Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 skal jeg
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 18:25

ændre brugernavn, syndtes det er ved at være lidt kedeligt:/


men til hvad?


Lady og Nana-

i er fantastiske!<'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 18:32

Du kunne hedde:»Liv«, Liv og Nanna, Liv og Lady, Liv (Lady), Liv {Lady}, Liv [Lady], Liv (Nanna), Liv {Nanna), Liv [Nanna] :)



» Mvh. Emma og Birger

rest in peace, tarzan! <3 - d. 17/12 - 07 :'(

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjkhjkhjk
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 19:11

Bestemmer du selv, syntes den er fin som den er ;D ..


» PERNILLE «

uden ridning - med fodbold (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 21:23

Jeg kommer da lige, med nogen forslag:

Liv, Lady & Nanna

Liv (Lady & Nanna)

Liv LN

- LN står for Lady, Nanna.


Jeg kan godt lide det lidt mere enkle, så jeg ville vælge nr. 1: Liv (Lady & Nanna). Eller Liv LN.


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalaal
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 22:29

Synes det er bedst hvis du har den som du har nu..

Så folk ved hvem du er.

Hvis du nu lavede den op, kunne det være man tænkte er hun ny?



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider