Hej Ænder - jeg føler mig så JHN-rigtig når jeg skriver sådan 
Nå, men factet er altså, at min søster Anne er på besøg hernede i Lux lige for tiden og det betyder, at der bliver taget billeder.
Så nu bliver i lige udsat for lidt Lux.billeder. Der er ikke mange af Bubbi, de kommer imorgen når vi får taget nogle inden det bliver mørkt 
Nå, men here goes. Lidt af hvert - paddock billeder, turbilleder, julehusbilleder osv. 
Først video af Bubbi. Opvarmning den første dag efter hans 10 dage lange ferie. Men han var faktisk fin 
www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=34239
Så kom Anne på ryggen af Bubbi for først gang siden august. Ret nederen billede, men I får det alligevel 

Så blev det Nytår. Jeg præsenterer her vores nytårsbord - iført lysende briller 


Så var der lige Merlot der så sød ud en våd morgen. Han er en af vores 3 nye hingste. En rød fyr på 3 år, 170 i stang og efter Buddenbrock x Mergot hvis nogen skulle have interesse derfor 

Og Elckerlyc... En af "mine" heste. En 4-års hannoverraner vallak
Han er søøød!

Og hvem ser I så?! Jaaa!! Bubbibjørnen!! 

Og så kommer I lige til at møde Olivia... Vores 3-benede kat, som vi reddede i grøftekanten som lille killing
Hun sidder tit sådan her som Timon fra Løvernes Konge 

Nå, så tog vi på ridetur ud i det KOLDE Luxembourg d. 2. januar. Det var MEGA koldt, så vi var godt pakket ind! Anne red Bubbi og jeg red Elckerlyc...





Der er også lidt video fra den tur... Den får I lidt senere 
Nå, så kørte vi til IKEA, Anne synes den våde vej var superflot... Eller noget!

Så er der den her sindssyge mand i Hobscheid, som OVERpynter sit hus til jul. Det bliver I nødt til at se!!

Yndigt, ikke? 
Og så synes Anne I skulle se vores ridehal med aftenbelysning, det er faktisk ret flot.

Vi løssprang idag. Det gør vi hver weekend. Bubbi er ret god til det, så det skal I da ikke snydes for 
Han var liiidt vild til at starte med.



Det var det! Der kommer lidt flere videoer senere fra springningen, men de er ikke færdige med at uploade endnu 
Håber I gad læse det 