Heej ænder
Idag gik jeg rundt ude på Falcon alene næsten hele dagen, så fik taget en massse billeder af de forskellige araber som i lige skal se (:Der er også lidt fil af Zalle i ridehuset(Hov jeg red vist ikke min hest i dag xD)

Smukke Zasha !

Smukke i ridehuset ! LÆK MÆRKE TIL DEN LØSE HALE 

Smukke

Zalle!
hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=33823 Zalle i ridehuset.
Der er flere film men min computer lukker hele tiden HG ned, så gider ikke lægge dem på nettet !

CA. Zabaya !

UL.Essex en 6 års vallark fra Ulrichsdal Arabians!

Bondo som er opstalet på Falcon!

Essex igen !

CA. Dapoll en 3 års hingst !

Dapoll igen !

Essex og Dapoll er meget gode Bøs*e venner xD

Just Me en 2 års hoppe !

Bondo igen !

Dapoll igen !

FA. Estipona en 6 års hoppe (Mener hun er 6 ikke helt sikker xD)Hun er bare det STØRSTE nuse hoved i hele verden. Mne hun e er også en FLOT hoppe!

Estipona igen !

FA. Kenzo en 2 års hingst-Estipona's baby

Elorz en 14 års vallark!

CA. Zabaya en 15 års hoppe

Øhm, mindre heldige Junior.

Zabaya der bider efter MIN hest. Hun skal DØ
xD
Nårh det var alt ænder
løæg en kommetar det har taget herre lang tid :b

IgnaLina og Just Me. Ignalina er en 4 års hoppe fra AB. Arabians