Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Maaange billeder af araberen og andet
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 19:59

Nå, det er jo ved at være lidt tid siden at i har set noget til os - så her kommer lidt mere. Er det ikke dejligt?


Først lidt opdatering:

I dag red jeg Epsen helt almindeligt (: Det er SÅ skønt efter ca 5 uger Eller, helt almindeligt er måske så meget sagt. Han får stadig ikke lov til at lave ret mange øvelser endnu - højst et par schenkelvigninger Men tror ikke der går længe før vi træner normalt igen. Han startede ud med at være stjerne psykopat (han BUKKEDE?!!! Det gør bassen aldrig!! xD) men han har heller ikke gået på banen i et par mdr. og det blæste lidt og sådan, sååeh Men da han først var faldet lidt ned var han bare deejlig

Men, desværre ingen billeder derfra, da dumme Catrine var taget hjem <3


Men jeg har da lige lidt billeder i skal se. Først fra den 22/12 hvor vi havde jule-hygge-dag i stalden:



Jeg er meget koncentreret om mit julepynt xD



Vores juletræ Year. Og det stod ikke skævt i foden - det havde vi nemlig sørget for (ikke Catrine? xD)



Min kusine & Catrine deler julegaver ud til hestene :b



Så kom vi hjem til Catrine - hun havde fået ny nederdel



.. Og nyt hårbånd



.. Og top



.. Og hat (Syge øjne! )



Så fandt vi en meget meget grim hue i hendes skuffe :D



Huen i profil


Den skønherlige hue, som senere er blevet omtalt som et dværg-juletræ


Catrine æder pænt meget slik xD


VIDEO HOS CATRINE xD



Catrine på vej i seng xD



Ehm ja, mig?



Så kom vi ud i stalden igen hvor Sanne ga' Epirus en kææmpe-krammer Alle elsker min hest (Også dig Catrine!! xD)



Smukkesen på staldgangen med meget beskidt tæppe :b



Så kom vi i skoven - Catrine var glaad



Ehm ja? Epirus xD


VIDEO FRA SKOVTUREN



Så springer vi lige frem til i dag. Catrine lavede ikke en skid - sad bare og fedede den i wrappen xD



Epirus var glad :D



.. For han har fået ny lædergrime :D



Ehm ja, den skal liiige have ldit tid til at sætte sig xD



Smukke Epse <3


VIDEO AF BASSEN (Vi glemmer bare mig, haha xD)


Det var vist også alt herfra (:
Kom meget gerne med en liiillebitte kommentar, selvom der ikke er så meget at kommentere xD



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 pjhoijoihj
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 20:03

Kan kun se 2-3 af billederne :(


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 fgfghfhjfjh
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 20:06

dejlige billeder søde. det ser ud til at i hyggede jer

gud kan junior bukke


- Signe.



Have you hugged a pirate today ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 20:09

Haha, dværgjuletræ :P


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sedrfgthyjuik
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 20:14

aaah, sød hest ;D Mega sejt kæmpebillede af din hest. hvordan fanden er det blevet så stort? xD


ser totalt hyggeligt ud. jeg fandt en gave fra bahne i biografen med en gave i der lignede den der d: der var en der havde glemt den.


sejt nyt tøj og hue... og jueltræ . ;D


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 20:16

hyggeligt ;D


og hahahaha nogle af de billeder er for geniale (Y) ;D



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]





0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 20:32

hyggelige billeder :) - og videoer :b du siger "Cathrine" herrer hurtigt :D

hvad er det for en skov i rider i på videoen?


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


G O D T N Y T Å R !

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 21:03

Hvor ser det bare hyggeligt ud. Fik lige dagens griner, med det der såkaldte "dværtjuletræ", hahaha. :D Og Junior & Zalle, er gudesmukke som altid, sødeste. <3


Kh Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 22:09

haaha :)

- jeg vil snart være sammen med jer :(


JUNIOR ER SKØN <3



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 22:11

Signe: Haha, ja xD Ved ikke lige hvad der gik galt for ham :b


Cocktail: DET ER IKKE MIN HEST - argh!!! xD Det er Catrines :b Og det er et som en hun kender har lavet eller sådan noget. De har vist en kæmpe-printer på arbejdet eller noget i den stil.


Fiona: Siger jeg Catrine (UDEN H!!! xD) hurtigt? xD Har jeg godt nok aldrig tænkt over, haha. Vi rider i Gribskov (DK's 2. største skov eller sådan noget, som bogstavlig talt ligger i vores baghave Skal prøve at filme turen derop en dag - der er ikke langt xD


Emma: Haha, ja, det var min kusine (hende i den lyserøde flyverdragt xD) der var kreativ der. Det er det jeg siger - der er kun kloge folk i vores familie



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 22:14

Frede: I lige måde skatten <3 og vi kommer ikke engang til Herning, eller jeg gør i hvert fald ikke. For jeg tager på ferie der om fredagen og er væk resten af påskeferien Rigtig rigtig dårligt lavet! Og jeg er ikke hjemme i vinterferien. Ih! Det skod. Vi må finde en weekend på et tidspunkt Og taark musen <33



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdrftghyui
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 22:31

hahaha. Sorry :D jeg tænkte lige det var catrine der havde lavet indlægget xD eller at i sad sammen, eller whatever.

haha. sjællænder med temperament ;D ;D

jeg vil også have en kæmpeprinter..


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 22:37
håhå, hvor ser det herre hygsomt ud.
og den der hue er bare herre fesen !

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger

plads til forskellighed
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 22:39

Cocktail: Forveksl (siger man det sådan? xD) aaaldrig Zalle'balle med min Eps :b Haha. Og jaer mann, det ville være herre niice xD


hedviglaerke: Year Den er næsten lige så sej som den fra hööks :D



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 22:52

støjer: ja du siger CATRINE (:D) herrer hurtigt, i hvert på den video dér okay, jeg synes nok jeg kunne kende skoven lidt, har været der mange gange (: og det vil jeg glæde mig til :b


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


G O D T N Y T Å R !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 22:55

Fiona: Haha, godt så xD Hvilken af videoerne er det? Den i skoven? og okaay så :b (Bor du ikke i jyde-land? xD)



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 22:55

@!#$ der var bare hyggeligt musen :b

Hyggelige bilelder xD


Og @!#$ dig ! de der billeder af mig man !! xD


>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 22:56

Catrine: Haha, der var nogle der var meget værre!! :D :D



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 23:55

haha hvor hyggeligt =D
jaa, junior er jo smuk som altid, og virklig sød på videoen =D

hyggeligt indlæg søde<3



»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 00:12

sofie: ih



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 00:16

Signe: Hihi, tak tak Han har bare stået og 'skreget' hele dagen. Hver gang jeg kom gående op af staldgangen - tossede dyr


Frede: Jah



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 01:16

sødt =D



»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dakoda Ox.
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 12:07

AHAHAHAHAHAHHAHAHHH! FÅÅCK, jeg grinte ordenligt meget af Catrine i sit sexede tøj og af huen! Øvv, jeg ville også have været med. xD Vi må snart finde den dag. Nu kommer Catrine jo ind til os i Marts og sover. xD Men er du gaal det ser hygsomt ud. Grinte herre meget der da Catrine råber: "DU MÅ IK TRÆDE PÅ MIN GAVE!" AHAHA!


Godt lavet skat!




Mie & Araberdyret Risti Ox,

samt Ox hingsten Stald CaDo´s Dakoda Ox.

Rigtige ryttere rider Ox araber!



HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!!

Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 19:04

Mie: Haha, ja, du skulle ha' været med xD Men de kunne da også bare lade være med at lægge hingstedagen lige når jeg skal til Spanien, altså!



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dakoda Ox.
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 21:33

Støjer: ja, klag til min mor. xD Det er for dårligt. Ahahaha. Men jeg hører jo at Catrine har fået kamera så hun tager en masse billeder . IKK OGSÅ CATRINE?!




Mie & Araberdyret Risti Ox,

samt Ox hingsten Stald CaDo´s Dakoda Ox.

Rigtige ryttere rider Ox araber!



HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!!

Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 22:27

Mie: Jo, det må vi da håbe (; Men jeg synes at hendes kamera er dumt xD Jeg kan ikke finde ud af at tage gode billeder med det Men det kan tage billeder i vores ridehus, og det er i hvert fald mere end mit kan :D



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 22:37

Haha,.. det var da lige dagens grin :P


Men hvor ser Epirus fin ud på dette billede:



forresten, kommer du med til hingstedag ved Husted Arabians? Vi skal have Pelee med.. hihi..


Heidi Elkjær

Klik Her, og se vores Dejlige Araberheste !
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 22:39

Heidi: Altid glad for at underholde Haha, sådan ser han ud det meste af dagen Når han render rundt og vrinsker hele tiden :D Ehm, hvornår er deet? Og det er i jyde-land, right? Lone snakker i hvert fald MEGET jysk!



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider