Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Skal du se Apassionata ??
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 20:16

Hej allesammen... :D


Jeg har det sådan lidt, at jeg vil gerne høre hvor mange der skal over og se Apassionata, fordi jeg selv skal til Odense og se det den 2 ferbuar. Jeg vil blive meget glad hvis i bare ville skrive om i skal derover eller ikk. :P


jeg vil også meget gerne høre jeres holding til det, om i syntes at det er godt eller dårligt, og det kan også være at, nogle af jer der var der sidste år, der vil skrive om hvad de syntes om det fordi,, jah jeg vil bare godt lige have jeres mening om det.. :D


På forhånd mange tak..



Lucas and Prinsessa

Knuzzer mig

0
0
Svar på denne tråd
 
 <><><><>
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 20:23

Jeg skal se det i Odense d. 3. februar. Skal selvfølelig nok komme med min mening når jeg kommer hjem (:


Hilsen Bønne og Boline
Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony
www.bolinesverden.dk
>>©<<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Zinfandel
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 20:43

Jeg ved intet. Men fik billetter i julegaver. Og så skal man da se det ;) Skal se d 1 feb. i odense



Emilie & Zinfandel

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 21:09

Nej, det skal jeg ikke. Men jeg var inde og se det, sidste år. Det er virkelig godt. :)


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er så sej
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 21:18

jeg skal den 13 januar i forum :)

- jeg synes det helt vildt fedt og supert udført med et helt specielt samarbejde med hestene :D


'Sofie Isaksen
- Med Perle, Lidria & Stormy Ice (:<3
- &' Stjernen Egely's Prins Abdullah (: <33
HG - Arto - HP
SUPER SPRINGHEST SÆLGES!
0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfghjklæø
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 21:23

Jeg skal også se det den 13. januar i forum :)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 22:03

Jeg skal se det 12. januar i Forum. Glæder mig så meget. :)


Prinsessa

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nyt show...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 22:37

Det er da ikke samme show som sidste år, vel?


Vises det ikke i Kbh?


Vil gerne se det, men ved ikke om jeg har tid/råd...og følgeskab :P




Alle slags hilsner, Natacha

.

.

May you live as long as you want, and never want as long as you live.

.


Er du uddannet/under uddannelse indenfor veterinærmedicin? -Jeg søger al info om job/uddannelse :=)

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 22:40

Natacha: Det er et nyt show der hedder "Four seasons tour"

De er i Foum, københavn 11.-13. januar.

Og i Odense 01.-03. februar :)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 23:03

natascha: forum = københavn ;)


jeg vil helt vildt gerne se det, min mor og jeg har nemlig snakket om det.

Men hvad koster sådan en billet?



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 onjhjbhgvb
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 23:46

jeg skal ikke :)


medmindre der kommer en billet flyvende til mig en dag

jeg syntes hesteshows er hyggelige - men jeg kan få for meget , jeg vil hellere selv være i aktion :)


var inde og se levade i 2005 (komfirmationsgave fra min veninde) det er jo ikke samme show men vil tro det er noget i den dur , - og det var ret flot :)




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Apassionata
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 00:11

Jep, jeg skal se det :)

- skal se det i KBH d. 11 januar :D og endda med en her fra HN.. iih, hvor jeg dog bare glæder mig :D det bliver første gang jeg ser det :)


Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT

- Nu med China House Donatello I'm Cool

0
0
Svar på denne tråd
 
 har set det..
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 17:36

...to gange.. ved ikke om jeg skal derind igen.. Ville nok gerne;)



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,
men alle gør deres bedste.
0
0
Svar på denne tråd
 
 deee
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 17:52

kommer de ikke til jylland?



Sagde SkiderRikke;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 17:56

Jeg skal ikke (:


Catrine Nalepa Med pony dyret Zasha OX
Vi kan alt
0
0
Svar på denne tråd
 
 Appasionata <3
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 18:17

Haaj allesammen d:


Jep , jeg skal ind og se det i forum i København xD

12 Januar.


Det var jeg også sidste år :bb <3

- Synes det er sygt alt det de kan med de heste <3

De kan jo rettere sagt ALT med dem ;)


Kraam fra mig og Bibbi ( L ) <3


Min smukke pony <3


- Bibbi'mussen ^^

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 18:35

ja den 12. jan. i forum


Pernille og Sebastian <3

-et team der styrer

0
0
Svar på denne tråd
 
 546546
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:31

Nej, ikke i år.

Har været det 2 gange, og der syntes jeg at de 2 show mindede meget om hinanden. Men ja, det er jo flot hvad de kan med de heste.



- Aiida

Med Laron :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 hhh
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 12:55

den 2. i odense


Stutteri Hvedholm

>Avl af Pinto<

YES!! Padega fik 9 i helhed til kåring!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 13:04

Jeg har aldrig set appasionata. Men vil meget gerne. Skulle ellers have set det sidst år, men så var der noget andet der kom i vejen.

Skal måske til Odense d. 2. feb. og kun måske, for det er ikke sikkert.


den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles

Hunden Mie

R.I.P marsvinet Martha

*4. febuar 2007

+ 9. maj 2007


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider