Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 # Dulle*Deus hjemme fra stævne + opdate.
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 20:59

Haaaiij N'er xD


så var mig &&' Amadeus til springstævne på FVR (Fredriksværk Rideklub) - så det var noget af en køretur, fa vi kom fra Lyngby.


Det var bare sløjfespring så vi startede:

2 x 80 cm, og 1 x 90 (:

- OBS: Det var tilladt at starte 3 klasser! Og han er i form, han har jo næsten lige gået Hubertus! :D


80 cm: Vi når til spring nr 3, fordi de der banepersonale ting, de var da liiidt farlige x( - han er menneske sky, på ridebanen. Han ER igang med at være tryggere (:


80 cm: Desværre en ærgelig trillebom på spring nr. 6.


90 cm: Havde SLET ikke regnet med noget. Så vi fik en bom, virkeligt en triller! Mega øv!


MEN MEN MEN MEN .. !


Det er faktisk rigtigt længe siden, jeg har fået sådan nogle gode runder. Han havde en højt energisk tempo (som han skal have) og han sprang super dejligt flydende, med luft under springene til næsten alle sammen (: Han har faktisk aldrig sprunget så godt til et stævne før? - eller, det er ihvertfald længe siden (:


- men jeg var tilfreds (:


::. Desværre ingen billeder. men i kan da lige få et par stykker, fra andre ting, hvis i nu har glemt ham xD


^^opstillingsbillede (:


^^ Fra c-stævne. Foto: Jux


^^ Et af mine ynglings springbilelder af ham (: - Foto: Sascha


^^ kan ikke huske om i har set det, far Hubertus? (:


^^ og det?


^^ og det? - alle fra Hubertus i Dyrhaven (:


DRESSUR:


^^kan vist kun ses på bærbar, da man kan gøre skærmen lysere.


^^ Fin parade :b


^^ Rigtigt fint billede af ham :D


^^ Inde til LA1 Ö


Også lige nogle hyggebilleder! :D


^^ Han er altså en bisse nogle gange xD


Dressur?


^^ Hmm. . ?


^^ Han er riiimeligt sej 8D


^^ hmm?


^^ ???


^^ Dyrk hvor meget han træder over? xD


^^ Taget fra video


^^ samme


^^ igen..


___...___


... Så tror jeg faktisk det, var det?

Obs: Det kan godt være i har set nogle af billederne, men har ikke helt styr på det, fordi jeg jo har været bannet. men tror jeg har styr på det nu xD


.. Han er begyndt at gå fantastisk i sit spring og dressur! :D


- nogle som kommer til vinterjagten i januar? i Dyrhaven? whttp://www.spr.dk


::. OG, jeg har fået en Kæreste ?! :D:D Hahha xD


... &&' kan ikke huske om jeg har sagt, at vi red vores FFØRSTE LA1 ?! til næsten 57% hvor vi havde 3 dage at øve i ?! - fordi vi gjorde det for min klubs skyld, ellers blev klassen nemlig aflyst xD


- , og igen, og. Har jeg fortalt at Deus er blevet KLUBMESTER DRESSUR 2007, PONY ?!


- jeg tror det, var det xD


Go'aften xD



Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 21:03

Orh jaer, og så tog du ikke engang mig med :( Jeg har ikke lavet en prut hele dagen man.


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 21:04

du plejer altid sige nej? (:


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 21:25

Han er altså bare SÅ lækker. ;D

Lyder godt at det er begyndt at gå bedre til springstævnerne. :D

Hvornår er den der jagt?




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 21:31

:o synes slet ikke det ligner ham hvis man kigger på alle andre billeder undtagen dem til jagten, hvis man kigger på dem til forhold til hinanden? z: nok bare mig :b


men synes i hvert fald han er rigtig lækker!

- hvor gammel er han egentlig?


nå, men det lyder jo til at gå godt..



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 21:40

Det har jeg gjort. hmm. 2 gange ud af en million? :D


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhh
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 21:46

Simi: Tusind tak! :D Ddet er d. 12 Januar, men lbiver rykket, hvis vejret er helt i bund -


Frederikke og Santos (L): Til Jagterne sveder han mere, og han bliver mørkere xD tusind tak ! :D - han er 9 år :D


Sascha: Ej, det er ihvertfald løgn din bisse! :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:01

smukke smukke dyr ;D


det lyder da rigtig godt med stævnerne =D

men ærgerligt med trilleren ;)



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



ö Merirosvo kuin Merirosvoalus ö

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:14

Daaarh. Men derfor kan du jo godt spørge alligevel og være heldig ikkeee!


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:18

taaak :D

- undskyld Spasma :b Kommer du til vinterjagten?! :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:26

han er bare super fin ! dejligt med stævnet !





Cecilie c

springeren lalle

dressuren chloé


R.I.P

Penny

10-5-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:54

taaak :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 23:08

Hvornår ligger den? (og hvis du siger 1-2 januar, så du død)


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sss
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 23:12

12 januar :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 George
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 00:19

Det lyder da bare super, skat. Ærgeligt med bommene, men hvis han gik godt, så var det jo det. Nej, jeg kommer desværre ikke til jagten, tror jeg da. Hvis ikke, så held og lykke. Og hvis jeg gør, så skriver jeg lige.


Og Deus er jo fantastisk smuk.


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 00:28

tusind taak :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfdgdfhgdfhfdg
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 14:10


Han er så fin


Tillykke med klubmester-titlen




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 14:13

tusind tak :D:D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 02:05

ikke flere?


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 10:04

Ej hvor dejligt at i fik nogle gode runder musen !


I er jo bare super fine (:


>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 13:33

ja, det var dejligt :D

- og tak skat <3


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider