|
|
| hvis du ku' vælge. |
| Forfatter:  |
Spidi-saika (Line) |
| Dato:  |
24-12-2007 13:07 |
|
hva hed du så? personligt synes jeg mit navn, som er Line kruse er meget fint. jeg har nemlig engang fået et fanbrev :D vedkommende troede godt nok jeg var Line Kruse, i ved krummes storesøster. haha. total grineren @!#$. men hva ville du hedde, hvis du selv kunne vælge?
Saik og starring Spid - det noget der rykker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhhjdhgghdj |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
24-12-2007 13:09 |
|
haha xD jeg ville hedder pernille nørgaard. eller nej det ser dumt ud, pernille friis. haha ej dx aner det ikke. hvis du mener efternavne?
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
alt andet end camilla nielsen. a'men, det er altalt for originalt og kedeligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mener bare sårn : |
| Forfatter:  |
Spidi-saika (Line) |
| Dato:  |
24-12-2007 13:17 |
|
hahah. altså. af efternavne, fornavne og mellemnavne oprindeligt hedder jeg også christiansen. men bruger det aldrig. :D:D forresten. glædelig jul everybody.
Saik og starring Spid - det noget der rykker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghjhgjghj |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
24-12-2007 13:18 |
|
okey GOD JUL =D<3
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg ville hedde Freja til fornavn. Også noget lidt mere spændende end Jørgensen til efternavn, ved dog ikke hvad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahah :D |
| Forfatter:  |
Spidi-saika (Line) |
| Dato:  |
24-12-2007 13:31 |
|
grineren s h i t !  ej, jeg synes sku da patricia er et nizzle navn. det sårn rimelig specielt .
Saik og starring Spid - det noget der rykker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
24-12-2007 13:33 |
|
Jeg ville SÅ gerne hedder Aviaja til fornavn! synes det er flotteste navn i hele verden. Aviaja... ved ikke hvad jeg ville hedde til efternavn, er lidt ligeglad.
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aviaja? |
| Forfatter:  |
Spidi-saika (Line) |
| Dato:  |
24-12-2007 13:45 |
|
det da ogs' sygt nice. har aldrig hørt det før . 
Saik og starring Spid - det noget der rykker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aviaja |
|
|
En der er ridelærer, hvor jeg rider, hedder Aviaja, men bliver bare kaldt Avi. Det er et fedt navn.
Jeg ville godt hedde Lynn (udtales Linn), Mille, Sophia, Maya, Naya Og stadig Thomson, til efternavn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Jeg hedder Kia Valentin og det er jeg fint tilfreds med ^_^
Kia med Gabriel at the end of the road, you'll find what you've been longing for I know 'cause my feet have the scars to show
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Ville gerne skifte navn til Alexis Theolander, men ved ikke hvor fedt det er pludselig at hedde noget andet.
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :D |
|
|
Jeg ville gerne hedde Kia eller Silje, det er sådan nogen pæne navne (; og så et efternavn der er lidt mere specielt(og usvensk ) end Jönsson (;
» Tazz « glædelig jul (; .. über underlig'isrytter med stiihl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rwegløpkfepsø |
|
|
Jeg har et helt specielt efternavn. Altså Karlsen + et til, som jeg ikke lige nævner på nettet. plus jeg hedder Kamilla Elisabeth til fornavn, (den eneste i DK xD) så det er i forvejen ret specielt 
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Sandra: De teolandere der er i vores familie staves uden h - bare så du er klar over det Theolander var optaget, så det måtte de ikke hedde.
men jeg ville klart også hellere hedde Teolander til efternavn i stedet for Elfort.
Amanda&Björk Team Korshøje Nu uden Fantacy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hurlumhejsa |
| Forfatter:  |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
| Dato:  |
24-12-2007 14:54 |
|
jeg har det sygeste efternavn, SCHØNNING ! (: - fornavnet bliver ikke brugt så meget  så jeg er godt tilfreds.
jule kram, schønse. (- schønse med C!) savner familien schuringa, og bumselumse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgsdfv |
|
|
Jeg hedder Julie Kronborg (wow, surprise!), og selvom der er mange der hedder Julie, er jeg meget glad for mit navn (:
.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/ Klank Efterskole 07/08 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Siv Frost Siv, fordi jeg synes det er et pænt navn og så det lidt specielt (: Og Frost, fordi det er pænt og min mormors efternavn.
» A n n - S o fi e En dag vil du takke mig for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
Jeg ville SÅ gerne hedde Kiwie eller Vega, elsker de to navne, ellers også ville jeg kaldes hedviglaerke og ikke bare lærke. Efternavnet Rasmussen skulle slettes så jeg kun hed Berg.
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger plads til forskellighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
24-12-2007 15:46 |
|
Jeg vil gerne have heddet Silje eller Celina. Efternavn ? Det ved jeg ikke lige 
Emma & Stjerne {I © U} ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvis du ku' vælge. |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
24-12-2007 15:51 |
|
isabella eller fiona 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
Jeg hedder Gulddahl til efternavn, som den eneste i Danmark. Det er jeg egentligt meget tilfreds med, hed Rasmussen før, men slettede det og brugte Gulddahl, mit mellemnavn, som efternavn. Ville gerne hedder noget mere originalt end Katrine, men på den anden side er jeg også glad for at det ikke er sådan noget vildt specielt noget. Tror man bliver træt af det når man har heddet det hele livet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eneste. |
| Forfatter:  |
Spidi-saika (Line) |
| Dato:  |
24-12-2007 22:53 |
|
jeg tror der er 15 i danmark som hedder Line kruse. sygt nederen. så føler man sig bare not speciel 
Saik og starring Spid - det noget der rykker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæ |
|
|
Kan godt lide navnene; Liv, Eva, Lykke, og Nynne. Men tror nu ikke nogen af de navne ville passe til mig  Ellers kunne jeg godt tænke mig at have et navn som kunne forkortes, altså så man havde et kælenavn nærmest.. Har man aldrig kunnet med mit eget(Amanda), selvom der har dog været nogle ihærdige forsøg(mande, manda, osv) det lyder bare så forkert.
If you love something, let it go free. If it doesn't come back, you never had it. If it comes back, love it forever.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjsdhfjshl |
|
|
Av, den var svær... Har så mange navne jeg synes er flotte... Hvis ikke jeg hed Malene, så ville jeg gerne hedde Liv, Silje, Beartrice, Mira eller Siff.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
24-12-2007 23:51 |
|
djeg kan godt lide mit ? - Isabella Raahauge Men vill eogså gerne hedde Freja 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rrr |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
25-12-2007 01:08 |
|
Jeg ville gerne hedde Fornavn; Vega, Fenya, Freja, Kir, Sif, Merle eller Fanny Efternavn; Friis, Boka, Makumba, Malaco eller noget så sejt som Negergaard min venindes efternavn xD I det hele taget alt andet end Rikke Louise Søndergaard? ^^Hvad siger i så, verdens kedeligste navn til dags dato.
Sagde SkiderRikke; RIKKE & DONNI Soulmates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Schønse ♥bumse lumse♥ |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
25-12-2007 01:15 |
|
Schønse ♥bumse lumse♥ - hvordan hulen udtaler du det? xD omg jeg sidder ligesom en eller anden sprogspasser mens min lillebror skraldgriner efter at have lyttet ved døren. SCHØNNING tungen slår knuder på sig selv
Sagde SkiderRikke; RIKKE & DONNI Soulmates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dhfdhfhdfhdf |
|
|
Det måtte blive et eller andet afrikansk/jamaicansk.. Mine børn skal ikke have et nedern dansk navn.
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
25-12-2007 08:50 |
|
Jeg ville gerne hedde Frederikke eller Mercedes. Det synes jeg er flot Efternavn ved jeg ikke. Men jeg synes Emma Borum er grimt i;
» EMMABORUM - og birger 8)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
25-12-2007 08:58 |
|
Vil virkelig gerne hedde April (med eng. udtale :b). Kia med Gabriel: Du har godt nok et flot navn 
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala.. |
|
|
Tja.. Kunne godt tænke mig at hedde Sol og så kunne jeg godt tænke mig et laangt navn med bla Troll i 
-It's hard to lead a cavalry charge if you think you look funny on a horse. NannaHildgaardLarsen *Team Midgaard*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
silje eller andrea.. eller frida, som jeg faktisk skulle have heddet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mulloh bum bum |
| Forfatter:  |
Lone (mulloh) |
| Dato:  |
25-12-2007 20:47 |
|
Skulle have heddet Thea eller Jane - men endte med Lone  Ville gerne hedde Mia, Mira, Kira, Lisa, Siri, Sigrid,
Efternavn måtte også skifte - hedder et kikset navn :QQ Men tror i ikke generelt man gerne ville hedde noget andet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllllllllll |
|
|
Jeg hedder Sophie, men bliver som regel kaldt Fie.. Det går meget godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Jeg hedder Mia Sørensen.. Der er over 200.000 med dét navn i DK xD Så wauw jeg er bare en éner .. Synes ikke mit efternavn er noget at prale af Men har nu ikke noget imod mit fornavn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
HeleneJ |
| Dato:  |
22-01-2008 11:47 |
|
Jeg hedder Helene. Men vil gerne hedde enten: Mette, Pia eller Pernille
den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles Hunden Mie R.I.P marsvinet Martha *4. febuar 2007 + 9. maj 2007 Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nejgnejgejnge |
|
|
kan nu meget god lide mit navn - julie rud. men aldrig og jeg ville kalde mit barn, sådan et normalt navn som julie xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalallalalal |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
22-01-2008 13:34 |
|
så meget andet end Mie  sigrid, freja, eva, lea osvosv. faktisk også fiona 
kh oompa der hader signature fordi de skal være så fisse fancy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Hedder Tanja Kjeldbjerg Christensen Kjeldbjerg er jeg helt tilfreds med, da det er ret specielt.. Ville gerne have Tanja stavet med y i navnet; Tanya.. Mmh og ja, faktisk er Christensen helt ok.. - bortset fra at folk altid staver det Kristensen Christiansen eller sågar Chris Tensen 
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
22-01-2008 14:30 |
|
frederikke eller mercedes (:
( EMMABORUM ) - og birger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
22-01-2008 21:46 |
|
fiemie: aaaaaaii nu bliver jeg helt stolt  men jeg ville SÅÅÅÅÅÅÅ gerne hedde Aviaja jeg synes seriøst det er verdens flotteste navn! men jeg kan også godt lide mit egen navn 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
22-01-2008 21:49 |
|
Jeg er glad for mit navn som er Kamilla Padkær nielsen men kunne godt udvære nielsen
Knuzz Padkær ♥Oak rejste, vil savne ham for evigt♥ ♥Sabina er der, rigtig dejlig pony♥ ♥Cook kom, skal snart rides på, glæder mig♥ .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snedigt |
| Forfatter:  |
Linekruse |
| Dato:  |
22-01-2008 21:52 |
|
haha, er det nogen som lige har set det med unge drikker for meget?
Saik og starring Spid - det noget der rykker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dvdxfxvdg |
| Forfatter:  |
Kiksen |
| Dato:  |
22-01-2008 21:58 |
|
Jeg er egentlig meget glad for mit navn, Aida xD håhå, men der er mange navne jeg godt kan li' ! Madeline & Mai er to af dem. x) & Pariya (: iransk navn gånnok xD efternavn? ingen idé (;
De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
22-01-2008 22:01 |
|
LineKruse: jeg hørte lige kørt at der var en stemme der sagde at: "Camilla (Eller sådan noget) var lige kommet ud med smirnoff ice" - men ville herrer gerne have set det. Hvad handlede det om?
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegerstadigsej |
| Forfatter:  |
Linekruse |
| Dato:  |
22-01-2008 22:04 |
|
det handlede om at unge drikker for meget. hende der camilla var 13-årig som kunne købe alkohol i 9 ud af 10 butikker i Odense. Ellers dissede de unges alkoholforbrug og det. det var faktisk lidt underholdende. der er den grønne mil på 3+ lige nu .
Saik og starring Spid - det noget der rykker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maaaaaavn |
|
|
ville gerne hedde silja kitte eller py
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Nu med Sambuca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ville hedde: |
|
|
.. Det jeg hedder 
Amanda Broberg Jelle Karlsen .
Unik? Det tror jeg vidst 
*amandakarlsen* KLANK EFTERSKOLE 08/09 Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
tjae - rikke jensen? normalt og kedeligt, men det er helt fint til mig q;
Odin nu med Destiny Black Beauty (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
23-01-2008 14:32 |
|
Fighne Synes simpelthen det navn er så sødt! (eventuelt med anden stavemåde; Figne, Fihne, Fine etc )
Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Hedder Zandie Birlie Eriksen - og ville ikke bytte det for noget andet navn 
Z L N D I E Your dreams are china in your hand
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææææææææ |
|
|
Sofie eller Milla 
Hilsen Nanna
Pas på! jeg æder dig til aftensmad \\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Cecilie Ørsted, er så stolt af mit navn (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddd |
|
|
Har Altis syntes Navnene, Sofie, Ann-Sofie, og Milla er Flotte 
x Cecillie & Ceylon xRIP Ceylon Du vil ALTID være husket, ALTID †24/12 2007†
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|