Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

3'er pony årene er omme
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 14:57

Hej ænder

Jeg sidder alene her og spekulere en masse, nytårsaftensdag.

Jeg har jo allerede lavet ét indlæg om mit år 2007, så vil ikke sidde og fortælle om alle mine bedrifter på 3'er ponyerne, men kunne ikke lade være med at lave dette indlæg, så i må springe over det hvis i ikke gider læse det

Jeg tænker bla. på at dette jo var mit sidste 3'er pony år, og det er omme om 9 timer..

Jeg savner/kommer virkelig til at savne ponyfræset og hyggen.

På de små ponyer kunne jeg jo svinge mig op på marken og tage en galopper ud over det hele og kun grine af hvis jeg faldt af, for det er jo begrænset hvor ondt det gør på de små

Og så dét at jeg såsåså mange gange har grinet af Tecklas små 'ponynykker'. Hun skulle bla. tit lige vise at hun også var strid, så det blev til lidt buk og lidt hop osv. til tider

Selvom det kun er 10 cm. højere jeg er kommet op, så betyder det altså noget, der er kæmpe forskel på deres sind, 'store' og 'små'

Og så vil jeg da også lige sige at vi d. 8 Januar drager til Fyn(mit første stævne derovre ), for at ride c-stævne på Fyens Rideklub.

Både mig og Simone skal starte LB-LA

Iår er mit mål at komme til SJM indv. på Silver + gøre ham til b-pony. Ride 60% i LB klasse i dressur, og få startet Military.

Målet for Teckla og Simone er også SJM + b-pony

Olympia skal også gå noget 60% i en LB klasse i dressur.

ogogog forresten, så har den lille Telle banket hovedet ind i boks(et eller andet?) fordi hun blev bange for en raket, og fået en flænge i sin næse, så hun blev syet med 2 sting. ih den lille bølle.

Så herfra vil jeg ønske jer allesammen en deeejligt og ikke mest sjooovt 2008

Mig og Teckla takker af med at vise et lille klip fra min sidste ridetur på hende, d. 15/9 - 2007.

Dét her savner jeg !

» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!

0
0
Svar på denne tråd

Lalala..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 15:20

Du kan jo stadig svinge dig op på ryggen og tage en fræser hen over marken? Det har jo ikke noget med at gøre dine 3'er-år er slut, det er jo stævnerelateret. Det er der sgu da ingen der kan slå dig i hovedet for, medmindre hesten lider nød pga størrelse af rytteren.

Og ja, jeg ved godt Teckla er udlånt, så hun ikke lige er til at svinge op på og tage en tur. Det var bare mere i teorien.

Godt nytår

Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.

Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd

kjhkgg
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 15:27

Michelle said it (Y)

Men du skal bare vente til den dag dine ponyår slutter, det er ikke sjovt. Her sidder jeg nu, mine ponyår slutter om 8 time - DET virker underligt :/

Men ja, nyd at du stadig kan passe dem, og så bare læg stævnerne bag dig :)

.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd

_Tekke_
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 16:00

Michelle: Jeg kan jo netop ikke bare svinge mig op og tage en fræser hen over marken, da jeg ikke har ponyen til det mere.

Jeg kan ikke 'bare' lige svinge mig op på mine andre ponyer, selvom de skam ikke lider nød, men det er de bare ikke til.

Og nej det har egentlig ikke noget med at jeg ikke har 3'er pony mere, for om et stykke tid bliver det sikkert det samme med de andre 2, men alligevel sidder jeg her med dén følse, og dét savn

Julie: ^^ Jeg stopper højst sansynligt med ridning efter mine ponyår, men der er jo stadig 3 dejlige år til for mit vedkommende Mange har også sagt til mig, at jeg jo bare kunne beholde Teckla som hyggepony. Men det ville jeg aldrig kunne leve med, at sådan en god pony bare skulle stå.

Silver har jeg jo næsten lige fået, udelukkende for at have en konkurencepony. Og Olympia er hyggen

At ligge stævnerne/hestene bag mig, har også været til overvejelse, men da jeg er til stævner hver eneste weekendt og har store mål for mig og mine ponyer, går det bare ikke

» Sine ..

Springrytter med stil!

0
0
Svar på denne tråd

okijukjhb
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 16:10

forstår godt hvordan du har det =/

men vær glad for du stadig har ponyår (Y)

endnu engang held og lykke i det nye år :)

»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]

ö Merirosvo kuin Merirosvoalus ö

0
0
Svar på denne tråd

george
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 16:24

Jeg tænkte lige på det samme, som Michelle. Men jeg har forstået det nu. Jeg forstår godt, hvordan du har det. Tja, heldigvis skal du jo ikke op, og ride hest endnu. Også godt nytår til dig! :)

Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd

Lalala..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 13:20

Hvis du lige gad læse, hvad jeg skrev unge dame:

"Og ja, jeg ved godt Teckla er udlånt, så hun ikke lige er til at svinge op på og tage en tur. Det var bare mere i teorien."

- derimod rytterens.

Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd

_Tekke_
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 19:43

Lulu: Mange tak

Emma (Flossy): Tak

Michelle: Jamen at mine 3'er pony år er omme, er jo netop grunden til at jeg ikke kan svinge mig op på ponyen og tage en tur. Jeg ved skam godt at sådan er det ikke i teotien, men i mit tilfælde er det sådan.

Lad du nu ligge for dæælen, gider ikke have endnu en diskussion

» Sine ..

Springrytter med stil!

0
0
Svar på denne tråd

Lalala..
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 12:55

Jaja, fint nok. Det var heller ikke for at starte en diskussion, det var såmænd bare et spørgsmål, nothing else.

- derimod rytterens.

Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider