|
|
| Vær imod dyremishandling! |
| Forfatter:  |
The Beauty and ♥Buller♥ |
| Dato:  |
07-01-2008 19:16 |
|
Hej! Har i nogensinde tænkt over hvad der sker her i verden, af grusomme ting? Det hjælper ikke at vende ryggen til. Det er virkelig frygteligt og jeg fik tårer i øjnene ved at læse dette, og man tænker sikkert "Det kan jeg da ikke gøre noget ved, der er alt for mange dyr som bliver dyremishandlet, så hjælper mine 100 kr. da ikke spor." MEN jo! Det gør du hvis alle gav 100 kr. (mere eller mindre.) ville man måske kunne se en fremtid uden dyremishandling! Læs denne "artikel" og resten af artiklerne, og tro mig, det er svært at lad være med at tude! www.anima.dk/bg/ bg_pelsavl_dogcat.htm
.................................
©Lisa S.©
"Livet er ligesom en æske chokolade, Man ved aldrig hvad man får." © Elsker dig sgu Buller <3 © .................................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Jeg er medlem af Anima 
Kia med Gabriel De R "All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay, and he'll listen to me any day."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jrgeifhdsoddud |
| Forfatter:  |
The Beauty and ♥Buller♥ |
| Dato:  |
07-01-2008 19:22 |
|
Uh, det var godt at høre!
.................................
©Lisa S.©
"Livet er ligesom en æske chokolade, Man ved aldrig hvad man får." © Elsker dig sgu Buller <3 © .................................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er formeget |
| Forfatter:  |
sarah ♥santos♥ |
| Dato:  |
07-01-2008 19:22 |
|
Hvordan KAN nogen dog nenne(staves) at være så onde mod DYR?? Det er forfærdeligt, og jeg læste kun til det der med at slagteren slagtede 10-12 hunde hver dag, og SÅ ville jeg altså ikke læse mere!!
Nutid, datid Santos for altid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hthytystuyrf |
| Forfatter:  |
The Beauty and ♥Buller♥ |
| Dato:  |
07-01-2008 19:35 |
|
Ja det er meget forfærdeligt, ik? Mig og ´mine veninder skal begynde at arbejde frivilligt for dyrenes beskyttelse, eller anima.
.................................
©Lisa S.©
"Livet er ligesom en æske chokolade, Man ved aldrig hvad man får." © Elsker dig sgu Buller <3 © .................................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
Jeg gider ikke opsøge videoer og så videre af al den dårligsom i verden. Jeg er medlem af Greenpeace og WWF - og så passer jeg godt på mine egne dyr og sørger for, at mine medmennesker osse gør det.
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| George |
|
|
Dyremishandling er en af de mest grusomme ting her i verden. Hvis jeg ser en film, eller læser en tekst, begynder jeg at græde. Jeg forstår ikke, hvordan nogen kan være så onde. Jeg kan ikke beskrive hvor meget, jeg er imod dyremishandling. Jeg er medlem af Dyrenes Beskyttelse, og jeg giver penge årligt til dem. Dyremishandling burde ikke eksistere!
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lgogngudeed |
| Forfatter:  |
The Beauty and ♥Buller♥ |
| Dato:  |
08-01-2008 18:11 |
|
Lige mine ord, Emma. Selvom det er ondt så ville jeg ønske at dem der mishandlede dyrene selv skulle gå igennem det, som dyrene går igennem. Tror du så de ville blive ved?
.................................
©Lisa S.©
"Livet er ligesom en æske chokolade, Man ved aldrig hvad man får." © Elsker dig sgu Buller <3 © .................................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
08-01-2008 20:16 |
|
Dyremishandling er sådan en grusom ting, en af de værste.! Og jeg vil helt klart gerne hjælpe.(!!!) Men jeg synes det er dybt forkert af dig at skrive at det ikke hjælper at vende ryggen til ? Hvem vender ryggen til? Mange er måske med til, og total nedern over dem !  Men mange tænker faktisk over det hver dag!  Og støtter med mange penge. Men nogen har måske ikke pengene til det ? Jeg ved godt det er sølle 100 kr. Men der er mange i andre lande som lider hungersnød, så skal de da også have 100 kr. Jeg sidder nu og er ved at tude over den grusomhed de stakkels dyr er offer for. Og er også ved at tude over at nogle lande er så svage at de ikke engang vil gøre noget ved det her ? Og ikke strammer op. Og såå til aller aller slut xD Respekt til at du hev det op igen (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Undskyld men jeg syntes at man burde gøre noget ved de 1000 børn der dør hver dag af sult og aids først og fremmest . Samtidig siger jeg bestemt ikke at det er OKAY at mishandle dyr , det er det langt fra og frygtelig svinsk . Men den dag man har hjulpet alle børn , alle mennesker til en god og tryg hverdag med et tag over hoved og mad på bordet kan man hjælpe hunde , katte og heste . Dyremishandling er langt fra det værste der finder sted i verden . Min mening - (:
Da'da'da'daaaaaaa the GED.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lakrids? |
| Forfatter:  |
LÚL xD |
| Dato:  |
09-01-2008 15:18 |
|
Jeg er medlem af WSPA, og har desværre ikke råd til at støtte alt. Hvis jeg havde ville jeg selvfølgelig. Sådan nogen sindsyge mennesker skulle skydes s;
Laura Pode ღ - snart med Hoelgaards Sha Nell.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Laura ♥Strauss Miit et og alt&#: Absolut ikke - hvordan kan du sætte dyrs ve og vel efter menneskers? Burde de ikke have samme ret til et fredeligt liv uden smerte????
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffffffffffffff |
| Forfatter:  |
Kirstine (Spegill) |
| Dato:  |
10-01-2008 14:17 |
|
Laura ♥Strauss Miit et og alt&#: Jo, jeg er 100% enig med dig, mennesker kommer i første række. dyrene bagefter. hermed mener jeg selvfølgelig ikke at de skal have det på nogen måde skidt! 
Kirstine Bøndergaard™ - Med den fantastiske hest Spegill d; Rest in peace lille Hmori. Du vil altid være elsket og savnet <3 16/6/2007 - 30/12/2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Sandra *Team Korshøje* : Laura ♥Strauss Miit et og alt&#: Absolut ikke - hvordan kan du sætte dyrs ve og vel efter menneskers? Burde de ikke have samme ret til et fredeligt liv uden smerte???? - selvfølgelig har de da ret til at et fredeligt liv uden smerte . Men ja . Jeg må indrømme at jeg sætter mennesker over hunde - katte osv. Men hvorfor er det så forfærdeligt at en hund bliver flået levende (enig i at det er forfærdeligt ) når mange , mange børn hver dag skal arbejde på store fabrikker i hele deres liv . ? Når små børn har en prostitoeret(staves?) mor som har givet dem aids ved fødslen , børn som har mistet begge forældre i krig og dør af sult ? Forældre som ikke kan give sit barn mad og ser på at det dør langsomt ? Personligt tror jeg ikke hvis du havde et valg mellem at give et barn mad eller en hund mad = redde deres liv , ville være i tvivl om hvad skulle vælge . Det håber jeg ihvertfald ikke.
Da'da'da'daaaaaaa the GED.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg ville give både barnet og hunden mad - jeg kan ikke se hvorfor der skal være forskel, og hvorfor jeg skal vælge? Hunde, katte, heste, aber osv føler osse smerte - og jeg har mindst ligeså ondt af dem, som af de små sultne børn i Afrika.
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ofojffroror |
| Forfatter:  |
The Beauty and ♥Buller♥ |
| Dato:  |
10-01-2008 18:43 |
|
Laura ♥Strauss Miit et og alt&#: jeg syntes simpelhent bare både dyremishandling og menneskemishandling er så forfærdeligt, men jeg har valgt at støtte dyrene, da jeg syntes det er en fejt, de for ikke lov at sige noget til det, de kan ikke sige fra. Men sevfølgelig er det, det samme med børnene, jeg syntes man skal støtte begge parter. Men lige nu er det vigtigste for mig at redde dyrene (selvfølgelig ikke på egen hånd ).. Louise (Muzze): Undskyld, jeg fik det til at lyde forkert, og pengeafkrævende, at skrive "Bare giv 100 kr....", det var ikke den måde jeg mente det på, man skal ikke støtte hvis man føler skydlfølelse og nærighed, man skal gøre fordi man vil dyrene det bedre..
................................ ©Lisa S.© "Hvis sandheden står i vejen for dig, går du den forkerte vej."
© Buller du er min fortid, nutid og fremtid© ................................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Tænk , det har jeg frygtelig svært ved at acceptere .At i ville vælge at redde en hund frem for fks . mig ? Ville til hver en tid ofre min hest 1000 gange for et andet menneske . Men sådan er det jo bare at jeg tænker .
Da'da'da'daaaaaaa the GED.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dyremishandling |
| Forfatter:  |
Lady Scarlet O-hara ♥Skralle |
| Dato:  |
10-01-2008 19:58 |
|
Jeg har doneret en MASSE penge til WSPA... det er jo fuldt stændingt forfærdeligt at mennesker kan være så @%#! onde mod forsvarsløse dyr!! Syntes også at de mennesker som bare vender 'ryggen' til, og kommer med den dårlige underskyldning, at de ikke ved hvor man kan donere penge. Helt ærgligt! der køre jo skrækslagende reklamer fra WSPA, på alle kanaler, så det er sgu helt ærligt bare at trykke nogle tal ind på mobilen, og du har dermed doneret 100 kr.. Jeg ville HELT klart hellere donere 500 kr. til dyr som bliver mishandlet og dræbt på grusomme måder, end at shoppe en bluse fx.? Ja, det var lige min mening 
Sagde Camilla Lady Scarlet O'Hara (NM VINDER) & Lambada ♥ Min Sorte og Hvide diamanter ♥ DEN FULDENDTE EKVIPAGE Vores hjemmeside: www.Dressurpony.tk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Altså læs hvad jeg skriver - jeg ville hjælpe både barn OG hund. Gider da ikke sidde og vælge, det er jo urealistisk.
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Vil sige at jeg er DELVIS enig med Laura. Dyremishandling er noget af det jeg hader mest her i verden, fordi det går ud over stakkels dyr der ikke kan forsvare sig selv. Samtidig synes jeg at det er utroligt at folk kan gå forbi en plakat med en udsultet afrikaner uden at skænke dem en tanke, mens man derefter går forbi en bjørn i et bur og får tårer i øjnene. Misforstå mig ikke, jeg får også tårer i øjnene når jeg ser dyremishandling. Men jeg mener ikke at man først skal tage hånd om problemerne når alle mennesker i verden har fået mad på bordet, og er hjulpet til en tryg hverdag, for det sker aldrig. Der vil altid være nogen der ikke har det godt, eller som er fattige. Så hvis man først venter til dét tidspunkt, bliver der aldrig taget hånd om problemerne. Der skal tages hånd om alle problemer hvadenten det er dyr eller mennesker. Alle levende væsener skal have ret til et værdigt liv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Sandra : det var også mest til Lisa ; p
Da'da'da'daaaaaaa the GED.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Neeeej:/ |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
11-01-2008 21:20 |
|
Synes Dyrmishandling er fint nok.. Neeeej er du sindsyg? Rent ud sagt JEG HADER DYRMISHANDLING!! Det er så dumt og menningsløst.  Mennesker der gør dyr meget fortræd skulle dø! Kan ikk klare at se/læse om nogle der mishandler dyr. Dem der er dyrmishandlings-modstandere er elsket af mig. 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Tror i selv der er nogle som siger , juhuuu , atter et dyr der lider , jeg eeeeeelsker bare at høre og se på det ? Især ikke os heste-piger som er skruede i knoppen.
Da'da'da'daaaaaaa the GED.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffgfdbvcnxfjhxg |
| Forfatter:  |
Liisa ♥Bolle og Molle♥ |
| Dato:  |
16-01-2008 20:19 |
|
Laura ♥Strauss Miit et og alt&#: Nej selvfølgelig er der ikke nogle herinde der elsker dyremishandling, og folk der gør det, gør det pga. at de ser penge i det. Så de vælger at ofrer et dyrs liv (på grusomme måder) for at de selv kan tjene kassen. Det syntes jeg er total uretfærdigt. BAre fordi et dyr ikke kan græde og fortælle folk om det, har de det ligeså dårligt ...
................................ ©Lisa S.© "Hvis sandheden står i vejen for dig, går du den forkerte vej."
© Buller du er min fortid, nutid og fremtid© ................................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|