Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Min fødselsdag :D :D Hip hurra
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:10


HIP HURRA DET MIN FØDSELSDAG


Ja, som kom dagen endelig hvor jeg fylder hele 16 år - så det "lovligt" at gå i byen hahah Det har bare allerede været en rigtit god dag, lige fra morgenen af. Med masser af lækre gaver og godt humør.


Nogle af de fantastiske gaver - indtil vider :

2 rideunderlag, et brunt og et grønt - Mor&far + et af søster.

En grøn grimt, som passer til underlaget - søster.

Et rigtigt lækkert halstørklæde - mor & far.

2 par björn borg - mor & far.

Et par sølv gemasher - mor & far.

2 sæt sort sengetøj + lagn - Farmor&farfar og af kærestens mor.

Et par sorte kawasaki - mor 6 far.

En christina augulia(staves) parfume - mor & far.

Et gave kort til matas - Søsters kæreste.

Fona gavekort - Farbroren.

Hudpleje serie - Fætteren.

Sølv halskæde + passende ørering - Af kæresten :$

John deere hættetrøje - mormor & morfar

Glattejern - gudfaren og hans kæreste + børn.

Gavekort til allemulige forretninger - mors søster og hendes familie


Så jeg vil bare ønske jer alle en rigtigt glædelig jul 6 et godt nytår når vi når dertil


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:11

tillykke med dagen :)

og god jul.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghfghghfgh
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:13

tillykke ;D fede gaver. og god jul d;



MVHPERNILLE

god jul og godt nytår folkens! =D

uden ridning, men med fodbold

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:13

Tillykke xD

Det er lidt sejt at du har fødselsdag juleaften !



Sofie & Cappuccino
- Den ene mere klodset end den anden x)

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfdsfdsf
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:17

Blondine: Jo tak :) Og du må da også have en god jul


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt


0
0
Svar på denne tråd
 
 ' TILLYKKE!
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:20

tillykke med det .

så må du jo købe alkohol . lucky you. haha. nogen må jo ligesom vente et halvt år .

- super nizzle gaver, og ha' en skide go jul :D


Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfdsfsdfsdfds
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:22

Spidi: jaaa det skønt :) Hahha - du må også have en rigtigt rigtigt god jul


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:31

TILLYKKE

omg. nogle nice gaver :b


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 æpfelkpeol
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 14:46

@!#$ du får gaver fra mange =D

Men tillykke og god jul.


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 dgssgdgd
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 14:47

tillykke med fødselsdagen ;D

Dejlige gaver (:

Og god jul (:


- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 15:00

Tillykke (:
Dejlige gaver. Forsat god dag til dig :)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 orot.dsdsds
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 15:04

Tillyke, tillyke :D



»Thea & Ussie «

Se hende her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 kgkjghljgh
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 15:15

Tillykke ;D


Har du hest tænkte jeg lige på? d:


.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 mmfdmf,dsfm
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 15:26

Julie: Ja har jeg, en dejlig rød hypper :) Hehe..


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt


0
0
Svar på denne tråd
 
 Glædelig jul..
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 15:39

Tillykke med fødselsdagen og god jul! :)




-| Cecilie & Darling |-
Togehter, We Are A Team !
<'33
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke :)
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 17:11

Tillykke med fødselsdagen :)


Sikke nogle dejlige gaver!


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 22:06

Tillykke, dejlige gaver (:

God jul (:





Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)


Glædelig jul (:


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 09:15

Tillykke =D sikke nogle gode gaver :b


Hvordan udtaler man Low-Länder? =)



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 TLK !!!
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 09:26

Tillykke !


Fede gaver..


@!#$ du får gaver fra mange !


GOD JUL !



~*~*~*~*~*~*~*~



|Zac(You)MeansEverythingToMe)|


|Zacci(My)LittleSweetheartHowMuchCan[I]LoveYou|


...ZacEfron...




Jeg er[!!]den jeg er ?!

0
0
Svar på denne tråd
 
 kdljflkdsjfs
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 15:19

BananBrød: Næsten som det siges, det der "ä" udtalas bare meres som "æ" så det er Low Lænder :)


Mange tak alle sammen :) :)


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider