Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 super shine?
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 14:21

Hej Ænder.

Jeg har lige et spørgesmål.

Når det er vinter "som det er nu" kan man så godt stadig spraye super shine i hale og manke ?

eller vil det fryse sig fast ligesom vand?



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 14:29

Kan du gost (: brugte det så sent som igår(:


Catrine Nalepa Med pony dyret Zasha OX
Vi kan alt
0
0
Svar på denne tråd
 
 aaa
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 14:45

Sagtens. Men hedder det ikke ShowShine? :P



Hilsen Camilla ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 16:35

Ja, det kan du sagtens. Som Camilla, hedder det ikke Show Shine? :D


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 16:51

Ja, det kan du.


Camilla og Emma: Det kalder de fleste det, men der er nogle mærker som kalder det Super Shine.



Sofie & Cappuccino
- Den ene mere klodset end den anden x)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ceres MØrk
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 18:39

Nemt nemt, ikke noget problem..


Blue Horse kalder det super shine ;)



Marie

nu uden ceres mørk

nu med felix =D

Tidl. Fjordbollen

søger Felix Albæk's fortid

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 18:42

Kan man godt (:



» EMMA & BIRGER

rest in peace, tarzan.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider