|
|
| Hvad tænker du på ? |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
30-12-2007 02:01 |
|
Hmm, ja, som overskriften - hvad tænker du på lige nu ?
Emma & Stjerne ©Some wishes do come true© ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
30-12-2007 02:04 |
|
at jeg skal spise noget mere &&' jeg savner Emil :i
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
30-12-2007 02:08 |
|
Fedt  Jeg tænker på at jeg er @!#$ sulten & om det var forkert af mig at slå op ?!
Emma & Stjerne ©Some wishes do come true© ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tænker du på lige nu? |
|
|
hvorfor min bærbar ikke kan holde mund. og hvorfor den lyder som en hårtører...
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Nu med Sambuca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
American pie - Band Camp - Haha og at jeg skal på lokum, og at jeg er hammer sulten. Tænker faktisk på rigtig meget ö ? Emilie (Zinfandel): Hva er der sket med din stakkels negl? SIG IKK DEN ER KNÆKKET :b min pony trådte på min finger idag, så jeg siger dig min negl er blååååå
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
30-12-2007 02:32 |
|
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
Hahahahaha Simi - tænker du kun på om du skal OVERVEJE? - så du tænker på at tænke? - jamen dog, dog  Bella - så vi 2, for arto er nede. grrr.
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
30-12-2007 02:39 |
|
jaaa! Grrr! @!#$ arto! xx(
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
& det tar' dælme en dælans tid at få sij'en op at kør' igen. Grrr. Hæhæ - hva laver du? - udover at kede dig.
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
30-12-2007 02:41 |
|
Ja, hvordan kan det tage så lang tid? - skriver med min kæreste, og hører lommen fuld af guld  dig? :D
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
Det er .. ja - :b Hmm, overvejer at begynde at spille Cs - mmh :b har vært' lidt hidsig idag - så det skal lige afreageres på de stakkels terrorister i Counter strike :b hæhæ. Neeej, nu får vi debatten på et side spor 
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
30-12-2007 02:45 |
|
hahahahahha xD - og ja, det gør vi vist nok xD
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
Det duer jo ikke, så sletter de kære moderatorer jo bar' endnu et indlæg fyha.
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
30-12-2007 02:52 |
|
ja x) - men tror nu ogs snart jeg går i seng x)
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
Godnat så - og du må sove godt 
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
30-12-2007 02:56 |
|
ilm 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
uden Mailey ♥Bento♥ |
| Dato:  |
30-12-2007 07:33 |
|
for at komme tilbage til tråden ( ) Lige nu tænker jeg på et jeg ææææææælsker Bento, og glæder mig til at give ham nogen nye ting her i dag 
ღ Bento ღ du sidder fast i mit hjerte, mailey. # jeg kan bare ikke glemme dig (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød |
|
|
At jeg snart skal lette numsen og cykle på rideskolen
:) Emmelie (: Drømmen om en hest lever<3 Men Max du elsket hverdag selvom den ikke er min
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
30-12-2007 09:26 |
|
At meetyourmessenger er noget crap d:
» Emma Borum « Og stjerneponyen Birger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
på at jeg glæder mig til at 4 af mine julegaver kommer xD og nightmare before christmas (ser den nu )
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ö Merirosvo kuin Merirosvoalus ö
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
At det var rigtig fedt igår aftes /nat xD
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
30-12-2007 11:13 |
|
jeg jeg skal ringe til pony omlidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aknakfknfkaka |
|
|
at jeg meget gerne vil have nytår nuuu :I
Louise Nørskov - Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
at jeg har dårlig onde og at hippiertøj ikke klæder høje mennesker, de kommer nemlig til at ligne stolper med perlekæder
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener, men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghjhgjghjghjghjgjghghj |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
30-12-2007 12:30 |
|
at jeg skal i bad & ha rent tøj på og sådan xD
Pernille » med fodbold (: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdxfgfncmhgcdkhcncmhg |
| Forfatter:  |
sarah ♥santos♥ |
| Dato:  |
30-12-2007 12:34 |
|
Om der snart er nogen der svarer på det indlæg jeg lige har skrevet...
Nutid, datid Santos for altid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| George |
|
|
Om jeg skal tage i Lyngby Storcenter idag - der er udsalg.
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tænker på... |
| Forfatter:  |
True-love 1 ♥kasper♥ |
| Dato:  |
30-12-2007 14:38 |
|
Jaa jeg tænker på min kæreste som er i Norge lige nu  Så @!#$ jeg savner ham totalt..hehe  Men godt nytår til alle...  Knuzzz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjgugiygugigyui |
|
|
Jeg tænker på, hvad fanden jeg gør, hvis ikke jeg er rask i morgen... Og på københavneren...
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| l,knkkjn |
|
|
På om jeg kan over skue at bevæge mig ud på toilettet xD
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
| Forfatter:  |
Katharina ♥Rauschenberger♥ |
| Dato:  |
30-12-2007 15:33 |
|
Jeg tænker på kæresten, der er i USA lige nu!  Jeg savner ham pisse meget!!  Og så tænker jeg på at jeg glæder mig til den 5. januar, da jeg skal være sammen med kæresten der 
Knuz Kat
Hassan- glemmer dig aldrig. R.I.P 29-11-06
Julie la Cour Du vil altid være i mit hjerte! "jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
30-12-2007 16:11 |
|
Jeg tænker lige nu, på at de skal sende flere afsnit af veeenner (;
Emma & Stjerne ©Some wishes do come true© ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg eruhg |
|
|
tænker på om jeg skal tage til min veninde imorgen eller blive hjemme (;
Min holdning er mit livs historie. - Emilie Pedersen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| George |
|
|
Jeg overvejer, om jeg skal få lidt ud af resten af dagen. I stedet for at sidde, og stene JHN og se fjernsyn.
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
30-12-2007 17:02 |
|
Overvejer om jeg skal gå op og rydde op på mit værelse nu, eller i aften 
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halvtreller! |
|
|
At det er herre underligt jeg er træt når jeg kun har været vågen i 2 timer..
» Tazz « Godt nytår (; .. über underlig'isrytter med stiihl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raija <333 |
| Forfatter:  |
kathrine (kathrineelfort) |
| Dato:  |
30-12-2007 17:52 |
|
Om jeg ikke kan låne 20.000 kr. af nogen.. Så kan jeg købe en pony jeg VILDT ferne vil have...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Hov hov Olaa, nu skal du ikke mobbe mig.  Men jeg er rigtig god til at overveje ting. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hurlumhejsa |
| Forfatter:  |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
| Dato:  |
30-12-2007 17:58 |
|
tjaae, jeg tænker på ret meget lige nu.. på; jakob - fordi han er syg og vi havde en aftale imorgen :/ alexander - fordi jeg savner ham. lassen - fordi jeg savner mit liv. & bedste veninde!! tjaae, og så slapper jeg bare af.. :]
jule kram, schønse. (- schønse med C!) savner familien schuringa, og bumselumse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghfhfhfghgh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
30-12-2007 18:01 |
|
at jeg burdte fine nogle bukser, fordi min veninde venter på at jeg kommer ned til hende :'D haha.
skrev pernille » Med fodbold (: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ttt |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
30-12-2007 18:47 |
|
Overvejer om jeg skal gå ud og få min lillebrors lidt for larmende undulat til at holde mund
Sagde SkiderRikke; RIKKE & DONNI Soulmates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
30-12-2007 18:57 |
|
at vi skal have boller i karry til aftensmad og det glæder jeg mig til :b
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen G O D T N Y T Å R !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
30-12-2007 21:27 |
|
På året der snart er gået. På alle de dejlige venner, som hver dag når jeg tropper op i skolen bare gør mig så pisse glad. På hende som bare skuffer mig gang på gang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhkhkjkh |
|
|
Jeg tænker på hvor irriterende det er, at vi skal spise ude hos min mors kæreste i Gladsaxe i morgen.. Ikke fordi jeg har noget i mod ham, men fordi det er f*cking besværligt med bus og tog at komme derfra til birkerød senere om aftenen, når jeg skal være sammen med mine venner Har lige tjekket på rejseplanen og det tager i hvert fald tre kvarter og jeg er nødt til at køre med både bus og tog, eller tre forskellige busser 
• тяιηє • snart uden min dejlige Titan 
Jaah,nu'detjuuul!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halloejsa...! |
|
|
"aarh, min mave goer ondt!" PFFFHT "hov, hva er det forn en lyd?" . . . . . . . . snif snif. "Puuuha! ikke flere chips til mig"  Haha.. ej, ok.. oeh, glaeder mig til at komme hjem til kolde DK til feb 
¤Nathalie¤ Island.. Hjem kære hjem! Sölvabakki<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Overvejer at gå iseng. SÅ JEG KAN KOMME OP PÅ ARBEJDE I MORGEN 
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Halvtreller! |
|
|
At jeg skal støvsuge igen, min kanin har fået mider, og jeg har fået rengøringsflip :/ og at jeg glæder mig herre meget til alle de her lade helligdage er færdige så han kan komme til dyrlæge og få en indsprøjtning!
» Tazz « Godt nytår (; .. über underlig'isrytter med stiihl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
31-12-2007 01:38 |
|
At jeg burde lukke min computer ned, men at hvis jeg logger ned nu kommer der sikkert et LIVS NØDVENTIGT indlæg om 2. sek - som jeg bare bliver NØD til at læse lige NU! Ja, undskyldninger er der nok af fra min side - for ikke ikke at lukke commen ned (;
Emma & Stjerne ©Some wishes do come true© ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fdjfhdkgfvjkg |
|
|
Jeg ligner @!#$... Med sorte mandler og svedudbrud... 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|