
HIP HURRA DET MIN FØDSELSDAG 
Ja, som kom dagen endelig hvor jeg fylder hele 16 år - så det "lovligt" at gå i byen hahah
Det har bare allerede været en rigtit god dag, lige fra morgenen af. Med masser af lækre gaver og godt humør.
Nogle af de fantastiske gaver - indtil vider
:
2 rideunderlag, et brunt og et grønt - Mor&far + et af søster.
En grøn grimt, som passer til underlaget - søster.
Et rigtigt lækkert halstørklæde - mor & far.
2 par björn borg - mor & far.
Et par sølv gemasher - mor & far.
2 sæt sort sengetøj + lagn - Farmor&farfar og af kærestens mor.
Et par sorte kawasaki - mor 6 far.
En christina augulia(staves) parfume - mor & far.
Et gave kort til matas - Søsters kæreste.
Fona gavekort - Farbroren.
Hudpleje serie - Fætteren.
Sølv halskæde + passende ørering - Af kæresten :$
John deere hættetrøje - mormor & morfar
Glattejern - gudfaren og hans kæreste + børn.
Gavekort til allemulige forretninger - mors søster og hendes familie
Så jeg vil bare ønske jer alle en rigtigt glædelig jul 6 et godt nytår når vi når dertil
