|
|
| Jeg vil være berømt :b |
|
|
lige nu sidder jeg og tænker på, at jeg faktisk godt kunne tænke mig at være berømt.  det ville være en af mine største drømme at blive berømt'sanger. Men har aldrig rigtig gjort noget ved min stemme. andre end mig som har det sådan? :b
M.v.h vDums altid kendt som Dums
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nanannaanan |
|
|
Jeg har altid drømt at være kendt sanger, men min stemme er ret meget imod mig xD Desuden tror jeg ikke, at jeg ville kunne lide at kendt xD
Hilsen Camilla 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla: |
|
|
Heheh , jeg ved heller ikk lige om jeg ville turde, synge for en masse mennesker. det nok mit største problem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Jeg ville godt være kendt, på stævnebanerne 
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Hah, det er jo "bare" at arbejde sig frem d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oh god main |
| Forfatter:  |
Louisa ♣Louisa D♣ |
| Dato:  |
05-01-2008 20:20 |
|
Jeg vil satme også være berømt, men det er nu mest for min egen skyld. jeg vil opnå noget med mit liv, og ikke bare være sådan en doven gris.. (sorry) Jeg VIL være berømt, og skal også nok blive det en dag. Hvad man vil, kan man.. jeg vil ikke være sanger eller musiker eller noget, men det skal være indenfor noget sport.. Puhh, der er så meget jeg gerne vil  Jeg vil bare være kendt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej |
Lea ♥Snowflake Luna og Mozart 4 |
05-01-2008 20:29 |
|
Jeg turde godt og blive berømt, men jeg gad sempelthen ikke det ! Det må jo være træls og bare gå på en gade, der bliver man jo overfaldt af fans eller noget.. Og så kommer man hele tiden i aviserne, altså hvis du mener sådan berømt  Jeg vil heller ikke ende som Britney Spears.. Men hvis du snakker om sådan noget mgp, det er jo noget andet..
Snows den hoppene skønhed' (; Luna den skønne frækhed d-; Moziie grovædder'n d-: Niico den flyvende hyp c(; Og miig selv, tjaah.. !? = Vi er alle 5 ''Team-SLMN'' 4-ever !! <'33'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfijghgd |
|
|
jeg har altid gerne ville være med i en film eller musik video men hader at optræde og er så ræd for det 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tror ikke.. |
Louisa ♣Louisa D♣ |
05-01-2008 20:37 |
|
Bare hun mener at vinde mgp, men noget større.. Jeg tænker hvert fald på at jeg gerne vil være en berømt/kendt sportskvinde, inden for et eller andet.. ved ikke hvorfor jeg gerne vil være berømt, men tror bare det kunne være SÅ fantastisk. jeg er lidt et konkurrencemenneske, jeg hader at tabe og ved ikke noget bedre end at vinde, ved sportsmæssige ting. det med Britney spears, var jo også lidt vildt, jeg er ikke bange for jeg kommer til at ende sådan 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
emma-bb (birger) |
05-01-2008 20:37 |
|
Tror nu ikke jeg har så mange chancer mht. sangstjerne. Jeg synger virkeligt, virkeligt dårligt og falsk og jeg er såsåsåså tonedøv. Men på stævnebanerne, kunne jeg da godt tænke mig : D Men det er ikke min største drøm. 
» emmabemma. elsker dig birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ergdsgseh |
|
|
Tror alle går rundt med en lille drøm om at blive berømt, men når alt kommer til alt, så er tilværelsen i søgelyset nok ikke lige mig 
.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/ Klank Efterskole 07/08 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rrr |
RikkeEvigGlad |
05-01-2008 21:19 |
|
Uha jeg ville for alt i verden ikke være berømt, tænk at man ikke kan gå på gaden uden en hale fotografer og skrigende fans.
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Pernille ♥basse♥ |
05-01-2008 21:40 |
|
hvis min stemme tillod det ville jeg nok også gerne være beræmt sanger men eftersom den ikke gør vil jeg gerne være skuespiller (eller bare prøve at medvirke i enkelte film) derfor går jeg også til teater som virkelig har hjulpet meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg kunne bestemt ikke tænke mig at være berømt! Og tror kun den drøm var der, da jeg var lille, og gik i børnehaveklasse.  Nu så jeg de to udsendelser med Laudrup brødrene her i sidste starten af ugen, og jeg synes det er helt "sindsygt" at Michaels datter, Rebecca, næsten ikke tør sige sit efternavn.. Og at ALLE vil være venner med hende udelukkende pga. hendes efternavn?.. Forestil dig sådan et liv... Ja, det ville sikkert være fedt en uge eller måned, men derefter tror jeg, jeg ville få nok! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghfhfghfhgh |
Pernille L |
06-01-2008 13:07 |
|
jeg vil ik være berømt d: Engang da jeg var mindre (10-11år?) ville jeg ordentlig godt være med i en film & var med til castings på alt mulig @!#$ Jeg bliver nok aldrig sanger! hahaha. jeg er virkelig tone døv og synger SÅÅÅÅ falsk q:
skrev pernille » Med fodbold (: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Louise (Muzze) |
06-01-2008 14:11 |
|
Vil ikke være berømt, synger okay ,men hader det. Gad sq ikke alt det med bare man laver liidt @!#$, så ved alle det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
nej der er jo en del ulemper ved at være berømt, men jeg tror at det ville være fedt og der er jo så heller ikke mange unge, som er i avisen hver dag og sådan :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|