Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 17:54

Hej ænder :D


Ja, vil gerne øve mig i at redigere billeder.

Altså, jeg kan sådan så det bliver gennemsigtigt osv , men mit spørgsmål er om i har nogle billeder jeg må lege med ? q;

Helst ikke de der 'kig på præs.' ;)



»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 17:56

ej flot

er vant til at skrive 'vicki<3' i overskriften på svar xD.

tag jer ikke af det vel ænder



»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dakdoa Ox.
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 17:58

Gerne dem her:


OG af Dakoda:



Håber du kan bruge dem. (:




Mie & Araberdyret Risti Ox,

samt Ox hingsten Stald CaDo´s Dakoda Ox.

Rigtige ryttere rider Ox araber!



HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!!

Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado


0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 18:01

cavasjo:






nixline:




dem må du gerne lige hvad du vil med, bare jeg ser resultatet..




.. Mie

hende med super hesten; cavasjo
uden dig , ingen mig.
ægte kærlighed'



0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 18:04

Gerne !
Stjernen<33





Hmm, her er da lige et par stykker :D (;
Ponyen hedder Stjerne & jeg hedder Emma (;


Emma & Stjerne

©Some wishes do come true©

©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 18:54

har lavet jeres billeder . (: .


Cavasjo:


Nixline:


Stjerne:



Risti Ox:

^^ mit yndlings :b


Dakoda Ox:


Til jer der har fået to har jeg ikke kunnet vælge q;

Skriv hvis der er noget der skal laves om / laves et andet (:

Og i kan skrive efter msn adresse hvis jeg skal sende dem til jer, ved ikke hvor god kvaliteten er blevet?



»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 18:55

undskyld mie, jeg troede det var risti ;)

kan jeg få navnet, på hesten ? (:



»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 18:56
skal det være hestebilleder?

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger

plads til forskellighed
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dakoda Ox.
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 18:57

Signe: Haha, helt iorden, Han hedder Benjamin. Må jeg ikk få din MSN? Vil gerne have lavet et til (:




Mie & Araberdyret Risti Ox,

samt Ox hingsten Stald CaDo´s Dakoda Ox.

Rigtige ryttere rider Ox araber!



HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!!

Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado


0
0
Svar på denne tråd
 
 Desteny sunshine<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 18:58

Du må meget meget meget meget meget meget gerne burge mine hvis jeg må få billedet, vil villdltt gerne have sådan nogle billeder. her kommer de.

'


Desteny sunshine (også kaldt Dessie)








Undskyld størelsen ;) Håber du overlever.


Tinglevs Tyson (bedre kendt som Tysse)




Sådan (: <3 Skriver du ikke lige en Privat besked når billederne er færdige?






{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L}
Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:07

hedviglaerke: hmm, ved ikke om jeg kan med andre, emn kan godt prøve ? :b


Mie Risti Ox: Har skrevet PB (:


Natalie: Jov skal jeg gøre (:



»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:26

Desteny Sunshine:


Tyson:


- lider selv dette ganske godt xD




»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:36

De er da bare vildt flotte! :O du må gerne lave et til mig, billeder på præs, af den brune pony :D han hedder Bento, og jeg Ane ;) tak på forhånd


Bento

du sidder fast i mit hjerte, mailey.

# jeg kan bare ikke glemme dig (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 George
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:41

Du tager bare fra min præsentation, tag dem du kan bruge (helst af den hvide, eller den brogede). Bare skriv når du er færdig.


Jeg fattede hat, af din overskrift. Men jeg kender det godt, man skriver bare det man plejer, i andres indlæg. Haha!


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desteny Sunshine<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:55

Nøj hvor er de bare blevet rigtig kanon flotte!! <3

Elsker dem simpelthen bare især det der med undecover pinto


- Det med Tyson er bare så smukt, billedet for mig virkelig til at savne ham endnu mere


- Mennn, jeg tænkte på om du evt. vil lave et af min hund også?









også hvis du vil lave et hygge billede hiiih (:





Du må gerne lave et par stykker forskellige, hvisd u nu keder dig (:





{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L}
Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:58

Natalie: Jov tak, og self. :)


Emma+Bento: Læg lige billederne ind (:





»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desteny sunshine<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 20:02

Hej signe.

Er blevet helt besat af det her nu! Min veninde spurgte lige om hun ikke kunne lave et til. Det er et hvor mig og min venindes pony står sammen Den røde pony hedder Luna stauslykke (eller bare luna) og min hedder Desteny sunshine ( eller bare dessie)

Jeg hedder Natalie, min veninde Frederikke(vores kælenavne er Talle&frede).


Du behøver ikke lave flere til mig hvis du ikke lyster.







{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L}
Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Is med fløde
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 20:02

Ihh hvor er de flotte søde

Ved at du vil elske at lave nogen til mig :P


Ponydyret aka Grafik :P



Pacat/Baby ;D




TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,

Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 20:22

Natalie:


Hund:

kan meget godt lide det her, fordi man kan se 'alle tre hoveder' q;

samme her (:



Hest&Veninde:




»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 20:34

Natalie:

var det det her billede du mente?


Mie Risti Ox:



»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 20:43

Hvis du kan fixe noget til mig, ville det bare være fjong


Her er lidt valgfrie billeder:











..okay, det blev så rigtig mange- undskyld


Men altså. Hvis du gider må du meget gerne lave et. Og hvis du keder dig helt vildt laver du bare alle dem du orker



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskner

-man rider på dem

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456'
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 21:06

okay, så kommer der nogen :D



.hrm ja, der blev altså et pa stykker, så ka du vælge de bedste ;)


han hedder som sagt Bento :D


Bento

du sidder fast i mit hjerte, mailey.

# jeg kan bare ikke glemme dig (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 21:25

du må da gerne lave et til mig :)



det blev mange z: men du må selv vælge :)



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:11

Fersken, Bento+Frederikke: Tak for billederne :) Det er ikke sikkert, de bliver lavet idag (:


Lotte:












»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:21

Du må meget gerne med mine (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)




0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:23

De er smukke allesammen søde <3



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,

Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:26

theæblemos(lotteskat<3): tak smukke (:<3



»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:38




sådan de bliver sat oven i hinanden lige som her











Cecilie c

springeren lalle

dressuren chloé


R.I.P

Penny

10-5-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 jæs jæs
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:39

Hvis du får tid til at lave flere?







han hedder Voodan


Katrine&Voodan

Når man er håbløs, så er man jo noget


0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 17:12

Cecilie, hedder hestene Lalle & Chloé?



»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 17:16

hold da helt hest, du er da godt nok thi-vældig god til det stas ! - kan du lave af mennesker og dyr ?
Altså et billede af min hund og af mig ?


EMILIE P

- fordi jeg er stolt af min mening



SUPERNYTÅ
R

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 17:51

Emilie P: Tak (: Jeg kan prøve (:



»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 17:54

ja det gør de





Cecilie c

springeren lalle

dressuren chloé


R.I.P

Penny

10-5-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 18:31

har lavet jeres billeder (:


Fersken:

Bento:


Lalle&Chloe:

kunne slet ikke få dine billeder til at passe godt sammen

Santos:




Thor:

Voodan:




og jov ænder, jeg har et liv xD !



»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:21

1000 tak! de er rigtig flotte!


Bento

du sidder fast i mit hjerte, mailey.

# jeg kan bare ikke glemme dig (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:28

jeg har ingen billede af min hund og jeg, desværre



EMILIE P

- fordi jeg er stolt af min mening



SUPERNYTÅ
R

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:36

Du må meget gerne lave en masse fantasifulde billeder til mig, både nogen af hestene sammen og hver for sig

Teckla:


Olympia:

Silver:



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 wee...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 20:56

aj mange tak! Hvor er de flotte ;D


Katrine&Voodan

Når man er håbløs, så er man jo noget


0
0
Svar på denne tråd
 
 rshngfm hg
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 21:14


Rista:



Rista:


^^ Haha





SARAH KROG'
- med vidunderdyret Rista :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 21:18

Gerne af mig og Rhapsody<3



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:24

ej den er nu ganske fin ! mange taak, du må godt lege videre med dem hvis du vil :)





Cecilie c

springeren lalle

dressuren chloé


R.I.P

Penny

10-5-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 ja altså..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 08:29

Du må gerne tage hvad du kan bruge på www.hestegalleri.dk, bare søg under Birger :) Gider du ikke skrive en pb når de er færdige?



» Emma Borum

- Og stjerneponyen Birger

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 23:12

Mange tak! De er rigtig flotte!!


Cecilie (Thor) siger også mange tak (:



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskner

-man rider på dem

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 23:24

undskyld ventetiden /:


sine:









line:


sarah krog:




»Signe Holm

victoria & black power.

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 23:44

Det ligt nederen ja sider på min mors com og de billeder fra HG de står jeg Hestegalleri på :/ men morgen akn jeg sende nogle over msn søde(:


Catrine Nalepa Med pony dyret Zasha OX
Vi kan alt
0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 10:29

zalle: helt ok søde :D



»Signe Holm

victoria & black power.

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 10:56

Tusind tak hvor er de bare fint



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 16:12

selv tak . :}



»Signe Holm

victoria, black power & ann bertha.

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider