Hejsa
jeg har lige et par ting her at fortælle!!
først... vi fik i sidste uge en min klasselærer/dansklærer og hun vil havde vi skal lave en eventyr's historie... og selvføl's er der nogle hyppere med i min

)... grunden til jeg skriver!!! ville lige skrive det ind jeg har fået skrevet... og hører jeres meninger!

) håber det er ok...
"for mange år siden var det et sagn som gik på at et sted i Østrig boede en famillie ved navn (skal siges jeg mangler at finde navnet!) som havde et hafinger stutteri. Der var kun tolv beboer. men folk som var kommet forbi om natten påstod de havde set en spøgelsehest selv om folk sagde det var noget værre *BIIP* (skal lige lave lidt om her!) men nogle var i trivl for dem som sagde de havde set hesten kunne beskrive den ned til mindste detalje. Men ingen viste besked, ud over familliens femten årige satter, som"
ja mere har jeg ik fået skrevet og det som står i () + *BIIP* har jeg ikk skrevet i mit hæfte...
hvad synes i??
problem!!
jeg har det lille bitte problem jeg har en veninde som jeg ... hvad hedder det??... ander ikk hvor jeg har hende... altså bedere forklaret : det ene øjeblik er hun flink, sød, sjov og den Gogge (næver ikk hendes rigtige navn!) jeg blev venner med for godt og vel 9 år siden og det næste er hun bare *rent ud sagt* sådan en jeg bare IKKE kan fordrave!! hvis i forstår?
jo altså jeg ved bare ikke om hun er min ven eller ej.. og jeg har gået og tænkt meget over det men hver gang kommer jeg frem til ? og så tænkte jeg på mine venner her inde og vil hører om andre har været i den sition (*GG* kan ikk helt satve det

)? og hvad i gjore ved det???
håber jeg får nogle svar!!!
knuz og kram JHN's gnu + vrinsk fra islænderne!
~en rytter uden en hest,
er IKKE en rytter,
men en hest uden rytter,
er stadig en hest:-D~~vent IKKE på prinsen på den hvide hest,
Rid SELV!B-)~
:-@
www.ganu.webbyen.dk