Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Billeder af Alfredo og Heiduc
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 23:45

Hej alle sammen og godt nytår.


Så er der træningsbilleder af hestene, da Thomas Dolleris var at undervise idag.

De gik begge rigtig godt, og jeg fik som altid en masse brugbart i bagagen. til Thomas, for en SÅ sympatisk og engageret underviser findes vidst ikke.


Alfredo er begyndt at kunne sætte sig, og er ved at være klar til LA1 i tørring.


Heiduc var rigtig fint, og vi fik sparket hende fremad, men det e rjo heller ikke noget problem. Hun er rigelig selvgående!

Planen med madamen er hun skal være min juniorhest og forhåebtlig gå de hæje LA klasser snart, men hun er jo en rimelig rutineret hest, så det er bare mig som skal igang.


Men Thomas var glad, så jeg var glad.

Som han selv udtrykte det, så kunne jeg ikke tillade mig andet når jeg havde et par heste med SÅ meget kvalitet, så han sammenlignede hestene med en Ferrari - ja tak :D

Men nu til billederne:



Versade, knækker forkert i nakken = ikke nok fremme



Galopopvarmning - let sæde



Ind og bøje sig lidt, mens jeg skubber med indvendige schenkel.



Ovenud, da han så noget plastic.



Og jeg snakker, puster, stønner og griner en forklaring frem.



Galop op af midten



Op af midten, lidt flad i galoppen



Så måtte han lige anstrenge sig, og sætte sig lidt bedre



Konstragalop - han er hardcore til det 8D



Schenkelvigning :)



En lille tjekker om han er fremme



Schenlvigning



Et lille muzZ inden mor kom med Heiduc og tog ham



Putter sig



Skal have mere kontakt til biddet



En anholdning



Skal til at tjekke hun svarer frem



10 meter volte



Presser hende ud til udvendige



Står kanont her, bare ærgeligt med mine klaverhænder



10 meter volte


Det var så dem :) Nu vil jeg i seng så jeg er klar til imorgen :)






Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 23:51

Wow jeg syndes det ser godt ud!


Eline {L}
» Bell <3 «


Bakkegården uge 32

Var bare så super fedt! :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 23:53

Det er i hvert fald, nogen virkelig smukke heste. De ser ud til, at gå rigtig godt. Jeg har ikke rigtig noget, at kommenterer. Også godt nytår til dig!


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalalalal
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 00:00

Lyder da dejligt :)


Dejlige heste - især Heiduc. Wow :)




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 00:10

De ser godt nok ud til at være enormt forskellige at ride! (:

Men de er rigtig dejlige begge to.



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 09:49

Det ser godt ud, men det slår en lidt i øjene, at du kommer til at læne dig for meget frem i galoppen, og dine hænder ved du jo godt selv. Kan rigtig godt lide den første, også den, synes jeg, du passer bedst sammen med. Held og lykke med LA1 i Tørring




At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre

Dyden i midten, sagde Fanden.

Han satte sig mellem to advokater.

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 10:01

utrolig dejlige heste ;D


du sidder f*nme flot (Y) ;D


held og lykke med stævnet ;)



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



ö Merirosvo kuin Merirosvoalus ö

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke heste!
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 10:25

Super dejlige heste! Syntes de står utrolig flot, selvom den engang imellem putter sig lidt. MEn det skal jo nok komme



Kirsten Laursen


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 10:38

Orh, de er så sindsyg flotte begge to :) Godt nytår.



» Emma Borum

- Og stjerneponyen Birger

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsasa!
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 10:44

Gode billeder!

Rigtig fine heste du har dig der


Små men rå - så bare pas på!:)

III'ere er de bedste!


0
0
Svar på denne tråd
 
 afafafaf
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 11:27

Åh de blev da ikke så slemme, som du sagde idag din knold :D


Men ja, det er sku 2 dejlige heste :)

Undtagen Don Ø, når den bliver intim!


Louise Nørskov
- Dilli Dancer
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 12:01

wow de er flotte men som støjer siger, ser de ud til at være to vidt forskellige heste at ride :)





Cecilie c

springeren lalle

dressuren chloé


R.I.P

Penny

10-5-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Rigtig...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 12:07

.. Smukke heste, du har dig der :)

Er helt vild med Alfredos farve ;D


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ggg
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 12:10

rigtig dejlige heste!! -- kan rigtig godt li den røde :).!!




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Nye billeder!! <333

0
0
Svar på denne tråd
 
 fjjgjgjgbv
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 13:23

Super fint som altid!


Kan godt lide, at Thomas ser herre ghetto ud, som om han var med i 8 Mile, på det ene billede:P



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfydrtgfxdf
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 16:05

Det ser godt ud (:


Synes godt nok det ville klæde Don Ø at komme lidt dybere, men det styrer dig og din underviser jo ;)




.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 ytryrtyhrtywryr
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 17:54



Sygt lækre heste :)

Kan bedst lide den første, rigtig dejlig hest.

Men hold da op et skrådt kryds den har.





NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 bilelder
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 17:52

Til alle: Tusind tak for de søde kommentar :) Ja de to heste er en verden til forskel at ride, men det er utrolig lærerigt. Den ene rigtig følsom, den anden lidt drengrøv som skal prøve grænser af hele tiden =)



Sissel: Ja jeg kommer let til at læne mig frem i galoppen, men det er blevet bedre. Det er bare SÅ svært at standse hesten med min vægt, når hesten ikke er så stærk endnu i at sætte sig.

Ja mine hænder =)

Den røde er også min egen, og er 173 og den brune er kun 164 :) Jeg er selv ret høj, så det er derfor.


Kirsten Lauersen: Ja de vil begge to gerne putte sig.

Den brune fordi hun er så følsom, så jeg skal lige vende mig til hun ikke sprænger i luften når jeg trykker til med benene, for at få næsen ud.

Ved den røde, den er bare ikke stærk nok endnu til at komme derud og står korrekt hele tiden.


Louise: Årh hold dog op, Alfredo er bare blevet en teenager, og har lige opdaget hvad lillemanden skal bruges til, og Diller er jo konstant liderlig :b


FlavaBC: Hahah ja, jeg har et andet billede hvor det kun er ham som sidder der, han ligner et lille barn i en flyverdragt <333 :) ;)


Julie: Jaeh det er rigtig nok, men vi pressede ham meget igår, og derved ser han også ret spændt ud når han ikke kan bære sig selv korrekt endnu. Men han blvier skam også lagt dybt, jeg gider bare ikke vise billeder af det, fordi det er så kedeligt at se :)


Numsefisken: Altså den røde, et skråt kryds? Tror du ikke det er fordi den mangler sine muskler oppe på bagparten, og den har to kæmpelårmuskler? For jeg tjekkede lige efter på et helhedsbillede jeg har af ham, og der er det ikke skråt.

Han sætter sig jo rigtig meget på galopbillederne, og skubber bagparten ind og ned, og derved ser det jo lidt skråt ud.



Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 fdsgvfkdshfgdskf
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 22:13



Det er på dette billede, jeg lagde mærke til det:




På højre side. Og der er benet ikke under hesten, så for mig at se ligner det mangel på den bagerste lårmuskel.





NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 22:32

Er det bare mig der ikke har fulgt med, men har du fået ny hest? Heiduc? :)


Men synes det ser rigtig fornuftigt ud + meget lækre heste :D


Forresten, sjovt lige at møde dig på Social Club (var altså IKKE helt ædru, hvis jeg var lidt mærkelig :P ) Haha!


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Var I på..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 23:14

Mia-Musen, Rhea: Var i på Social Club til Midtvejsfest? q; For det var jeg også.


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 23:18

Stina (Major): Ja, skulle da ind og fejre, at jeg er midtvejs :P

Men det var da godt nok en nedern kø og ALT for mange mennesker..


Jeg tror ikke jeg opfattede så meget derinde :P


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stod..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 23:40

.. Heldigvis ikke i kø så længe, fordi vi kom ret tidligt :b - Så det var dejligt.


Men ja, jeg var også inde og fejre, at jeg er halvvejs :)


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 23:46

Stina (Major): Tillykke til os :D Så er der "kun" 1½ år igen ;)


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 kakakakakak
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 23:48

Numsefisken: Hm. Nu skal jeg lige tænke mig om hvordan jeg svare bedst muligt.


Altså ja, han mangler jo en del muskler som du kan se her:


Altså det røde jeg har tegnet er der hvor han mangler at udvikle sine muskler mere. Og det er rigtigt deroppe på "toppen" af bagparten mangler han endnu, at få mere fylde. Han ser rigtig skæv ud, til tider da hans lårmuskulatur er meget mere udviklet end "toppen af bagparten". Det er lårmusklen, det grønne område som er fint udviklet, så det passer med hans uddannelse.


Du kan jo også se hans hals mangler endnu mere fylde, men det hul er ved at blive fyldt ud.


Dem blå streg viser jo, at han har været meget grim rent muskelmæssig ved at han har en tendens til underhals, men den er ved at være væk - så godt som den nu kan.


De lilla streger viser min opstilling.

Men øjeblikket betyder rigtig meget hvordan hesten ser ud, da dette billede viser noget HELT andet:


Her er hans underhals mere synlig, fordi han spænder op i overlinien. Det er afmærket med det blå.


Tilgengæld skråner hans bagpart ikke her? Her arbejder musklen og "buler opad" hvis du forstår ? :)

Her vil jeg så sige at han mangler muskler der hvor sadelunderlaget ender, og ved starten af halsen.


Så jeg tror det kommer meget an på hvordan man ser ham, men han mangler som sagt muskler - men herregud dyret har kun været redet i 8 måneder med måneders pause imellem :)


Stine Major: Ja det var jeg.

Her er der et billede af mig fra Social:

Spørg mig ikke hvad jeg laver ;) Drengene synes min kjole skulle foreviges, da der er en ret sjov historie bag den! :)


Mia-musen: Haha det var der vidst ingen af os der var. Jeg kan se jeg fik taget ret mange billeder derinde - nitte! Ja hader de billeder.

Jeg kan ikke helt huske jeg så dig ;b Men hyggeligt da!

Jeg synes tilgengæld det var skdie sjovt derinde, og jeg havde det fedt - skide gode gajolshots og lækker bartender!





Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 23:55

Haha.. Lige pludselig var der bare en der rykkede i mit bælte bagfra, husker jeg :P Haha :D ..

Det var ret komisk ;)

Jeg fik heldigvis ikke taget nogen som helst billeder - plejer jeg ellers at være "god" til at få gjort, hvilket jeg pænt ærger mig over dagen efter ;)


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:01

hæhæ det var nok mig - ellers var det mig som dansede :b


Årh billeder, jeg fik taget et mere hvor jeg får et kys på kinden og ligner en sammenpresset flødebolle ;(


Abo tog sygt mange af mig, men han har heldigvis ikke lagt dem ind endnu ;)


Jeg vil også være DKBN fotograf :b


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 Rhea og Mia :)
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:22

Mia - Ja tillykke til os ;D - Det føles bare alt for fedt, at vi snart er færdige :b Hehe.


Rhea - Haha, det er da et fint billede, der blev taget af dig.


Der blev også taget billede af mig derinde:


^ Mig til højre :)


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahahaha-
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 20:33
seriøst Rhea. jeg kan ikke tage dine tegninger seriøst . det er så meget dig.
men du sku' da en lækker sag på social. :D
vil snart ud og se Don Ø!

Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider