|
|
| Skal du se Apassionata ?? |
|
|
Hej allesammen... :D Jeg har det sådan lidt, at jeg vil gerne høre hvor mange der skal over og se Apassionata, fordi jeg selv skal til Odense og se det den 2 ferbuar. Jeg vil blive meget glad hvis i bare ville skrive om i skal derover eller ikk.  jeg vil også meget gerne høre jeres holding til det, om i syntes at det er godt eller dårligt, og det kan også være at, nogle af jer der var der sidste år, der vil skrive om hvad de syntes om det fordi,, jah jeg vil bare godt lige have jeres mening om det..  På forhånd mange tak.. 
Lucas and Prinsessa Knuzzer mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <><><><> |
| Forfatter:  |
Bønne |
| Dato:  |
01-01-2008 20:23 |
|
Jeg skal se det i Odense d. 3. februar. Skal selvfølelig nok komme med min mening når jeg kommer hjem (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zinfandel |
|
|
Jeg ved intet. Men fik billetter i julegaver. Og så skal man da se det Skal se d 1 feb. i odense
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Nej, det skal jeg ikke. Men jeg var inde og se det, sidste år. Det er virkelig godt. 
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er så sej |
|
|
jeg skal den 13 januar i forum  - jeg synes det helt vildt fedt og supert udført med et helt specielt samarbejde med hestene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg skal se det 12. januar i Forum. Glæder mig så meget. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nyt show... |
|
|
Det er da ikke samme show som sidste år, vel? Vises det ikke i Kbh? Vil gerne se det, men ved ikke om jeg har tid/råd...og følgeskab 
Alle slags hilsner, Natacha . . May you live as long as you want, and never want as long as you live. . Er du uddannet/under uddannelse indenfor veterinærmedicin? -Jeg søger al info om job/uddannelse :=)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæ |
|
|
Natacha: Det er et nyt show der hedder "Four seasons tour" De er i Foum, københavn 11.-13. januar. Og i Odense 01.-03. februar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
01-01-2008 23:03 |
|
natascha: forum = københavn  jeg vil helt vildt gerne se det, min mor og jeg har nemlig snakket om det. Men hvad koster sådan en billet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| onjhjbhgvb |
|
|
jeg skal ikke  medmindre der kommer en billet flyvende til mig en dag  jeg syntes hesteshows er hyggelige - men jeg kan få for meget , jeg vil hellere selv være i aktion  var inde og se levade i 2005 (komfirmationsgave fra min veninde) det er jo ikke samme show men vil tro det er noget i den dur , - og det var ret flot 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Apassionata |
| Forfatter:  |
Katla fra Hála |
| Dato:  |
02-01-2008 00:11 |
|
♥ Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT ♥ - Nu med China House Donatello I'm Cool ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har set det.. |
|
|
...to gange.. ved ikke om jeg skal derind igen.. Ville nok gerne;)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| deee |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
02-01-2008 17:52 |
|
kommer de ikke til jylland?
Sagde SkiderRikke; RIKKE & DONNI Soulmates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Appasionata <3 |
| Forfatter:  |
Lo0ve You ♥Comet♥ |
| Dato:  |
02-01-2008 18:17 |
|
Haaj allesammen d: Jep , jeg skal ind og se det i forum i København xD 12 Januar. Det var jeg også sidste år :bb <3 - Synes det er sygt alt det de kan med de heste <3 De kan jo rettere sagt ALT med dem  Kraam fra mig og Bibbi ( L ) <3
Min smukke pony <3 - Bibbi'mussen ^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Pernille ♥basse♥ |
| Dato:  |
02-01-2008 18:35 |
|
Pernille og Sebastian <3 -et team der styrer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 546546 |
| Forfatter:  |
Aiida |
| Dato:  |
02-01-2008 19:31 |
|
Nej, ikke i år.  Har været det 2 gange, og der syntes jeg at de 2 show mindede meget om hinanden. Men ja, det er jo flot hvad de kan med de heste.
- Aiida Med Laron 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
|
|
Stutteri Hvedholm >Avl af Pinto< YES!! Padega fik 9 i helhed til kåring!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
HeleneJ |
| Dato:  |
03-01-2008 13:04 |
|
Jeg har aldrig set appasionata. Men vil meget gerne. Skulle ellers have set det sidst år, men så var der noget andet der kom i vejen. Skal måske til Odense d. 2. feb. og kun måske, for det er ikke sikkert.
den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles Hunden Mie R.I.P marsvinet Martha *4. febuar 2007 + 9. maj 2007 Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|