|
|
| Må jeg se din pony ?? |
|
|
Ja, syns' lige vi trængte til at friskes lidt op så må jeg se jeres fine ponyer Her er min elskede ayla !! det er ved at være i Juni-juli vi har foandret os meget , min opstilling er blevet 1000000 Gange pænere  2: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Baltazar. |
|
|
<3 Lizette & Chilas <3 Baltazar, du er min øjesten <3 Silver? du er savnet /:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| George |
|
|
Jeg har ikke noget billede, af min nuværende part Flossy, med mig på ryggen. Så derfor får du nogen, af min gamle part George.    Det blev lige lidt mange. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalalal |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
27-12-2007 10:56 |
|
lige for øjeblikket er jeg jo på udkig efter pony, men i kan få et bileled af min elskede fems:   tulledullefemse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Pony og Pony, hun er en bette hest på de 174 (: Men anyway, Debbie i egen høje hest  
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
 Således om someren  Således om vinteren =) lille fede dyr <3
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine firben |
| Forfatter:  |
Spidi-saika (Line) |
| Dato:  |
27-12-2007 13:33 |
|
 bette når han er bedst.  lidt sløret. men saik   sommergræs. babyhest.  saik med superfesent hår 
Saik og starring Spid - det noget der rykker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Heej... |
|
|
Pony dyret   Hilsen Tiana
Tiana og Litus <3 Miss you me dear <3 <3 please come home Nu med følle født den 15/ 16 juni <3 <3 HEST STJÅLET Læs præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6575686786 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
27-12-2007 14:42 |
|
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| camarano |
|
|
Hej Ænder, Her kommer mine putter.. Camarano:   Dream Of Glory Ws:  Amalie  det er dem jeg har nu..
Camarano, min lile dressur-stjerne. Elsker dig overalt. <3 Nu med Dream Of Glory <3 Nadia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhtkuipoi |
| Forfatter:  |
Henriette ♥TUMLE♥ |
| Dato:  |
27-12-2007 16:36 |
|
..Henriette Hoffmann (: Med fjordbollen Tumle <3 Du og jeg for evigt og altid? (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rævrævræv ;D |
| Forfatter:  |
Kirstine (Spegill) |
| Dato:  |
27-12-2007 18:48 |
|
 Rare lille dovendyr   I trav.
Kirstine Bøndergaard™ - Med den ubeskrivelige hest Spegill d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Min elskede elskede part-pony Epirus :    Venner i medgang og modgang : 
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LyrikGodthaab,FrejStrødam,FeaStrødam |
|
|
Ja, jeg har Lyrik Godthaab som er min helt helt egen.  Han er 2 år, billederne er fra i sommeres. Mor: Lajla Godthaab Far: Idon Busklund Morfar: Pelle Halsnæs    Frej Strødam - min gamle lånepony<3 9 år Mor: Freja Toft Far: Pelle Halsnæs Morfar: Aser     Og så er der Fea, min nye lånepony. Hun er 4 år. Mor: Freja Toft Far: Golf Gudenå Morfar: Aser   
Mvh Charlotte med de 3 gule skønheder Lyrik Godthaab| Fea Strødam Frej Strødam - du vil altid være savnet<3 ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| randy-evigt |
|
|
 randy'baby<3  me and randy mus'en:D
Ditte&Randy<3 evigt Vil altid savner dig Randy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Min elskede Linse <3 Den dejligste hest i hele verden    
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det. Årets junior og Årets hoppe 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xdghjghj |
|
|
har ingen pony /'; Kristina G Outzen : Linse er bare SÅ utrolig smuk! i passer perfekt sammen (;
*** Så var det så lige at Rikkea *** var pist væk igen'igen ! *savner prins og max ubeskriveligt meget ! *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalallala |
| Forfatter:  |
Liind »Desteny Sunshine« |
| Dato:  |
27-12-2007 20:45 |
|
Lizette: @!#$ de er seje de gule bandager Alle: Sikke dog nogle skønne pruheste i hr   Min lille Dessie med Troldehår(:  Pintoen i fuld verison <3  Dessie til første stævne!! (hun har mere gang nu.)  Og hun vandt selvfølgelig en første plads..  Desteny sunshine i sit jeg<3
{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L} Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
RikkeA: Tusind tak Det varmer så dejligt når folk siger det!
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det. Årets junior og Årets hoppe 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg... |
|
|
.. Vil gerne vise jer billeder fra min ponytid på Rocky Meget gamle, men det gør ikke ponyen mindre smuk.  ^ Min Rocky dreng   ^ Igen 
Christina Buhl - med Major og Rocky Ranum Efterskole '04-'06 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsgrsdgfdhrhsr |
|
|
Billede af min lille 3'er pony  
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaa |
|
|
Har ikke nogen pony men i kan få et billede af dem jeg passer <3 Første Vognmandsgårdens Bambi  Hoved billede^  Dressur billede^  Spring billede^ Så Frøken Futte  Hoved billede^  Dressur billede^  Spring billede^ Så staldlykkes Ofelia  Hoved billede^  Trav^  Galop^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
28-12-2007 12:27 |
|
stina: nej hvor er rocky fin, tror aldrig jeg har set billede af ham  numse: fu*ck det er stor eller er du bare ikke særlig høj?! nogle billeder af min egen pony, santos <3 :  ´^ beklager kvaliteten.. z:  ^fra i sommers inden han blev kong Umuligus xD <3  ^fra i vinters - nu er han blevet dejlig sød igen <3 - og vi kæmper med at få ham til at gå pænt =D  ^springning elsker han bare, <3  ^ JEG ELSKER DENNE PONY  nogle billeder af min gamle part, Mirla.  ^hun var virkelig enestående.  ^ligeledes til stævner..  ^smuk var hun..  ^og vi havde noget særligt sammen. jeg savner hende sådan hun lagde tit sit hovede oven på min skulder ih.. ps. - hun er ikke død, jeg kan godt få det til at lyde lidt sådan z; men jeg blev bare sat af hende som part, og nu er hun bare hele tiden syg så jeg ved ikke hvor lang tid hun holder endnu..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålåållålålå |
| Forfatter:  |
Mallemiiig XD |
| Dato:  |
28-12-2007 13:38 |
|
jeg har Bonnie<3, som jeg er for stor til, så hun blir lånt ud om 2 måneder...  min lille grissebasse for 1 måned siden...  og så har jeg min lille buller bassse <3 - lånt ud..  
Malle Bonnie & Buller ILU!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
28-12-2007 13:50 |
|
jo da min lille 3'er pony på 170 cm elskede chloé  og min lille shetlænder på 163cm tykke lalle (som ikke er ret meget tyk mere)  i just looove them ! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
28-12-2007 14:24 |
|
Min smukke prinsesse, Beauty Star    
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgfdbhfghgf |
|
|
Frederikke og Santos (L): Haha... Det er ham der er stor  Jeg selv er 169 cm.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frederikke... |
|
|
.. Tusind tak  Må jo nok indrømme, at han ikke ser sådan ud længere, men det undrer vel ikke nogen, han er jo 21 nu  Men han ser stadig godt ud, når han traver med løftet hale og gør sig til <3. Må se at få taget nogle nyere billeder af ham. Santos og Mirla er smuk som altid  Hvad fejler Mirla?
Christina Buhl - med Major og Rocky Ranum Efterskole '04-'06 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min pony |
| Forfatter:  |
Lady Scarlet O-hara ♥Skralle |
| Dato:  |
28-12-2007 19:09 |
|
Min smukke dressurpony : Scarlet <3  og et til..  .. her på en dejlig sommerdag :b
Sagde Camilla Lady Scarlet O'Hara (NM VINDER) & Lambada ♥ Min Sorte og Hvide diamanter ♥ DEN FULDENDTE EKVIPAGE Vores hjemmeside: www.Dressurpony.tk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Her er min eneste ven , min elskede pony Villiza Royal. Den eneste jeg tør stole på.. <3
  
Tine&Villiza You´re every word, you're every line, your my everything..
.. Du er en 1'er i mine øjne ! ♥&♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rfhedngm |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
28-12-2007 20:05 |
|
Casino (Rista's føl & familiens ):  Terkel(familiens ):  Rista (heeelt egen ) :  De så fiine alle tre xD
◦ SARAH KROG' - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
29-12-2007 09:04 |
|
Birger Selvom han godt nok ikke er min (;    
Emma & Birger - og birger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|