Hahah, det var godt i fandt ud af hvad der var julegaven 
Mia: Tusind tak
Ja hvis hun virkelig var min julegave, så havde jeg fået den 6 år før 
Men nå ja det kunne da tænkes 
Rikke: Ja på billederne rider jeg på Ikast
Men ellers er det hjemme på Skærgården.
Amalie: Tusind tak skal du have ! Ja du har jo set hende live, bl.a. ved Fredericia C-stævne 
Nadia: Ja dig kunne jeg da ikke glemme
Og du skal jo prøve Scarlet på Lørdag 
Jepper det er wiegaarden der har taget dem.
Ærgeligt at skovlen (læs: rytteren) lige læner sig fremad på det første billede 
Mvh Anna