Hey ducks =D
Jeg sidder her med min lille, bange og rystende hund på skødet. Hjemme ved mig (iHerlev), er der simpelhent fyrværkeri, uafbrudt. Og Charlie (som min hund hedder), er virkelig bange for fyrværkeri. Når han hører det, begynder at gø helt vildt, pive og prøve at gemme sig. Han holder hele tiden øje, og kan ikke slappe af. Når han så endelig, stopper med at ryste, kommer der endnu et brag - og så begynder det forfra.
Hvad skal man gøre? Tænker jeg så.
Hvad gør I, hvis jeres hund bliver bange for det.
Når han allerede er bange, bare der kommer få brag.
Så tænk lige på, nytårsaften.
- Stakkels hund, siger jeg bare.
Jeg plejer bare at holde ham tæt ind til mig, og snakke beroligende til ham. Hvad skal jeg ellers?