Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 hvis du ku' vælge.
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:07

hva hed du så?

personligt synes jeg mit navn, som er Line kruse er meget fint.

jeg har nemlig engang fået et fanbrev :D:D

vedkommende troede godt nok jeg var Line Kruse, i ved krummes storesøster. haha.

total grineren @!#$.

men hva ville du hedde, hvis du selv kunne vælge?


Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 jhhjdhgghdj
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:09

haha xD jeg ville hedder pernille nørgaard. eller nej det ser dumt ud, ;D pernille friis. haha ej dx aner det ikke. hvis du mener efternavne?



MVHPERNILLE

god jul og godt nytår folkens! =D

uden ridning, men med fodbold

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:10

alt andet end camilla nielsen.

a'men, det er altalt for originalt og kedeligt.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 mener bare sårn :
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:17

hahah. altså. af efternavne, fornavne og mellemnavne


oprindeligt hedder jeg også christiansen. men bruger det aldrig.

:D:D

forresten. glædelig jul everybody.


Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghjhgjghj
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:18

okey ;D GOD JUL =D<3



MVHPERNILLE

god jul og godt nytår folkens! =D

uden ridning, men med fodbold

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:27

Jeg ville hedde Freja til fornavn. Også noget lidt mere spændende end Jørgensen til efternavn, ved dog ikke hvad.


Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hahah :D
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:31

grineren s h i t ! :D

ej, jeg synes sku da patricia er et nizzle navn.

det sårn rimelig specielt .


Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:33

Jeg ville SÅ gerne hedder Aviaja til fornavn! synes det er flotteste navn i hele verden. Aviaja...

ved ikke hvad jeg ville hedde til efternavn, er lidt ligeglad.


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 aviaja?
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:45

det da ogs' sygt nice. har aldrig hørt det før . :D


Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aviaja
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 13:55

En der er ridelærer, hvor jeg rider, hedder Aviaja, men bliver bare kaldt Avi. :D Det er et fedt navn.

Jeg ville godt hedde Lynn (udtales Linn), Mille, Sophia, Maya, Naya :D Og stadig Thomson, til efternavn.


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 14:24

Jeg hedder Kia Valentin og det er jeg fint tilfreds med ^_^



Kia med Gabriel

at the end of the road, you'll find what you've been longing for

I know 'cause my feet have the scars to show

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 14:30

Ville gerne skifte navn til Alexis Theolander, men ved ikke hvor fedt det er pludselig at hedde noget andet.



Sandra&Tímon

Team Korshøje

Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej :D
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 14:31

Jeg ville gerne hedde Kia eller Silje, det er sådan nogen pæne navne (; og så et efternavn der er lidt mere specielt(og usvensk ) end Jönsson (;




» Tazz «

glædelig jul (;

.. über underlig'isrytter med stiihl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 rwegløpkfepsø
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 14:44

Jeg har et helt specielt efternavn. Altså Karlsen + et til, som jeg ikke lige nævner på nettet.

plus jeg hedder Kamilla Elisabeth til fornavn, (den eneste i DK xD) så det er i forvejen ret specielt :)


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 14:51

Sandra: De teolandere der er i vores familie staves uden h - bare så du er klar over det :D :D Theolander var optaget, så det måtte de ikke hedde.


men jeg ville klart også hellere hedde Teolander til efternavn i stedet for Elfort.



Amanda&Björk

Team Korshøje

Nu uden Fantacy

0
0
Svar på denne tråd
 
 hurlumhejsa
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 14:54

jeg har det sygeste efternavn, SCHØNNING ! (:

- fornavnet bliver ikke brugt så meget


så jeg er godt tilfreds.


jule kram, schønse.

(- schønse med C!)

savner familien schuringa,

og bumselumse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgsdfv
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 14:58

Jeg hedder Julie Kronborg (wow, surprise!), og selvom der er mange der hedder Julie, er jeg meget glad for mit navn (:


.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 15:04

Siv Frost


Siv, fordi jeg synes det er et pænt navn og så det lidt specielt (:

Og Frost, fordi det er pænt og min mormors efternavn.



» A n n - S o fi e
En dag vil du takke mig for det B)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 15:41
Jeg ville SÅ gerne hedde Kiwie eller Vega, elsker de to navne, ellers også ville jeg kaldes hedviglaerke og ikke bare lærke.
Efternavnet Rasmussen skulle slettes så jeg kun hed Berg.

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger

plads til forskellighed
0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 15:46

Jeg vil gerne have heddet Silje eller Celina.
Efternavn ? Det ved jeg ikke lige :D


Emma & Stjerne

{I © U}

©-©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis du ku' vælge.
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 15:51

isabella eller fiona :D


Josefine uden Sukema

.. med Ravel og Oeps som imidlertidige parter.

www.freewebs.com/jsondergaard


0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 17:23

Jeg hedder Gulddahl til efternavn, som den eneste i Danmark. Det er jeg egentligt meget tilfreds med, hed Rasmussen før, men slettede det og brugte Gulddahl, mit mellemnavn, som efternavn.

Ville gerne hedder noget mere originalt end Katrine, men på den anden side er jeg også glad for at det ikke er sådan noget vildt specielt noget. Tror man bliver træt af det når man har heddet det hele livet..




Katrine&Åge




0
0
Svar på denne tråd
 
 eneste.
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 22:53

jeg tror der er 15 i danmark som hedder Line kruse.

sygt nederen. så føler man sig bare not speciel :D


Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 23:17

Kan godt lide navnene; Liv, Eva, Lykke, og Nynne. Men tror nu ikke nogen af de navne ville passe til mig


Ellers kunne jeg godt tænke mig at have et navn som kunne forkortes, altså så man havde et kælenavn nærmest.. Har man aldrig kunnet med mit eget(Amanda), selvom der har dog været nogle ihærdige forsøg(mande, manda, osv) det lyder bare så forkert.



If you love something, let it go free. If it doesn't come back, you never had it. If it comes back, love it forever.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hjsdhfjshl
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 23:48

Av, den var svær...

Har så mange navne jeg synes er flotte...


Hvis ikke jeg hed Malene, så ville jeg gerne hedde

Liv,

Silje,

Beartrice,

Mira

eller

Siff.




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 23:51

djeg kan godt lide mit ?

- Isabella Raahauge

Men vill eogså gerne hedde Freja :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 rrr
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 01:08

Jeg ville gerne hedde


Fornavn; Vega, Fenya, Freja, Kir, Sif, Merle eller Fanny


Efternavn; Friis, Boka, Makumba, Malaco eller noget så sejt som Negergaard min venindes efternavn xD


I det hele taget alt andet end Rikke Louise Søndergaard?

^^Hvad siger i så, verdens kedeligste navn til dags dato.



Sagde SkiderRikke;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Schønse ♥bumse lumse♥
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 01:15

Schønse ♥bumse lumse♥ - hvordan hulen udtaler du det? xD

omg jeg sidder ligesom en eller anden sprogspasser mens min lillebror skraldgriner efter at have lyttet ved døren. SCHØNNING tungen slår knuder på sig selv



Sagde SkiderRikke;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 dhfdhfhdfhdf
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 01:23

Det måtte blive et eller andet afrikansk/jamaicansk.. Mine børn skal ikke have et nedern dansk navn.



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 08:50

Jeg ville gerne hedde Frederikke eller Mercedes. Det synes jeg er flot :D Efternavn ved jeg ikke. Men jeg synes Emma Borum er grimt i;


» EMMABORUM

- og birger 8)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 08:58

Vil virkelig gerne hedde April (med eng. udtale :b).


Kia med Gabriel: Du har godt nok et flot navn :)



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalalala..
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 11:22

Tja.. Kunne godt tænke mig at hedde Sol :P og så kunne jeg godt tænke mig et laangt navn med bla Troll i :P



-It's hard to lead a cavalry charge if you think you look funny on a horse.


NannaHildgaardLarsen

*Team Midgaard*


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 20:31

silje eller andrea.. eller frida, som jeg faktisk skulle have heddet :)


FREJA.

amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007

søger hest. 165-170. 5-9 år - meget pony-udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 mulloh bum bum
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 20:47

Skulle have heddet Thea eller Jane - men endte med Lone


Ville gerne hedde Mia, Mira, Kira, Lisa, Siri, Sigrid,

Efternavn måtte også skifte - hedder et kikset navn :QQ


Men tror i ikke generelt man gerne ville hedde noget andet?



Lone & Springbomben Camilla

[L] like that' buddys B) [L]


» RIDEKLUBBEN BIRKEN


-> Catago_forbensgamacher_sælges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 22:39

Jeg hedder Sophie, men bliver som regel kaldt Fie.. Det går meget godt




Michael Joseph Jackson

The King of Pop will return in 2008!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 22:48

Jeg hedder Mia Sørensen.. Der er over 200.000 med dét navn i DK xD Så wauw jeg er bare en éner :P ..

Synes ikke mit efternavn er noget at prale af Men har nu ikke noget imod mit fornavn ;)


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 11:47

Jeg hedder Helene.

Men vil gerne hedde enten:

Mette, Pia eller Pernille


den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles

Hunden Mie

R.I.P marsvinet Martha

*4. febuar 2007

+ 9. maj 2007


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.

0
0
Svar på denne tråd
 
 nnnnnnnn
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 12:02

Camilla Douglas er helt fint xD



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 nejgnejgejnge
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 13:09

kan nu meget god lide mit navn - julie rud.


men aldrig og jeg ville kalde mit barn, sådan et normalt navn som julie xD


-Jux
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalallalalal
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 13:34

så meget andet end Mie


sigrid, freja, eva, lea osvosv.

faktisk også fiona



kh oompa

der hader signature fordi de skal være så fisse fancy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 14:23

Hedder Tanja Kjeldbjerg Christensen

Kjeldbjerg er jeg helt tilfreds med, da det er ret specielt..

Ville gerne have Tanja stavet med y i navnet; Tanya..

Mmh og ja, faktisk er Christensen helt ok.. - bortset fra at folk altid staver det Kristensen Christiansen eller sågar Chris Tensen ;D



Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen


♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 14:30

frederikke eller mercedes (:


( EMMABORUM )

- og birger B-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 21:46

fiemie: aaaaaaii nu bliver jeg helt stolt :D


men jeg ville SÅÅÅÅÅÅÅ gerne hedde Aviaja jeg synes seriøst det er verdens flotteste navn!

men jeg kan også godt lide mit egen navn :)


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 21:49

Jeg er glad for mit navn som er Kamilla Padkær nielsen men kunne godt udvære nielsen




Knuzz Padkær


Oak rejste, vil savne ham for evigt
Sabina er der, rigtig dejlig pony

Cook kom, skal snart rides på, glæder mig


.

0
0
Svar på denne tråd
 
 snedigt
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 21:52

haha, er det nogen som lige har set det med unge drikker for meget?


Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 dvdxfxvdg
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 21:58

Jeg er egentlig meget glad for mit navn, Aida xD håhå, men der er mange navne jeg godt kan li' !


Madeline & Mai er to af dem. x)

& Pariya (: iransk navn gånnok xD


efternavn? ingen idé (;


De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 22:01

LineKruse: jeg hørte lige kørt at der var en stemme der sagde at: "Camilla (Eller sådan noget) var lige kommet ud med smirnoff ice" - men ville herrer gerne have set det. Hvad handlede det om?


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegerstadigsej
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 22:04


det handlede om at unge drikker for meget. hende der camilla var 13-årig som kunne købe alkohol i 9 ud af 10 butikker i Odense. Ellers dissede de unges alkoholforbrug og det.

det var faktisk lidt underholdende.


der er den grønne mil på 3+ lige nu .


Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 maaaaaavn
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 23:03

ville gerne hedde



silja


kitte


eller


py


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


Nu med Sambuca



0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg ville hedde:
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 09:10

.. Det jeg hedder :D

Amanda Broberg Jelle Karlsen .

Unik? Det tror jeg vidst


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 09:14

tjae - rikke jensen? normalt og kedeligt, men det er helt fint til mig q;


Odin

nu med Destiny

Black Beauty (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 14:32

Fighne Synes simpelthen det navn er så sødt! (eventuelt med anden stavemåde; Figne, Fihne, Fine etc )



Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 16:01

Hedder Zandie Birlie Eriksen - og ville ikke bytte det for noget andet navn ;-D





Z L N D I E

Your dreams are china in your hand


0
0
Svar på denne tråd
 
 æææææææææ
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 16:10

Sofie eller Milla :P


Hilsen Nanna

Pas på!

jeg æder dig til aftensmad

\\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 19:32

Cecilie Ørsted, er så stolt af mit navn (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddd
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 19:40

Har Altis syntes Navnene, Sofie, Ann-Sofie, og Milla er Flotte


x Cecillie & Ceylon x

RIP Ceylon Du vil ALTID være husket, ALTID

†24/12 2007






0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider