I dag græder himlen, for min elskede hest Springtime, der efter snart 4 måneders fangeskab, i stalden, er taget over regnbuebroen...
Hun var blevet halt, ved en forvridning, som muligvis kan have udløst, den knogleforandrig hun havde. Dyrlægerne kunne ikke forklare hvordan, og hvorfor. Hun blev erklæret ubruglig som ridehest, og hun havde smerter når hun gik. 
Det er ikke fair at lade en hest, der elsker at være ude, ride ture i skoven, og tage til nye steder, være indespærret, i en boks, for så at komme ud på en lille fold alene få timer om dagen.
D. 20 december 2007 blev det besluttet, at hun ikke skulle lide længere.
Og undskyld mig, men det er kr*ft edme hårdt, at være den, der skal tage den sidste beslutning, når man kun er 17 år, og elsker sin hest!

Men hun havde ikke været sig selv de sidste mange måneder. Den hest som ellers var glad i boksen, blev pludselig sur, og tvær overfor de andre heste. Alt tyede på hun havde det skidt...
I dag tog 2 af mine rigtig gode veninder og jeg afsted med Springtime, til slagteren (INGEN kommentare ang. valg af slagtning, det er MIN beslutning!)
Jeg blev i bilen, sammen med min rigtig gode staldkammerat Louise, mens Trine (Min "reservemor") fik Springtime ud af traileren. Alt i mens haglede det ned fra himlen, med regn og slud.. Der gik ikke 1 min. før det var overstået.. Og mærkværdigt nok, holdt det op med at regne...
Springtime hviler nu i fred, fri for sine smerter...
Den hårdeste beslutning i mit liv!
Lidt billeder til minde om Springtime, som jeg kun nåede at have knapt 1 år.. 
1) Næsten lige da jeg havde fået hende...

2)I sommers da vi var ude og bade..

3)Til Distancestævne (ravnholtridtet)

4)Springtime i sommers inden skaden..

5)Så var vi ude og springe 

6) Taget for 3 dage siden, som minde..:'(

Du vil altid være i mit hjerte <3