billeder selvom vejret er trist. Tænkte også lidt på han var lidt tynd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ejj, hvor er han køn og rigtige gode billeder af den kønne  KNusser Herfra
PONY SÆLGES. KONTAKT MIG PÅ: 2554 3824
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| lakrids? |
| Forfatter:  |
LÚL xD |
| Dato:  |
09-01-2008 15:02 |
|
Han er lidt tynd? Hvor gammel er han? - jeg elsker dine billeder. de er vildt gode.
/ LÚL Jeg kan alt - jeg er bare ik' så skide go' til det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| george |
|
|
Det er nogen kanonbilleder du har taget, som altid.  Og Santana er jo bare for lækker 
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Rigtig gode billeder. Santana er virkelig en flot hest  BTW. Hvilket kamera har du? (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
10-01-2008 14:00 |
|
det sidste billede er godt! elsker det! - .. den er jo suk som altid kan ikke huske om det er en han eller hun :b
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
som altid, rigtig flotte billeder Jeg er vild med din måde at "fange" hesten på , hvis du forstår. og rigtig flot hest. :b
M.v.h Dums<3 - hver har sin mening. -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Så er jeg ikke den eneste som synes han ser tynd ud. Men han kan desværre ikke få mere mad, og han spiser altid helt op. Dog spiser han tit ikke sit hø op.
Støjer: Det kommer an på hvor i nordsjælland det er, måske hvis det er et sted der er let at komme hen.  Jeg har hvert været taget til Bernstoffparken et par gange.  Og ja, han er en værre charmetrold og tak. 
oo2-Pirat: Tak.  Hvordan så din gamle hest ud?
Signe (Jensen): Tak og han er en vallak. 
blondine milh: Tak, er også glad for billederne.  Nej, han er ikke overdrevet tynd, men blev lidt chokeret da jeg så billederne.
BS-Røjsen: Mange tak. 
Emilie (Zinfandel): Tak. Vejret var faktisk ikke helt så trist, solen halvt skinnede hvert fald. 
flobber: Tak, synes også han er virkelig smuk. 
Laura ♥Strauss Miit et og alt&#: Banen er da bedre end hvis den var helt til frosen.  Og tak. 
Eline ♥Bell♥: Tak. 
LÚL xD: Tak. Han er 7 år. 
Sascha (Nathalie): Taak og ja, han er en rigtig lækkerbidsken.  Synes faktisk han har fået flere muskler synes jeg startede på ham. Men han kunne da godt trænge til maaange flere og større muskler. 
Emma (Flossy): Tak skal du have. 
whatever: Tusind tak.  Jeg har et Canon EOS 350D.
Bella: Jeg elsker også selv det sidste billed af ham, synes han er så floot på det.  Og Santana er en fin lille vallak. Og tak. 
Dums: Forstår godt hvad du mener og tak.  Og velkommen tilbage, lang tid siden man har hørt fra dig. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
10-01-2008 19:14 |
|
Rigtige gode billeder. Er vild med det sidste billede. Det er en virkelig en flot hest 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lllllllll |
| Forfatter:  |
heste-piiiin |
| Dato:  |
11-01-2008 16:57 |
|
haha det lyder hyggeligt! ELSKER billeder nummer 4! det er virkelig flot taget! 
Line SØGER PART! klik: her, her, her, her eller her. >> Brug hovedet husk hjelmen <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
11-01-2008 17:22 |
|
nej syntes ikke han er FOR tynd men ja lidt tynd er han men slet ikke noget der gør ret meget vil jeg mene  syntes han er super lækker virkelig en dejlig krikke syntes navnet santana minder om et pige navn 
---Cecilie C lalle og chloé R.I.P Lille skat Penny du er evig savnet ! 10-05-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|