|
|
| Spørgsmål - de unges forbrug |
| Forfatter:  |
stellalove |
| Dato:  |
08-01-2008 09:33 |
|
Hej  Vi har som mange andre, projekt i skolen. Mit emne er om de unges forbrug, og jeg tænkte, at I nok godt vil hjælpe os, ved at besvare nogle spørgsmål. her kommmer de: Hvor gammel er du? Får du lommepenge? Og hvor mange? Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Tjener du selv penge? Hvor mange? Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Hvad bruger du penge på? Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Sparer du nogle af dine penge op? Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Synes du selv, at du bruger for mange penge? Undskyld de mange spørgsmål. Vi håber at I vil besvare dem allesammen. På forhånd tak!!! 
Katrine&Voodan ♥ Når man er håbløs, så er man jo noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Hvor gammel er du? - 16 år
Får du lommepenge? Og hvor mange? - nope
Hvor mange at dine lommepenge bruger du? %
Tjener du selv penge? Hvor mange? Ja, tjener omkring 2000 kr. om mdr. pt.
Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? hver en krone. låner ind i mellem af min mor også.
Hvad bruger du penge på? mad, frokost når jeg er på arbejde/i skole, udstyr til hesten, tøj, makeup og sådan noget. køber dog aldrig mere end jeg bruger.
Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? mad.
Sparer du nogle af dine penge op? det har jeg ikke penge til.
Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) skal til at købe en mobil, en scooter og skal have transporteret min hest over.
Synes du selv, at du bruger for mange penge? nej, jeg bruger så lidt jeg kan.
Amanda&Björk Team Korshøje Nu uden Fantacy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor gammel er du? |
|
|
Hvor gammel er du? - 15 Får du lommepenge? Og hvor mange? - Niks Hvor mange at dine lommepenge bruger du? - Ingen Tjener du selv penge? Hvor mange? - Nej, men jeg har en del fra fødselsdag og jul Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? - 10 kr. xD Hvad bruger du penge på? - Udstyr til hestene Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? - Niks Sparer du nogle af dine penge op? - Alle sammen Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) - Ingen Synes du selv, at du bruger for mange penge? - Nej
Hilsen Camilla 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
|
|
Hvor gammel er du? 15 år.. Får du lommepenge? Og hvor mange? ja, 200 kr. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? betaler selv mobil, så det går de fleste af penge på. Tjener du selv penge? Hvor mange? ja, er lige begyndt, men omkring 2000 om måneden Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? lige fortiden alle sammen, da jeg har bestilt sprogrejse. men ellers omkring 300 kr Hvad bruger du penge på? blade, mad, bus/tog, ture med veninder, tog Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? ja bus og tog. Sparer du nogle af dine penge op? ja. til sprogrejse. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) nej, er for det meste for grådig til at betale så store ting selv. Synes du selv, at du bruger for mange penge? nogengange, andre gange ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mig mig mig |
|
|
Hvor gammel er du? -18 Får du lommepenge? Og hvor mange? -Ikke efter jeg blev 18. Får SU nu jo. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? -... Tjener du selv penge? Hvor mange? -Jeg får lidt over 2000 om måneden i SU og tjener selv mellem 600 og 1000 om måneden, når jeg går igang med mit nye job. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? -Mange.. Alene på transport kan det godt snige sig op på omkring 800 kr.. Medicin 500-800 (skal lige finde ud af det).. Mobil 200-300.. Og dem der er til overs går enten til div. udgifter som fx fødselsdage osv, eller også skal jeg til at spare op til en Londontur, nye piercinger og en tattoo.. Som om jeg nogensinde får råd til alt det  Hvad bruger du penge på? -Ovenstående. . Transport, mobil, medicin, lidt mig selv (sjældent dog), af og til mad og så ellers div. udgifter Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? -Igen.. transport, medicin og mobil er fast.. Sparer du nogle af dine penge op? -Skal jeg igang med, ja Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) -Lige nu kørekort samt at jeg skal have ny computer, da min egen er død -.- Og festivaler og rejser? Synes du selv, at du bruger for mange penge? -Ja Men ikke på mig selv.. Synes bare der ryger mange penge til alt det kedelige (; Jeg bruger sjældent penge på mig selv.
-applecheeks "I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhm jo kan jeg da godt . |
|
|
Hvor gammel er du? 17. Får du lommepenge? Og hvor mange? Ingen, Tjener dem selv. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Forskelligt. Tjener du selv penge? Hvor mange? Får ca 3200 , da jeg går på produktionshøjskole, og når jeg begynder på nyt arbejde får jeg nok noget i stil af 2000. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? det halve. Hvad bruger du penge på? Regninger, lidt byture, og lidt tøj. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Regning. byture. Sparer du nogle af dine penge op? Ja og nej. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Ingen. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nej.
Her kommer Lisa Christensen på Hans.  Eller lyder det måske bedre med Herman 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vvvvvvvvvvvvvvvvvv |
Kirsten Laursen |
08-01-2008 13:18 |
|
Hvor gammel er du? 13 Får du lommepenge? Og hvor mange? Nej det får jeg ikke. Hvis jeg skal have noget, betaler min mor. eller også betaler jeg oså noget. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? ... Tjener du selv penge? Hvor mange? Jep. Passer et barn ca. 600-800 kr. om måneden. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? lidt forskelligt Hvad bruger du penge på? hmm for det meste tøj. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? nej ikke rigtigt Sparer du nogle af dine penge op? ja Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) betaler mutti Synes du selv, at du bruger for mange penge? hmm til tider.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Hvor gammel er du? Jeg er 13, men bliver 14 d. 9 Januar. Får du lommepenge? Og hvor mange? Ja 100 kr om måneden. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Det er lidt forskelligt. Ikke så mange. Tjener du selv penge? Hvor mange? Nej. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Ca. 100 kr. tror jeg. Hvad bruger du penge på? Slik, billige smykker, andre ting. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Cola. Sparer du nogle af dine penge op? Ja. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Mobiler, højtalere osv. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nej.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhihihi |
|
|
Hvor gammel er du? 15 Får du lommepenge? Og hvor mange? 1500 om måneden Hvor mange at dine lommepenge bruger du? De fleste af dem Tjener du selv penge? Hvor mange? 8-900 kr om måneden Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Mellem 7-800 kr Hvad bruger du penge på? Tøj, smykker, mad og sprut Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Sprut og mad Sparer du nogle af dine penge op? Nogle af dem Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Ingenting, det betaler mine forældre Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nope, jeg har bare for lidt penge
Louise Nørskov - Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
L-F |
08-01-2008 13:47 |
|
Hvor gammel er du? 16 Får du lommepenge? Og hvor mange? Jeg får 1000 kr. af mine forældre hver måned :d Hvor mange at dine lommepenge bruger du? ALLE ! og mere til  Tjener du selv penge? Hvor mange? Nej. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Forskelligt. Mellem 1000-1500kr. Hvad bruger du penge på? Tøj, sko, tasker osv. + sprut og penge til når jeg går i byen. Og så betaler jeg selv mine stævner og min telefonregning ;s Og så bruger jeg også tit penge på pizza og alt sådan noget .. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? ^ Sparer du nogle af dine penge op? Nej tak det kan jeg ikke finde ud af. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Aner det ikke ;d Synes du selv, at du bruger for mange penge? Måske 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsasdadasd |
|
|
Hvor gammel er du? 17 Får du lommepenge? Og hvor mange? Får mine børnepenge/børnebidrag 1000 kr + 500-1000 mere og så af min far i ny og næ Hvor mange at dine lommepenge bruger du? - ALLE Tjener du selv penge? Hvor mange? - næ Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? - 2000 kr vel måske mere Hvad bruger du penge på? - fest, tøj, hundefodder osv Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? - sprut Sparer du nogle af dine penge op? - nøøh Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) - kein Synes du selv, at du bruger for mange penge? - nej slet ikke ville bruge mange flere hvis jeg havde dem hæh
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| George |
|
|
Hvor gammel er du? Jeg er 12 år. (Bliver 13, den 31. januar i år.) Får du lommepenge? Og hvor mange? Jeg får "kun" 100 kr. månedligt. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Det er meget forskelligt. Tjener du selv penge? Hvor mange? Jeg skal begynde på to arbejder. Så får jeg til sammen 600 kr., og 700 kr. i alt, med lommepengene. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Det er meget forskelligt. Hvad bruger du penge på? Lidt slik nogengange. Sjældent tøj, så det er ikke altid. Og så nogengange udstyr til hesten og mig. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? At betale part. Dog er det mine forældre + bedsteforældre, der betaler det. Sparer du nogle af dine penge op? Ikke lige pt. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Jeg køber ikke rigtigt nogen større ting selv. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nej, ikke decideret for mange. Men hvis jeg ikke brugte mine penge, på alt muligt helt ubrugeligt, så havde jeg mange flere.
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmmmmmm |
|
|
Hvor gammel er du? 16 år . Får du lommepenge? Og hvor mange? Nej . Hvor mange at dine lommepenge bruger du? -- Tjener du selv penge? Hvor mange? Ja, ca. 3000 om måneden. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Det går for det meste op, nogle gange lidt mere, andre gange lidt færre. Hvad bruger du penge på? Transport, mest. Ellers bare det sædvanlige. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Transport.. Sparer du nogle af dine penge op? Nej, har lige solgt ponyen, så har ikke rigtig brug for det. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Skal betale alt selv, så hvis jeg mangler noget, bruger jeg penge på det . Synes du selv, at du bruger for mange penge? Ikke rigtig, nogle gange..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor gammel er du? 16 om få dage Får du lommepenge? Og hvor mange? ja, 500 kr. til frit brug + mobil, frisør, part osv. betaler de. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? det er meget forskelligt. Tjener du selv penge? Hvor mange? ja, også meget forskelligt, men ca. 600 om måneden. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Mindst 600 kr. Hvad bruger du penge på? Tøj, make-up. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Tøj. Sparer du nogle af dine penge op? Ja.  Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Fx. ridelejr, digital kamera osv. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nej.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegvedhvordubor |
Linekruse |
08-01-2008 14:15 |
|
Hvor gammel er du? Jeg er 15.
Får du lommepenge? Og hvor mange? Fr ingen
Hvor mange at dine lommepenge bruger du? får ingen, så ikke nogen.
Tjener du selv penge? Hvor mange? 1500 cirkus
Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? dem alle sammen
Hvad bruger du penge på? Tøj, ting og sager til hestene. fest.
Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? nææ, intet specielt.
Sparer du nogle af dine penge op? ja, til stor hest.
Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) betaler nogen gange boksleje. eller ikke.
Synes du selv, at du bruger for mange penge? nej, kune sagtens bruge flere
Saik og starring Spid - det noget der rykker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Pernille ♥basse♥ |
08-01-2008 14:22 |
|
Hvor gammel er du? 12 år Får du lommepenge? Og hvor mange? ja 100 kr. om måneden Hvor mange at dine lommepenge bruger du? hmm. forskelligt fra måned til måned men i gennemsnit nok 40% Tjener du selv penge? Hvor mange? nej Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? i gennemsnit 30 kr. toror jeg Hvad bruger du penge på? meget forskelligt, spil, slik (engang imellem), tøj, smykker, tasker. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? nej Sparer du nogle af dine penge op? ja Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) ingen ting lige nu Synes du selv, at du bruger for mange penge? nej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfjgjffjfj |
|
|
Hvor gammel er du? 19 Får du lommepenge? Og hvor mange? Nej, gid jeg gjorde:/ Får til gengæld udeboende SU. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Bruger 2/3 af min SU på husleje, resten skal gå til mad. Tjener du selv penge? Hvor mange? Jeg har intet job, så tjener ingen penge udover det. Jeg burde få et job, men jeg er doven, så jeg må leve som en bums. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Mellem 2100 og 3000. Inkl. husleje og mad. Hvad bruger du penge på? Husleje, el, mad og få gange tøj og ting til lejligheden. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Ovenstående. Sparer du nogle af dine penge op? Jeg lægger nogle til side. Men de er lånt ud, så når jeg får dem igen, har jeg en 'ferieopsparing':) Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Møbler. Vil gerne ha en bærbar og en fladskærm. Ellers gør jeg vel mest i rejser. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Overhovedet ikke. Jeg lever let. Havde jeg flere penge, havde jeg dælme også fundet en masse fornuftige ting at bruge dem på. Gid jeg havde mange penge... Gi mig!
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
Hvor gammel er du? -14
Får du lommepenge? Og hvor mange? -ja, 1400,- hver måned
Hvor mange at dine lommepenge bruger du? -i gennemsnit 0-500 hver måned
Tjener du selv penge? Hvor mange? -Nej
Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? -i gennemsnit 0-500
Hvad bruger du penge på? -tøj, dimser, osv
Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? -nej
Sparer du nogle af dine penge op? -rigtig mange, sparer rigtig meget, og nasser rigtig meget
Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) -ingen
Synes du selv, at du bruger for mange penge? -nej
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener, men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggggggggg |
Camilla Christensen »Lady« |
08-01-2008 15:23 |
|
Hvor gammel er du? 13 Får du lommepenge? Og hvor mange? nej , for det meste betaler min mor. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Tjener du selv penge? Hvor mange? Ja, Hm, mener at det er omkrig 1000kr i måneden Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? ved ikk. ikk særlig mange - min mor og far betaler. Hvad bruger du penge på? Tøj/ ting til min pony Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? nææ. Sparer du nogle af dine penge op? Jaa Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer)Betaler min mor og far Synes du selv, at du bruger for mange penge?Hmm, til tider. hah a ? ejj, ved ikk- for det meste betaler mine forældre jo 
Camilla Christensen - og stjerneponyen Lady ! <3333
- Nye billeder!! <333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Hvor gammel er du? - femten år Får du lommepenge? Og hvor mange? - nej, får kun børnepenge hver tredje måned (3000,-) Hvor mange at dine lommepenge bruger du? - det forskelligt, hvis jeg mangler tøj kan jeg godt gå hen og bruge dem alle sammen. Tjener du selv penge? Hvor mange? - ja det gør jeg, tjener imellem 2000,- og 4000,- Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? - det er meget forskelligt alt efter hvad jeg har brug for. Hvad bruger du penge på? - tøj, fodtøj, mad når jeg f.eks. er ude og shoppe, taletid osv. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? - ja, bl.a. taletidskort. Sparer du nogle af dine penge op? - ikke rigtigt. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) - intet, eller også skulle det lige være mit hår (extensions) Synes du selv, at du bruger for mange penge? - nogle gange ja, men sådan er det jo.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reyyry |
|
|
Hvor gammel er du? 18 Får du lommepenge? Og hvor mange? 0 Hvor mange at dine lommepenge bruger du? 0 Tjener du selv penge? Hvor mange? 2500 om måneden. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? 1500 Hvad bruger du penge på? Sprut, smøger, tøj, byture, musik. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Smøger  Sparer du nogle af dine penge op? Ja. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Ingen Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nej.
`Hvis du intet valg har, så lad være med at lave saftevand´ - Murphy, deejlig kæmpe skrummel. -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjkjkhk |
|
|
Hvor gammel er du? 16 Får du lommepenge? Og hvor mange? ja får 700 kr om måneden inkl. tøjpenge. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? forskelligt. Tjener du selv penge? Hvor mange? Har passet børn, men gør det ikke rigtig længere, så leder efter et job. Men lige nu tjener jeg ingen penge, nej. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Det er ret forskelligt. I nogle perioder bruger jeg rigtig mange penge, mens jeg andre måneder forsøger at spare lidt. Hvad bruger du penge på? tøj, makeup, fester, bus/togkort, sko ... Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Nej faktisk ikke. Sparer du nogle af dine penge op? Ja jeg forsøger. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Skal på skitur med gymnasiet i vinterferien, hvor jeg selv skal betale halvdelen. Og jeg skal også snart have en ny seng. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Ja, men forstår ikke hvor alle mine penge forsvinder hen Forsøger at spare op, så jeg har råd til skitur, seng osv. men synes hele tiden der er noget jeg mangler og er nødt til at købe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Hvor gammel er du? 13 Får du lommepenge? Og hvor mange? 250 om måneden . Hvor mange at dine lommepenge bruger du? 250 om måneden : D Tjener du selv penge? Hvor mange? Min . 500. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Ingen . Hvad bruger du penge på? Strauss udstyr. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? NEJ ! : b Sparer du nogle af dine penge op? Ja , lige nu til ny dressur sadel . Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Ingen . Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nahaj . : )
Da'da'da'daaaaaaa the GED.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor gammel er du? 15 år. Får du lommepenge? Og hvor mange? 400 kr om mdr Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Ingen Tjener du selv penge? Hvor mange? 2.000 kr mdr Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Omk 800 kr Hvad bruger du penge på? Tøj, mad, drikkelse, cder osv. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Mad og mobil Sparer du nogle af dine penge op? Jae dem jeg ikke bruger gemmer jeg til Californien til sommer Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Ingen Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nej
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Hvor gammel er du? 16 Får du lommepenge? Og hvor mange? Får hvad jeg har brug for Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Det hele Tjener du selv penge? Hvor mange? Nej, det er der ikke tid til. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Ved jeg faktisk ikke. Alt mellem 500-2000 Hvad bruger du penge på? Tøj, sko, sol, sprut, udstyr til dyret, mad osv. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Ja, sprut, sol og tøj Sparer du nogle af dine penge op? Nej Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Ingen Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nøh. Kunne nemt bruge 10.000 på en uge 
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
08-01-2008 16:43 |
|
Hvor gammel er du? 13 år  Får du lommepenge? Og hvor mange? Ja 920 kr. om måneden. Eller dvs. de 800 er mine børnepenge også får jeg 120 af min far  Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Dem alle sammen. Og ofte lidt mere.. Tjener du selv penge? Hvor mange? Nej. Vil gerne have et job, men ved ikke lige hvor jeg kan få et.. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? 920 + lidt til.  Hvad bruger du penge på? Tøj, sko, mad, cd'er, film =D Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Ja Tøj og mad Sparer du nogle af dine penge op? Nej ikke rigtigt ;b Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Ikke nogle. Det gør mine forældre. Eller dvs. jeg har faktisk selv betalt min cykel - 4000,- ;O Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nej. 
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svar |
LauraogDomino |
08-01-2008 16:45 |
|
Hvor gammel er du? 15 år Får du lommepenge? Og hvor mange? Nej jeg får ikke lommepenge, men penge når jeg skal bruge nogen  Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Det er forskelligt Tjener du selv penge? Hvor mange? Nej det gør jeg ikke. (Har ikke tid) Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Det er MEGET forskelligt, alt mellem 100-2000 Hvad bruger du penge på? Tøj, hvis mine forældre ikke vil betale.. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Øhm måske tøj:b Sparer du nogle af dine penge op? Ja det gør jeg(: Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Det har jeg kun gjort EN GANG i mit liv! Det var på en mobil... Synes du selv, at du bruger for mange penge? Øhm jeg bruger nok for mange af mine forældres
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
08-01-2008 16:48 |
|
Hvor gammel er du? 14 år Får du lommepenge? Og hvor mange? Jeg får 200 kr. om måneden Hvor mange at dine lommepenge bruger du? lidt forskelligt, men halvdelen ca. resten sparer jeg op Tjener du selv penge? Hvor mange? altså jeg har intet job hvis det er det du mener. Men jeg skal gøre rent på badeværelset hjemme for de 200 kr. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? meget forskelligt. Et sted mellem 200-500 kr. Hvad bruger du penge på? mad, tøj, musik, oplevelser (biograf, tivoli osv.), gaver (fødselsdag til veninder) Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? ja, mad Sparer du nogle af dine penge op? ja Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) ikke rigtig noget specielt. Hvis jeg vil ha en "stor ting" ønsker jeg mig det oftest til fødselsdag eller jul. Og for det meste betaler mine forældre for store ting hvis det er noget jeg behøver. Synes du selv, at du bruger for mange penge? nej, egentlig. Jeg er ret god til at spare i forhold til mange andre. Måske lidt for god sommetider :b
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehee |
|
|
Håber det hjælper!  Hvor gammel er du? 16 Får du lommepenge? Og hvor mange? Begyndte at få 100 kr/mdr overført til min konto fra min far da jeg var omkring 13-14 år. Ellers har jeg aldrig fået. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Bruger så godt som aldrig penge på noget som helst. Tjener du selv penge? Hvor mange? Nej, er lige stoppet på arbejde, og har ikke så meget mulighed for det da jeg går på gymnasiet (Hjemme tidligst kl. 4 hver dag) Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Måske 150-200 Hvad bruger du penge på? Bruger penge til fester og dertilhørende, og på mad til mine akvariefisk. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Mad til mine akvariefisk. Sparer du nogle af dine penge op? Ja, dem jeg ikke bruger står i hvert fald bare på min konto  Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Bare møbler til mig selv, det er forskelligt. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nej. Jeg er enormt dårlig til at bruge penge. Jeg HADER det!
Z L N D I E Your dreams are china in your hand
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil da med glæde svare (: |
Louisa ♣Louisa D♣ |
08-01-2008 16:57 |
|
Hvor gammel er du? 16 år Får du lommepenge? Og hvor mange? jeg får ikke desideret lommepenge, men mine forældre betaler opstaldning, undervisning og sådanne ting + tøj, så man kan vel sige at jeg får lommepengene ved hjælp af "ting" Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Da jeg ikke som sådan får lommepenge, men forældre betaler for mig, er det lidt svært et spg. Det er også meget forskelligt hvornår de betaler tøj, men de betaler hvert fald over 1000 kr. for mig om måneden. Tjener du selv penge? Hvor mange? nej, desværre Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? variere meget. men jeg bruger nok for det meste selv under 1000 kr. om måneden. det er så eksklusiv det jeg ikke selv betaler. Hvad bruger du penge på? tøj, og nogle gange andre ting alt efter hvad jeg lyster/mangler. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? jeg tror ikke at jeg køber nyt tøj hver måned, men det er nok det der kommer nærmest  Sparer du nogle af dine penge op? halvt om halvt ! Jeg prøver at bruge så få penge lige nu her som muligt, men hvis der er noget jeg har brug for eller lyst til, så er det ikke sådan jeg ikke køber det. så egentlig spare jeg ikke op, jeg kan bare godt lide at have mange penge på kontoen. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) de større ting jeg har købt, f.eks. computer har jeg betalt noget af, og så får jeg også her et tilskud af mine forældre. Synes du selv, at du bruger for mange penge? nej, jeg er godt tilfreds 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål - de unges forbrug |
Josefine S |
08-01-2008 17:10 |
|
Hvor gammel er du? 14 - 15 den 30 Januar Får du lommepenge? Og hvor mange? jeg faar 100 kr. hver maaned men de gaar ind paa en konto i dk, saa jeg faar aldrig brugt dem. Ellers faar jeg naar jeg vil. + jeg har boerneopsparing.. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? jeg bruger ca. halvdelen af dem jeg faar naar jeg vil. Tjener du selv penge? Hvor mange? nej men jeg skal naar jeg faar 16 Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? det ved jeg virkelig ikke.. Hvad bruger du penge på? mad, toej, tasker, sko, bealter, heste ting, alt.. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? mad.. Sparer du nogle af dine penge op?ja, jeg spare meget.. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) mine foraeldre har givet mig mobil, 2 digital cameraer, en computer, pony (siden jul 2006) Synes du selv, at du bruger for mange penge? nej for jeg er rimelig naerig og spare rigtig meget..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Hvor gammel er du? Jeg er 15 år.. Får du lommepenge? Og hvor mange? Jeg vil sige at mine lommepenge er bokslejen som mine forældre betaler.. Så får ikke pengene direkte i hånden, men har sagt ok til at det er mine lommepenge som går til det.. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Somsagt dem alle (: Tjener du selv penge? Hvor mange? Jeg gjorde.. Det var forskelligt hvad jeg tjente, alt mellem 2500-4000 kr. om måneden.. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Det er jo meget forskelligt.. Køber f.eks ikke tøg hver måned, men nogen andre måneder gør jeg.. Nok omkring 1500 pr. måned med alt.. Hvad bruger du penge på? Hesten - Boksleje, udstyr, og hvad der høre med.. Mig selv - make-up, lidt tøj, og hvad der høre med .. (: Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Bokslejen,, Sparer du nogle af dine penge op? Nej.. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Udstyr.. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Næ egentlig ikke..
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ceres mørk |
|
|
Hvor gammel er du? 15 Får du lommepenge? Og hvor mange? nej, ikke rigtigt. De gamle betaler fester, div. til hesten osv. (: Hvor mange at dine lommepenge bruger du? ^^ Tjener du selv penge? Hvor mange? nej Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? tjo, forskelligt. men nok omkring 300-400 kr. ( fest osv. uden tøj ) Hvad bruger du penge på? tøj, sprut og alt muligt andet  Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? hesten, tøj & fester. Sparer du nogle af dine penge op? nej.. eller kommer an på om der er en dyr ting jeg vil ha'. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) ikke noget fast ? Synes du selv, at du bruger for mange penge? tja. det er dyrt at leve, når man hedder marie 
Marie nu uden ceres mørk nu med felix =D Tidl. Fjordbollen søger Felix Albæk's fortid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift♥ |
|
|
Hvor gammel er du? 15 år. Får du lommepenge? Og hvor mange? Får ikke lommepenge, tjener dem selv. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? får ikke lommepenge Tjener du selv penge? Hvor mange? Ehm, med forskel. Her om vinteren arbejder jeg ikke pga. Knuthenborg har lukket;( Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Ehm. Måske mere hver tredje måned, men n¨år jeg bruger penge er det 1.000 + ?? Hvad bruger du penge på? Tøj, ting til hesten, udflugter til forskellige steder. fx. tivoli! Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Nej, men kommer måske til at give halvdelen til en evt. halvpar. ca. 1.000 kr. om måneden Sparer du nogle af dine penge op? Jep,! Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Ehm, er mobiler en større ting?? Synes du selv, at du bruger for mange penge? Næ, jeg er ganske godt tilfreds.!
CHARLOTTE B. - Med MAZURKA ♥ Alt kan lade sig gøre Det umulige er bare mere besværligt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nightwish |
|
|
Hvor gammel er du? 16 (17 om 2 måneder ) Får du lommepenge? Og hvor mange? nej Hvor mange at dine lommepenge bruger du? - Tjener du selv penge? Hvor mange?nej Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? nogle gange 0,- andre gange 500 +/- =) Hvad bruger du penge på? CDer, DVDer, tøj, Plakater er det der bliver købt mest af Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? hmm nej det tror ´jeg umiddelbart ik Sparer du nogle af dine penge op? Ja jeg er ik så god til det og de ting jeg bruger penge på er for det meste ik så dyre så det ryger ofte ret hurtigt =) Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer)Det køber jeg ikke selv =) Synes du selv, at du bruger for mange penge?For det meste nej. jeg køber ikke bare skrammel jeg køber ting som jeg er glade for og som jeg kan og vil bruge så det syntes jeg ik 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor gammel er du? |
|
|
Hvor gammel er du? 16 år Får du lommepenge? Og hvor mange? Får 700 kr.  Hvor mange at dine lommepenge bruger du? hm. forskelligt. somregel ender min konto altid på 0 kr når måneden er omme? Tjener du selv penge? Hvor mange? er lige begyndt at tjene penge selv. omkring 2-3000 kr. om måneden. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Omkring de 700. vil jeg tro..? Hvad bruger du penge på? Alt, lige fra tøj til sprut. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? sprut er somregel hver måned. hæhæ. dog begrænset om det bliver til en enkel øl eller en hel vodka.. så køber jeg nok lidt slik, og en bolle hos bageren. jeg ved ikke om jeg køber tøj hver måned, men en top kan det da godt være det bliver til. Sparer du nogle af dine penge op? Ja, jeg har en aftale med min far og bankmand, at jeg vil spare 1000 kr hver måned til min studieting. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Jeg kunne godt tænke mig en computer engang og jeg er næsten tvunget til at købe ny mobil, efter at rende rundt med min nokia 3310 i pænt lang tid nu. d: Synes du selv, at du bruger for mange penge? næh. altså, jeg kunne da godt spare lidt, men jeg kunne også godt bruge flere penge, så det er måske et godt balancepunkt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor gammel er du? |
RikkeEvigGlad |
08-01-2008 18:28 |
|
Hvor gammel er du? - 89 ? (: Får du lommepenge? Og hvor mange? - jeg får 2500 - 3000 hver måned Hvor mange at dine lommepenge bruger du? - De fleste af dem prøver virkelig at skære ned på forbruget men det er svært (: Tjener du selv penge? Hvor mange? Jeg har ikke et arbejde Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Næsten alle sammen hvis ikke jeg virkelig tager mig sammen  Hvad bruger du penge på? - Tøj, Dimser, Sprut, sko, make-up, tøj, tøj, tøj og mere tøj Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? - Tøj, make-up, sko, sprut Sparer du nogle af dine penge op? - Nej mine forældre har en opsparings konto til mig som jeg bruger hvis jeg ikke har flere penge eller hvis jeg mangler noget til hesten Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) - Møbler computer osv, køber jeg ikke selv. Synes du selv, at du bruger for mange penge? - JA jeg vil til at skære kraftigt ned på penge forbruget ellers får jeg det RIGTIG svært når jeg engang skal flytte hjemme fra selvom forældrene stadigvæk sætter penge ind er der mange andre ting at bruge penge på 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar svar |
|
|
Hvor gammel er du? 17 år Får du lommepenge? Og hvor mange? Ja, jeg får 1300 i alt. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Allesammen Tjener du selv penge? Hvor mange? ja - jeg tjener ca. 1500 om måneden Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Ehm, Hver og en krone, mit forrug er nok på omkring 4500-5000 pr. måned Hvad bruger du penge på? At gå i byen, Tøj, Mad på skolen osv. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Tjah, At gå i byen, tøj og mad på skolen er de 3 ting som jeg ved jeg har udgifter til hver måned. Sparer du nogle af dine penge op? Nej, desværre - men jeg kan absolut ikke spare Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Har fx. lige købt klædeskab til 8000, ellers bruger jeg ikke penge på større ting, der plejer mine forældre somregl at betale. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Absolut ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfhfdshfdshd |
Liv »Lady Nanna« |
08-01-2008 18:40 |
|
Hvor gammel er du?12- snart 13 Får du lommepenge? Og hvor mange? jeg får kun lommepege, hvis de f.ks siger at hvis jeg støvsuger bilen for jeg 40 kr ellers ikke. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Dem alle xD Tjener du selv penge? Hvor mange?Nogengange tjener jeg lidt penge ja! Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Nogle måneder ingenting, og noglemåneder 200-300 Hvad bruger du penge på?Rideudstyr xD Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Nej, Sparer du nogle af dine penge op?Ja, Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Sparer op til en dressursaddel. Synes du selv, at du bruger for mange penge?Nej
Lady og Nana- i er fantastiske!<'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gghhghhghgghghhg |
Pernille L |
08-01-2008 18:55 |
|
Hvor gammel er du? 13 Får du lommepenge? Og hvor mange? 200kr. men får os tøj, biograf osv. gratis (: Hvor mange at dine lommepenge bruger du? alle sammen =D Tjener du selv penge? Hvor mange? nej $: Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? forskælligt. Hvad bruger du penge på? makup, slik, nogle gange mad, alt mulig.. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Nej Sparer du nogle af dine penge op? ligenu ja. til en navnehalskæde. ellers ik Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) det skal jeg ikke bruge mine lommepenge på q: Synes du selv, at du bruger for mange penge? noglegange, ja
» PERNILLE « uden ridning - med fodbold (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skzdpsf |
Lotte ♥Gorba♥ |
08-01-2008 19:02 |
|
Hvor gammel er du? 12 Får du lommepenge? Og hvor mange? ja, Det er tøjpenge. 300kr. hver den 1. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? 100kr. om månede Tjener du selv penge? Hvor mange? nej. men skal måske til det. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? 100kr. har jeg jo sagt  Hvad bruger du penge på? mange ting. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? nej Sparer du nogle af dine penge op? ja Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) møbler Synes du selv, at du bruger for mange penge? nej. bestemt ikke
LOTTEPOTTE - med vidunderlige Gorba
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xcbbcngfhhjh |
Signe (Jensen) |
08-01-2008 19:48 |
|
Hvor gammel er du? 16år Får du lommepenge? Og hvor mange? ja 150 om måneden Hvor mange at dine lommepenge bruger du? 5o kr tror jeg det er meget forskelligt :p Tjener du selv penge? Hvor mange? ja cirka 800-1000 om måneden Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? hmm 200 kr Hvad bruger du penge på? tøj og klippekort Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? har ikke rigtigt noget fast. Sparer du nogle af dine penge op? ja Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Synes du selv, at du bruger for mange penge? nej jeg bruger tilpas.
- Signe.
Have you hugged a pirate today ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddddd |
Louise (Muzze) |
08-01-2008 19:58 |
|
Hvor gammel er du? Får du lommepenge? Og hvor mange? 250 -, Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Dem alle. Tjener du selv penge? Hvor mange? Ja.. Imellem 100 , og 650 kr i ugén. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Dem alle. Hvad bruger du penge på? Tøj , sko , makeup , osv. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Tøj :b Sparer du nogle af dine penge op? det er jeg vildt dårligt til, at spare op. så nej. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Synes du selv, at du bruger for mange penge? Hmm..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Penge.. |
Anna (Springtime) |
08-01-2008 20:05 |
|
Hvor gammel er du? 17 år Får du lommepenge? Og hvor mange? Jeg får 170 kr. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? 170 kr.  Tjener du selv penge? Hvor mange? Ja, jeg tjener ca. 1500,- Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Ca. 700-800 kr. Hvad bruger du penge på? Min hest. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Boksleje, evt. regninger. Sparer du nogle af dine penge op? Jeg prøver, men de forsvinder ved dyrlæge regninger o.l. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Det er min nye hest Og en dyrlægeregning på min gamle hest.. Hvis en hest ikke er en ting, så var den sidste størrer ting jeg købte min mobil. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nej
Anna Krab - R.I.P Springtime, min elskede hest Født: 07.04.94 død: 02.01.08 Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Hvor gammel er du? - 16 år Får du lommepenge? Og hvor mange? - Får "tøjpenge", ca 800 kr om måneden Hvor mange af dine lommepenge bruger du? - Oftest dem alle sammen Tjener du selv penge? Hvor mange? - Ja, det er meget forskelligt, kommer an på hvor mange vagter jeg tager, i gennemsnit 2000 kr i måneden Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? - På en almindeligt måned ca. 1000 kr Hvad bruger du penge på? - Tøj, sko, make up, fester, togbilleter, lidt mad, gaver osv.  Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? - Tøj Sparer du nogle af dine penge op? - Tja, dem jeg ikke bruger sparer jeg op - men ikke noget fast beløb Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) - Ingen Synes du selv, at du bruger for mange penge? - Nej, jeg køber de ting jeg har brug for
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spørgsmål .. |
|
|
HVor gammel er du ? 14 Får du lommepenge? og hvor mange? Nej. men får det jeg ville have .. Hvor mange af dine lommepenge bruger du ? .... Tjener du selv penge ? hvor mange ? 7000 - 12000 kr om måneden Hvad bruger du penge på? forskellige ting,,, tøj . handler nogen gange hvis den anden halvdel af fam. ik når det ,... Er der nogle ting du bruger penge på hver måned ? . Næh. Mad til hypperne (-; Sparer du nogle af dine penge op ? Nej, ik rigtig .., Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer..) forskelligt, kommer an på hvilke spændende ting man går forbi på gaden (-; Synes du selv at du bruger for mange penge ? Neej
PONY SÆLGES. KONTAKT MIG PÅ: 2554 3824
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvor gammel er du? 18
Får du lommepenge? Og hvor mange? Nej Hvor mange at dine lommepenge bruger du? - Tjener du selv penge? Hvor mange? Nej, men begynder heldigvis snart at få su Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Transport og ellers prøver jeg på ikke at bruge nogen. Hvad bruger du penge på? Transport oftes, en sjælden gang i mellem en pakke smøger og en karton hvidvin Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Transport Sparer du nogle af dine penge op? Ja. Til kørekort og lejlighed Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Starter kørekort i dag. Ellers intet stort. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Ja
- Sofie. † Chela † 24/5-95 - 17/10-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Forstår seriøst ikke jer der kan holde ud at nasse så meget på jeres forældre :s Men det er jo meget forskelligt hvad man mener om det. Hvor gammel er du? 16 Får du lommepenge? Og hvor mange? Nej, men mine forældre betaler pt. opstaldning for min pony, som er til salg. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? - Tjener du selv penge? Hvor mange? Ja. Sidste mdr. var jeg juleassistance hvor jeg tjente godt 5000. I normale mdr. tjener jeg omkring 1500. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Alle. :s Hvad bruger du penge på? TØJ, make-up, smykker, mad hvis jeg er ude og shoppe, sprut osv. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Stort set alt overstående. Sparer du nogle af dine penge op? Nej, har ikke penge til det pt. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Skal snart købe en bærbar computer, da jeg har smadret min gamle. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Ja... men med en hest har jeg ikke tid til at arbejde mere end jeg gør. Når den bliver solgt skal jeg dog finde et nyt job så jeg kan få lidt flere penge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Hvor gammel er du? Jeg er 12 Får du lommepenge? Og hvor mange? Ingen Hvor mange at dine lommepenge bruger du? % Tjener du selv penge? Hvor mange? Ingen! Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Ikke ret mange Hvad bruger du penge på? Ekstra tøj, diverse ting. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Nej Sparer du nogle af dine penge op? Ja (: Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Ingenting Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nej, det gør jeg ikke.
Sofie & Cappuccino - Den ene mere klodset end den anden x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lakrids? |
LÚL xD |
09-01-2008 15:00 |
|
Hvor gammel er du? 14. Får du lommepenge? Og hvor mange? Kun hvis jeg hjælper til med noget derhjemme. Kommer jo så an på hvor meget jeg laver. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? De fleste :'D Tjener du selv penge? Hvor mange? Ja, det gør jeg. 500-2000,- pr. mdr. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? 700,- Hvad bruger du penge på? tøj, bus, sprut, røg osv q: Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Shoppeture med kæresten d:
Sparer du nogle af dine penge op? Ja, det gør jeg. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Jeg gav lidt til min seng, men møbler giver mine forældre. Jeg betaler selv mobil, og regninger. De ligger på 400 ,- pr. mdr. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Jaa, jeg gør. Min konto er snart tom i)
/ LÚL Jeg kan alt - jeg er bare ik' så skide go' til det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rævhullet den selv.. |
Kirstine (Spegill) |
09-01-2008 15:00 |
|
Hvor gammel er du? 13 Får du lommepenge? Og hvor mange? nøø, ikke et fast beløb, men hvis jeg mangler penge, får jeg altid nogle  Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Alle jeg får  Tjener du selv penge? Hvor mange? Nope. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Omkring 300 kr som jeg slev smider over en desk  Hvad bruger du penge på? Makeup, diverse creme, lidt tøj osv  Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Jaee, køber egenligt de overnævnte ting HVER måned  Sparer du nogle af dine penge op? Ja, sparer op til enten en hest, eller nogle størrere ting  Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Forskælligt. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nøj
Kirstine Bøndergaard™ - Med den fantastiske hest Spegill d; Rest in peace lille Hmori. Du vil altid være elsket og savnet <3 16/6/2007 - 30/12/2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
cecilie c »lalle og chloé« |
09-01-2008 18:00 |
|
Hvor gammel er du? 14 Får du lommepenge? Og hvor mange? nej Hvor mange at dine lommepenge bruger du? 0 kr Tjener du selv penge? Hvor mange? ja har lige fået nyt arbjde renger med jeg tjener mellem 500-1500 kr  Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? 20 kr måske xD Hvad bruger du penge på? sjældent p ånoget da mine forældre betaler mit tøj osv da det er i stedet for lommer penge ,) Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? nope ! Sparer du nogle af dine penge op? ja men det er ikke så mange da jeg først har fået et rigtigt arbejde nu  Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) ingen ting det ordner mine forældre  Synes du selv, at du bruger for mange penge? nej
---Cecilie C lalle og chloé R.I.P Lille skat Penny du er evig savnet ! 10-05-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllllllllllllll |
heste-piiiin |
09-01-2008 18:12 |
|
Hvor gammel er du? 13 år Får du lommepenge? Og hvor mange? nej, men får lidt nogen gange af mine bedste forældre Hvor mange at dine lommepenge bruger du? jeg spare indtil der er noget jeg godt vil købe  Tjener du selv penge? Hvor mange? nej men skal måske snart gå med aviser. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden?hmm?? bruger ikk særlig mange penge, kun når der er noget jeg vil købe. Hvad bruger du penge på? jeg har lige købt et kamera Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? nej Sparer du nogle af dine penge op? ja Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) kamera Synes du selv, at du bruger for mange penge? nej!
Line SØGER PART! klik: her, her, her, her eller her. >> Brug hovedet husk hjelmen <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| davs... |
Chrillerh ♥Future-light♥ |
09-01-2008 19:38 |
|
Hvor gammel er du? 13 År Får du lommepenge? Og hvor mange? 500,- Hvor mange at dine lommepenge bruger du? allesammen. Tjener du selv penge? Hvor mange? 150 Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? ?? Hvad bruger du penge på? mærketøj, til hesten, og de gamle betaler meget af det andet:') Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? tøj, tror jeg.. Sparer du nogle af dine penge op? ja, plejer at spare op til hingstekåring. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) bukser, eller et hovedtøj eller dækkener Synes du selv, at du bruger for mange penge? nej..
ღ Future-light ღ Ihh'elsker diig hest. ingen Chrillerh, uden hendes Futte.(L)<38':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange tak |
stellalove |
11-01-2008 16:31 |
|
1000 tak for alle jeres svar!
Katrine&Voodan ♥ Når man er håbløs, så er man jo noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mette&kiks svarer xD |
Kiksen |
11-01-2008 20:16 |
|
Hvor gammel er du? 13 år!  Får du lommepenge? Og hvor mange? Nej, ikke som sådan. xD Men får penge! forskelligt hvor meget, nogle gange 100, andre mere.  Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Ikke så mange, måske går det til noget tøj mine forældre mener er for dyrt, 1 gang om året. Tjener du selv penge? Hvor mange? Nej. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? forskelligt. xD Ik meget. Hvad bruger du penge på? Tøj hvis mine forældre ikk betaler, ellers små ting jeg finder/mad. xD Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Nej Sparer du nogle af dine penge op? Ja. xD Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Betaler ikk sådan noget selv. xD Synes du selv, at du bruger for mange penge? Overhovedet ikk!  Mette svarer  Hvor gammel er du? 15. Får du lommepenge? Og hvor mange? Øhm :b? Har arbejde, plus mor betaler noget af mit tøj (: Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Meget forskelligt. Tjener du selv penge? Hvor mange? Ja, og ca 2000 kr om måneden (: Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Meget forskelligt, skal på shopping imorgen  Hvad bruger du penge på? Tøj, make-up, smykker osv. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Neej, men får næsten altid noget tøj ;b? Sparer du nogle af dine penge op? Jep (; Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Betaler jeg ikke selv for. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Ind imellem 
De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Eva *Aslan* |
11-01-2008 20:32 |
|
Hvor gammel er du? 17 Får du lommepenge? Og hvor mange? Nej, man jeg får hvad jeg skal bruge Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Jeg er ret fornuftig når det kommer til penge... Tjener du selv penge? Hvor mange? Nej, jeg har ikke tid til et job Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Ud over hesten? ca. 3-4 tusinde Hvad bruger du penge på? Tøj, hudpleje, ting til hesten, DVD'er osv. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Hudpleje, tøj og hesten Sparer du nogle af dine penge op? Jeg har en børneopsparing, det må være nok. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Computer, hest, tøj (køber ret dyrt tøj) osv. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Nej.
M.V.H evA med sin Aslan ...One girl will fight to find the HERO within!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor gammel er du? - 13 år (: Får du lommepenge? Og hvor mange? - Jeg får ikke lommepenge, jeg får penge når min pengepung er tom ! Hvor mange at dine lommepenge bruger du? - ingen. Tjener du selv penge? Hvor mange? - jeg passer børn og får varigeret fra månede til månede, mellem 200 og 900 kr. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? - 500 kr. (: Hvad bruger du penge på? Skolebøger, makeup og tøj. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? TØJ og skolebøger. Sparer du nogle af dine penge op? Jeg har en børneopsparing og en uddanelse opsparing, hvor jeg hver får sat 100 kroner ind på af finde mormor og morfar hver fredag  Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Svømmeudstyr, som mine nye badedragt til 4999.95 ,- Synes du selv, at du bruger for mange penge - varrrigerende, men nej.
EMILIE P - fordi jeg er stolt af min mening
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
HeleneJ |
14-01-2008 10:46 |
|
Hvor gammel er du? 16 år. Får du lommepenge? Og hvor mange? ja. Jeg får 800 kr. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Ikke ret mange. Tjener du selv penge? Hvor mange? Ja. Ca. 500 kr. hver 14. dag. Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? 200-250 kr. Hvad bruger du penge på? Telefonregning. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? ja, tøj, men der får jeg så tøjpenge. Sparer du nogle af dine penge op? Jeps. Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Ingenting. Synes du selv, at du bruger for mange penge? Næ.
den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles Hunden Mie R.I.P marsvinet Martha *4. febuar 2007 + 9. maj 2007 Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Hvor gammel er du? 16 Får du lommepenge? Og hvor mange? Ja, 300 kr. + 100 kr. til mobilen. Hvor mange at dine lommepenge bruger du? Alle Tjener du selv penge? Hvor mange? Nej Hvor mange penge bruger du ca. om måneden? Ingen anelse, mere end jeg får. Hvad bruger du penge på? Musik og lidt tøj, plakater mm. Er der nogle ting, du bruger penge på hver måned? Musik og mobil Sparer du nogle af dine penge op? Jeg prøver ihærdigt Hvilke "større" ting bruger du penge på? (møbler, computer) Computer og mobiler Synes du selv, at du bruger for mange penge? ja! 
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|