Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Må jeg se din pony ??
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 10:08

Ja, syns' lige vi trængte til at friskes lidt op så må jeg se jeres fine ponyer
Her er min elskede ayla !! det er ved at være i Juni-juli vi har foandret os meget , min opstilling er blevet 1000000 Gange pænere

2:


Stol på hesten
0
0
Svar på denne tråd
 
 Baltazar.
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 10:15


Min dejlige Baltazar<3








<3 Lizette & Chilas <3

Baltazar, du er min øjesten <3

Silver? du er savnet /:


0
0
Svar på denne tråd
 
 George
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 10:16

Jeg har ikke noget billede, af min nuværende part Flossy, med mig på ryggen. Så derfor får du nogen, af min gamle part George.



Det blev lige lidt mange. ;)


Kh Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalalalal
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 10:56

lige for øjeblikket er jeg jo på udkig efter pony, men i kan få et bileled af min elskede fems:






tulledullefemse




Peace

kh oompa uden pony



0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 11:00

Pony og Pony, hun er en bette hest på de 174 (:

Men anyway, Debbie i egen høje hest





Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen


♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd
 
 wwweeqweqweqwe
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 11:12

mig og lukas vi er bare hippier


Kh. Annøh

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 12:52

Thor





Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)


Glædelig jul (:


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 13:07

Således om someren

Således om vinteren =)


lille fede dyr ;D<3



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 mine firben
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 13:33

bette når han er bedst.

lidt sløret. men saik :D



sommergræs. babyhest.


saik med superfesent hår :D



Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 13:43

Nørlunds Penny Lane :D







Toftegaardens Silver Sock :D









Nadia'Dahl

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heej...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 14:02

Pony dyret




Hilsen Tiana


Tiana og Litus <3

Miss you me dear <3 <3 please come home


Nu med følle :D født den 15/ 16 juni :D <3 <3


HEST STJÅLET


Læs præs

0
0
Svar på denne tråd
 
 6575686786
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 14:42

Fylla ;D :







± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

0
0
Svar på denne tråd
 
 camarano
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 16:24

Hej Ænder,


Her kommer mine putter..


Camarano:

Dream Of Glory Ws:

Amalie


det er dem jeg har nu..


Camarano, min lile dressur-stjerne.

Elsker dig overalt. <3

Nu med Dream Of Glory <3

Nadia

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhtkuipoi
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 16:36

Min elskede fjordbolle:





..Henriette Hoffmann (:

Med fjordbollen Tumle <3

Du og jeg for evigt og altid? (L)


0
0
Svar på denne tråd
 
 rævrævræv ;D
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 18:48

Rare lille dovendyr :D


I trav.




Kirstine Bøndergaard™

- Med den ubeskrivelige hest Spegill d;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 19:07

Min elskede elskede part-pony Epirus :





Venner i medgang og modgang :



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 LyrikGodthaab,FrejStrødam,FeaStrødam
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 19:34

Ja, jeg har Lyrik Godthaab som er min helt helt egen.


Han er 2 år, billederne er fra i sommeres.


Mor: Lajla Godthaab

Far: Idon Busklund

Morfar: Pelle Halsnæs






Frej Strødam - min gamle lånepony<3

9 år

Mor: Freja Toft

Far: Pelle Halsnæs

Morfar: Aser








Og så er der Fea, min nye lånepony. Hun er 4 år.


Mor: Freja Toft

Far: Golf Gudenå

Morfar: Aser





Mvh Charlotte

med de 3 gule skønheder

Lyrik Godthaab| Fea Strødam

Frej Strødam - du vil altid være savnet<3

©©©

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 19:40

Nej, for jeg har ingen pony ;)


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 randy-evigt
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 19:40


randy'baby<3



me and randy mus'en:D


Ditte&Randy<3

evigt

Vil altid savner dig

Randy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Miin pony..
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 19:41

PonzeLonzen .. :P


Og




Hilsen Cecilie..
Elsker Min Pony<3


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 20:14

Min elskede Linse <3 Den dejligste hest i hele verden







Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.


Årets junior og Årets hoppe 2006 ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 xdghjghj
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 20:21

har ingen pony /';


Kristina G Outzen : Linse er bare SÅ utrolig smuk! i passer perfekt sammen (;



*** Så var det så lige at Rikkea ***
var pist væk igen'igen !


*savner prins og max ubeskriveligt meget ! *

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalallala
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 20:45

Lizette: @!#$ de er seje de gule bandager


Alle: Sikke dog nogle skønne pruheste i hr ;)



Min lille Dessie med Troldehår(:

Pintoen i fuld verison <3

Dessie til første stævne!! (hun har mere gang nu.)

Og hun vandt selvfølgelig en første plads..

Desteny sunshine i sit jeg<3







{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L}
Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 20:55

RikkeA:

Tusind tak :D Det varmer så dejligt når folk siger det!



Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.


Årets junior og Årets hoppe 2006 ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine ponzer <33
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 20:57

her er mine

Siska Bredager



Sizze Bredager


Hyldtofts Kika Bredager


Hyldtofts Filur (savner stævnerne på ham er blevet for gammel til at ride 3'er)


Hyldtofts Snerle


det er dem vi har lige nu


Her er nogle Billeder af Pinocchio som døde i Feb


Alle jer andre: søde heste :)


Hilsen Betina og de NU 5

dejlige ponzer

Snerle - Sizze - Siska - Filur- Kika.

"Sov sødt lille Pinocchio:'( savner diig"

At ride DSP fra Stutteri Bredager er Super godt.

tjek www.123hjemmeside.dk/staldhyldtoft

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 11:55

.. Vil gerne vise jer billeder fra min ponytid på Rocky :) Meget gamle, men det gør ikke ponyen mindre smuk.


^ Min Rocky dreng :)


^ Igen :)




Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsgrsdgfdhrhsr
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 12:08



Billede af min lille 3'er pony





NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 jaaa
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 12:27

Har ikke nogen pony men i kan få et billede af dem jeg passer <3


Første Vognmandsgårdens Bambi


Hoved billede^

Dressur billede^

Spring billede^


Så Frøken Futte

Hoved billede^

Dressur billede^

Spring billede^


Så staldlykkes Ofelia

Hoved billede^

Trav^

Galop^


»Line Lauth Pedersen


hjemmeside msn Præs.


0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 12:27

stina: nej hvor er rocky fin, tror aldrig jeg har set billede af ham :)


numse: fu*ck det er stor eller er du bare ikke særlig høj?!


nogle billeder af min egen pony, santos <3 :


´^ beklager kvaliteten.. z:


^fra i sommers inden han blev kong Umuligus xD <3


^fra i vinters - nu er han blevet dejlig sød igen <3 - og vi kæmper med at få ham til at gå pænt =D


^springning elsker han bare, <3


^ JEG ELSKER DENNE PONY


nogle billeder af min gamle part, Mirla.


^hun var virkelig enestående.


^ligeledes til stævner..


^smuk var hun..


^og vi havde noget særligt sammen. jeg savner hende sådan hun lagde tit sit hovede oven på min skulder ih..


ps. - hun er ikke død, jeg kan godt få det til at lyde lidt sådan z; men jeg blev bare sat af hende som part, og nu er hun bare hele tiden syg så jeg ved ikke hvor lang tid hun holder endnu..



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålåållålålå
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 13:38

jeg har Bonnie<3, som jeg er for stor til, så hun blir lånt ud om 2 måneder...


min lille grissebasse for 1 måned siden...



og så har jeg min lille buller bassse <3 - lånt ud..







Malle

Bonnie & Buller


ILU!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 13:50

jo da


min lille 3'er pony på 170 cm


elskede chloé


og min lille shetlænder

på 163cm tykke lalle (som ikke er ret meget tyk mere)



i just looove them ! <3



Cecilie

lalle og chloé

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 14:24

Min smukke prinsesse, Beauty Star :)



- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgfdbhfghgf
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 16:32


Frederikke og Santos (L):

Haha... Det er ham der er stor ;)

Jeg selv er 169 cm.




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 Frederikke...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 18:47

.. Tusind tak ;D

Må jo nok indrømme, at han ikke ser sådan ud længere, men det undrer vel ikke nogen, han er jo 21 nu ;)

Men han ser stadig godt ud, når han traver med løftet hale og gør sig til <3. Må se at få taget nogle nyere billeder af ham.


Santos og Mirla er smuk som altid ;D

Hvad fejler Mirla?


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 min pony
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 19:09

Min smukke dressurpony : Scarlet <3


og et til..

.. her på en dejlig sommerdag :b








Sagde Camilla

Lady Scarlet O'Hara (NM VINDER) & Lambada

Min Sorte og Hvide diamanter


DEN FULDENDTE EKVIPAGE

Vores hjemmeside:

www.Dressurpony.tk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 19:37

Her er min eneste ven , min elskede pony Villiza Royal. Den eneste jeg tør stole på.. <3








Tine&Villiza
You´re every word, you're every line, your my everything..

.. Du er en 1'er i mine øjne !
&








0
0
Svar på denne tråd
 
 rfhedngm
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 20:05

Casino (Rista's føl & familiens ;D):



Terkel(familiens ;D):



Rista (heeelt egen ;D) :




De så fiine alle tre xD





SARAH KROG'
- med vidunderdyret Rista :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 davs...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 01:36

Min gamle pony Mon Cheri Mon Ami



Min nuværende hesti på 164,8



Dalia Gamal
Nu med Ultimo

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 09:04

Birger Selvom han godt nok ikke er min (;



Emma & Birger

- og birger

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider