Hej ænder 
Jeg sidder alene her og spekulere en masse, nytårsaftensdag.
Jeg har jo allerede lavet ét indlæg om mit år 2007, så vil ikke sidde og fortælle om alle mine bedrifter på 3'er ponyerne, men kunne ikke lade være med at lave dette indlæg, så i må springe over det hvis i ikke gider læse det 
Jeg tænker bla. på at dette jo var mit sidste 3'er pony år, og det er omme om 9 timer..
Jeg savner/kommer virkelig til at savne ponyfræset og hyggen.
På de små ponyer kunne jeg jo svinge mig op på marken og tage en galopper ud over det hele og kun grine af hvis jeg faldt af, for det er jo begrænset hvor ondt det gør på de små 
Og så dét at jeg såsåså mange gange har grinet af Tecklas små 'ponynykker'. Hun skulle bla. tit lige vise at hun også var strid, så det blev til lidt buk og lidt hop osv. til tider 
Selvom det kun er 10 cm. højere jeg er kommet op, så betyder det altså noget, der er kæmpe forskel på deres sind, 'store' og 'små' 
Og så vil jeg da også lige sige at vi d. 8 Januar drager til Fyn(mit første stævne derovre
), for at ride c-stævne på Fyens Rideklub.
Både mig og Simone skal starte LB-LA 
Iår er mit mål at komme til SJM indv. på Silver + gøre ham til b-pony. Ride 60% i LB klasse i dressur, og få startet Military.
Målet for Teckla og Simone er også SJM + b-pony 
Olympia skal også gå noget 60% i en LB klasse i dressur.
ogogog forresten, så har den lille Telle banket hovedet ind i boks(et eller andet?) fordi hun blev bange for en raket, og fået en flænge i sin næse, så hun blev syet med 2 sting. ih den lille bølle.
Så herfra vil jeg ønske jer allesammen en deeejligt og ikke mest sjooovt 2008 
Mig og Teckla takker af med at vise et lille klip fra min sidste ridetur på hende, d. 15/9 - 2007.
Dét her savner jeg !