|
|
| Nye billeder af Gabriel |
|
|
Yep, så fik jeg sadlet bøllen op og taget lidt billeder inden han skal sendes til Dennis Holst i næste måned - så jeg har lidt at kigge tilbage på, når min hest engang bliver en stjerne   Vi er allerede godt på vej til spanske skridt :b      Det var så det : D Synes I, at jeg ser stor ud til ham? Han er desværre ikke blevet så høj endnu og har ingen fylde; fylden skal nok komme og han er den del høj bagtil, så jeg håber det kommer nuher når han kommer i gang med den egentlige tilridning.
Kia med Gabriel at the end of the road, you'll find what you've been longing for I know 'cause my feet have the scars to show
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BzzBzz |
|
|
Det bliver da rigtig spændende at få hesten hjem igen, hvor den så er top tunet Pøj pøj med det  Mht. din højde, så synes jeg du passer rigtig fint størrelses mæssigt. Det ville heller ikke være slemt, hvis dine ben var lidt længere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
30-12-2007 16:46 |
|
Eih hvor er han dejlig(; Held & Lykke med ham (;
Emma & Stjerne ©Some wishes do come true© ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
|
|
Ej hvor er han da smuk (: Dum som jeg er, hvad er dennis holst ?
EMILIE P - fordi jeg er stolt af min mening
SUPERNYTÅR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdadasdaa |
|
|
han er så flooot ham gabse  glæder mig til at følge han udvikling (og høre hvor meget du savner ham, når han er afsted hahah )
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tihiihi |
| Forfatter:  |
Simone KR |
| Dato:  |
30-12-2007 16:59 |
|
Hvor er han smuk! Det skal nok blive rigtig godt 
» SIMONE .. Husk: Intet er umuligt, for den her har viljen i hjertet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| George |
|
|
Hvor er han bare smuk, ham Gabriel. Jeg glæder mig til, at se en stor forandring forhåbenligt.  Emilie Pedersen: Nu svarer jeg lige. Så vidt jeg ved, er Dennis Holst, en beridder. Har jeg ret? 
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Tak allesammen : D Emilie: Ja, han er berider (:
Kia med Gabriel at the end of the road, you'll find what you've been longing for I know 'cause my feet have the scars to show
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
30-12-2007 19:01 |
|
hvor han dog en flot hest  jeg synes i er et flot par, og jeg synes heller ikke du ser stor ud til ham.
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen G O D T N Y T Å R !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Hvor er han bare skøn'skøn'skøn! (: Jeg synes ikke du er for stor til ham. Som du selv siger får han jo (forhåbentlig ) en masse lækre muskler og fylde, og så bliver i rigtig rigtig gode sammen! (: Skønne billeder.
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
30-12-2007 19:06 |
|
han er rigtig smuk men hvorfor skal han ovver til dennis holst ?
Cecilie c springeren lalle dressuren chloé R.I.P Penny 10-5-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
smukke dyr  men held og lykke med ham da  og syntes bestemt ik du ser for høj ud =)
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ö Merirosvo kuin Merirosvoalus ö
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Støjer: Ja, det håber jeg han gør, for jeg føler mig ofte alt alt for lille på ham. Jeg tror han er 157-58 og jeg er 174... Burde have en noget større hest :/ Cecilie: Så jeg er sikker på at han får en ordentlig grundridning, da jeg aldrig selv har tilredet før - så Gabriel er ryttervant, kan skridtes og traves lidt og stoppes igen.
Kia med Gabriel at the end of the road, you'll find what you've been longing for I know 'cause my feet have the scars to show
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Det ser godt ud =D Han har bare et vildt kønt og sødt hoved =D Og glæder mig til at se, hvordan han ser ud, når han kommer hjem igen.. =D Og synes ikke du er for stor. .Så længe du ikke vokser  Og ja, når han får muskler og får vokset lidt til, så er der ikke noget problem, så vidt jeg kan se (:
-applecheeks "I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|