Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 *nytårsforsætter for 2008*
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:43

Heej Ænder :D


Hvad er jeres Nytårsforsætter så i år ;D


Mine er nok:

*ikke spise så meget slik

*Holde lidt mere orden på værelset.

*Ikke sidde os stene på JHN hele tide (Ups).

*Lave lektierne i god tid.


Jeres ;D ?


± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:45
  • stoppe med at bide negle
  • ikke æde så meget slik /usund mad

det var vidst det :)




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:46

*holde igen på slikken.

faktisk slet ikke at spise noget, og fint er det gået indtil videre.

*motionere noget mere.

*holde alle mine mange aftaler + fodboldtræningen xD

*få lavet lektier noget oftere, @!#$! har en masse for




arrg! så jeg smutter nu xD



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:47

De ligner nok lidt mine.


Mine er:

- Spise mindre slik.

- Lave mine lektier i bedre tid ( ikke dagen inden )


Og sikkert flere.


0
0
Svar på denne tråd
 
 pekdwåldwepåd
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:49

At lære at moonwalke udenad.


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalal
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:50

Har faktisk kun et:


-At tabe mig, og dertil hører, at gå i motionscenter, lade være med at æde slik, spise sundt.. Ja og sikkert flere ting


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:52

- Ikke bide negle

- Spise meget mindre usund mad


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:55

-Tabe mig min. 3 kg hurtigst muligt :P

- Lave flere lektier + lave afleveringerne i bedre tid!



- Cikorie

Somewhere over the clouds

the sky is blue...


Pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/56323/ hest/168814/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:11

- Ikke spise for meget slik

- Lave mine lektier i bedre tid

- Tabe mig 5-7 kg

- Planlægge mine dage noget bedre


- & så betyder det virkelig meget for mig at Thor taber sig (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)




0
0
Svar på denne tråd
 
 tdfgdfgdfgg
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:13

Spise mindre slik & lade hver med at æde så meget hver gang jeg keder mig, selvom jeg ik er særlig sulten xD


skrev pernille

» Med fodbold (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 swderftgy
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:18

wow. jeg er godt nok glad for jeg næsten aldrig spiser slik.

mine nytårsforsætter:


- at arbejde målrettet med Mikado

- drikke mere vand d:

- komme mere ud, i stedet for at snøvle rundt i huset.

- få styr på værelset




Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 tazanr
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:21

* Lave mine lektier i god tid

* Stene mindre computer

* Cykle i skole

* Drikke mere mælk



» emmabemma.

elsker dig birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 kljlkhlhkl
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:22

Jeg skal også drikke mere mælk .


skrev pernille

» Med fodbold (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 122345
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:57


-jeg ska' til at tage mig sammen mht. fitness.
er blevet super rund.
- aflevere afleveringer til tiden og IKKE to uger efter.
mangler faktisk at begynde på en, som skulle være afleveret i dag. :)
-Stævner. Vil så gerne nå lidt mere på mi sidste ponyår.
- lad være med at freake HN så meget :D:D
- spare lidt sammen til ny hest.
- tage andre mere seriøst


- sårn cirkus det.

OG komme af med alle mine underlig udtryk og ord. får stress af mig selv.


Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 uurtyr
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 21:01
  • Lave lektierne i nogenlunde god tid( )
  • Projektopgaven skal give 12(måske ikke et "fortsæt" men alligevel)
  • Få ryddet op på min reol(den er slem )
  • Enten gå mere i motionscenter, eller løbe lidt en gang i mellem
  • Mons og jeg SKAL springe 1 meter eller derover


Maja

* Monnlight & Mike *

0
0
Svar på denne tråd
 
 nytprsforsæt
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 21:05

Få ordnet mine afleveringer, men det er nu ALDRIG noget problem.

Få gået noget mere i fitness istedet for 3 gange om ugen. Vil gerne op på 5-6 gange om ugen.

Få stoppet med alt det chokolade, men what the @!#$, jeg er sgu så tynd ;b

Få trænet endnu mere med Heiduc og Alfredo.

Få trænet min mave tilbage i den gamle form.

Få festet MEGET mindre

Få sparet mange flere penge sammen, istedet for at bruge dem.

Få ordnet min lille lejlighed, så den bliver endnu flottere :)

Få startet stævner på Heiduc og Alfredo.


Ja de er egentlig ikke så urealistiske, da de allerede er inde på min dagsorden :) Så jeg er ikke nervøs for dem.


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 21:06
  • ride min. LA1 på lillehesten (:
  • lave afleveringer i ordentlig tid
  • holde orden på værelset
  • spare (næsten) alle mine penge sammen i stedet for at bruge dem på unødvendige ting
  • få ordentlige karakterer til eksamen til sommer ( - ikke rigtig et nytårsfortsæt, men et håb xD)


... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hgjhjgjkgjk
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 14:40

- stoppe med og bide negle. nogle der har nogle gode råd til hvordan man stopper?

- holde orden på værelset.

-være mere aktiv

det var vidst det


- Signe.



Have you hugged a pirate today ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 sgsgsgsg
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 15:06

Tabe mig 4-5 kilo

Tage mig helt sammen med det fysioterapi

Helt stoppe med at ryge

Begynde at stole mere på folk der vil mig noget godt

Få sat tid af til mine venner og veninder igen

Have 5-6 gode måneder på Dilli, inden hun bliver solgt


Et eller andet sted er det ting jeg sagtens vil kunne nå, og så alligevel ikke..


Louise Nørskov
- Dilli Dancer
0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 15:07

Motionere noget mere:P
Lave mine lektier & gøre det ordenligt:D

Spise mindre slik.

Men jeg syndes nu det er nogle meget realistiske fortsætter, som jeg saaagtens kan klare(:


Emma & Stjerne

©Some wishes do come true©

©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 15:27

Holde op med at ryge - er jeg godt igang med.

Motionere mere, evt. begynde i fitness

Begynde at cykle ud til min kæreste i herlev (13 km)

Få lavet alle mine lektier i god tid.

Være mere ativ i skolen.

Huske at tage mine p-piller til tiden.

Få udvidet min stretch.

Få et job og tjene penge til roskilde festival


Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 fff
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 15:50

haha :D min mor har lavet et nytårsfortsæt for mig:

- At jeg skal undgå at gå i byen og til fester hver weekend ;) haha

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkk
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:23

1: lade være med at bide negle :( hah

2: motionere mere

3:skal starte nogle høje dressur klasser på min dejlige pony:)

4:lade være meed at stene foran com.. :) hah




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Nye billeder!! <333

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 21:40

- spise sundere

- få nogle pænere negle


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


G O D T N Y T Å R !

0
0
Svar på denne tråd
 
 nytåhlhhæ
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 21:46

* Ikke at komme for sent i skole

* Komme i bedre form

* Ikke at snakke så meget i telefon


;)







Zenta & Dino Dynamit



0
0
Svar på denne tråd
 
 rfgdxgdxfg
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 22:29

- holde mine (rigtig gode) karakterer når jeg starter på gym.

- begynde til en sport efter sommerferien (evt fitness)

- lære at junglere

- holde op med at festryge

- tabe de 2-3 kg af de ca 5 jeg har taget på det sidste halve år :s


.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider