Heej jeg har lige fået staldens hemmelighed igår , jeg kan ikke ride dressur , og hvorfor det ??? jeg har redet begge tre spring.klasser med placering og tærren har jeg også ... Hvordan gør jeg det dressur og hvad er det for noget med en drøm ? Pleas i kan hjælpe mig
mer man skal blive nr 1 i begge dele, der er os en gammel tråd herinde et eller andet sted..
Du kan ikke ride dressur før du er nummer 1. på springlisten.
»Thea & Ussie «
Se hende her!
░░░░░░░
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet