Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Pigerne i min klasse :/
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 16:40

Hej alle sammen.

øhmm, jaer altså. vi er 12 eller 13 (tror jeg) piger i min klasse. og syntes squ nogen af dem er lidt for meget!

klassen piger er ca delt op i 3 grupper. der er en hvor alle de der modedivaer/kramme gruppen sidder (den er der 8 i). så er der en med dem der ikke rigtigt bliver lagt mærke til (den er der 3 i) også er der mig og malene (hestetøzzerne xD)

når men det var ikke det jeg ville sige.

Okay jeg vil ikke nævne nogen navne så "modedivaerne kalder vi for M.

hvis jeg nu står, sidder ved sidden af en af M'erne og der kommer en anden M over og vil sige hej. så går hun lige forbi mig som om hun slet ikke har set mig og krammer (og nogen gange kysser AD!) den anden M. Så går hun lige forbi mig (uden at sige hej) og krammer alle de andre M'er sådan er det hver morgen! de siger ikke engang hej eller noget. som om vi bare er ingen ting. (os der ikke går LIGE så meget op i udseendet som dem) jeg siger også hej til dem, og nogen gange siger de hej og går vidre og andre gange går de bare forbi. er godt nok lidt træt af det :/

hvad syntes i?

(det er ikke fordi jeg syntes de er dumme. overhovedet ikke de er virkelig søde!)

(nu hvor jeg skriver vi ikke går lige så meget op i udseendet som de skal i ikk tro at vi er ligeglade hvordan vi ser ud. haah)

sorry hvis det hele blev lidt rodet ;)

Line med fjolleren Domina (part)

>> Brug hovedet husk hjelmen <<

0
0
Svar på denne tråd

george
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 16:42

Synes du, at det er ulækkert at kramme og kysse?
- Jeg spørger bare.

Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd

ertagsdfcx
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 16:44

Nu var jeg nok en af de såkaldte "modedivaer" i min gamle klasse. Men derfor betød det OVERHOVEDET ikke at jeg var "for god" eller noget til dem fra en anden "gruppe". Vi havde ikke ret mange grupper i vores klasse, eller jo. Der var selvfølgelig dem man snakkede mere med end andre, men alle kunne bare snakke sammen. Det var rigtig rart <3

Vi havde også mange problemer i klassen i 6.-7. klasse. Men det blive bedre kan jeg godt love dig for. Ligeså snart i kommer i 8. og 9. bliver folk meget mere modne (håber jeg!) og derved bliver der mere plads til alle :)

.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd

okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 16:46

det da lidt træls .. MEN lige pt krammer jeg og kysser også et par af mine veninder ;)

men det da træls . sådan er det heldigvis ik så meget hos os . hende der hadet mig er der ik mere xD

» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]

Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

george
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 16:49

- Det gør jeg nemlig også, med mine tætte veninder.

Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 16:49

Emma Flossy. nej nej. har det helt fint med at kramme. men ikke kysse. syntes squ det er lidt ullækkert ;)

Julie Kronborg: jeg vil så også sige det har været være ;)

0
0
Svar på denne tråd

george
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 16:51

Nå, det vil jeg ikke mene. Men smag og behag! ;)

Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan godt..
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 16:52

finde på at give nogen af mine drengevenner tantekys, men tøser ad for pokker, det ville jeg ikke kunne..

Stutteri Inger-Marienlund
0
0
Svar på denne tråd

george
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 16:55

Stutteri Inger-Marienlund: Hvad er et tantekys? :D

Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 17:02

Stutteri Inger-Marienlund: ja jeg syntes det er helt fint med drenge ;)

Emme (Flossy): tror hun mener bare sådan et på kinden eller et hurtigt et på munden ;)

0
0
Svar på denne tråd

eee
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 17:10

Kaan det ikke være at i lukker jer selv lidt udefra de andre?

- det kan godt være at i ikke ligefrem er "skabt" for hinanden men der for kan man godt føre en samtale syntes de er lidt for meget hvis de ikke engang gider at hilse på jer.

omg

Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 17:13

altså de vil jo godt snakke med os o.s.v det er bare det at de går lige fobi en, krammer den der e ved siden af en og går væk igen ;)

0
0
Svar på denne tråd

Det er bare et..
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 17:13

hurtigt kys på munden eller på kinden..

Har I prøvet at sige hej til dem.?

Stutteri Inger-Marienlund
0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 17:14

jaja. jeg siger hej til dem hver gang de kommer ind ;)

0
0
Svar på denne tråd

lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 17:20

jeg kender det ALT for godt, i vores klasse har vi grupper men de forandre sig tit! jeg er ikke en af modedivaerne, men jeg bliver ikke overset over hovedet ikke tror vi har en eller to i klassen der bliver det, men ja os piger kan en gang i mellem være nogle 'satans djævler' det er også en af grundne til at jeg har rigtig mange drenge venner min bedste ven er også en dreng :)

---Cecilie C
lalle og chloé

R.I.P Lille skat

Penny du er evig savnet !
10-05-07
0
0
Svar på denne tråd

Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 17:24

Altså det er lidt ulækkert at de kysser men krammer siger ikke mig en skid krammer selv min bedste veninde (det er jo bare et kram) men du skal bare prøve at snakke med dem og måske komme ind på deres interreser.

I min klasse er vi også lidt delt op i gruppe der er en mode gruppe og heste gruppe ( mig og mimi<3) og dem der går lidt op i musik, skuespiller, ikke mærke dyr. og resten ved jeg ikke lige hvad jeg skal klade. Men hele vores klasse snakkker pisse godt sammen og selv om der er en man ikke særlig godt kan lide så inoreer vi ikke hinande det er fordi vi snakker med hinanden og det på en måde er vores klasse en stor gruppe med forskellige små grupper i.

men kan godt forstå at det bliver lidt for meget for jer.

Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd

laaa
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 17:35

Det kender jeg godt, bare vær jer selv og vær ligeglad med de der modememmeskebeviste ting ;D

Kirstine Bøndergaard™

- Med den fantastiske hest Spegill d;

Rest in peace lille Hmori. Du vil altid være elsket og savnet <3

16/6/2007 - 30/12/2007

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 18:02

Det forsvinder når man bliver ældre ;)

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

0
0
Svar på denne tråd

dfhhdfhdfhdfhdfhdf
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 18:09

SmukkeZaco - Helt rigtigt. Der har man heller ikke samme behov for at kramme og kysse alt på sin vej.

"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:02

Hmm, jeg kindkysser & krammer da også mine veninder

Hmm, jeg må jo nok indrømme at vores klasse også er delt op i nogle grupper. HVor jeg bestemt hører under 'Modediva'er'. & jeg krammer da SLET ikke alle i min klasse, men siger dog hej hvis de siger hej ?!
Jeg syndes ikke der er noget galt i at lade være med at kramme ALLE der går i klassen - også selvom de siger hej ?!
Hmm, det blev sikkert lidt rodet :P

Emma & Stjerne

©Some wishes do come true©

©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd

fgdfgdgfg
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:09

Der er da intet ulækkert i at kysse? det er da herre normalt :D

Jeg går i 7 & vi er 13 og 14 år, og i starten af 6. klasse havde vi også overdrevet mange problemer i vores klasse (ik fordi det lyder som om i skændes eller noget), men det går væk med alderen d: burde det.

skrev pernille

» Med fodbold (: <3

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:43

Hurra, sådan nogle har vi os. :P

Sådan man siger godmorgen til dem, hver eneste morgen så får man aldrig et svar.

Og når der straks kommer en M'er jamen så bliver der både sagt godmorgen og mange andre ting xD

(Jeg er holdt op med at sige godmorgen til dem.)

Og nej, jeg isolere mig ikke fra dem. Det er dem som isolere sig fra mig. Holder deres egne private hemmelige fester, som kun de "seje" må være med til. Adr. Self er det iorden at holde noget for de nærmeste af sine venner, men ligefrem at gøre det hemmeligt og hver weekend? Ej tak!

Træls med nogle tøseklicher, men typisk er sådan en kliche tit uden rigtige venner - men man går bare i den for at blive populær, medens man lider under gruppepres.

Ja altså mit syn på det. Jeg har allerede meldt pas til nogle af disse klicher, gidder ikke sådan noget tøzefnadder.

» A n n - S o fi e
En dag vil du takke mig for det B)

0
0
Svar på denne tråd

fff
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:56

Tag selv lidt intiativ du kan jo heller ikke forvente at kun de skal komme til dig.

Gør noget spontant det hjælper ;D

når de kommer så råb GO'Hej så overser de dig sikkert ikke næste gang xb spøg til side..

Nu ved jeg godt at det er almindelig dannelse + høflighed at sige godmorgen eller hej når nogen siger det til en men hvorfor er det så vigtigt for dig at de siger godmorgen? hvis de alligevel er sådan nogle duller som du bestemt ikke har lyst til at bruge din tid sammen med.

Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd

george
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 22:02

I min klasse, er vi på en måde også delt op. Dog er vi kun 8 piger. Den ene gruppe, er på en måde ret barnlig, eller hvad man skal sige. Og så er der den gruppe, jeg går i. Vi er 4 piger, med mig. Vi kysser da også sådan lige hurtigt, og krammer. Vi er ikke sammen med de andre rigtigt, men hvis de siger hej, siger vi bestemt også hej. Vi har ikke decideret noget imod dem, vi 4 går bare sammen.

Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd

nnn
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 22:27

Hm' faktisk så ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til det d:?

han lidt på fornemmelsen, at i måske også selv isolere jer lidt fra dem. Jeg synes ikke man behøver at give alle i klassen i knuser, man behøver heller ikke at sige hej. men hvis den ene siger hej, så jo så skal man da sige hej tilbage.

Men nogengange så skal man også nogengange selv snakke med dem.

de tænker sikkert det samme om jer::)?

tror lidt det er jer allesammen d:.

Briiiiiitt

Bare for at skrive et eller andet d:

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 23:26

Tror det er meget normalt. Da jeg gik i 6/7 var der rigtig mange problemer (Mere end normalt). Jeg var også i mode gruppen den gang, tror bare vi skulle være lidt smarte, Vi havde psykolog i klassen, og nogen damer fra kommunen, dethjalp dog ikke en dyt. Men da jeg gik i 8/9 var det noget helt andet, tror dog altid der vil være nogen grupper, men alle snakkede rigtig godt sammen.

Hilsen Stine

Mangler noget at ride på:/

0
0
Svar på denne tråd

m i lra
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 23:28

altså jeg krammer sgu med mange, (også allemulige jeg ikke rigtig kender) - og det synes jeg altså ikke der er noget i vejen med. Men kunne heller ikke selv finde på at give et kys. har tit gjort lidt 'grin' med det, med mine veninder, så vi kysser bare ud i luften :b hehe.

nåh, men altså i vores klasse (7.klasse) er vi delt op i 2 grupper. dem der er "in" og dem der ikke er. (Well, jeg er jo i dem der er "in")

i starten tænkte vi os' sådan lidt, at vi ikke rigtig gad at have noget at gøre med de 3 piger , som ikke er "in". De er så umodne og barnlige.

Men altså, de er jo flinke nok - og nu, ja . Nu snakker jeg en del med én af dem og kan da godt snakke lidt med de andre to. Har bare ikke så meget tilfælles med dem.

Synes det er strengt at de ikke kan hilse på dig om morgen, men ja, nogle piger tror bare, at de er for gode og andre er meget mindre værd end dem, sådan nogle er bare ikke værd at samle på :)

FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos

0
0
Svar på denne tråd

tarzan
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 09:30

Samme som Frederikke Sadolin. Jeg synes ikke der er noget i vejen med at kramme sine veninder, jeg kysser dem ikke ' men vi har også tit lavet grin med det. I min klasse er vi også 2 grupper. Den ene med nogle der er barnlige, og den anden med os som går lidt mere op i tøj og sådan (men vi siger da også hej til de andre, synes ik vi er onde mod dem) .. De er så 4 i den der gruppe med dem der er lidt barnlige, som jeg ikke rigtigt har noget tilfældes med. Og så er vi 5 andre (: Og så er der en som er lidt med begge steder. Men jeg synes egenlig vores klasse er god fordi der ikke er nogle som føler sig udenfor.

Jeg synes du skulle prøve at sige hej til dem også. Tror som rikkeevigglad også at i måske lukker jer selv lidt ude. Sådan er det mange gange i 6. - 7. men tror i finder ud af det når i kommer i 8. - 9. klasse :}

» emmabemma.

elsker dig birger <3

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 09:49

Tja, det frosvinder med alderen i hvert fald.

Haha, kan også huske da jeg gik i 6-7. klasse. Det var seriøst hele skolen (i hvert fald årgangen) man skulle kramme hver morgen når man mødte dem.

- Cikorie

Somewhere over the clouds

the sky is blue...

Pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/56323/ hest/168814/

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 11:59

(jeg går i 7)

- jeg vil så sige vores klasse har været være ;)

- den er faktisk heller ikke så slem, vi snakker sådan næsten alle sammen sammen.

- men det kan da godt være vi lukker os selv lidt ude? det ved jeg ikke.

- jeg siger også hej til dem hver mogen ;)

- jeg har heller ikke noget imod det der kram ;) (men at de kysser er jeg ikke så vild med ;))

Frederikke og Santos (L): ja det kan godt være du har ret ;)

0
0
Svar på denne tråd

hehehehhe
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 16:54

Jeg synes bare i skal være een stor familie - all together

Z L N D I E

Your dreams are china in your hand

0
0
Svar på denne tråd

ddd
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 17:04

Kysser tit mine venner og veninder på kinden ?

Og Kram , altid, og hele tiden.

Men men. Som ovennævnt , tror faktisk bare i lukker jer selv ude.

Sig hej til dem også (; Det er da værd at prøve.

Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd

in oog...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 17:22

in og ikke in 8-)" rock and...

-Æblet

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 17:54

Det er jo det jeg siger. Lyt ny til moster few små ænder..

Skoler er noget prut. Det knækker din selvtillid. Mit bedste råd til dig må være.. hmmm... altså...

Pjæk for Gods sake! Pjæk pjæk pjæk!

TOKIO HOTEL KONCERT

2. April 2008 ♥

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 22:48

-ikke lyt til moster few :b

som før: det går væk med alderen. Alle 6/7 klasser har problemer.

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

0
0
Svar på denne tråd

m irla
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 23:17

Cikorie: det er ikke engang løgn, man skal kramme med alle på hele årgangen næsten, haha =D det tager bare en krig xD

» FREDERIKKE&SANTOS

- mon Amor står bag?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 13:28

Jeg tror der er de der småproblemer i alle 6/7. klasser, det kan stort set ikke undgåes. Det går over med tiden.

0
0
Svar på denne tråd

dfdffgfdghfg
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 13:41

jeg kender det godt. jeg går i 9 klasse nu og vi er totlat opdelt, så nej det går måske ikke over med tiden.

vi er to grupper blandt pigerne, der er dem der går i det samme tøj modedyrene også så er der den anden gruppe dem der er anderledes( den gruppe er jeg med i).

man kan sige hej til dem der kommer ikke noget svar.

jeg har lidt lært at leve med dem, hvis de ikke intersere sig for mig hvorfor skulle jeg så interserer mig for dem?

det er først her i 9 klasse at det er gået op for mig at de kan rende mig et hvis sted. de må holde deres fester og alt det andet de vil.

men jeg vil sige at det er godt at der kun er et 1/2 år tilbage.

- Signe.

Have you hugged a pirate today ?

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 15:06

nu er vi en lille klasse på 11 stk. og vi er sådan rimelig tætte allesammen, ingen grupper eller noget, alle taler med alle.

Jeg synes det er rigtig dejligt at være så lidt, og jeg nyder det, det sidste halve år, for i gymnasiet er det jo okay store klasser i forhold til folkeskolen.

Men kan da godt se du synes det er lidt træls at de ikke lige siger hej, men gør du selv en indsats? siger du hej til dem osv.

Nogle gange skal man ikke bare lade dem 'gøre det hele' hvis du forstår mig ret, man må også selv komme lidt ind i kampen, hvis man vil ligges mærke til.

og hvorfor er det ulækkert at kramme eller gi hinanden et lille kys? de råsnaver vel ikke d:

MILH

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 17:31

jeg syntes ikke det er klamt at give hinanden et kram ;) syntes bare det er lidt upassende at de giver kys (på munden ;))

few: nej har ikke tænkt mig at pjække ;)

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:48

Nej nej Line.. Det var nu også mest ment som en joke

Pudsigt men utroligt, har det dog været min måde at komme igennem denne vanvittige institution dagens Danmark har.. (De kalder dem skoler)..

Men altså. Held og lykke med det hele..

Knus Sophie

TOKIO HOTEL KONCERT

2. April 2008 ♥

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider