Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Erfaringer med muffebid?
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 12:33

Hej.

Jeg har lige fået et to-delt muffebid i adventsgave.
Men jeg har ærlig talt ikke nogen erfaringer med sådan et bid, da jeg aldrig har redet med sådan et.

Hvilke erfaringer har i med sådan et bid?




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 heejsa ..
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 15:05

to delt ved jeg intet om, har jeg aldrig prøvet. Men jeg har et 3-delt muffebid . Min pony kunne ikke lide at gå med det, men hesten derimod går udemærket på det , det et HS Dynamic .


Kærlig Hilsen

Nadja


Stalden med

Kæmpen Lousianna , Klumserøven Donna , Sure Pony

&

Den skæve Polka Prik

Desværre uden den brogede plet, men med Atterupgaards Lousianna

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralulala
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 15:42

Jeg har haft en hest der har redet med det. Jeg har fine erfaringer.



Sofie & Cappuccino
- Den ene mere klodset end den anden x)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 18:27

Bryder mig ikke om 2-delt.

Muffe bid... tur i skoven, tjo, dressur eller spring, niah.. :P

Jeg har aldrig helt fundet det gode ved muffebid, dem jeg har set har alle sammen været så tykke så tykke, og det kan jo dårlig være i munden.

Men jeg tror at hvis bidet passer hesten og ikke er for tykt og sådan noget så er der sikkert ikke noget i vejen med at ride med det (:


Kode123 <3

Beauty Butterfly-Flip, Hope og Aktiv Junior <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 19:04

Jeg har et todelt muffebid. Tror jeg nok :P Jo det er det :D Det er rigtig fedt og hun slapper af med det.


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 eee
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 20:02

Deus går fint me det (:


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm..
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 21:10

Bruger et tre-delt muffebid på min, og min erfarning med det, er rigtig god. Man skal bare være opmærksom på, at det er et meget blidt bid. Blidere end det normale trensebid!


Den heldige ejer af;

B i m M e R

Rigtige Ryttere Rider Koldblod!

HUSK

( Koldblodsheste ROCKS!!! XD )


0
0
Svar på denne tråd
 
 pointen ved det
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 22:27

Er pointen ved et muffebid ikke også at du ikke kan tage hesten så hårdt i munden fordi den har D-ringer - og derfor kan det ikke trækkes "igennem" munden som et normalt bid i princippet kan.


Cille

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 23:20

Vicki både pringer og går dressur med muffebid, og det er det bedste jeg har redet hende med . Nu er det tredelt, men hun har også haft todelt, forid jeg bedst kan lide at ride med blidt bid.

Super bid!



» Signe Holm xxx


Victoria & Black Power

Zenia du vil aldrig blive glemt :'/

0
0
Svar på denne tråd
 
 134567890+
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 00:14

har rigtig dårlige efaringer med det todelte (hvis man skal ride med sådan et skal et været tredelt!!!) det var for tykt og ramte ponybassens tænder han det gjorde ondt på ham...


Hovedtøjet var spændt rigtigt


Dalia Gamal
Nu med Ultimo

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdæaksdælk
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 15:09

Har aldrig redet med et, men det kommer jo 100% an på hesten.
Ceres kunne jeg også godt have redet med et muffebid, men valgte at ride med et tredelt trensebid med en kobberplade i midten. Fordi det slappede han mest af med.



Marie

nu uden ceres mørk

nu med felix =D

Tidl. Fjordbollen

søger Felix Albæk's fortid

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 15:12

todelt skulle være mere afslappende end et tredelt, og muffebid generelt sys jeg ikke der er mere forskel end på normale trensebid.



Amanda&Björk

Team Korshøje

Nu uden Fantacy

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider