Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad tænker du på ?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:01

Hmm, ja, som overskriften - hvad tænker du på lige nu ?


Emma & Stjerne

©Some wishes do come true©

©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 ccc
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:04

at jeg skal spise noget mere &&' jeg savner Emil :i


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:08

Fedt :D
Jeg tænker på at jeg er @!#$ sulten & om det var forkert af mig at slå op ?!


Emma & Stjerne

©Some wishes do come true©

©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 tænker du på lige nu?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:08

hvorfor min bærbar ikke kan holde mund. og hvorfor den lyder som en hårtører...


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


Nu med Sambuca



0
0
Svar på denne tråd
 
 Zinfandel
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:09

Min negl



Emilie & Zinfandel

0
0
Svar på denne tråd
 
 Viola<3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:19

American pie - Band Camp - Haha ;D og at jeg skal på lokum, og at jeg er hammer sulten.

Tænker faktisk på rigtig meget ö ?


Emilie (Zinfandel):

Hva er der sket med din stakkels negl?

SIG IKK DEN ER KNÆKKET :b min pony trådte på min finger idag, så jeg siger dig min negl er blååååå



_ Line . ||
Evt. Med Viola & Dixi.
«3
Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:22

Jeg tænker over om jeg mon snart skal overveje at gå i seng.




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:32

jeg keeeder mig x)


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Viola<3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:36

Hahahahaha Simi - tænker du kun på om du skal OVERVEJE? - så du tænker på at tænke? - jamen dog, dog ;D


Bella - så vi 2, for arto er nede. grrr.



_ Line . ||
Evt. Med Viola & Dixi.
«3
Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:39

jaaa! Grrr!

@!#$ arto! xx(


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Viola<3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:40

& det tar' dælme en dælans tid at få sij'en op at kør' igen.

Grrr.

Hæhæ - hva laver du? - udover at kede dig.



_ Line . ||
Evt. Med Viola & Dixi.
«3
Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:41

Ja, hvordan kan det tage så lang tid?

- skriver med min kæreste, og hører lommen fuld af guld :D


dig? :D:D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Viola<3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:44

Det er .. ja - :b


Hmm, overvejer at begynde at spille Cs - mmh :b har vært' lidt hidsig idag - så det skal lige afreageres på de stakkels terrorister i Counter strike :b hæhæ.


Neeej, nu får vi debatten på et side spor



_ Line . ||
Evt. Med Viola & Dixi.
«3
Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
0
0
Svar på denne tråd
 
 kkk
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:45

hahahahahha xD

- og ja, det gør vi vist nok xD


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Viola<3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:46

Det duer jo ikke, så sletter de kære moderatorer jo bar' endnu et indlæg fyha.



_ Line . ||
Evt. Med Viola & Dixi.
«3
Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:52

ja x)

- men tror nu ogs snart jeg går i seng x)


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Viola<3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:53

Godnat så - og du må sove godt ;D



_ Line . ||
Evt. Med Viola & Dixi.
«3
Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 02:56

ilm :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 07:33

for at komme tilbage til tråden ( )


Lige nu tænker jeg på et jeg ææææææælsker Bento, og glæder mig til at give ham nogen nye ting her i dag


Bento

du sidder fast i mit hjerte, mailey.

# jeg kan bare ikke glemme dig (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Max er sød
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 08:06

At jeg snart skal lette numsen og cykle på rideskolen



:) Emmelie (:


Drømmen om en hest lever<3

Men Max du elsket hverdag selvom den ikke er min


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 09:26

At meetyourmessenger er noget crap d:



» Emma Borum «

Og stjerneponyen Birger

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 09:44

på at jeg glæder mig til at 4 af mine julegaver kommer xD og nightmare before christmas (ser den nu B-))



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



ö Merirosvo kuin Merirosvoalus ö

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 11:02

At det var rigtig fedt igår aftes /nat xD


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 11:13

jeg jeg skal ringe til pony omlidt

0
0
Svar på denne tråd
 
 aknakfknfkaka
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 11:24

at jeg meget gerne vil have nytår nuuu :I


Louise Nørskov
- Dilli Dancer
0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 11:54
at jeg har dårlig onde og at hippiertøj ikke klæder høje mennesker, de kommer nemlig til at ligne stolper med perlekæder




HEDVIGLAERKE B-)

sig hvad du mener, men hvad du siger


0
0
Svar på denne tråd
 
 ghjhgjghjghjghjgjghghj
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 12:30

at jeg skal i bad & ha rent tøj på og sådan xD


Pernille

» med fodbold (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdxfgfncmhgcdkhcncmhg
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 12:34

Om der snart er nogen der svarer på det indlæg jeg lige har skrevet...


Nutid, datid

Santos for altid

0
0
Svar på denne tråd
 
 George
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 12:40

Om jeg skal tage i Lyngby Storcenter idag - der er udsalg.


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tænker på...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 14:38

Jaa jeg tænker på min kæreste som er i Norge lige nu

Så @!#$ jeg savner ham totalt..hehe


Men godt nytår til alle...


Knuzzz

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjgugiygugigyui
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 14:41


Jeg tænker på, hvad fanden jeg gør, hvis ikke jeg er rask i morgen...


Og på københavneren...




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 l,knkkjn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 15:11

På om jeg kan over skue at bevæge mig ud på toilettet xD


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 15:33

Jeg tænker på kæresten, der er i USA lige nu!


Jeg savner ham pisse meget!! :(


Og så tænker jeg på at jeg glæder mig til den 5. januar, da jeg skal være sammen med kæresten der


Knuz

Kat



Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06

Julie la Cour

Du vil altid være i mit hjerte!


"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"


0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 16:11

Jeg tænker lige nu, på at de skal sende flere afsnit af veeenner (;


Emma & Stjerne

©Some wishes do come true©

©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg eruhg
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 16:21

tænker på om jeg skal tage til min veninde imorgen eller blive hjemme (;


Min holdning er mit livs historie.
- Emilie Pedersen <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 George
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 16:24

Jeg overvejer, om jeg skal få lidt ud af resten af dagen.

I stedet for at sidde, og stene JHN og se fjernsyn.


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 17:02

Overvejer om jeg skal gå op og rydde op på mit værelse nu, eller i aften :)



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Halvtreller!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 17:07

At det er herre underligt jeg er træt når jeg kun har været vågen i 2 timer..



» Tazz «

Godt nytår (;

.. über underlig'isrytter med stiihl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 17:52

Om jeg ikke kan låne 20.000 kr. af nogen.. :P Så kan jeg købe en pony jeg VILDT ferne vil have...




>> Kathrine


Raija

Jason


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 17:56

Hov hov Olaa, nu skal du ikke mobbe mig. ;D
Men jeg er rigtig god til at overveje ting. xD




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 hurlumhejsa
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 17:58

tjaae, jeg tænker på ret meget lige nu..

på; jakob - fordi han er syg og vi havde en aftale imorgen :/

alexander - fordi jeg savner ham.

lassen - fordi jeg savner mit liv. & bedste veninde!!

tjaae, og så slapper jeg bare af.. :]


jule kram, schønse.

(- schønse med C!)

savner familien schuringa,

og bumselumse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghfhfhfghgh
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 18:01

at jeg burdte fine nogle bukser, fordi min veninde venter på at jeg kommer ned til hende :'D haha.


skrev pernille

» Med fodbold (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ttt
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 18:47

Overvejer om jeg skal gå ud og få min lillebrors lidt for larmende undulat til at holde mund



Sagde SkiderRikke;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 18:57

at vi skal have boller i karry til aftensmad og det glæder jeg mig til :b


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


G O D T N Y T Å R !

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 21:27

På året der snart er gået.

På alle de dejlige venner, som hver dag når jeg tropper op i skolen bare gør mig så pisse glad.

På hende som bare skuffer mig gang på gang.



Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd
 
 jhkhkjkh
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 21:35

Jeg tænker på hvor irriterende det er, at vi skal spise ude hos min mors kæreste i Gladsaxe i morgen.. Ikke fordi jeg har noget i mod ham, men fordi det er f*cking besværligt med bus og tog at komme derfra til birkerød senere om aftenen, når jeg skal være sammen med mine venner Har lige tjekket på rejseplanen og det tager i hvert fald tre kvarter og jeg er nødt til at køre med både bus og tog, eller tre forskellige busser


тяιηє

snart uden min dejlige Titan :(


Jaah,nu'detjuuul!

0
0
Svar på denne tråd
 
 halloejsa...!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 23:26

"aarh, min mave goer ondt!"


PFFFHT


"hov, hva er det forn en lyd?"

.

.

.

.

.

.

.

.

snif snif.


"Puuuha! ikke flere chips til mig"





Haha.. ej, ok..

oeh, glaeder mig til at komme hjem til kolde DK til feb


¤Nathalie¤

Island.. Hjem kære hjem!

Sölvabakki<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 23:38

Overvejer at gå iseng. SÅ JEG KAN KOMME OP PÅ ARBEJDE I MORGEN




... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 swdefrgthy
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 23:44

jeg tænker: "Hmm.. hvad tænker jeg på?"


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 Halvtreller!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 23:51

At jeg skal støvsuge igen, min kanin har fået mider, og jeg har fået rengøringsflip :/ og at jeg glæder mig herre meget til alle de her lade helligdage er færdige så han kan komme til dyrlæge og få en indsprøjtning!




» Tazz «

Godt nytår (;

.. über underlig'isrytter med stiihl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 01:38

At jeg burde lukke min computer ned, men at hvis jeg logger ned nu kommer der sikkert et LIVS NØDVENTIGT indlæg om 2. sek - som jeg bare bliver NØD til at læse lige NU!
Ja, undskyldninger er der nok af fra min side - for ikke ikke at lukke commen ned (;


Emma & Stjerne

©Some wishes do come true©

©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 01:42

AT JEG VIL CAMME MED NOGEN


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdjfhdkgfvjkg
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 17:32


Jeg ligner @!#$...

Med sorte mandler og svedudbrud...




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider