|
|
| Maaange billeder af araberen og andet |
|
|
Nå, det er jo ved at være lidt tid siden at i har set noget til os - så her kommer lidt mere. Er det ikke dejligt?  Først lidt opdatering: I dag red jeg Epsen helt almindeligt (: Det er SÅ skønt efter ca 5 uger Eller, helt almindeligt er måske så meget sagt. Han får stadig ikke lov til at lave ret mange øvelser endnu - højst et par schenkelvigninger Men tror ikke der går længe før vi træner normalt igen. Han startede ud med at være stjerne psykopat (han BUKKEDE?!!! Det gør bassen aldrig!! xD) men han har heller ikke gået på banen i et par mdr. og det blæste lidt og sådan, sååeh Men da han først var faldet lidt ned var han bare deejlig  Men, desværre ingen billeder derfra, da dumme Catrine var taget hjem <3 Men jeg har da lige lidt billeder i skal se. Først fra den 22/12 hvor vi havde jule-hygge-dag i stalden:  Jeg er meget koncentreret om mit julepynt xD  Vores juletræ Year. Og det stod ikke skævt i foden - det havde vi nemlig sørget for (ikke Catrine? xD)  Min kusine & Catrine deler julegaver ud til hestene :b  Så kom vi hjem til Catrine - hun havde fået ny nederdel   .. Og nyt hårbånd  .. Og top  .. Og hat (Syge øjne! )  Så fandt vi en meget meget grim hue i hendes skuffe   Huen i profil  Den skønherlige hue, som senere er blevet omtalt som et dværg-juletræ   Catrine æder pænt meget slik xD VIDEO HOS CATRINE xD  Catrine på vej i seng xD  Ehm ja, mig?  Så kom vi ud i stalden igen hvor Sanne ga' Epirus en kææmpe-krammer Alle elsker min hest (Også dig Catrine!! xD)  Smukkesen på staldgangen med meget beskidt tæppe :b  Så kom vi i skoven - Catrine var glaad   Ehm ja? Epirus xD VIDEO FRA SKOVTUREN  Så springer vi lige frem til i dag. Catrine lavede ikke en skid - sad bare og fedede den i wrappen xD  Epirus var glad   .. For han har fået ny lædergrime   Ehm ja, den skal liiige have ldit tid til at sætte sig xD  Smukke Epse <3 VIDEO AF BASSEN (Vi glemmer bare mig, haha xD) Det var vist også alt herfra (: Kom meget gerne med en liiillebitte kommentar, selvom der ikke er så meget at kommentere xD
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pjhoijoihj |
|
|
Kan kun se 2-3 af billederne 
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgfghfhjfjh |
| Forfatter:  |
Signe (Jensen) |
| Dato:  |
27-12-2007 20:06 |
|
dejlige billeder søde. det ser ud til at i hyggede jer  gud kan junior bukke 
- Signe.
Have you hugged a pirate today ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sedrfgthyjuik |
|
|
aaah, sød hest Mega sejt kæmpebillede af din hest. hvordan fanden er det blevet så stort? xD ser totalt hyggeligt ud. jeg fandt en gave fra bahne i biografen med en gave i der lignede den der d: der var en der havde glemt den. sejt nyt tøj og hue... og jueltræ . 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
hyggeligt  og hahahaha nogle af de billeder er for geniale 
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
27-12-2007 20:32 |
|
hyggelige billeder - og videoer :b du siger "Cathrine" herrer hurtigt  hvad er det for en skov i rider i på videoen?
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen G O D T N Y T Å R !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Hvor ser det bare hyggeligt ud. Fik lige dagens griner, med det der såkaldte "dværtjuletræ", hahaha. Og Junior & Zalle, er gudesmukke som altid, sødeste. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
27-12-2007 22:09 |
|
haaha  - jeg vil snart være sammen med jer  JUNIOR ER SKØN <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Signe: Haha, ja xD Ved ikke lige hvad der gik galt for ham :b Cocktail: DET ER IKKE MIN HEST - argh!!! xD Det er Catrines :b Og det er et som en hun kender har lavet eller sådan noget. De har vist en kæmpe-printer på arbejdet eller noget i den stil. Fiona: Siger jeg Catrine (UDEN H!!! xD) hurtigt? xD Har jeg godt nok aldrig tænkt over, haha. Vi rider i Gribskov (DK's 2. største skov eller sådan noget, som bogstavlig talt ligger i vores baghave Skal prøve at filme turen derop en dag - der er ikke langt xD Emma: Haha, ja, det var min kusine (hende i den lyserøde flyverdragt xD) der var kreativ der. Det er det jeg siger - der er kun kloge folk i vores familie 
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sdrftghyui |
|
|
hahaha. Sorry jeg tænkte lige det var catrine der havde lavet indlægget xD eller at i sad sammen, eller whatever. haha. sjællænder med temperament  jeg vil også have en kæmpeprinter..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
håhå, hvor ser det herre hygsomt ud. og den der hue er bare herre fesen !
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger plads til forskellighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Cocktail: Forveksl (siger man det sådan? xD) aaaldrig Zalle'balle med min Eps :b Haha. Og jaer mann, det ville være herre niice xD hedviglaerke: Year Den er næsten lige så sej som den fra hööks 
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
27-12-2007 22:52 |
|
støjer: ja du siger CATRINE (:D) herrer hurtigt, i hvert på den video dér okay, jeg synes nok jeg kunne kende skoven lidt, har været der mange gange (: og det vil jeg glæde mig til :b
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen G O D T N Y T Å R !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Fiona: Haha, godt så xD Hvilken af videoerne er det? Den i skoven? og okaay så :b (Bor du ikke i jyde-land? xD)
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zasha OX |
|
|
@!#$ der var bare hyggeligt musen :b Hyggelige bilelder xD Og @!#$ dig ! de der billeder af mig man !! xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Catrine: Haha, der var nogle der var meget værre!! 
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
27-12-2007 23:55 |
|
haha hvor hyggeligt =D jaa, junior er jo smuk som altid, og virklig sød på videoen =D hyggeligt indlæg søde<3
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
28-12-2007 00:12 |
|
sofie: ih 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Signe: Hihi, tak tak Han har bare stået og 'skreget' hele dagen. Hver gang jeg kom gående op af staldgangen - tossede dyr  Frede: Jah 
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
28-12-2007 01:16 |
|
»Signe Holm victoria & black power. din hest er hvad du gør den til . www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dakoda Ox. |
|
|
AHAHAHAHAHAHHAHAHHH! FÅÅCK, jeg grinte ordenligt meget af Catrine i sit sexede tøj og af huen! Øvv, jeg ville også have været med. xD Vi må snart finde den dag. Nu kommer Catrine jo ind til os i Marts og sover. xD Men er du gaal det ser hygsomt ud. Grinte herre meget der da Catrine råber: "DU MÅ IK TRÆDE PÅ MIN GAVE!" AHAHA! Godt lavet skat!
Mie & Araberdyret Risti Ox, samt Ox hingsten Stald CaDo´s Dakoda Ox. Rigtige ryttere rider Ox araber! HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!! Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Mie: Haha, ja, du skulle ha' været med xD Men de kunne da også bare lade være med at lægge hingstedagen lige når jeg skal til Spanien, altså! 
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dakoda Ox. |
|
|
Støjer: ja, klag til min mor. xD Det er for dårligt. Ahahaha. Men jeg hører jo at Catrine har fået kamera så hun tager en masse billeder . IKK OGSÅ CATRINE?! 
Mie & Araberdyret Risti Ox, samt Ox hingsten Stald CaDo´s Dakoda Ox. Rigtige ryttere rider Ox araber! HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!! Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Mie: Jo, det må vi da håbe (; Men jeg synes at hendes kamera er dumt xD Jeg kan ikke finde ud af at tage gode billeder med det Men det kan tage billeder i vores ridehus, og det er i hvert fald mere end mit kan 
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wunderpferd <3 |
|
|
Haha,.. det var da lige dagens grin  Men hvor ser Epirus fin ud på dette billede:  forresten, kommer du med til hingstedag ved Husted Arabians? Vi skal have Pelee med.. hihi..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|