Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

forældre vs. alkohol?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 21:50

hey chicks.

Så det festernes aften i morgen, og så tænkte jeg på. hva må i drikke for jeres forældre, og hvornår skal i være hjemme om natten?

måske lidt underligt spørgsmål, men jeg føler mig virkelig uretfærdigt behandlet.

jeg må drikke to øl. TO ØL!? håber da ikke selv mine forældre tror på den.

og så i weekenderne skal jeg være hjemme kl. 1. jeg sover tit ude, så nej. det bliver heller ikke overholdt. men så i morgen. der havde jeg jo virkelig regnet med at feste hele natten, men nej.

mine forældre vil have mig hjem kl .2 . SERIØST, er det ikke wierd?

min ældre søskende måtte bare være ude natten og drikke hjernerne ud da de var 15, som jeg er nu .

hva må i indtage af sprut og hvornår ska' i være hjemme?

Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 21:53

Jeg er 15, og jeg skal til fest imorgen. Jeg må indtage så meget jeg vil, da mine forældre godt ved at jeg sagtens kan styre det. Jeg må være hjemme når jeg vil - og sådan er det altid.

Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd

thilde.
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 21:55

altså jeg er 18, så jeg bestemmer selv. hehe må være ude så længe jeg vil, så længe jeg kommer ind og siger når jeg er kommet hjem.

jeg kan godt forstå dine forældre ikke vil have du er ude så længe. altså mine bryder sig da heller ikke vildt meget om det, de kan bare ikke bestemme mere :P hehe eller... lidt.

og så har mine forældre og jeg også en aftale om at hvis der er noget, så ringer jeg så er kommer de og henter mig. men ellers sørger jeg jo også selv for transport, og penge til diverse ting ;)

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 21:55

Mine forældre har ALDRIG givet mig regler om hvor meget jeg må drikke og hvornår jeg skulle være hjemme. :)

De stoler på, at jeg ikke "vælter rundt" og de ved at jeg kan styre mig mht. alkohol.

Hvor gammel er du?

Mvh. Carina

0
0
Svar på denne tråd

hjhkjhk
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:00

Mine forældre har ikke så strenge regler... Min mor plejer bare at sige, at jeg skal lade være med at drikke for meget - men hvor meget det er, får jeg selv lov at bestemme. :D

Jeg bestemmer også selv hvornår jeg kommer hjem. Hvis jeg sover ude er de ligeglade, hvis jeg kommer hjem og sove, vil de bare gerne have at jeg skriver hvornår jeg kommer.

De plejer at være fuldt tilfredse, så længe de ved hvor jeg er henne ;)

- Jeg er forresten 16 :)

тяιηє

snart uden min dejlige Titan :(
Godt nytår allesammen!:D

0
0
Svar på denne tråd

is med fløde
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:02

Mine forælder har heller ikke givet mig nogen regler, nok fordi at jeg ikke rigtigt er den store alkoholintager, har været fuld en gang i mit 16 årige liv.

Men i morgen har de givet mig lov til at være hos kæresten, så derfor kan de ikke rigtigt plande sig i hvad jeg laver. Men de stoler selvfølgelig på at jeg ikke drikker hjernen ud.

TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,

Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd

forældre
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:10

Nåååååååå Lille Line da ;) hvor skal du holde henne, her i åbyhøj?

Mine forældre siger ikke et tidspunkt, bare jeg kommer ind og siger hej. Jeg skal bare skrive inden 3 om jeg kommer hjem før eller efter.

I starten måtte jeg ikke drikke mere end 3 øl, men nu er det ikke længere noget vi snakker om. De ved at jeg styrer det, selvom det er gået galt nogle gange, og de har set mit barskab ;b

Jeg har FANTASTISKE FORÆLDRE!

Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro

0
0
Svar på denne tråd

rtsergerfg
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:35

I starten da jeg begyndte at drikke osv., måtte jeg drikke to øl, og skulle ringe når jeg skulle hentes.

Nu er de ligeglade, for de ved at jeg (næsten altid) kan styre mig. Det er aldrig gået direkte galt, men de har da set mig alt for fuld et par gange, men sådan er det jo :)

Jeg drikker hvad jeg vil, og kommer hjem når jeg vil. Skal bare komme ind og sige når jeg kommer hjem (: god ordning! d:

.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd

George
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:38

Jeg drikker ikke - så intet problem der. :)

Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd

lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:42

jeg er ikke begyndt på det endnu, men regner da med jeg må begynde her efter min konfirmation, men det bliver nok ikke helt det store ;)

Cecilie c

springeren lalle

dressuren chloé

R.I.P

Penny

10-5-07

0
0
Svar på denne tråd

rrr
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:44

Jeg er 14 og i morgen tror jeg selv jeg bestemmer hvornår jeg skal hjem også må jeg indtage 3 genstande

Sagde SkiderRikke;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd

swedrftghyu
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:47

åh SUK. det er ligesom min lillesøster det der.

Seriøst. hold kæft hvor er man utaknemmelig nogle gange. og ja, jeg kan vel sagtens kalde dig utaknemmelig og meget krævende (for dine større søskende måtte garanteret ikke mere end dig, men du forestiller, og håber det, så du tror det er sådan. normalt plejer det at være mindre søskende må mere i en tidlig alder), for jeg har aldrig haft problemer med hvornår jeg kom hjem. Halv 1 ? okay. fair nok, hvorfor forlange mere?

Nu er jeg tæt på de 17 år, og bestemmer lidt selv, for jeg plejer at være fornuftig nok hvad alkohol angår osv, synes jeg selv. og synes mine forældre åbenbart også.

Min lillesøster er f.cking 14 år, og skændes tit med mine forældre om hvorfor hun ikke må tage på broen, eller hvor hun nu vil hen, for hun siger hun kun drikker én øl (men alligevel kom hun hjem en aften kl. halv 10, fordi hun havde drukket sig pattelam og lå stadig og ørlede da jeg kom hjem kl 2), så kan jeg godt forstå hendes grænse til at må blive ude længere, bliver strammere for mine forældre. er det ikke lidt indlysende? jeg kan ikke se man skal være så umedgørlig nogle gange. det giver pote i sidste ende, hvis man leger lidt englebarn ;)

Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:48

Tjaeh, min mor har aldrig givet direkte regler, hverken for mængden af sprut eller hvornår jeg skal være hjemme. Nu drikker jeg også meget meget sjældent, og når jeg gør er det ikke ret meget

... Støjer & Epirus

Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd

haha...!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:54

Hmm, ja.. sidder 18 timer vaek fra familie (Syd Afrika)

Og jeg har nogle skoere aber, som jeg skal feste med imorgen

Familien jeg arbejder for har "givet" mig hele huset for mig selv i 2 dage!

-Skal nok lige siges at jeg bor hos de multimillionaere, med swimmingpool, tennisbane, egen sprutbar og 2 private fly..

YEEEHA!!

Saa alle mine skoere bavianvenner kommer og besoeger mig imorgen

Lucky me.. HAHA...

Min mor har givet mig lov til at drikke, siden jeg begyndte som 14 aarig. (Er 17 nu) hvis nogen skulle vaere interesseret

¤Nathalie¤

Island.. Hjem kære hjem!

Sölvabakki<3

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:56

Nu er jeg 18 så jeg kan gøre som jeg vil.

Da jeg var 15 fik jeg lov til at drikke som jeg ville og være ude så længe jeg ville. Sådan foregår det ikke med min søster. Hun er 15, men må max indtage 2 dl vodka og skal hjem senest kl. 3.

- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

0
0
Svar på denne tråd

halloejsa...!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 23:00

Men nu skal det ikke forstaas, at jeg har drukket uafbrudt i 3 aar ooeh, eller?

¤Nathalie¤

Island.. Hjem kære hjem!

Sölvabakki<3

0
0
Svar på denne tråd

m irla
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 23:02

altså jeg må ikke drikke. Men imorgen? jeg måtte nok godt. skal bare holde det med bianca, hos hende med hendes forældre - så skla nok ikke have noget at drikke, men hvis jeg fik en, tror jeg ikke de ville sige noget til det.

Desuden har jeg ikke noget behov for at drikke, (endnu...)

FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos

0
0
Svar på denne tråd

halloejsa..!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 23:04

Frederikke og Santos:

Bare rolig.. det skal nok komme! Bare vent til alle de teenage problemer du faar, saa ryger du lige paa flasken -Lige som alle os andre

¤Nathalie¤

Island.. Hjem kære hjem!

Sölvabakki<3

0
0
Svar på denne tråd

afafaf
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 23:13

Ishyps; Jeg skulle lige til at sige det samme til frederikke! ;D

Tilbage.. Imorgen må jeg indtage hvad jeg vil, og komme hjem hvornår jeg vil, mine forældre kan være fantastiske nogle gange :)

Så længe jeg ikke ryger til udpumpning, jae såå.. Jeg skal selv styre det.

- Mine forældre overtalte til og med min bedstevenindes forældre, til at hun måtte følge mig hele aftenen - yeahh ;D

Normalt må jeg drikke 5-6 genstande, men jeg tror godt de ved jeg indtager lidt mere nogle gange ;)
Skal være hjemme ca kl 3 og andre gange senere

Mine forældre har sku været meget fair med det, siden jeg var 13-14 år (er 15 nu), :)

Louise Nørskov
- Dilli Dancer
0
0
Svar på denne tråd

jeg er ½
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 23:38

Jeg er 17 år gammel og har stort set ikke haft regler de sidste par år. Jeg må blive ude til hvornår jeg har lyst og må tage hen hvor jeg har lyst - stort set :)

Jeg må også drikke hvad jeg vil - det er jo mit eget ansvar, dog ser de helst jeg drikker med omtanke :) Hvilket jeg egentlig også gør.

Hvis forældre stoler på en må man stort set alt, det er i hvertfald min erfaring :) Synes du har stremme regler! Men er der vel mange der har.

Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd

Dogh...!
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 00:00

Jeg vil nu bare sige, at vær nu glad for at i overhovedet MÅ!

Min far vil forbyde mig at drikke indtil jeg er 18 .., (bliver 16 til marts) ..!

Hmm? Min mor er dog heldigvis lidt mere large, men vi har ikke ingået nogen form for 'aftale' endnu.. Håber jeg får lov i morgen? Så bliver der nok også lavet en aftale.. xD

Santuti og Tyson?

ELSKER jer <3

Life is like a box of filled chocolate

You'll never know what you gonna get!

0
0
Svar på denne tråd

tarzan
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 08:18

Jeg må ikke drikke endnu, og har heller ikke noget behov for det endnu ;)

» Emma Borum

- Og stjerneponyen Birger

0
0
Svar på denne tråd

okijhhu
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 10:09

jeg er 16 og skal nok bare være hjemme for vores gamle naboer kommer på besøg ;D

hvis jeg skal ud kommer jeg først hjem dagen efter på en dag som denne ;)

når min far er hjemme til at køre er jeg tit ude til kl 3 engang blev jeg hentet kl 5 eller kl 6 :)

min mor hader jeg drikker og lader mig det ik såååå gerne ..

men i aften/nat skal der indtages noget alkohol MEN hvis jeg holder mig ædru til den 21 marts(min fødselsdag ;)) får jeg 500 kr ekstra. min mor ved at det med at tage ud og drikke ikke betyder det vilde for mig og hun ved at jeg 1000* hellere vil have pengene ;D

men har selv de der problemer for nogle gange får man lyst til bare at give den gas engang imellem .. men herre gud jeg dør vel ik af at vente et par år endnu :)

»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]

ö Merirosvo kuin Merirosvoalus ö

0
0
Svar på denne tråd

okijhu
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 10:11

glemte lige at normalt skal jeg være hjemme ved midnat :)

»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]

ö Merirosvo kuin Merirosvoalus ö

0
0
Svar på denne tråd

ddd
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 10:17

Mine forældre er jo med i aften, ( er 13 ) , og bare de ved hvad jeg drikker så sætter de ikke de vilde grænser.

De siger til når jeg har drukket nok.

Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 11:58

Tja, da jeg begyndte at drikke som 14 årig lavede jeg lige nogle kiksere som betød at jeg altid blev hentet senest kl. 2. Men der kom aldrig nogen grænse for hvor meget jeg må drikke for min mor mener at jeg får straf nok dagen efter :-P

Nu som 16 årig har jeg ingen regler. Jeg har bevidst at jeg stort set altid er fornuftig og ikke indtager mere end jeg kan klare. Jeg må drikke hvad jeg vil og komme hjem når jeg vil. Og hvis jeg vil hentes skal jeg bare ringe og det plejer jeg så at gøre for det er sku meget rart :-D

Ellers er aftalen at jeg ringer når jeg går hjem og det synes jeg er helt fair og også meget rart så de ved hvis man bliver slået ned eller sådan noget og kan rende ud og lede efter en :-P

Mvh. Rikke

Nu uden Escape Dance

0
0
Svar på denne tråd

tarzan
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 12:12

Jeg drikker skam ikke endnu, men tror sgu endelig ikke jeg må også. Det er ikke en ting, jeg står og overvejer. Jeg er den eneste i min klasse som ikke har drukket sig plørefuld, eller i det hele taget indtaget alkohol med større procent i. Altså vi jeg går i f.ucking 7 klasse !

EMILIE P

- fordi jeg er stolt af min mening

SUPERNYTÅ
R

0
0
Svar på denne tråd

Svar svar
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 12:55

Jeg drikker hvad der passer mig, og kommer hjem når jeg vil.

Jeg er 17 år :)

Men jeg har også været en af dem med strenge regler, men det er heldigvis et overstået kapitel :)

Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd

tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 13:00

Mine forældre har aldrig sat nogen regler op, jeg kommer hjem/bliver hentet når jeg har lyst og må drikke hvad jeg vil. Jeg drikker dog sjælendt, og når jeg gør, bliver det ikke så meget - tømmermænd er jo ikke sjovt ;)

Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!
myspace.com/fabaech
Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 13:53

Jeg har altid haft helt frie tøjler :)
Men de ser helst jeg skriver eller ringer hvis jeg sover et andet sted end hjemme.. Men det er vel også fair nok, når jeg så husker det :D
jeg må drikke som jeg har lyst, de vil bare ikke gøre rent dagen efter hvis jeg har holdt fest, selvom de gør det alligevel :b

Synes mine forældre er gode på det område, og gode til at jeg må have folk med hjemme til fest :)
Men jeg plejer for det meste også selv at være ret fornuftig, for det meste :D

- Katrine Clausen
Med Wall Street <3

0
0
Svar på denne tråd

Debbie
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 14:47

Jeg skal også til fest i aften (er 16) og jeg overnatter der.

mmhh.. min mor stoler på at jg kan styre det (hvilket jeg også kan) så der er ingen max grænse (:

Men jeg måtte slet ikke drikke da jeg var under 16, (kun en øl hvis jeg var heldig) såhe, du da lidt heldigere end mig I)

Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen

♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd

Ceres Mørk
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 15:02

jeg skal ikke være hjemme i år så jeg har frie tøjler . Altså skal der bare drikkes igennem i nat. jeg har ikke noget tidspunkt jeg skal være hjemme, heldigvis ;D

Marie

nu uden ceres mørk

nu med felix =D

Tidl. Fjordbollen

søger Felix Albæk's fortid

0
0
Svar på denne tråd

fjjfjgjg
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 15:52

Jeg tror min kat er rimlig ligeglad med hvornår jeg kommer hjem. Den er nok også ligeglad med, hvor meget jeg har drukket.

Mine forældre kan ikke blande sig, da jeg ikke bor hjemme. Nu er jeg så også 19.

"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

kjroåwe´w4
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 16:27

Vi har det sådan, at jeg må drikke det som dem jeg er sammen med må drikke. - Lidt nederen når man har en veninde der må drikke 2 genstande. Men vi får så bare de 2 genstande med, og drikker "resten" hos dem vi nu er hos.

Jeg har ikke noget tidspunkt jeg senest skal være hjemme på, skal bare ringe så kommer de ;D

KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 16:43

i aften smutter jeg til fest og drikker hjernen ud. jeg sover hos min kæreste, som jeg stort set altid gør efter en fest.

mine forældre har lidt sluppet tøjlerne; for bare 6 mdr. siden måtte jeg drikke 3 genstande og måtte pænt møde op hjemme kl. 1. nu må jeg drikke hvad jeg vil og være hjemme, når jeg vil.

my parents is the greatest!

The one and only

Mia svane

0
0
Svar på denne tråd

lalala.
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 17:06

jae, altså.. jeg er 14. jeg må drikke hvad jeg vil, da jeg kan styre det.. og så kommer jeg hjem når jeg vil. har meget løse tøjler.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider