|
|
| *Så får vi storm* |
| Forfatter:  |
*Pernille&Happy* |
| Dato:  |
27-10-2002 18:45 |
|
Haj alle sammen....!
Nå men det lader jo så til at vi får storm til orkanstyrke..hæhæ!!!! jeg er lige glad med det bare husene ikke blæser væk...og hestene selvfølgelig ikke bliver bange..!!!!
Men det ville da være rat hvis der ikke var noget storm men fint solskindsvejr..!!
MumZ..Min mor laver pandekager sener..og så skal jeg lave lektier ØV 
Det er bare pisse godt at Happy kommer på lørdag, hun har foresten fået sig en hjemmeside der hedder
http://www.happys-hp.webbyen.dkOg husk at tænde for jeres højtaler fordi der musik-+- men der er ikke lavet så meget på den endnu men det KOMMER....!!
Nå jeg vil smutte igen..jeg kommer på joras nu så kommer i ikke også..
KnuZ..Pernille og Happy
Rigtige rytter Rider da hest
http://www.novel.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: *Så får vi storm* |
Donia (Athos) |
27-10-2002 18:53 |
|
Hvornår får vi orkan??
Sådan en gang lort. Katten er altid ude, og hun er ikke klog nok til at komme hjem når der er orkan.
Ellers er jeg lidt ligeglad. Bor ikke i den del af landet hvor den plejer at være hårdest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Heste- Ida* -der er tilbage |
27-10-2002 19:10 |
|
Ja, jeg bor ud til kyste...
Irk, hader orkan!
Det er så provo hvis der var noget man skulle lave og amn så skal holde sig indendøres;D
-Ida
~det er med idéer som det er med heste. -Man kan bedst lide sine egne~ Moa Martinson
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
27-10-2002 19:11 |
|
høhø... det gik lidt stærkt
Kyste=kysten
amn=man
-Ida
~det er med idéer som det er med heste. -Man kan bedst lide sine egne~ Moa Martinson
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
~*Toulouse & Oscar*~ |
27-10-2002 20:19 |
|
øhhh??
Orkan nå bare ikke vores huse eller ting blæver af "biiipp" til:)
Mange hilsner toulouse:)
- det gode ved at være rodet er at man altid opdager noget nyt:) - ciat peter plys, kryds finger for at, det går godt når jeg skal låne, normidts pony snart!:),
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Daphne/Lærke |
27-10-2002 20:47 |
|
Jaaaa, Det blæser en haalv pelikaan !
<3Lærke
"Snip, Snap, Snude, Åndsbollen er ude !" Citat; Chandler, FRIENDS.Husk at kigge på min Præsentation: http://www.heste-nettet.dk/lodge/16702, og skriv i gæstebogen !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
27-10-2002 21:36 |
|
Nå. Har lige set Vejret.
Det er kun den sydlige del af DK der får storm, og kun på Bornholm det bliver rigtig orkan!
Der sker ikke rigtigt noget her hvor jeg bor
-Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Daphne/Lærke |
27-10-2002 21:44 |
|
Den sydlige del, Ja, så er det vist godt at min far har "stormsikret" gården !
Jeg har nu ikke noget imod rigtig efterårsvejr !- Men orkaner som den i ´99 er i overkanten !
<3Lærke, pelikanen "Snip, Snap, Snude, Åndsbollen er ude !" Citat; Chandler, FRIENDS.Husk at kigge på min Præsentation: http://www.heste-nettet.dk/lodge/16702, og skriv i gæstebogen !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Signý |
28-10-2002 10:58 |
|
Nåh for fa'n  opdagede aldrig rigtigt, at der var orkan?  selvom jeg bor på bornholm - flooooot *Gg*.. Men jeg sad jo også indenfor i varmen hele dagen, med masser af køkkenruller, panodiler og c-vitaminer!  er jo syg, såhr...
Knus den skøre Katrine mæ' Signý En af fordelene ved at være glemsom er, at man hele tiden opdager nye, spændende ting. Citat: A. A. Milne.HUSK: gør livet til en FEST, rid ISLANDSK HEST!~ Besøg dog min hp!!! ~http://www.hyppe-siden.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
28-10-2002 14:20 |
|
Ååårh, Signý!!
God bedring!
Høhø, der var sq ret stormende her:)
-Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv... hegnet er væltet... |
|
|
Hej..
Ih.. Har lige været ude at tjekke foldene. PÅ den ene og selvfølgelig den stårste, var noget af hegnet væltet, og vi har ikke flere pæle. Som de må lige klemme sig sammen på den anden fold indtil videre..
Knuz mille
At ride i regn vejr, er bedre end slet ikke at ride.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: øv... hegnet er væltet... |
ganu |
28-10-2002 17:50 |
|
tja jeg bor jo i den nordlige del af danmark  så her sker ingen ting.. ud over det blæser meget
knuz ganu
~en rytter uden en hest, er IKKE en rytter, men en hest uden rytter, er stadig en hest:-D~~vent IKKE på prinsen på den hvide hest, Rid SELV!B-)~ :-@ www.ganu.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|