Haaaiij N'er xD
så var mig &&' Amadeus til springstævne på FVR (Fredriksværk Rideklub) - så det var noget af en køretur, fa vi kom fra Lyngby.
Det var bare sløjfespring så vi startede:
2 x 80 cm, og 1 x 90 (:
- OBS: Det var tilladt at starte 3 klasser! Og han er i form, han har jo næsten lige gået Hubertus! 
80 cm: Vi når til spring nr 3, fordi de der banepersonale ting, de var da liiidt farlige x( - han er menneske sky, på ridebanen. Han ER igang med at være tryggere (:
80 cm: Desværre en ærgelig trillebom på spring nr. 6.
90 cm: Havde SLET ikke regnet med noget. Så vi fik en bom, virkeligt en triller! Mega øv!
MEN MEN MEN MEN .. !
Det er faktisk rigtigt længe siden, jeg har fået sådan nogle gode runder. Han havde en højt energisk tempo (som han skal have) og han sprang super dejligt flydende, med luft under springene til næsten alle sammen (: Han har faktisk aldrig sprunget så godt til et stævne før? - eller, det er ihvertfald længe siden (:
- men jeg var tilfreds (:
::. Desværre ingen billeder. men i kan da lige få et par stykker, fra andre ting, hvis i nu har glemt ham xD

^^opstillingsbillede (:

^^ Fra c-stævne. Foto: Jux

^^ Et af mine ynglings springbilelder af ham (: - Foto: Sascha

^^ kan ikke huske om i har set det, far Hubertus? (:

^^ og det?

^^ og det? - alle fra Hubertus i Dyrhaven (:
DRESSUR:

^^kan vist kun ses på bærbar, da man kan gøre skærmen lysere.

^^ Fin parade :b

^^ Rigtigt fint billede af ham 

^^ Inde til LA1 Ö
Også lige nogle hyggebilleder! 

^^ Han er altså en bisse nogle gange xD

Dressur?

^^ Hmm. . ?

^^ Han er riiimeligt sej 8D

^^ hmm?

^^ ???

^^ Dyrk hvor meget han træder over? xD

^^ Taget fra video

^^ samme

^^ igen..
___...___
... Så tror jeg faktisk det, var det?
Obs: Det kan godt være i har set nogle af billederne, men har ikke helt styr på det, fordi jeg jo har været bannet. men tror jeg har styr på det nu xD
.. Han er begyndt at gå fantastisk i sit spring og dressur! 
- nogle som kommer til vinterjagten i januar? i Dyrhaven? whttp://www.spr.dk
::. OG, jeg har fået en Kæreste ?!
:D Hahha xD
... &&' kan ikke huske om jeg har sagt, at vi red vores FFØRSTE LA1 ?! til næsten 57% hvor vi havde 3 dage at øve i ?! - fordi vi gjorde det for min klubs skyld, ellers blev klassen nemlig aflyst xD
- , og igen, og. Har jeg fortalt at Deus er blevet KLUBMESTER DRESSUR 2007, PONY ?!
- jeg tror det, var det xD
Go'aften xD