Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Billeder - læg gerne en kommentar :)
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 03:25

Hejsa

Sad og rodede nogle gamle billeder igennem, og fandt ud af jeg havde nogle jeg egentlig gerne ville vise frem herinde og måske få lidt kritik/ros. De fleste er af ældre dato, og jeg har brugt to forskellige slags digitalkameraer til at tage dem; et Fuji Finepix F20 som er udmærket i forhold til den lave pris, og et ældre Olympus, som ikke er nær så godt.


Motiverne er lidt blandede, der er en del naturbilleder, men jeg har også valgt at lægge nogle fra mine akvarier herud, da det har været nogle af de mest udfordrende at tage.


Håber i kan lide dem - og i må meget gerne fortælle hvilke der er jeres favoritter.


1. Oscar, en krebs fra et af mine akvarier.


2. Macrobillede af Oscar.


3. En kilde i de østrigske alper.


4. Bjerglandskab i Østrig.


5. Vandfald i Østrig.


6. Et insekt fra Østrig: "Følehornskaj"


7. Close-up af en koral i mit saltvandsakvarium.


8. Andre koraller i mit saltvandsakvarium.


9. En dansk rapsmark.


10. Udsigt over havet; taget fra en højtliggende ruin på den græske ø, Lindos.


11. En smuk blomst nyder solen på Rhodos.


12. Og aslutningsvis: en sten i saltvandsakvariet belyst af blåt nattelys.


Kan i ha' det :-)



Z L N D I E

Your dreams are china in your hand


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 07:31

De er herre flotte(y)




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 yuhkhjkhjkk
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 11:23

Synes de er rigtig gode! Kan helt vildt godt lide nr.9. Ved ikke hvad det er, men synes bare der er noget rigtig fedt over det.. Men synd det ikke er helt skarpt...

Men nogle meget fine billeder :)


тяιηє

>> nu uden min dejlige Titan :(
Godt nytår allesammen!:D

0
0
Svar på denne tråd
 
 vbnbvvmnb
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 13:52

ritige gode billeder

kan bedst lide dem med dine krebs.


- Signe.



Have you hugged a pirate today ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 13:57

Rigtig gode billeder, allesammen.

- Især nr. 9 & 10 kan jeg godt lide. :)



Prinsessa

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 t3o4t333
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 14:11

Super billeder, jeg elsker dem. Der er ikke noget, som jeg bedre kan lide end andre.


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder - læg gerne en kommentar :)
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 02:05

^ min ynglings :D

gode billeder (Y).


Josefine uden Sukema

.. med Ravel og Oeps som imidlertidige parter.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 3, 5 og 11
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 11:06

jeg kan godt lide 3, 5 og 11

men alle sammen er flotte


elsker min lille pony over alt i verden

og den hedder fifi

er det ik bare sødt

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider