|
|
| Nu som dressur hest på kandar Ö |
|
|
Ja nu var det tid til at tage skridtet videre (; Så skulle vi prøve med kandar, min træner har redet med til på hende 1 gang og hold da kæft jeg blev overrasket over min lille hest kunne galopere så godt Ö viste godt den havde det i sig, men det tog tid at arbejde frem, og ja jeg kan stadig ikke får den til at galopere lige så godt som min træner :p Det kræver en del arbejde og den bliver da bedre og bedre (; Når men nu til billederne, leda har gået med kandar omkring 5 gange, og jeg har så redet med den 4 (; Ved godt det ser ud som og jeg har godt fat i stangen på nogle af billederne, men skum kæden er ikke særlig stram, så der skal kun et meget lidt tag til før stangen rykker sig (: så det har jeg ikke, har kun let fat i den  bare inden kommentar til dette (:  hendes kønne ansigt    synes det ligner hun har et enormt stort hoved her :p  Søde leda der koncntere sig   Min far er ikke helt go til at tage billeder :p  Traver af, prøver at få hende dybt, men var hun ikke helt med på (;  Sød er hun da   Lille hesti   synes lige jeg ville vise et billede fra en dag vi var på standen :p Gerne ris og ros, dog holdt i en pæn tone tak !
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Nej, hvor er hun fin 
Hvordan er sådan en egentlig at ride med? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ryryrre |
|
|
Sascha (Nathalie): Tak .. Altså man skal lige vende sig til de to tøjler, og så skal man passe på med at tage for meget i tøjlen, især den der sidder i stangen (; .. Men ellers synes jeg ikke det er så specielt meget anderleds, ud over leda er lidt mere følsom på den 
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuggf |
|
|
hun er så fin : D men spændende da 
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ö Merirosvo kuin Merirosvoalus ö
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cathrine |
|
|
fino hest. men jeg må nød til at spørge, hvorfor du vil ride med kandar? eller rettere sagt, skal du bruge det til noget? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lnblkjnkjb k |
|
|
Pirat: Ja meget og takker ! Cath: Ja, skal muligvis ride med det til et interent stævne vi har her i næste weekend i en la4 (; og så er det jo en fordel at den er vent 100% til den når den skal til at gå noget mb, når den dag en engang kommer, der går nok noget til, men man ved aldrig hvor det et, og den tager jo ikke skade af at gå med den !
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Hvad er forskellen på sådan en og så et "alm" hovedtøj? (jeg er nysgerrig )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123kandar |
|
|
så vidt jeg ved må man ik ride med kandar i en LA4 det er først i mb'erne
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Nu med Sambuca
MORRISON HOTEL THE DOORS vi knekker deg til sist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| geoergeee |
|
|
Jeg spørger om det samme, som Sascha (Nathalie). Fine Leda. 
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
30-12-2007 00:18 |
|
den er godt nok lækker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erfeefrefe |
|
|
Argh for belastene havde skrevet en hel roman (næsten ) om hvad en kandar gjorder. Når nu for i det kort, det forfinder hjælpere en del i forhold til en alm. trense, de halve parader går lettere igennem, og på de fleste heste går den det lettere for ryttere at få dden til at sætte sig mere bagtil (: og samle den mere. Ja det var altså min korte værson sorry men gad ikke lige skrive det hele igen (: Men hvis der er andre der gider forklare det næmere er i velkommene. Håber i fik i hvert fald en lille idé om det  frederikke: tusind tak  RosenborgDressage: Jo for vi går ikke efter dansk rideforbund regler til dette stævne 
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kakakakak |
|
|
I MB klasserne er kandaren en VALGMULIGHED ikke en påkrævning. Det er først i MA det er krævet at skifte trensebidet ud. Fin hest, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor du vil have det på. En anden ting er at du allerede ride dressur med kandaren når hun kun har haft det på 5 gange??? Ö Men ja, en kandar er monstersvært at holde styr på i starten, der er jo dobbelt op på tøjler Jeg fik også rodet rundt helt vildt i det.
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalal |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
30-12-2007 11:18 |
|
nåååår den e så fin den hesti 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klklnlkn |
|
|
Rhea: Ved godt det valgfrit i mb, men jeg kunne lige så godt prøve at se hvad den går bedst på, og ind til videre har kandaren kun været positiv. Hvad skulle jeg ellers gøre hvis jeg ikke skulle ride dressur med den, skridte eller hvad ? den siger jo ikke noget tid den ? Har før redet med 2 sæt tøjler så havde allerede fornemmenelsen inden, og viste godt hvordan det var at ride med 2 tøjler, så har ikke haft videre problemer med at styre de to tøjler, det bare lige når man skal smale dem op man lige skal holde styr på hvilken tøjle der skal side hvor (: Oompa: Vi takke 
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Syndes da det er en god ide at vænne hesten til det Held og lykke med kandaren fremover. Og vil sige at det ser virkelig fint ud når du rider med den 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgjgjfjuyjk |
|
|
Hvem pokker er det nu du er...  Jeg genkender hesten, men ikke dit jhn-navn. I hvert fald ser det meget fint ud. Dejligt at du er så rolig med hænderne.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lnnkjnkjn |
|
|
TheÆblemos: hehe tusind tak !! N*UMSEFISKEN: Hmm altså, jeg michella :p hvad skal man sige, jeg er sådan herinde i perioder . Nogle gange er jeg herinde hver dag flere gange om dagen og tiltager livligt i debatterne, andre gange er jeg ikke herinde i 1 eller 2 . hehe Men Jeg vil sige der har også været en del billede indlæg af leda herinde fra mig  Men chaos, jyl og jux har også haft nogle billeder af hende når de har oprettet nogle billede tråde hvor de har været ude og fotografere til diveres steder :p eheh Men tak !
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trdhyrhjyrtjhty |
|
|
Og du har ikke ændret navn...?
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rttrtrtrtrt |
|
|
Altså hed på et tidspunkt bare shella, men det efter hånden mange år siden :p De sidste 2-3år har jeg hedder Shella ♥Team Bal♥ :p
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| knlknlk |
|
|
Men nu har jeg rettet navn til shella, det ser lidt pænere ud 
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
30-12-2007 15:27 |
|
ehm nu tror jeg ikke jeg er helt med skriver du ikke at hun ikke har lært at gallopere ? xD hvordan vil du så kunne starte LA ? men hun er rigtig smuk ! og hun går super flot kan godt se foreskel syntes hun ser meget lettere ud 
Cecilie c springeren lalle dressuren chloé R.I.P Penny 10-5-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
| Forfatter:  |
Louise ♥SambaogAllRight♥ |
| Dato:  |
30-12-2007 15:58 |
|
Ej hvor ser det bare rigtig godt ud! Har altid været helt vild med hende! Jeg håber snart vi ser hinanden til juniorstævnerne så ! rigtig godt nytår !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
cecilie c »lalle og chloé«: Tror hun mener at den galopper mere op af bakke, og bruger bagbenene mere end den ellers har gjort.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgfssfgfgssf |
|
|
cecilie c »lalle og chloé«: Hehe synes nu ikke rigtigt jeg har skrevet hun ikke kan galopere :p Men som du kan se på billederne, ingen galop billeder den har aldrig lært at galopere :p hehe Ej jeg mener nu bare at hun fik den til at træde enormt meget ind under sig, samlede den super meget(troede ikke den kunne samle sig så meget endnu) og fik den samtidig til at springe super godt hehe Men tak tak  Louise ♥SambaogAllRight♥: årh tusind tak, også dejlig at høre fra en der selv ved hvordan det er at ride på kandar ! (sorry til jer andre hvis i også gør, nu ved jeg bare louise gør!;D) . Heh argh, tror lige der går noget tid inden det sker, hehe . Og tak i lige måde ! 
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Epirus |
|
|
Ih, hun er bare så skøn! Hun må også være en af mine yndlingsheste på JHN. Alt alt for sjældent man ser gode dressur skimler  Spændende med kandaren (: - vi glæder os til at se billeder fra stævnet 
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trwtwtw |
|
|
sascha: I næste weekend  Støjer: Uh tak er vi glade for at høre . Men altså leda er nu en spring hest, der bare godt kan finde ud af at gå dressur :p heh . Men nu må vi se om det bliver til billeder, det er jo i ridehus. hehe
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| rtrttrtrrtrt |
|
|
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfrtghyui |
|
|
uuh, en fin hest. selvom jeg fatter hat af funktionen ved brug af kandar. men whatever. Jeg har det samme samme til Mikado. det er rigtig flot synes jeg d: meget flot hesti 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
30-12-2007 22:37 |
|
xD syntes bare det lød sådan i teksen, men det kunne jo ikke passe hvis du skulle starte LA, men okay held og lykke ! 
Cecilie c springeren lalle dressuren chloé R.I.P Penny 10-5-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Springhest? Er det rigtigt? xD Har altid været helt overbevist om at hun var dressurhest. Mindes da heller ikke at have set springbilleder af jer? Nå, men ligemeget hvad ER hun en dygtig dressurhest 
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| y667676767 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
30-12-2007 23:07 |
|
hun ser bare rigtig fin ud ! OGSÅ med kandaren held og lykke til stævnet !
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lnkjnkj |
|
|
Cocktail: nej sorry jeg også en skovl til at forklare xD Men tak !!  cecilie c »lalle og chloé«: jo jo, vi satser bare på at trav programmet er så godt at vi lige kan snige os op over de 60% ved at trave galop programmet igennem  tak  støjer: hehe springhest helen vejen igennem, rent spring blod . jo har da haft et par spring billeder herinde men tror sidste gang jeg viste sådan nogle var omkring august md. eller sådan noget  www.heste-nettet.dk/forum/18/764142/ 764142/ spring billeder :p hehe har også lavet flere indlæg men tusind tak  Amalie: Tusind tak ! 
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smuk hest |
| Forfatter:  |
Kirsten Laursen |
| Dato:  |
31-12-2007 10:29 |
|
Super smuk hest, den går bare super fint . 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
31-12-2007 10:39 |
|
Rigtig lækker hest,spændene med kandaren 
» Emma Borum™ - Og stjerneponyen Birger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| edfdfcddfd |
|
|
Kirsten Laursen: tak  Emma-bb: mange tak 
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|