|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
29-12-2007 17:54 |
|
Hej ænder  Ja, vil gerne øve mig i at redigere billeder. Altså, jeg kan sådan så det bliver gennemsigtigt osv , men mit spørgsmål er om i har nogle billeder jeg må lege med ? q; Helst ikke de der 'kig på præs.' 
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
29-12-2007 17:56 |
|
ej flot  er vant til at skrive 'vicki<3' i overskriften på svar xD. tag jer ikke af det vel ænder 
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dakdoa Ox. |
|
|
Gerne dem her:   OG af Dakoda:  Håber du kan bruge dem. (:
Mie & Araberdyret Risti Ox, samt Ox hingsten Stald CaDo´s Dakoda Ox. Rigtige ryttere rider Ox araber! HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!! Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
cavasjo: 
  nixline:   dem må du gerne lige hvad du vil med, bare jeg ser resultatet..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ hende med super hesten; cavasjo ♥ uden dig , ingen mig. ægte kærlighed' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
29-12-2007 18:04 |
|
Gerne ! Stjernen<33     Hmm, her er da lige et par stykker (; Ponyen hedder Stjerne & jeg hedder Emma (;
Emma & Stjerne ©Some wishes do come true© ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
29-12-2007 18:54 |
|
har lavet jeres billeder . (: . Cavasjo:  Nixline:  Stjerne:   Risti Ox:  ^^ mit yndlings :b Dakoda Ox:   Til jer der har fået to har jeg ikke kunnet vælge q; Skriv hvis der er noget der skal laves om / laves et andet (: Og i kan skrive efter msn adresse hvis jeg skal sende dem til jer, ved ikke hvor god kvaliteten er blevet?
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
29-12-2007 18:55 |
|
undskyld mie, jeg troede det var risti  kan jeg få navnet, på hesten ? (:
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
skal det være hestebilleder?
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger plads til forskellighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dakoda Ox. |
|
|
Signe: Haha, helt iorden, Han hedder Benjamin. Må jeg ikk få din MSN? Vil gerne have lavet et til (:
Mie & Araberdyret Risti Ox, samt Ox hingsten Stald CaDo´s Dakoda Ox. Rigtige ryttere rider Ox araber! HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!! Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desteny sunshine<3 |
| Forfatter:  |
Liind »Desteny Sunshine« |
| Dato:  |
29-12-2007 18:58 |
|
Du må meget meget meget meget meget meget gerne burge mine hvis jeg må få billedet, vil villdltt gerne have sådan nogle billeder. her kommer de. ' Desteny sunshine (også kaldt Dessie)        Undskyld størelsen Håber du overlever. Tinglevs Tyson (bedre kendt som Tysse)  Sådan (: <3 Skriver du ikke lige en Privat besked når billederne er færdige?
{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L} Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
29-12-2007 19:07 |
|
hedviglaerke: hmm, ved ikke om jeg kan med andre, emn kan godt prøve ? :b Mie Risti Ox: Har skrevet PB (: Natalie: Jov skal jeg gøre (:
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
29-12-2007 19:26 |
|
Desteny Sunshine:   Tyson: - lider selv dette ganske godt xD
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
uden Mailey ♥Bento♥ |
| Dato:  |
29-12-2007 19:36 |
|
ღ Bento ღ du sidder fast i mit hjerte, mailey. # jeg kan bare ikke glemme dig (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| George |
|
|
Du tager bare fra min præsentation, tag dem du kan bruge (helst af den hvide, eller den brogede). Bare skriv når du er færdig. Jeg fattede hat, af din overskrift. Men jeg kender det godt, man skriver bare det man plejer, i andres indlæg. Haha!
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desteny Sunshine<3 |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
| Dato:  |
29-12-2007 19:55 |
|
Nøj hvor er de bare blevet rigtig kanon flotte!! <3 Elsker dem simpelthen bare især det der med undecover pinto  - Det med Tyson er bare så smukt, billedet for mig virkelig til at savne ham endnu mere  - Mennn, jeg tænkte på om du evt. vil lave et af min hund også?        også hvis du vil lave et hygge billede hiiih (:    Du må gerne lave et par stykker forskellige, hvisd u nu keder dig (: 
{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L} Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
29-12-2007 19:58 |
|
Natalie: Jov tak, og self.  Emma+Bento: Læg lige billederne ind (:
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desteny sunshine<3 |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
| Dato:  |
29-12-2007 20:02 |
|
Hej signe. Er blevet helt besat af det her nu! Min veninde spurgte lige om hun ikke kunne lave et til. Det er et hvor mig og min venindes pony står sammen Den røde pony hedder Luna stauslykke (eller bare luna) og min hedder Desteny sunshine ( eller bare dessie) Jeg hedder Natalie, min veninde Frederikke(vores kælenavne er Talle&frede). Du behøver ikke lave flere til mig hvis du ikke lyster. 
{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L} Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Ihh hvor er de flotte søde  Ved at du vil elske at lave nogen til mig  Ponydyret aka Grafik       Pacat/Baby   
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
29-12-2007 20:22 |
|
Natalie: Hund: kan meget godt lide det her, fordi man kan se 'alle tre hoveder' q; samme her (: Hest&Veninde: 
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
29-12-2007 20:34 |
|
Natalie: var det det her billede du mente? Mie Risti Ox: 
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kaastanjegårdens Fersken |
|
|
Hvis du kan fixe noget til mig, ville det bare være fjong  Her er lidt valgfrie billeder:           ..okay, det blev så rigtig mange- undskyld  Men altså. Hvis du gider må du meget gerne lave et. Og hvis du keder dig helt vildt laver du bare alle dem du orker 
Nanna & Fersken & lånehesten Garcon(: Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456' |
| Forfatter:  |
uden Mailey ♥Bento♥ |
| Dato:  |
29-12-2007 21:06 |
|
okay, så kommer der nogen             .hrm ja, der blev altså et pa stykker, så ka du vælge de bedste  han hedder som sagt Bento 
ღ Bento ღ du sidder fast i mit hjerte, mailey. # jeg kan bare ikke glemme dig (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
29-12-2007 21:25 |
|
du må da gerne lave et til mig        det blev mange z: men du må selv vælge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
29-12-2007 22:11 |
|
Fersken, Bento+Frederikke: Tak for billederne Det er ikke sikkert, de bliver lavet idag (: Lotte:         
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Du må meget gerne med mine (:   
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
De er smukke allesammen søde <3
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
29-12-2007 22:26 |
|
theæblemos(lotteskat<3): tak smukke (:<3
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
29-12-2007 22:38 |
|
  sådan de bliver sat oven i hinanden lige som her 
Cecilie c springeren lalle dressuren chloé R.I.P Penny 10-5-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jæs jæs |
| Forfatter:  |
stellalove |
| Dato:  |
29-12-2007 22:39 |
|
Hvis du får tid til at lave flere?      han hedder Voodan
Katrine&Voodan ♥ Når man er håbløs, så er man jo noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
30-12-2007 17:12 |
|
Cecilie, hedder hestene Lalle & Chloé?
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
|
|
hold da helt hest, du er da godt nok thi-vældig god til det stas ! - kan du lave af mennesker og dyr ? Altså et billede af min hund og af mig ?
EMILIE P - fordi jeg er stolt af min mening
SUPERNYTÅR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
30-12-2007 17:51 |
|
Emilie P: Tak (: Jeg kan prøve (:
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
30-12-2007 17:54 |
|
Cecilie c springeren lalle dressuren chloé R.I.P Penny 10-5-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
30-12-2007 18:31 |
|
har lavet jeres billeder (: Fersken:    Bento:   Lalle&Chloe: kunne slet ikke få dine billeder til at passe godt sammen   Santos:   Thor:  Voodan:   og jov ænder, jeg har et liv xD !
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
uden Mailey ♥Bento♥ |
| Dato:  |
30-12-2007 19:21 |
|
1000 tak! de er rigtig flotte!
ღ Bento ღ du sidder fast i mit hjerte, mailey. # jeg kan bare ikke glemme dig (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
|
|
jeg har ingen billede af min hund og jeg, desværre 
EMILIE P - fordi jeg er stolt af min mening
SUPERNYTÅR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Du må meget gerne lave en masse fantasifulde billeder til mig, både nogen af hestene sammen og hver for sig  Teckla:       Olympia:       Silver:      
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wee... |
| Forfatter:  |
stellalove |
| Dato:  |
30-12-2007 20:56 |
|
aj mange tak! Hvor er de flotte 
Katrine&Voodan ♥ Når man er håbløs, så er man jo noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rshngfm hg |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
30-12-2007 21:14 |
|
Rista:  Rista:  ^^ Haha
◦ SARAH KROG' - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
30-12-2007 21:18 |
|
Gerne af mig og Rhapsody<3 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
30-12-2007 22:24 |
|
ej den er nu ganske fin ! mange taak, du må godt lege videre med dem hvis du vil 
Cecilie c springeren lalle dressuren chloé R.I.P Penny 10-5-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja altså.. |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
31-12-2007 08:29 |
|
Du må gerne tage hvad du kan bruge på www.hestegalleri.dk, bare søg under Birger Gider du ikke skrive en pb når de er færdige?
» Emma Borum™ - Og stjerneponyen Birger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Mange tak! De er rigtig flotte!!  Cecilie (Thor) siger også mange tak (:
Nanna & Fersken & lånehesten Garcon(: Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
03-01-2008 23:24 |
|
undskyld ventetiden /: sine:         line:  sarah krog: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zasha OX |
|
|
Det ligt nederen ja sider på min mors com og de billeder fra HG de står jeg Hestegalleri på :/ men morgen akn jeg sende nogle over msn søde(:
Catrine Nalepa Med pony dyret Zasha OX Vi kan alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
04-01-2008 10:29 |
|
zalle: helt ok søde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Tusind tak hvor er de bare fint 
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
09-01-2008 16:12 |
|
»Signe Holm victoria, black power & ann bertha. www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|