Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 EN JULEGAVE :-)
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 23:19

Jep, en julegave som jeg fik af mine forældre


Billeder af Enghøjs Red Scarlet til championatsfinalen hvor hun blev nr. 3.


Scarlets søster vandt 6 års finalen i springning !

Jow jow de dejlige connemaraponyer kan skam godt hamle op med dsperne !




Jeg synes hun er så fin


Mvh Anna


Skærgården Connemara

- nu i Belgien!


www.skaergaarden.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 EN JULEGAVE :-)
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 11:37

forstaar ikke helt?

fik du en ny pony i julegave?

eller er det allerede din pony?

eller hvad? :D


Josefine uden Sukema

.. med Ravel og Oeps som imidlertidige parter.

www.bricksite.com/ josefineSondergaard


0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 11:43

Jeg spørger om præcis det samme, som Josefine S.


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 sderftghyjui
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 11:44

spørger om det samme som de 2 andre :P



Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 fgjfjfjfjj
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 11:48

Jeg tror jeg kan svare for Anna - Ponyen er ikke en julegave, så er den i hvert fald givet meget på forhånd, for jeg har set dem til stævner i sommers


Billederne er julegaven! Og forresten Anna - hvor er i fine! Dejlig model - godt i giver de dsper lidt konkurrence Og tillykke.



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 Mia Juhl *Mailunds Apache*
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 11:51

naar hahah :D

den er for fin den ponyy :D


Josefine uden Sukema

.. med Ravel og Oeps som imidlertidige parter.

www.bricksite.com/ josefineSondergaard


0
0
Svar på denne tråd
 
 rt56y7u
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 12:10

aah ;D det er nogle flotte billeder. synes det øverste er skide flot (:


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 fff
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 15:05

den måde. Nu forstår jeg. Men hvor er den bare super lækker.


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 rrr
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 19:30

Hvor rider du henne kan se der står Ikast rider du der?



Sagde SkiderRikke;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 654656765
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 19:39

Hun er bare SÅ fin ;D !


Rigtig flotte billeder af jer !


± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 19:41

rigtig fine billeder, og hold da op hun er lækker.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 20:34

Ihh, først nu jeg opdagede du havde skrevet noget om Penny ;D
Og JA (!!) De kan sgu sagtens hamle op med DSP'erne ;D


Er det Wiegaarden der har taget billederne? :b






Nadia'Dahl

0
0
Svar på denne tråd
 
 Halløj...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 23:09

Hahah, det var godt i fandt ud af hvad der var julegaven


Mia: Tusind tak Ja hvis hun virkelig var min julegave, så havde jeg fået den 6 år før

Men nå ja det kunne da tænkes


Rikke: Ja på billederne rider jeg på Ikast Men ellers er det hjemme på Skærgården.


Amalie: Tusind tak skal du have ! Ja du har jo set hende live, bl.a. ved Fredericia C-stævne


Nadia: Ja dig kunne jeg da ikke glemme Og du skal jo prøve Scarlet på Lørdag

Jepper det er wiegaarden der har taget dem.

Ærgeligt at skovlen (læs: rytteren) lige læner sig fremad på det første billede


Mvh Anna



Skærgården Connemara

- nu i Belgien!


www.skaergaarden.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 23:20

Det glæder jeg mig ihvertfald rigtig meget til :D


Arh det var først da du sagde det jeg tænkte over det ;D






Nadia'Dahl

0
0
Svar på denne tråd
 
 Halløj...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 23:31

Aahrr @!#$ hvorfor sagde jeg det



Mvh Anna


Skærgården Connemara

- nu i Belgien!


www.skaergaarden.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Halløj...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 23:33

Forresten så er Mona toptunet lige nu !!!



Mvh Anna


Skærgården Connemara

- nu i Belgien!


www.skaergaarden.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 23:38

Lyder super :D

Ja du kan jo ikke give mig nogle langpelsede uredne ponyer at ride på ;D






Nadia'Dahl

0
0
Svar på denne tråd
 
 Halløj
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 23:43

Haha, næ for faktisk har vi ikke nogen langpelsede uridelige ponyer... Eller jo ! Det har vi sq da egentlig Muhaha !

Du får en rodeopony!!!


Skærgården Connemara

- nu i Belgien!


www.skaergaarden.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 23:55

Det er bare i orden :D

Så tager ejg lige ekstra ridetøj med hvis det skulle blive mudret :D






Nadia'Dahl

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider