Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nye billeder af Gabriel
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 16:41

Yep, så fik jeg sadlet bøllen op og taget lidt billeder inden han skal sendes til Dennis Holst i næste måned - så jeg har lidt at kigge tilbage på, når min hest engang bliver en stjerne :D


Vi er allerede godt på vej til spanske skridt :b








Det var så det : D

Synes I, at jeg ser stor ud til ham? Han er desværre ikke blevet så høj endnu og har ingen fylde; fylden skal nok komme og han er den del høj bagtil, så jeg håber det kommer nuher når han kommer i gang med den egentlige tilridning.



Kia med Gabriel

at the end of the road, you'll find what you've been longing for

I know 'cause my feet have the scars to show

0
0
Svar på denne tråd
 
 BzzBzz
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 16:46

Det bliver da rigtig spændende at få hesten hjem igen, hvor den så er top tunet :) Pøj pøj med det :)


Mht. din højde, så synes jeg du passer rigtig fint størrelses mæssigt. Det ville heller ikke være slemt, hvis dine ben var lidt længere :)


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 16:46

Eih hvor er han dejlig(;
Held & Lykke med ham (;


Emma & Stjerne

©Some wishes do come true©

©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 16:48

Ej hvor er han da smuk (:
Dum som jeg er, hvad er dennis holst ?


EMILIE P

- fordi jeg er stolt af min mening



SUPERNYTÅ
R

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdadasdaa
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 16:54

han er så flooot ham gabse :D


glæder mig til at følge han udvikling (og høre hvor meget du savner ham, når han er afsted hahah ;D )




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tihiihi
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 16:59

Hvor er han smuk!


Det skal nok blive rigtig godt :D


» SIMONE ..

Husk: Intet er umuligt,

for den her har viljen i hjertet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 George
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 17:22

Hvor er han bare smuk, ham Gabriel. Jeg glæder mig til, at se en stor forandring forhåbenligt. :)


Emilie Pedersen: Nu svarer jeg lige. Så vidt jeg ved, er Dennis Holst, en beridder. Har jeg ret? :D


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 17:31

Tak allesammen : D


Emilie: Ja, han er berider (:



Kia med Gabriel

at the end of the road, you'll find what you've been longing for

I know 'cause my feet have the scars to show

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:01

hvor han dog en flot hest :)

jeg synes i er et flot par, og jeg synes heller ikke du ser stor ud til ham.


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


G O D T N Y T Å R !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:03

Hvor er han bare skøn'skøn'skøn! (:


Jeg synes ikke du er for stor til ham. Som du selv siger får han jo (forhåbentlig ) en masse lækre muskler og fylde, og så bliver i rigtig rigtig gode sammen! (:


Skønne billeder.



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:06

han er rigtig smuk


men hvorfor skal han ovver til dennis holst ?





Cecilie c

springeren lalle

dressuren chloé


R.I.P

Penny

10-5-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:10

smukke dyr ;D


men held og lykke med ham da ;)


og syntes bestemt ik du ser for høj ud =)




»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



ö Merirosvo kuin Merirosvoalus ö

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:11

Støjer: Ja, det håber jeg han gør, for jeg føler mig ofte alt alt for lille på ham. Jeg tror han er 157-58 og jeg er 174... Burde have en noget større hest :/


Cecilie: Så jeg er sikker på at han får en ordentlig grundridning, da jeg aldrig selv har tilredet før - så Gabriel er ryttervant, kan skridtes og traves lidt og stoppes igen.



Kia med Gabriel

at the end of the road, you'll find what you've been longing for

I know 'cause my feet have the scars to show

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:49

Det ser godt ud =D Han har bare et vildt kønt og sødt hoved =D

Og glæder mig til at se, hvordan han ser ud, når han kommer hjem igen.. =D

Og synes ikke du er for stor. .Så længe du ikke vokser :P

Og ja, når han får muskler og får vokset lidt til, så er der ikke noget problem, så vidt jeg kan se (:




-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 14:45

Jamen du ved jo godt hvad jeg synes om ham/jer :)





"If you can dream it

- You can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider