|
|
| så I Yallahrup færgeby. |
| Forfatter:  |
Chrillerh ♥Future-light♥ |
| Dato:  |
04-01-2008 21:59 |
|
Hej Ænder(': vil bare li' høre om i så Yallahrup færgeBy.. 
-Kristina <3 Future-light <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| George |
|
|
Nej, det så jeg ikke. Jeg synes, at det er plat. 
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
04-01-2008 22:06 |
|
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsdfsdfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
04-01-2008 22:07 |
|
Meeegeeet lidt (: ik så sjovt
skrev pernille » Med fodbold (: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
jeg se et par stykker xD et i tv og nogle stykker på nettet xD det herre griner 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Så lidt af det. Nogle af drengene i min klasse er bare helt væk i det, hele tiden kommer de hen : WOLLAH KORAN eller WOLLA HABIBI - og det er mega nederen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jynthbgrvef |
| Forfatter:  |
Laura SJ |
| Dato:  |
04-01-2008 22:37 |
|
oorh hvad, selvfølgelig gjorde jeg det.. det var ooornlii syg gangstaaar tv! så i den ooornliii syyge gangstaaar nytårstale Ali holdte?? Dronning magrethe er tjotalt syg til at shake body maain XD Tsh' hun er tjotalt liisom louise sammen med de to andre i den gamle udgave af crazy girls XD
sig CHOKOLADEIIIIIS (: så bli'r du glaaad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afhaifhaifhaifhaif |
|
|
Selvfølgelig så jeg det  Og jeg kan love dig for at andre også kan hørejeg så det..
Louise Nørskov - Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klælkjljjklj |
| Forfatter:  |
Pernille Bak |
| Dato:  |
04-01-2008 23:12 |
|
Selvfølgelig så jeg det! Det er genialt. Mig og 2 af mine veninder er kendt som crazy girls af mange rundt om i byen. Hahahaha 
Pernille Bak ♣ •JHN's championatliste i dressur• ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥Cathila♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| føpkewdfoåqwkd |
|
|
Har set nogen af dem oppe i klassen. Meget sjovt 
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Jeg så ret meget af det (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sgdhdffg |
| Forfatter:  |
MaleneKruse |
| Dato:  |
04-01-2008 23:26 |
|
Jeg gjorde ikke.. Tænkte maaange eftermiddage på, at nu skulle jeg huske at se det :p .. Men det blev aldrig til noget  Men har da hørt sangen der fra d; - sys dog den er Lidt underlig :_D
Skrev Malene [: ? Gud for Min verden ♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
05-01-2008 00:34 |
|
så 3 afsnit. nogle gange var det keeligt, andre gange meeega grineren 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkhkhjk |
|
|
Så kun det første afsnit, synes ikke det var særlig sjovt.. Men kunne tydeligt høre at halvdelen af min klasse så det 
• тяιηє • >> nu uden min dejlige Titan  Godt nytår allesammen!:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
05-01-2008 09:04 |
|
Jeg så det engang imellem, total yndlings<3 
» emmabemma. elsker dig birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bula bla bla |
|
|
Jeg så de fleste af afsnitene, syntes også det var ret sjovt 
~ Knus Anne-Sofie! ~ Med springponyen og dressurhesten Kat 1. pony sælges skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm ? (: |
|
|
Nej gjorde jeg ikk, og kunne heller ikk finde på at se det, ikk lige min stil ;x Meen mine søskende sad og så det , hmm ;b
- Sagde Nanna - nu uden B a m s e <'33 !!Arbejde søges med heste - andre dyr!! - på fyn Drømmen om egen hest vil altid leve <3 Rid bedst, rid rød hest =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift♥ |
|
|
Så i starten, men syntes at det blev mere og mere overdrevet og plat, så jeg har ikke set ca. de sidste 5 afsnit.! Men det bedste afsnit må helt klart være det første!;D
CHARLOTTE B. - Med MAZURKA ♥ Alt kan lade sig gøre Det umulige er bare mere besværligt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
05-01-2008 16:50 |
|
Self, og det kan man godt høre når jeg snakker , Ornlig , og Ganster, er kommet mega meget ind i ordforbruget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|