Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Så blev han omsider I'er pony
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 20:03

O'hoj dejlige alle ænder!



Måtte lige ud med en glædelig nyhed om min lille fjordhest,

på 2 år, som jo snart kan kaldes 3-års ..

Nyheden:


Han var meget lille af en 2-års da jeg fik ham d. 12/5-07, hvor han havde haft fødselsdag 8 dage forinden, han var kun 131 i stg.

Og jeg har hele tiden tænkt over om han nu ikke ville blive så stor som han skulle.

Han er nemlig den første fødte, vallak som 1-års og er ikke blevet fodret optimalt overhovedet. Så jeg havde tænkt meget over om at jeg måske blev nødt til at sælge ham som 4-års hvis han ikke blev stor nok til mig.

Og den tanke var jeg ikke meget for, for jeg har talt at han har haft mindst 6 ejere før mig allerede før hans 2-års fødselsdag.

Og at betyder så meget for mig, og jeg holder rigtig meget af ham, så jeg vil jo ikke af med ham min lille prins.

Han er jo også min første egen hest som jeg helt selv har betalt, og det betyder måske også en del for mig.


Og endelig kom dagen i dag hvor jeg målte ham..

141 i stg var han = I'er pony(målte det på lettere ujævn bund, så det er et mindstemål, altså han er mindst det)


Nøj hvor blev jeg glad..

Så nu kan i alligevel godt se frem til at vi i år 2009 indtager stævnebanerne, og håber på et DM i fjordheste-dressur en dag.


Mvh Charlotte

med de 3 gule skønheder

Lyrik Godthaab| Fea Strødam

Frej Strødam - du vil altid være savnet<3

©©©

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tihiihi
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 20:07

Ej hvor dejligt!

Det var da også en hård start han havde. Dejligt at han er oven på igen så!


Held og lykke med de kommende stævner!


» SIMONE ..

Husk: Intet er umuligt,

for den her har viljen i hjertet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 20:09

Åh, det var da dejligt, at høre. Det er dejligt, at du så ikke skal gå og være bekymret. :) Tillykke med det!


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 TARZAN
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 10:54

hvor dejligt :) tillykke!



» Emma Borum

- Og stjerneponyen Birger

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lylle-bylle
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 22:46

Han er jo blevet en stor dreng , min lille bamse dreng. og kan snart rides glæder mig til den første ridetur på ham vis jeg får loov han er over skøn den dejlige dreng..


Jeanette+Schwaba= The perfect Team.


Unden Frej er der ingen Freja.!


--*Søger heste til omkring 15.000*--

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider