Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nu som dressur hest på kandar Ö
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:29

Ja nu var det tid til at tage skridtet videre (;

Så skulle vi prøve med kandar, min træner har redet med til på hende 1 gang og hold da kæft jeg blev overrasket over min lille hest kunne galopere så godt Ö viste godt den havde det i sig, men det tog tid at arbejde frem, og ja jeg kan stadig ikke får den til at galopere lige så godt som min træner :p Det kræver en del arbejde og den bliver da bedre og bedre (;


Når men nu til billederne, leda har gået med kandar omkring 5 gange, og jeg har så redet med den 4 (;

Ved godt det ser ud som og jeg har godt fat i stangen på nogle af billederne, men skum kæden er ikke særlig stram, så der skal kun et meget lidt tag til før stangen rykker sig (: så det har jeg ikke, har kun let fat i den :)

bare inden kommentar til dette (:


hendes kønne ansigt ;D


synes det ligner hun har et enormt stort hoved her :p


Søde leda der koncntere sig :D


Min far er ikke helt go til at tage billeder :p


Traver af, prøver at få hende dybt, men var hun ikke helt med på (;


Sød er hun da ;D


Lille hesti :D


synes lige jeg ville vise et billede fra en dag vi var på standen :p


Gerne ris og ros, dog holdt i en pæn tone tak :D !


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:34

Nej, hvor er hun fin :D

Hvordan er sådan en egentlig at ride med? :P


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ryryrre
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:37

Sascha (Nathalie): Tak ;D ..

Altså man skal lige vende sig til de to tøjler, og så skal man passe på med at tage for meget i tøjlen, især den der sidder i stangen (; .. Men ellers synes jeg ikke det er så specielt meget anderleds, ud over leda er lidt mere følsom på den ;D


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuggf
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:38

hun er så fin : D


men spændende da ;D




»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



ö Merirosvo kuin Merirosvoalus ö

0
0
Svar på denne tråd
 
 cathrine
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:39

fino hest.


men jeg må nød til at spørge, hvorfor du vil ride med kandar? eller rettere sagt, skal du bruge det til noget? :)



Cathrine (:

www.hyor.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 lnblkjnkjb k
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:54

Pirat: Ja meget ;D og takker ;D !


Cath: Ja, skal muligvis ride med det til et interent stævne vi har her i næste weekend i en la4 (; og så er det jo en fordel at den er vent 100% til den når den skal til at gå noget mb, når den dag en engang kommer, der går nok noget til, men man ved aldrig hvor det et, og den tager jo ikke skade af at gå med den ;D !


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 23:34

Hvad er forskellen på sådan en og så et "alm" hovedtøj? :) (jeg er nysgerrig :D)


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123kandar
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 23:38

så vidt jeg ved må man ik ride med kandar i en LA4 det er først i mb'erne


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

Nu med Sambuca

MORRISON HOTEL

THE DOORS

vi knekker deg til sist

0
0
Svar på denne tråd
 
 geoergeee
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 00:14

Jeg spørger om det samme, som Sascha (Nathalie). Fine Leda. :)


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 00:18

den er godt nok lækker



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 erfeefrefe
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 01:22

Argh for belastene havde skrevet en hel roman (næsten ;D) om hvad en kandar gjorder.

Når nu for i det kort, det forfinder hjælpere en del i forhold til en alm. trense, de halve parader går lettere igennem, og på de fleste heste går den det lettere for ryttere at få dden til at sætte sig mere bagtil (: og samle den mere. Ja det var altså min korte værson sorry men gad ikke lige skrive det hele igen (:

Men hvis der er andre der gider forklare det næmere er i velkommene. Håber i fik i hvert fald en lille idé om det :D


frederikke: tusind tak :D



RosenborgDressage: Jo for vi går ikke efter dansk rideforbund regler til dette stævne ;D

» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 kakakakak
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 10:18

I MB klasserne er kandaren en VALGMULIGHED ikke en påkrævning. Det er først i MA det er krævet at skifte trensebidet ud.


Fin hest, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor du vil have det på.

En anden ting er at du allerede ride dressur med kandaren når hun kun har haft det på 5 gange??? Ö


Men ja, en kandar er monstersvært at holde styr på i starten, der er jo dobbelt op på tøjler :) Jeg fik også rodet rundt helt vildt i det.


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalal
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 11:18

nåååår den e så fin den hesti

0
0
Svar på denne tråd
 
 klklnlkn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 12:28

Rhea: Ved godt det valgfrit i mb, men jeg kunne lige så godt prøve at se hvad den går bedst på, og ind til videre har kandaren kun været positiv.

Hvad skulle jeg ellers gøre hvis jeg ikke skulle ride dressur med den, skridte eller hvad ?

den siger jo ikke noget tid den ?

Har før redet med 2 sæt tøjler så havde allerede fornemmenelsen inden, og viste godt hvordan det var at ride med 2 tøjler, så har ikke haft videre problemer med at styre de to tøjler, det bare lige når man skal smale dem op man lige skal holde styr på hvilken tøjle der skal side hvor (:


Oompa: Vi takke ;D


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 13:59

Syndes da det er en god ide at vænne hesten til det ;D Held og lykke med kandaren fremover.

Og vil sige at det ser virkelig fint ud når du rider med den ;D



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,

Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hgjgjfjuyjk
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 14:13


Hvem pokker er det nu du er...

Jeg genkender hesten, men ikke dit jhn-navn.


I hvert fald ser det meget fint ud. Dejligt at du er så rolig med hænderne.




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 lnnkjnkjn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 14:49

TheÆblemos: hehe tusind tak ;D !!


N*UMSEFISKEN: Hmm altså, jeg michella :p hvad skal man sige, jeg er sådan herinde i perioder ;D . Nogle gange er jeg herinde hver dag flere gange om dagen og tiltager livligt i debatterne, andre gange er jeg ikke herinde i 1 eller 2 ;D . hehe

Men Jeg vil sige der har også været en del billede indlæg af leda herinde fra mig

Men chaos, jyl og jux har også haft nogle billeder af hende når de har oprettet nogle billede tråde hvor de har været ude og fotografere til diveres steder :p eheh

Men tak ;D!


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 trdhyrhjyrtjhty
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 14:52


Og du har ikke ændret navn...?




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 rttrtrtrtrt
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 15:07

Altså hed på et tidspunkt bare shella, men det efter hånden mange år siden :p

De sidste 2-3år har jeg hedder Shella ♥Team Bal♥ :p


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 knlknlk
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 15:10

Men nu har jeg rettet navn til shella, det ser lidt pænere ud ;D


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 15:27

ehm nu tror jeg ikke jeg er helt med skriver du ikke at hun ikke har lært at gallopere ? xD hvordan vil du så kunne starte LA ?


men hun er rigtig smuk ! og hun går super flot kan godt se foreskel syntes hun ser meget lettere ud :)





Cecilie c

springeren lalle

dressuren chloé


R.I.P

Penny

10-5-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 hhh
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 15:58

Ej hvor ser det bare rigtig godt ud! Har altid været helt vild med hende! :D Jeg håber snart vi ser hinanden til juniorstævnerne så ! :D rigtig godt nytår !


Skovgaardens Aribal <3 (min Juniorhest)

ALl Right <3 (Min Unghest)

Pelé's Samba <3 (Min Juniorhest)


WWW.123HJEMMESIDE.DK/lOUISEANDERSEN



0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 16:27

cecilie c »lalle og chloé«: Tror hun mener at den galopper mere op af bakke, og bruger bagbenene mere end den ellers har gjort.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,

Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgfssfgfgssf
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 17:33

cecilie c »lalle og chloé«: Hehe synes nu ikke rigtigt jeg har skrevet hun ikke kan galopere :p Men som du kan se på billederne, ingen galop billeder den har aldrig lært at galopere :p hehe

Ej jeg mener nu bare at hun fik den til at træde enormt meget ind under sig, samlede den super meget(troede ikke den kunne samle sig så meget endnu) og fik den samtidig til at springe super godt ;D hehe

Men tak tak ;D


Louise ♥SambaogAllRight♥: årh tusind tak, også dejlig at høre fra en der selv ved hvordan det er at ride på kandar ;D! (sorry til jer andre hvis i også gør, nu ved jeg bare louise gør!;D) . Heh argh, tror lige der går noget tid inden det sker, hehe . Og tak i lige måde ! :D


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:06

Arh okay :)

Hvornår er det stævne der? :)


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:50

Ih, hun er bare så skøn!
Hun må også være en af mine yndlingsheste på JHN.
Alt alt for sjældent man ser gode dressur skimler


Spændende med kandaren (: - vi glæder os til at se billeder fra stævnet



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 trwtwtw
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 20:22

sascha: I næste weekend :D


Støjer: Uh tak er vi glade for at høre ;D . Men altså leda er nu en spring hest, der bare godt kan finde ud af at gå dressur :p heh .

Men nu må vi se om det bliver til billeder, det er jo i ridehus. hehe


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 21:59

Nå for pokker da :D


Hvad tid ?


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 rtrttrtrrtrt
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:26

øøøh det ved jeg ikke :p


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfrtghyui
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:34

uuh, en fin hest. selvom jeg fatter hat af funktionen ved brug af kandar. men whatever.

Jeg har det samme samme til Mikado. det er rigtig flot synes jeg d:

meget flot hesti :D


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:37

xD syntes bare det lød sådan i teksen, men det kunne jo ikke passe hvis du skulle starte LA, men okay :) held og lykke ! ;D





Cecilie c

springeren lalle

dressuren chloé


R.I.P

Penny

10-5-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:49

Springhest? Er det rigtigt? xD
Har altid været helt overbevist om at hun var dressurhest. Mindes da heller ikke at have set springbilleder af jer? Nå, men ligemeget hvad ER hun en dygtig dressurhest :D



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 y667676767
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 23:07

hun ser bare rigtig fin ud ! OGSÅ med kandaren ;D held og lykke til stævnet !


± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lnkjnkj
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 00:35

Cocktail: nej sorry jeg også en skovl til at forklare xD Men tak !! :D


cecilie c »lalle og chloé«: jo jo, vi satser bare på at trav programmet er så godt at vi lige kan snige os op over de 60% ved at trave galop programmet igennem ;D

tak ;D



støjer: hehe springhest helen vejen igennem, rent spring blod ;D . jo har da haft et par spring billeder herinde men tror sidste gang jeg viste sådan nogle var omkring august md. eller sådan noget ;D


www.heste-nettet.dk/forum/18/764142/ 764142/


spring billeder :p hehe har også lavet flere indlæg ;D men tusind tak ;D


Amalie: Tusind tak ! ;D


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 Smuk hest
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 10:29

Super smuk hest, den går bare super fint .



Kirsten Laursen


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 10:39

Rigtig lækker hest,spændene med kandaren :)



» Emma Borum

- Og stjerneponyen Birger

0
0
Svar på denne tråd
 
 edfdfcddfd
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 20:35

Kirsten Laursen: tak ;D


Emma-bb: mange tak ;D


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider