Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Forvandling i håret (alle)
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:00

Hey igen igen ænder.


Nå, jeg synes efterhånden der har været så mange der har fået "nyt hår" så skal vi ikke samle alle forandringer på et sted?


Jeg har netop for ganske få dage siden fået farvet mit hår i to farver og fået det klippet.

Det ser sådan her ud:

Ja super godt billede - beklager, men har ikke andre på computeren eller nettet.

Gaaammelt billede..


Og nu ser det sådan her ud:



Det er ret svært at se, men forandringen er meget, meget stor :D hehe.


Kom så ænder, lad os se jeres hår. ;)



Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.


Årets junior og Årets hoppe 2006 ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalal
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:07

jeg har kun lortebilelder men wtf:


'

jeg ved godt at jeg ligner l*rt meen, man kan da se mit hår


mig i forgrunden med overskæg



tjaa




kh oompa

der hader signature fordi de skal være så fisse fancy

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalall
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:08

arh undskyld størrelsen, de var ikke så store før



kh oompa

der hader signature fordi de skal være så fisse fancy

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:09

OMG det er blevet flot ! er du gal man !


jeg har ikke fået nogen make overs :)





Cecilie c

springeren lalle

dressuren chloé


R.I.P

Penny

10-5-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:10

Jeg beholder bare mit lyse ;)


Men måtte lige kommenterer, at jeg synes dit er blevet utrolig flot! Det ser også virkelig sundt ud nu, og passer super til dig ;)



- Cikorie

Somewhere over the clouds

the sky is blue...


Pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/56323/ hest/168814/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:33

Jeg har også fået en forandring:


FØR:


EFTER:


BTW: Kristina dit hår er blevet rigtig flot :)


Elsker Min Pruhbasse


<3 Kasino <3


Du Er Den Bedste <3


You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejehj
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:37

omg outzi, @!#$ det er flot til dig o: wooow.

Hotti hotti 8D

<33


- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 
 heej , heej (:
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:38

Super flotte forandringer i har fået :D


Her er min forandring så, da jeg var hårmodel kunne jeg ikk rigtigt bestemme hvordan det skulle ende med at se ud ;b


Før:



Efter:


- Sagde

Nanna - nu uden B a m s e <'33

!!Arbejde søges med heste - andre dyr!! - på fyn

Drømmen om egen hest vil altid leve <3

Rid bedst, rid rød hest =D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:53

Kun grimme billeder


Først:


Derefter page og så sort:


Og så den fedeste ever! :

Dårlig kvalli , i know Ta' jer ikke af mit face.




» A n n - S o fi e
En dag vil du takke mig for det B)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bu8mmelm
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:59

Cecilie, Cikorie, Kasino, Julie - tusind tak ! :D

Dejligt at høre I kan lide det.. Jeg begynder også at blive glad for det nu efter jeg har vænnet mig til det ;) det er meget anderledes end det andet. Hehe



Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.


Årets junior og Årets hoppe 2006 ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 m rila
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:04

kristina: rigtig pænt :D du er også super pæn.



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hårforandring
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:14

Hej :)


Årh dit hår er blevet rigtig flot!


Min forandring:


^ Mit hår i sommers


^ Mit hår i efteråret


^ Mit hår nu :)


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 rtghyjuiko
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:14

woow. du kunne næsten være med i en loreal reklame :D det er bare super flot til dig!


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkil
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:21

Orh tak for det :D

sys godt nok der er mange "Hår" indlæg :)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:23

Det er rigtigt flot ! :) Har ikke rigtig nogen selv.



» emmabemma.

elsker dig birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:31

Frederikke, Stine og Emma

Tusind tak ! :D


whatever - ja der har været sindssygt mange så synes lige jeg ville forsøge at samle dem ;)


Stine - dit er også super flot. Og ret forskelligt. Kan rigtig godt lide det fra efteråret!



Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.


Årets junior og Årets hoppe 2006 ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kristina...
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:35

.. Tak :)


Ja, der er sket mange forskellige ting :b - Hehe. Når jeg kigger tilbage, savner jeg det lange ;)

Men sådan er det jo.


Dit hår er, som Ask siger, lige til en reklame.


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:40

Hov jeg glemte helt at svare Ask.

Tusind tak! Det er dejligt at høre (læse) :) hehe. Jeg må høre dem om de mangler nye modeller. Haha ;D


Stina - Ja, den konklusion når jeg også frem til hver gang jeg klipper mit hår ;) jeg tror lidt at man altid vender tilbage til det lange hvis man først har haft det én gang. Det er bare ikke altid lige praktisk ;) Og mange tak for det også :D haha.

Det ser heldigvis en del sundere ud. :)




Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.


Årets junior og Årets hoppe 2006 ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 21:23

Kristina: hehe ja det er altså meget rart :)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kristina...
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 21:26

.. Der er også ét eller andet ved langt hår ;)

Jeg tror også altid man vil længes efter det, hvis man først har haft det én gang.


Men dit nye hår er rigtig godt til dit ansigt.


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfsdfsdfsdfdf
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 21:29

det er virkelig pænt til dig! Dit hår ser virkelig sundt ud & det er blevet farvet rigtig flot :D


skrev pernille

» Med fodbold (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 mmm
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 21:32

Før.



før.




Nu:



:D

0
0
Svar på denne tråd
 
 afafafafaf
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 21:45

HOLD da op, hvor er det pænt til dig!


Nu er det godt nok lidt tid siden jeg fik lavet makeover med mit hår, men det kan ligeså godt blive vist ;)


Før


Efter


PUF sagde frisøren og farvede mit hår hvidt..


Louise Nørskov
- Dilli Dancer
0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 21:46

Jeg har ikke nogen forandring. Men må lige sige, at dit er super flot. Det passer til en hårreklame. :)


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 hårændring
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 21:53

Jeg har også lige skiftet hår i dag...


Det gamle hår:

Jeg skifter hårfarve ret ofte, så det skulle lige være noget helt nyt...


- den røde farve er lidt kraftigere i virkeligheden, så den er faktisk blevet ret fed... -synes jeg selv


Hilsen Kristine

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 21:56

Kristine - super flot..

Og så er du også en køn pige der kan bære det.

Flot, flot :)



Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.


Årets junior og Årets hoppe 2006 ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 mit hår
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 22:28

Et lidt anderledes input fra min side :p Og på forhånd: UNDSKYLD der kommer mange billeder :D



Håret i sidste uge? (dum længde, er ved at gro det langt efter min tid med hanekam -.- ):



^opsat


^godt påvirket af hårlak :P



Og så, NU! :P

Med mine nye extensions:


^Taget af min "frisør" ^^ Lige sat i det.


^netop taget. Det hvide i håret er skull-perler.


^også taget lige nu. Det hvide er stadig perler. Det sorte er en fin sløjfe :P


yep yep.




-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 
 erterter½
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 22:31

Wow det ser SUPER godt ud kristina!

Sys virkelig det pynter meget - selvom dit gamle hår også var flot :)


Mit gamle hår:

LAngt udgroet pandehår :P ehhe.


Nyt hår - det er næsten helt sort inden under, lyse striber uden på, og så med noget pandehår :)




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa,
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 23:10

Først så det således ud - mit dejlige lange hår:


Så blev det ind i mellem farvet - så en tid så det sådan her ud:


Så skulle min papmor forsøge at give mig krøller - det endte som følgende.

På en "god" dag:


Og når det var redt ud:



Så mente de gamle jeg burde blive klippet - så nu ser det på en GOD dag sådan her ud:



Det er ca. forandringen fra i sommers og til nu :-)


GOD I miss my old hair






Mvh. Erika

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 11:58

Hvor er i alle fine :-D


Mig (godt nok meget gammelt, men havde ikke andre fra min langhårs tid, men der forandrede jeg mig heller ikke meget :-P)

og btw. som pop-et-eller-andet pige xD TIL HØJRE..


Og nu som stiv keglææh, med kortere rødt hår xD (det ER altså mere rødt i virkeligheden)



Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen


♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider