Davs ænder - og godt nytår i mandags/tirsdags 
Ja nu kommer der endnu et indlæg, men da jeg sidder og keder mig lidt, syns jeg ligeså godt jeg kunne fortage mig noget, og lave et lille indlæg om mit år.
Der har været sket meget i det år her, og kan godt mærke personligt at jeg har rykket mig utroligt meget siden jeg gik i folkeskole.
Den 31 maj 2007 sluttede min tid i folkeskolen, og det sluttede meget noget af et brag
Det var en herlig sidste dag med min klasse, med sommerhus og druk & byen - Mine eksamer sluttede med 7 i fysik, 9 i dansk, og 10 i engelsk alle muntligt 
Men den negative ting ved at have sluppet folkeskolen, er det savn til pigerne fra a & b klassen, det er helt utorligt.

Efter sidste skoledag, kunne jeg se frem til begyndelsen på en fantastisk dejlig sommerferie, men masser af fester, strand ture, og en velkomst til nogle helt specille nye personer i mit liv 
Jeg gik på Marielyst/Lysten i weekender med alle gutterne, og festede og mødte nogle fantastiske nye personer! Men en af de bedste minder og dage, var sammen med pigerne fra skolen sankt hans aften, hvor vi var i sommerhus og hygge i 3 dage og feste en af dagen.



I mellem hyggen med alle vennerne, var Low blevet flyttet op til den nærmeste privat stald (Fjelbogaard) - så der skulle jo også rides på Low i det gode sommervejr, og det blev til nogle dejlige aftenture da det ellers nogle gange var alt for varmt at ride midt på dagen. Men en dag jeg var alene oppe hos Low, kom han til skade, ved at han skar sig på halsen på træktovet da panikhagen ikke sprang - Jeg ringede fluks til min mor&far, da såret alligevel så rimeligt alvorligt ud. Min mor ringede til dyrelægen, men pga. vi havde en anden dyrelæge end dem vi ringede til, ventede vi forgæves i 1 time. Men endelig fik vi ved hjælp af andre, fat på en dyrelæge og den kære hypper blev syet, og var på smertestillende og pencilin i nogle dage.

Han kom sig helt, og vi red vider der hjemme med dressuren & spring - det blev ikke til nogle stævner i år 2007, og da mine pony år er slut, og jeg ikke lige nu vil have hest, bliver det heller ikke til flere stævner 
Den 5 august flyttede jeg til Næsgaard aagerbrugskole som ligger i stubbekøbing på Lolland, her skulle jeg starte på min uddannelse som Landmand. I starten var jeg ikke helt vild med det, men allerede anden dag mødte jeg en pige som jeg bare faldt i hak med. Og mine 2 første måneder på Næsgaard blev fantastiske, jeg fik en masse nye venner, og udviklet mig fra en stille og genert pige til en udadvent pige som turde lidt af det hele
Jeg mødte blandt andet også en rigtigt sød fyr dernede, som sener blev min kæreste <3
Jeg var kun hjemme i weekenderne, og de gik for det meste med at passe Low, da han manglede i hverdagen.





Tiden fløj afsted på næsgaard, og tiden kom til hvor vi skulle pakke og sige farvel, for at komme ud i 12 måneders praktik.
Tiden gik med praktikken som er arbejde fra 7-3, hvilket har været meget hårdt for mig, og stadig er.
Endelig blev det jul og jeg fyldte 16 herlige år, jeg holdte fødselsdag for hele familien + kæresten var med, så det var en herlig jul, bare alt alt for hurtigt overstået.
Og efter julen kommer normalt Nytåret! Hvilket jeg i år holdte med min kæreste og nogle af hans venner i Nykøbing. Hvilket var enormt hyggeligt - da klokken var omkring 1 tog vi i byen, og da jeg jo endelig var blevet 16 kunne jeg tage det stille og rolgt, da der ikke ville være problemer med at komme ind
Det var noget af et nytår jeg fik, allerede at have fået for meget indenbords fra klokken 9 af, og så alene i byen blandt alle veninderne, kan kun gå galt 



Men ellers vil jeg sige mig år 2007 har været godt, det har indeholdt meget andet end det overstående her, men det vil tage alllt for lang tid at skrive det hele
Så jeg vil slutte af nu, og ønske jer alle et godt år 2008 !!