|
|
| Adventsgaver. |
|
|
Hey ænder. Så blev det 4. & sidste advent. Hvad har I fået? Jeg har fået en 2008 kalender og et Friis & co. bælte (: & rigtig god jul til jer alle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ttt |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
23-12-2007 13:48 |
|
I går fik jeg en ny mobil og i dag en mp3 Zen stone
sagde; RIKKE & DONNI Soulmates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala.. |
|
|
jeg har fået Vredus hvide forbens gamacher og Shrek den tredje Mangler stadig fra min farmor og bedste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghfghdgh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
23-12-2007 15:19 |
|
jeg har fået tatanic på dvd. har lige set den, & gal jeg tudede i to timer uafbrudt. eller der fra hvor de synker uff den er sørgelig. har ikke fået af min far endnu.
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Waaalla |
|
|
Pernille: Haha d: Jeg så den også en gang og jeg græd overhovedet ikke. Jeg sad bare og kiggede Så kom jeg hjem og så det der småbørns men ultra-seje program "Rollinger" og hvad gør idioten.. Ja, de blev væk fra deres forældre i lang tid og såda noget, og jeg begynder at græde!
Sofie & Cappuccino - den ene er mere klumpet end den anden x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ortotrort. |
|
|
Jeg har fået en DVD der hedder "The Wedding Singer" 
»Thea & Ussie « Se hende her! ░░░░░░░
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjgfjgjhj |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
23-12-2007 15:31 |
|
sofie xD: hahahahhahahhahh xD' du har kun følelser for små rollinge-tegnefilmsfigure xDDD
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
HeleneJ |
| Dato:  |
23-12-2007 15:38 |
|
Jeg har ikke fået nogle adventsgave idag. Men det får jeg heller ikke, da jeg så får en ekstra gave imorgen 
den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles Hunden Mie R.I.P marsvinet Martha *4. febuar 2007 + 9. maj 2007 Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
23-12-2007 16:02 |
|
Jeg har ikke fået en adventsgave 
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Adventsgave.. |
|
|
Det er egenligt ikke fordi, at det er sådan fast, at jeg får. Jeg får hvis mine forældre/bedsteforældre, har købt noget. Jeg har egenligt, heller ikke noget imod det.  Og ja, hvem ved om jeg så får flere julegaver imorgen? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
23-12-2007 16:07 |
|
jeg har fået et rigtig sødt hårspænde og en parfume fra paris hilton. ikke noget jeg havde ønsket mig, men den dufter nu meget godt 
The one and only Mia svane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fvgbhnjm |
|
|
hårfarve (havde lyserødt/pink, og så blev det farvet brunt) + en ÆGTE björn borg pung xD
Hilsen Killing !
Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
23-12-2007 18:50 |
|
jeg har fået 3 armbånd 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
sådan en glimmer spray til vasjo..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ hende med super hesten; cavasjo ♥ uden dig , ingen mig. ægte kærlighed' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
1. advent - skrabekalender
2. advent - lyskæde
3. advent - rolling stones plakar
4. advent - natasha cd
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger plads til forskellighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Fik en fugtighedscreme jeg manglede. Ellers har jeg fået et usb-stik, rensesæt og en mascara - Loreal telescopic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har ikke fået endnu. Men fik en helt samlet advents gave af min far, Now Christmas cd LOVEEE!
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi fik--- |
|
|
Ja, jeg siger vi (min søster, Boy og jeg ) fik et lækkert Eskadron fleecetæppe som passer til et underlag vi har 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
23-12-2007 21:45 |
|
jeg fik en gucci envy me 2 parfume, ved ikke helt om den skal byttes til 1'eren 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tghyjuiko |
|
|
jeg har fået slik og et gavekort til vinterstøvler, som jeg skal med ud og købe her mellem jul og nytår med mutter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Boyzen |
| Forfatter:  |
CJessen (StarBoy) |
| Dato:  |
24-12-2007 04:16 |
|
Min søster og jeg fik et flot skridttæppe til Boy som matcher til et rimelig nyt underlag vi har 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalaallalalala |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
24-12-2007 11:39 |
|
1. advent - mascarsæ fra lancome med bakeup fjerner 2. advent - øh?  3. advent - sort nørgaard 4. advent - kingsland regnanorak, blå 
Peace Lånepony søges, SKRIV!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
24-12-2007 11:40 |
|
Skal man skrive alle adventsgaverne? :B Men igår fik jeg en papfarspige langærmet trøje i rød og et par björn borg underbukser.
» EMMABORUM - og birger 8)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
I weekenden fik jeg Lancôme gaveæske emd mascara eyeliner og make-up fjerner. Og Helly Hansen skiundertøj :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glædelig jul.. |
|
|
1. advent - et led til mit Pandora armbånd. 2. advent - et partisaner <-- (staves??) - halstørklæde i rødt/hvidt. 3. advent - en rød bluse der minder om dem fra Nørgaard.  4. advent - af min mor fik jeg nogle hesteguffer og sadelsæbe + et hjemmelavet gavekort, hvor jeg får en tur til frisøren med klip, hårfarvning osv.  Af min mormor og morfar fik jeg den nyeste parfume fra Burberry - BRIT. 
-| Cecilie & Darling |- Togehter, We Are A Team ! <'33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkhkjghkgjkjg |
|
|
Jeg fik et par rigtig lækre skihandsker i går, som jeg havde ønsket mig, da jeg smed mine gamle væk sidste år d:
.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/ Klank Efterskole 07/08 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gshghghfgh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
24-12-2007 15:42 |
|
Nu siger jeg lige alle adventsgaverne. Får både af min mor, far & mors kærste hver for sig  - pengene er af min far hvergang. han er såå opfindsom xD 1. advent: 250kr, sådan noget som beskytter håret når man glatter det & én parfume. 2. advent: 250kr, nynne dvd & håndcream 3. advent: 250kr, dolce & gabbana parfume & makeupfjerner 4. advent: titanic dvd.
MVHPERNILLE » uden ridning, men med fodbold? d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Hej søde - håber du nyder ferien  Jeg fik et armbånd fra Pilgrim - rigtig fedt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
26-12-2007 17:44 |
|
Fede advents gaver i har fået  1 advent: Friis & co. bælte 2 advent: Venus shaver+gelé og sådan et smykke ting til mobilos 3 advent: Parfume som jeg fik byttet, fordi jeg havde den i forvejen 4 advent: Hul i øret = 3 i alt + sådan et lille spejl med fødder (;
Emma & Stjerne ©Some wishes do come true© ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Jeg fik et gavekort til HORZE på 150,- 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vvv |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
27-12-2007 01:07 |
|
i alle mine adventsgaver fik jeg et par nye springstøvler. altså, de tælte for alle 4 (:
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
fik en pilgrimshalskæde med led i for alle 4..
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|