Hejsa
Sad og rodede nogle gamle billeder igennem, og fandt ud af jeg havde nogle jeg egentlig gerne ville vise frem herinde og måske få lidt kritik/ros. De fleste er af ældre dato, og jeg har brugt to forskellige slags digitalkameraer til at tage dem; et Fuji Finepix F20 som er udmærket i forhold til den lave pris, og et ældre Olympus, som ikke er nær så godt.
Motiverne er lidt blandede, der er en del naturbilleder, men jeg har også valgt at lægge nogle fra mine akvarier herud, da det har været nogle af de mest udfordrende at tage.
Håber i kan lide dem - og i må meget gerne fortælle hvilke der er jeres favoritter.

1. Oscar, en krebs fra et af mine akvarier.

2. Macrobillede af Oscar.

3. En kilde i de østrigske alper.

4. Bjerglandskab i Østrig.

5. Vandfald i Østrig.

6. Et insekt fra Østrig: "Følehornskaj"

7. Close-up af en koral i mit saltvandsakvarium.

8. Andre koraller i mit saltvandsakvarium.

9. En dansk rapsmark.

10. Udsigt over havet; taget fra en højtliggende ruin på den græske ø, Lindos.

11. En smuk blomst nyder solen på Rhodos.

12. Og aslutningsvis: en sten i saltvandsakvariet belyst af blåt nattelys.
Kan i ha' det 