Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Anne på besøg i Lux *BILL*
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 22:06

Hej Ænder - jeg føler mig så JHN-rigtig når jeg skriver sådan


Nå, men factet er altså, at min søster Anne er på besøg hernede i Lux lige for tiden og det betyder, at der bliver taget billeder.


Så nu bliver i lige udsat for lidt Lux.billeder. Der er ikke mange af Bubbi, de kommer imorgen når vi får taget nogle inden det bliver mørkt :)


Nå, men here goes. Lidt af hvert - paddock billeder, turbilleder, julehusbilleder osv.


Først video af Bubbi. Opvarmning den første dag efter hans 10 dage lange ferie. Men han var faktisk fin :)


www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=34239


Så kom Anne på ryggen af Bubbi for først gang siden august. Ret nederen billede, men I får det alligevel :P



Så blev det Nytår. Jeg præsenterer her vores nytårsbord - iført lysende briller




Så var der lige Merlot der så sød ud en våd morgen. Han er en af vores 3 nye hingste. En rød fyr på 3 år, 170 i stang og efter Buddenbrock x Mergot hvis nogen skulle have interesse derfor



Og Elckerlyc... En af "mine" heste. En 4-års hannoverraner vallak :) Han er søøød!



Og hvem ser I så?! Jaaa!! Bubbibjørnen!!



Og så kommer I lige til at møde Olivia... Vores 3-benede kat, som vi reddede i grøftekanten som lille killing :) Hun sidder tit sådan her som Timon fra Løvernes Konge



Nå, så tog vi på ridetur ud i det KOLDE Luxembourg d. 2. januar. Det var MEGA koldt, så vi var godt pakket ind! Anne red Bubbi og jeg red Elckerlyc...







Der er også lidt video fra den tur... Den får I lidt senere


Nå, så kørte vi til IKEA, Anne synes den våde vej var superflot... Eller noget!



Så er der den her sindssyge mand i Hobscheid, som OVERpynter sit hus til jul. Det bliver I nødt til at se!!


Yndigt, ikke?


Og så synes Anne I skulle se vores ridehal med aftenbelysning, det er faktisk ret flot.



Vi løssprang idag. Det gør vi hver weekend. Bubbi er ret god til det, så det skal I da ikke snydes for


Han var liiidt vild til at starte med.





Det var det! Der kommer lidt flere videoer senere fra springningen, men de er ikke færdige med at uploade endnu :)


Håber I gad læse det





Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"




0
0
Svar på denne tråd
 
 5647676867De
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 22:09

Deeejligt at høre fra dig og Bubbi :D Og Anne :P


Det ser altså skønt ud, men i er noget videre Utidige :P


Glæder mig til du kommer hjem igen !

(og liv ved med at opdatere os !)



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 fghfhfshh
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 22:12

Haha, geniale billeder!

I må virkelig have haft det sjovt

Og når det så er sagt, så kan du godt snart tage og vende snuden mod Odense, nærmere betegnet SAM. Og din lillesøster skal heller ikke bryde sig om at vente for længe




Maja

* Monnlight & Mike *

0
0
Svar på denne tråd
 
 fff
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 22:12

@!#$ et hus ?! :D

ser hyggeligt ud :D

er vild med bubbi :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 22:18

Som altid skønt at se billeder fra dig af! (:

Dejlige heste - især den røde sag der, og så selvfølgelig Burberry! (:



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 22:22

Tak allesammen :)


Og Amalie og Maja - glæder mig også!!


Her får I lige lidt video fra vores skovtur :P

- med Anne som fortæller


www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=34279




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"




0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyhg
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 14:16

ej hvor hyggeligt =D


smukke smukke heste =D


er helt vild med Elckerlyc ;D


omg det hus der


lækkert ridehus :D




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar svar
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 14:32

Ser hyggeligt u det hele :)

Sad faktisk lige og læste en artikel om pallerhaff i går, i hest & rytter avisen :)


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 14:52

Dejligt at høre fra jer. Burberry er altså bare så smuk. Men jeg er også helt vild med den røde og den der Elckerlyc. By the way, hvor er katten bare for dejlig. Også på den måde, den sidder. Hvorfor har den kun 3 ben? ;)


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 15:48

Sikke nogen fine heste. :) (y)

Der var forresten en artikel i Hest&Rytter (tror jeg nok det hedder :P) om Gestüt Pallerhaff :)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum tjikki bum
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 18:33

Tak skal I ha' :)


Ja, Elckerlyc er bare en rigtig godte! Han er lige så sød som han ser ud til!


Olivia (katten) fandt vi kørt ned af en bil. Hun kunne ikke bruge hendes venstre forben og da det ikke var blevet bedre efter 2 måneder blev det amputeret. Hun har det meget bedre nu :)


Ja, artiklen i Hest og Rytter er nemlig om os :)




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"




0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 19:21

Dejligt at høre fra jeg igen!

Rigtig rigtig dejlig hest!!! super billeder !Det ser super hyggeligt ud.



Glæder mig til at der kommer flere billeder! .. heh




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Nye billeder!! <333

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 19:21

Dejligt at høre fra jer igen!

Rigtig rigtig dejlig hest!!! super billeder !Det ser super hyggeligt ud.


Glæder mig til at der kommer flere billeder! .. heh




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Nye billeder!! <333

0
0
Svar på denne tråd
 
 desie<3
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 20:08

Rigtig flotte heste du har! Kan virkelig godt lide Burberry :-D





Regitze &' Desirée <'3


0
0
Svar på denne tråd
 
 ups..............
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 20:16

ups.. kom til at oprette indlæget to gange hah




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Nye billeder!! <333

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 20:48

smukke smukke bubi :) god et hus xD f*ck en fed ridehal man !


---Cecilie C
lalle og chloé


R.I.P Lille skat

Penny du er evig savnet !
10-05-07
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider