Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 mit hår @:
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 16:47

jaaaer! jeg ved det ænder.


i må undskylde jeg kommer med sådan et lygegyldigt indlæg.


Men her for nogle dage siden overvejede jeg virkelig at farve mit total blondine hår, mørkt.

Tænk engang at den tanke skulle falde mig ind! men sandt nok overvejer jeg stadig om jeg skal tage chancen og gøre det.


Jeg spurgte lidt ind til det hos tøserne i klassen, de mente at det nok ville være meget pænt til mig, men omg. jeg er virkelig i tvivl, men damn det ville være übernice med en kæmpe forandring.


så nu til mit endelig spørgsmål.

hvad synes i kære ænder?
jeg spørger ikke om i synes jeg skal tage springet, men blot om det ville klæde mig nogenlunde, eller om det ville se mega fesent ud.


der er billeder på min præs.

da min computer driller mig rigtig meget lige nu.


og ellers fortsat god dag, godt nytår og glædelig bagjul xD



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 her er billederne.. Bi
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 16:49

Billederne:



hvis du gør det, skal du i så fald ændre navn tror jeg.






-Jux

0
0
Svar på denne tråd
 
 vfff
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 16:51

altså nu syntes jeg ikke man kan se så meget på de billeder du har i din præsentation men alt efter hvad jeg kan se på billederne tror jeg det ville klæde dig hvis du farver det helt mørkebrunt og ikke sådan en mellemting.



Sagde SkiderRikke;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 16:51

jeg tror det vil se rigtig fint ud





Cecilie c

springeren lalle

dressuren chloé


R.I.P

Penny

10-5-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 16:51

Jux: tusind tak fordi du lige gad smide billederne herind :D


hahaha, mja - tror jeg i hvert fald ville være en god idé, selvom jeg vel altid vil være lidt blondine d:



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 16:54

Rikke: ja lige præcis. Havde tænkt mig en hel mørkebrun, da jeg ikke selv hælder til det leverpostejsfarvede hår. Ingen striber bare mørkt, og så evt. få klippet nogle små etager i så det måske kan fylde lidt mere og ikke bare hænger ned.


cecilie: tak for din mening :D



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 16:55

Tjaeh... Må man spørge hvad din naturlige hårfarve er? Altså den er vel knap så blond som på billederne? :)



- Cikorie

Somewhere over the clouds

the sky is blue...


Pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/56323/ hest/168814/

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 16:56

cikorie: det meste af året er min naturlige hårfarve den der er vist på billederne.

Men om vinteren spiller der nogle røde reflekser ind, som er knap så charmerende.




MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 16:59

Røde reflekser? :P Hvordan kan det dog være?


Men hvis det er naturligt synes jeg klart at du ska beholde det. Der er ikke noget værre end blondine-udgroninger, og hvis du er uden dem synes jeg virkelig du skal forblive blondine.

Tænk over, at du nok aldrig får helt din naturlige hårfarve tilbage!!!



- Cikorie

Somewhere over the clouds

the sky is blue...


Pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/56323/ hest/168814/

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 17:02

altså jo, der er et rødligt skær i mit hår om vinteren, don't ask me why xD det så træls.



ja, det er jo bl.a. det jeg går og drøfter med lige pt. da jeg ved at det aldrig vil blive det samme igen medmindre jeg lader det vokse, og det er ikke lige just pænt med opdelt hår i mørkebrun og rigtig blond.


Men på den anden sider tænker jeg også bare, jeg har levet med den her farve i 15 år, hver dag det samme syn i spejlet som bare bliver kedligere og kedligere at se på, dag efter dag.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 rsgdfvxdfg
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 18:16

Jeg har det på præcis samme måde som dig! Da jeg var mindre, var jeg helt blondine, men efterhånden som det blev lidt mere leverposteg, farvede jeg det lyst. Så jeg har også altid været blondine. Jeg vil SÅ gerne farve det mørkebrunt, men ved bare ikke om jeg tør :)


Tror det ville være pænt til dig, det er faktisk pænt til de fleste. Spørgsmålet er bare, om man tør tage springet ;)


Men i så fald - hvis du farver det, så smider du billeder herind med det samme! ;D


Du har ikke extensins vel? (:


.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 18:18

Julie: nej det er det. Når man først har farven i er det ikke til at fortryde.


jo, jeg har faktisk extensions :D



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalalal
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 18:19

MØRKT!



kh oompa

der hader signature fordi de skal være så fisse fancy

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgshdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 18:23

Nej lige præcis. Og hvis det bliver grimt er det bare ærgeligt jo :/ Men tror nok det skal blive pænt til dig.




.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 18:27

ja.

og tusind tak

hælder virkelig meget til at tage springet nu.




men: er det klogest at gøre hos frisøren?



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 18:27

ja helt klart. Det ville være så pænt til dig!! Og hvis du fortsyder bliver dit hår jo lyst igen (ellers kan du bare farve det lyst).


Pernille og Sebastian <3

-et team der styrer

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 18:39

Jeg tog spinget! Og var rigtig glad for det.. Jeg havde mit mørkt i et år, men er nu tilbage som blondine. Forandringen var skøn, og jeg fortryder det slet ikke, selvom der tit skal farves udgroninger, og mit hår ikke har samme farve som før. Men kæft det var rart med noget nyt!


Dejligste
♥ ♥ ♥
Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django
-
Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 18:42

Pernille: årh mange tak i:


Dejligeste (DjangoFanta): hvordan 'fik' du dit hår lyst igen? farvede du det, eller lod du det gro?



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 heej , heej (:
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 18:44

Tror det ville være virkelig pænt til dig med mørkebrunt hår :D


- Sagde

Nanna - nu uden B a m s e <'33

!!Arbejde søges med heste - andre dyr!! - på fyn

Drømmen om egen hest vil altid leve <3

Rid bedst, rid rød hest =D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 18:54

Men det er ikke fordi jeg ikke tror det ville klæde dig. det ville da også nok være pænt :)


TAG TIL FRISØREN!!!

^Lad være med at farve dit hår selv hvis der er så mange toners forskel, det går tit galt.



- Cikorie

Somewhere over the clouds

the sky is blue...


Pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/56323/ hest/168814/

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfdgfdgf
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 18:59

Syns det ville være syndt! Der er så mange som bliver sort håret eller brun håret, for tiden? Syns det syndt ikke at lade det være naturligt som det er, når det er så flot til dig :)


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:00

Gør det, jeg gjorde det :D
Fortryder det nogle gange, men har tit fået mere og mere lyst i det, så er det jo flot igen ..

Men nu er jeg helt mørkhåret igen, dog med lyse striber - er glad for det :D




- Katrine Clausen
Med Wall Street <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:08

Tjaeh, nu er jeg i det hele taget ikke SÅ vild med blond hår - synes det er lidt fe-agtigt xD Så jeg synes klart du skal farve det mørkt - HVIS DU HAR HUDEN TIL DET. Der er bare ikke noget værre end sådan nogle blege danskere der farver håret HELT mørkt xD Det ser SÅ dumt ud!



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:20

Simone-Low: kan sagtens følge dig i din mening, men er så træt af at gå rundt og ligne det samme som jeg gjorde for ja, år siden. Altså farvemæssigt.


Katrine: tror også jeg gør det, vi tager til frisøren imorgen og finder ud af priser, og hvis jeg så har pengene der skal til, så gør jeg det højstsansynligt nu hvor der er kommet så mange positive meninger :)


Støjer: you got it! fe hår! right. det er lige hvad det er.

Og så ikke nok med det er blond, det er freaking tyndt og det gør det ikke ligefrem bedre.

Jeg vil ikke kalde mig bleg, men ikke ligefrem neger xD



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 laaa
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:27

nej, syntes det er ærgerligt. :D




Kirstine Bøndergaard™

- Med den fantastiske hest Spegill d;

Rest in peace lille Hmori. Du vil altid være elsket og savnet <3

16/6/2007 - 30/12/2007


0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:31

tror det ville være pænt til dig :)


hvis det er det du vil, synes jeg du skulle springe ud i det :)



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdfsdfdsfdfsd
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:00

Jeg elsker dit hår nu. Men syntes du skulle gøre det! :D tror det vil klæde dig RIGTIG godt q;


skrev pernille

» Med fodbold (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 'overskrift'
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:11

Jeg tror det ville være pænt


» ANNE..
- Hellere lugte af hest end af hash!

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:17

Jeg ville ikke gøre det - ikke fordi jeg ikke tror det ville være pænt til dig, men jeg gjorde det selv for et års tid siden; og @!#$, hvor jeg savner mit dejlige lyse hår. Der gik faktisk ikke længe inden jeg ville have det tilbage endnu engang.


Er så småt på vej tilbage til det lyse, dog ikke lige så "platinblond" som før, men.. puh, det er en lang process og er ikke sødt ved håret.. Og kilovis af hårkur er noget man ikke kan undvære.



Kia med Gabriel

at the end of the road, you'll find what you've been longing for

I know 'cause my feet have the scars to show

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:25

"brunette milh" .. ;D ej, men jeg tror endeligt det ville klæde dig. synes du skal tage chancen, kender godt det der hvor man bare har lyst til en stor forandring.



» emmabemma.

elsker dig birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:30

yaeh! brunette milh haha.


tak til alle jeres meninger, har været dejligt at høre lidt forskelligt.


Selvfølgelig er konsekvensen jo at jeg ikke bare lige kan knipse med fingrene og mit blonde hår vender tilbage.

Men alligevel ville jeg være super glad for forandring og er næsten hundrede procent sikker på at det skal farves, forhåbenligt snart, bestiller nok tid imorgen.

Så det jeg egentlig bare ville høre var om det ville se total ja' fesent ud og vildt forkert.

Men det lader det jo ikke til at gøre, så jeg tager nok springet.


Og jeg skal nok komme med billeder :)!



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghfghfgh
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:34

Glæder mig til billederne! xD Jeg tror det er et rigtig godt valg ;D (hvis du altså vælger det) Du kan jo altid få din hårfarve tilbage på en eller anden måde..


skrev pernille

» Med fodbold (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 21:21

tror det kunne være pænt, dog skal det bare være mørkt gylden brunt, og ikke mørkt lidt fesent brunt, vælg en farve hvor der er lidt gyldent skær i, ellers tror jeg det kunne komme til at se fesent ud..




.. Mie

hende med super hesten; cavasjo
uden dig , ingen mig.
ægte kærlighed'



0
0
Svar på denne tråd
 
 afafafa
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 22:14

Min bedsteveninde har lige farvet sit hår HELT mørkebrunt, og hun var ligeså lyshåret som dig før.

WOW, det er pænt til hende. Hun ser meget mere voksen ud og jeg synes sku du skal springe ud i det :)


Louise Nørskov
- Dilli Dancer
0
0
Svar på denne tråd
 
 sss
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 22:39

hvis du farver det mrkt, så husk at dine øjenbryn jo er lysere.-


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 00:49

Jeg fik de afbleget i striber, med sådan en hætte.. Så der var stadig lidt mørkt i nakken efter første omgang. Men når man gør det på den måde får håret flere nuancer, istedet for sådan noget tis-gult noget.


Dejligste
♥ ♥ ♥
Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django
-
Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
0
0
Svar på denne tråd
 
 okijukjnjn
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 07:30

jeg tror det ville være flot søde ;D




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 14:53

tak igen til jeres meninger <3

det er super i gider (:




Bella: ja, og derfor vælger jeg også at farve mine øjenbryn (:

det har jeg dog haft gjort før, kunne bare ikke holde det, så de voksede sig lyse igen.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 14:28

yaaay ducks!

så har jeg været nede og bestille tid hos friøseren :D

og det bliver allerede imorgen den første gang.


Og det skal også klippes :) så det bliver spændende



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 14:40

arrrh! og så bliver jeg lige ringet op af frisøren og hun siger så de ikke kan farve mit hår pga. de ikke tør at farve mine extensions selvom der ikke sker noget med dem Q: dooooH!





MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 19:19

tror det kunne være rigtig flot til dig så syntes du skulle prøve ;D

Jeg farver nok også mit mørkt nu her, mit har været helt lyst som dit men har i længere tid fået farvet underkanten helt mørk og så fået mørke striber i så mit hår er ikke lyst mere. men vil goså gerne have det helt mørkt ;D

Det dejligt med noget nyt når man render som blondiiine hele sit liv (:


- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 
 hjghjghjghj
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 21:28

Milh: f*ck hvor nedern man S: får du det så ik farvet?


» PERNILLE «

uden ridning - med fodbold (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 21:42

Pernille: tjoe, regner med at få taget mine extensions ud, få farvet mit hår og en lidt mere fiks frisure, og så få sat extensions på igen om en måneds tid hvis det lyster :)



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider