Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

blandet fra gnuen...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2002 20:47
Hejsa

jeg har lige et par ting her at fortælle!!

først... vi fik i sidste uge en min klasselærer/dansklærer og hun vil havde vi skal lave en eventyr's historie... og selvføl's er der nogle hyppere med i min :O)... grunden til jeg skriver!!! ville lige skrive det ind jeg har fået skrevet... og hører jeres meninger! :o) håber det er ok...

"for mange år siden var det et sagn som gik på at et sted i Østrig boede en famillie ved navn (skal siges jeg mangler at finde navnet!) som havde et hafinger stutteri. Der var kun tolv beboer. men folk som var kommet forbi om natten påstod de havde set en spøgelsehest selv om folk sagde det var noget værre *BIIP* (skal lige lave lidt om her!) men nogle var i trivl for dem som sagde de havde set hesten kunne beskrive den ned til mindste detalje. Men ingen viste besked, ud over familliens femten årige satter, som"

ja mere har jeg ik fået skrevet og det som står i () + *BIIP* har jeg ikk skrevet i mit hæfte...

hvad synes i??

problem!!

jeg har det lille bitte problem jeg har en veninde som jeg ... hvad hedder det??... ander ikk hvor jeg har hende... altså bedere forklaret : det ene øjeblik er hun flink, sød, sjov og den Gogge (næver ikk hendes rigtige navn!) jeg blev venner med for godt og vel 9 år siden og det næste er hun bare *rent ud sagt* sådan en jeg bare IKKE kan fordrave!! hvis i forstår?

jo altså jeg ved bare ikke om hun er min ven eller ej.. og jeg har gået og tænkt meget over det men hver gang kommer jeg frem til ? og så tænkte jeg på mine venner her inde og vil hører om andre har været i den sition (*GG* kan ikk helt satve det :) )? og hvad i gjore ved det???

håber jeg får nogle svar!!!

knuz og kram JHN's gnu + vrinsk fra islænderne!

~en rytter uden en hest,
er IKKE en rytter,
men en hest uden rytter,
er stadig en hest:-D~

~vent IKKE på prinsen på den hvide hest,
Rid SELV!B-)~

:-@ www.ganu.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Re: blandet fra gnuen...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2002 20:49
Den er da fin nok...!;-D

Mange qnuzzer mille.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-10-2002 20:50
takker.. den er selvføl's ikk færdig!!

~en rytter uden en hest,
er IKKE en rytter,
men en hest uden rytter,

Rid SELV!B-)~

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-10-2002 21:01
Lyder som en fin start.

Med hensyn til det med din veninde, så forstår jeg det udemærket ! Jeg har også en veninde, som jeg lærte at kende for - ligesom dig - ca. en 9-10 år siden. Vi var bedste veninder i mange mange år, men så begyndte hun på at ryge (cigaretter, men nu også så småt lidt hash) og drikke... Vi er stadig sammen engang imellem, men jah det kan bare ikke rigtig blive.... Du ved... det er bare sådan nogle lige gyldige ting, vi snakker om.. kan ikke rigtig snakke om andre ting end sprut og drenge, når vi er sammen! - halvdelen af tiden, vi er sammen, bruger hun jo også på at snakke i fon... såh..... Jeg vil ikke nævne nogle navne for at støde.....

Det er hårdt at sige det, men venskaber forandrer sig altså bare så hurtigt, når man kommer i alderen 11-? år. Man kan ikke gøre noget ved det...
Knus den skøre Katrine mæ' den aaalt for smukke Signý :D

En af fordelene ved at være glemsom er, at man hele tiden opdager nye, spændende ting. Citat: A. A. Milne.

HUSK: gør livet til en FEST, rid ISLANDSK HEST!

~ Besøg dog min hp!!! ~
http://www.hyppe-siden.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-10-2002 08:28
nej det er det....

måske finder jeg ud af det?!

knuz JHN'S gnu

~en rytter uden en hest,
er IKKE en rytter,
men en hest uden rytter,

Rid SELV!B-)~

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-10-2002 09:12
Fin start..!!! ;D

-*Zar*
Når du kigger på dine fødder, behøver du bare
at beslutte dig for hvilken som er den højre, så kan du være sikker på, at den anden er den venstre. :-P

Citat: Peter Plys... 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-10-2002 18:51
Fin start (husk og tjek for stavefejl) =0)
Det med din veninde ved jeg ikke rigtig. Jeg har ikke været i en sådan situation, men jeg er også kun 10 blir 11 til jul.
Men hvis hun er sådan så sig dog at du ikke vil være venner med hende. Selom jeg godt kan se at det er hårdt blir du sq nød til det.
Er det virkeligt rigtigt at hun ryger hash og drikker???
Og så vil jeg lige spørger hvad *Gg* og så noget bedtyder da jeg ikke aner det.
Nå knuzzzzer Pony-mette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider