Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 så I Yallahrup færgeby.
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:59

Hej Ænder(':

vil bare li' høre om

i så Yallahrup færgeBy..


-Kristina <3

Future-light <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 George
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 22:05

Nej, det så jeg ikke. Jeg synes, at det er plat. :D


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 22:06

så det en lille smule


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfsdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 22:07

Meeegeeet lidt (: ik så sjovt


skrev pernille

» Med fodbold (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 22:07

jeg se et par stykker xD et i tv og nogle stykker på nettet xD det herre griner ;D




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 22:25

Så lidt af det. Nogle af drengene i min klasse er bare helt væk i det, hele tiden kommer de hen : WOLLAH KORAN eller WOLLA HABIBI - og det er mega nederen ;)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 jynthbgrvef
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 22:37

oorh hvad, selvfølgelig gjorde jeg det.. det var ooornlii syg gangstaaar tv! så i den ooornliii syyge gangstaaar nytårstale Ali holdte?? Dronning magrethe er tjotalt syg til at shake body maain XD

Tsh' hun er tjotalt liisom louise sammen med de to andre i den gamle udgave af crazy girls XD



sig

CHOKOLADEIIIIIS (:

så bli'r du glaaad


0
0
Svar på denne tråd
 
 afhaifhaifhaifhaif
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 22:41

Selvfølgelig så jeg det ;D


Og jeg kan love dig for at andre også kan hørejeg så det..


Louise Nørskov
- Dilli Dancer
0
0
Svar på denne tråd
 
 klælkjljjklj
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 23:12

Selvfølgelig så jeg det! Det er genialt. Mig og 2 af mine veninder er kendt som crazy girls af mange rundt om i byen. Hahahaha



Pernille Bak

•JHN's championatliste i dressur•

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Cathila


0
0
Svar på denne tråd
 
 føpkewdfoåqwkd
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 23:19

Har set nogen af dem oppe i klassen.

Meget sjovt ;D


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 23:20

Jeg så ret meget af det (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 sgdhdffg
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 23:26

Jeg gjorde ikke..


Tænkte maaange eftermiddage på, at nu skulle jeg huske at se det :p .. Men det blev aldrig til noget :)


Men har da hørt sangen der fra d;

- sys dog den er Lidt underlig :_D


Skrev Malene [: ?


Gud for Min verden

0
0
Svar på denne tråd
 
 sss
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 00:34

så 3 afsnit.

nogle gange var det keeligt, andre gange meeega grineren :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 jkhkhjk
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 00:41

Så kun det første afsnit, synes ikke det var særlig sjovt.. Men kunne tydeligt høre at halvdelen af min klasse så det :D


тяιηє

>> nu uden min dejlige Titan :(
Godt nytår allesammen!:D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg så det xD
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 01:26

Jeg så det, det var mega skægt xD


Maiken

Nu uden halvpart!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 09:04

Jeg så det engang imellem, total yndlings<3 :D



» emmabemma.

elsker dig birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 bula bla bla
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 11:10

Jeg så de fleste af afsnitene, syntes også det var ret sjovt :P



~ Knus Anne-Sofie! ~
Med springponyen og dressurhesten
Kat 1. pony sælges skriv for info
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm ? (:
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 12:27

Nej gjorde jeg ikk, og kunne heller ikk finde på at se det, ikk lige min stil ;x


Meen mine søskende sad og så det , hmm ;b


- Sagde

Nanna - nu uden B a m s e <'33

!!Arbejde søges med heste - andre dyr!! - på fyn

Drømmen om egen hest vil altid leve <3

Rid bedst, rid rød hest =D

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift♥
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 12:48

Så i starten, men syntes at det blev mere og mere overdrevet og plat, så jeg har ikke set ca. de sidste 5 afsnit.!

Men det bedste afsnit må helt klart være det første!;D






CHARLOTTE B.

- Med MAZURKA

Alt kan lade sig gøre

Det umulige er bare mere besværligt...


0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 16:50

Self, og det kan man godt høre når jeg snakker , Ornlig , og Ganster, er kommet mega meget ind i ordforbruget.



Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider