|
|
| Forvandling i håret (alle) |
|
|
Hey igen igen ænder. Nå, jeg synes efterhånden der har været så mange der har fået "nyt hår" så skal vi ikke samle alle forandringer på et sted? Jeg har netop for ganske få dage siden fået farvet mit hår i to farver og fået det klippet. Det ser sådan her ud:  Ja super godt billede - beklager, men har ikke andre på computeren eller nettet.  Gaaammelt billede.. Og nu ser det sådan her ud:   Det er ret svært at se, men forandringen er meget, meget stor hehe. Kom så ænder, lad os se jeres hår. 
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det. Årets junior og Årets hoppe 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalal |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
02-01-2008 19:07 |
|
jeg har kun lortebilelder men wtf: ' jeg ved godt at jeg ligner l*rt meen, man kan da se mit hår   mig i forgrunden med overskæg  tjaa 
kh oompa der hader signature fordi de skal være så fisse fancy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalall |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
02-01-2008 19:08 |
|
arh undskyld størrelsen, de var ikke så store før 
kh oompa der hader signature fordi de skal være så fisse fancy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
02-01-2008 19:09 |
|
OMG det er blevet flot ! er du gal man ! jeg har ikke fået nogen make overs 
Cecilie c springeren lalle dressuren chloé R.I.P Penny 10-5-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Jeg beholder bare mit lyse  Men måtte lige kommenterer, at jeg synes dit er blevet utrolig flot! Det ser også virkelig sundt ud nu, og passer super til dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Jeg har også fået en forandring: FØR:  EFTER:  BTW: Kristina dit hår er blevet rigtig flot 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
omg outzi, @!#$ det er flot til dig o: wooow. Hotti hotti 8D <33
- Julie Salomonsen Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heej , heej (: |
|
|
Super flotte forandringer i har fået  Her er min forandring så, da jeg var hårmodel kunne jeg ikk rigtigt bestemme hvordan det skulle ende med at se ud ;b Før:  Efter: 
- Sagde Nanna - nu uden B a m s e <'33 !!Arbejde søges med heste - andre dyr!! - på fyn Drømmen om egen hest vil altid leve <3 Rid bedst, rid rød hest =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Kun grimme billeder  Først:  Derefter page og så sort:  Og så den fedeste ever! :  Dårlig kvalli , i know Ta' jer ikke af mit face.
» A n n - S o fi e En dag vil du takke mig for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bu8mmelm |
|
|
Cecilie, Cikorie, Kasino, Julie - tusind tak !  Dejligt at høre I kan lide det.. Jeg begynder også at blive glad for det nu efter jeg har vænnet mig til det det er meget anderledes end det andet. Hehe
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det. Årets junior og Årets hoppe 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m rila |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
02-01-2008 20:04 |
|
kristina: rigtig pænt :D du er også super pæn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hårforandring |
|
|
Hej  Årh dit hår er blevet rigtig flot! Min forandring:  ^ Mit hår i sommers  ^ Mit hår i efteråret  ^ Mit hår nu 
Christina Buhl - med Major og Rocky Ranum Efterskole '04-'06 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtghyjuiko |
|
|
woow. du kunne næsten være med i en loreal reklame det er bare super flot til dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
02-01-2008 20:23 |
|
Det er rigtigt flot ! Har ikke rigtig nogen selv.
» emmabemma. elsker dig birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Frederikke, Stine og Emma Tusind tak !  whatever - ja der har været sindssygt mange så synes lige jeg ville forsøge at samle dem  Stine - dit er også super flot. Og ret forskelligt. Kan rigtig godt lide det fra efteråret!
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det. Årets junior og Årets hoppe 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kristina... |
|
|
.. Tak  Ja, der er sket mange forskellige ting :b - Hehe. Når jeg kigger tilbage, savner jeg det lange  Men sådan er det jo. Dit hår er, som Ask siger, lige til en reklame.
Christina Buhl - med Major og Rocky Ranum Efterskole '04-'06 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Hov jeg glemte helt at svare Ask. Tusind tak! Det er dejligt at høre (læse) hehe. Jeg må høre dem om de mangler nye modeller. Haha  Stina - Ja, den konklusion når jeg også frem til hver gang jeg klipper mit hår jeg tror lidt at man altid vender tilbage til det lange hvis man først har haft det én gang. Det er bare ikke altid lige praktisk Og mange tak for det også haha. Det ser heldigvis en del sundere ud. 
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det. Årets junior og Årets hoppe 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kristina... |
|
|
.. Der er også ét eller andet ved langt hår  Jeg tror også altid man vil længes efter det, hvis man først har haft det én gang. Men dit nye hår er rigtig godt til dit ansigt.
Christina Buhl - med Major og Rocky Ranum Efterskole '04-'06 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsdfsdfsdfdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
02-01-2008 21:29 |
|
det er virkelig pænt til dig! Dit hår ser virkelig sundt ud & det er blevet farvet rigtig flot 
skrev pernille » Med fodbold (: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| afafafafaf |
|
|
HOLD da op, hvor er det pænt til dig! Nu er det godt nok lidt tid siden jeg fik lavet makeover med mit hår, men det kan ligeså godt blive vist  Før   Efter PUF sagde frisøren og farvede mit hår hvidt..
Louise Nørskov - Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Jeg har ikke nogen forandring. Men må lige sige, at dit er super flot. Det passer til en hårreklame. 
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hårændring |
|
|
Jeg har også lige skiftet hår i dag... Det gamle hår:  Jeg skifter hårfarve ret ofte, så det skulle lige være noget helt nyt...  - den røde farve er lidt kraftigere i virkeligheden, så den er faktisk blevet ret fed... -synes jeg selv  Hilsen Kristine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Kristine - super flot.. Og så er du også en køn pige der kan bære det. Flot, flot 
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det. Årets junior og Årets hoppe 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit hår |
|
|
Et lidt anderledes input fra min side :p Og på forhånd: UNDSKYLD der kommer mange billeder  Håret i sidste uge? (dum længde, er ved at gro det langt efter min tid med hanekam -.- ):  ^opsat  ^godt påvirket af hårlak  Og så, NU!  Med mine nye extensions:  ^Taget af min "frisør" ^^ Lige sat i det.  ^netop taget. Det hvide i håret er skull-perler.  ^også taget lige nu. Det hvide er stadig perler. Det sorte er en fin sløjfe  yep yep.
-applecheeks "I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterter½ |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
02-01-2008 22:31 |
|
Wow det ser SUPER godt ud kristina! Sys virkelig det pynter meget - selvom dit gamle hår også var flot  Mit gamle hår:  LAngt udgroet pandehår ehhe.  Nyt hår - det er næsten helt sort inden under, lyse striber uden på, og så med noget pandehår 
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa, |
| Forfatter:  |
Erika 1 |
| Dato:  |
02-01-2008 23:10 |
|
Først så det således ud - mit dejlige lange hår:  Så blev det ind i mellem farvet - så en tid så det sådan her ud:  Så skulle min papmor forsøge at give mig krøller - det endte som følgende. På en "god" dag:  Og når det var redt ud:  Så mente de gamle jeg burde blive klippet - så nu ser det på en GOD dag sådan her ud:  Det er ca. forandringen fra i sommers og til nu  GOD I miss my old hair 
Mvh. Erika ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Hvor er i alle fine  Mig (godt nok meget gammelt, men havde ikke andre fra min langhårs tid, men der forandrede jeg mig heller ikke meget ) og btw. som pop-et-eller-andet pige xD TIL HØJRE..  Og nu som stiv keglææh, med kortere rødt hår xD (det ER altså mere rødt i virkeligheden) 
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|