Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Død over Sony Ericsson!
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 19:51

Nu har jeg lige fået en mobil i adventsgave her idag og hvordan slukker man for musiken på en Sony Ericsson, jeg som sværger til nokia kan ikke finde ud af intviklede telefoner ? ;D

hilsen mobilspasseren xD



sagde;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hgfhgfbgfbdfg
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 19:53

Hvad for en har du ? xD


.. Hilsen? Kiiiks'en xb


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzanS
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 19:53

Sony ericsson er da dejlige. Omg, en stor adventsgave d; Heldige. Men plejer man ik og få dem om søndagen. Men hvilken en har du fået, så kan jeg måske hjælpe dig lidt bedre? ;D


» EMMABORUM

- og birger 8)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjhgdhjhj
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 19:54

er det musikken du ikke kan slukke for? ;D

fordi du skal bare gå under walkman knappen - og trykke på tasten i midten (xx jeg er for syg til sony e. haha


MVHPERNILLE

god jul og godt nytår folkens! =D

uden ridning, men med fodbold

0
0
Svar på denne tråd
 
 otrotort.
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 19:56

Kan du ikke bare gå ind i playeren og trykke på midtertasten? :)



»Thea & Ussie «

Se hende her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 19:58

hvis du har en hvor der er en play knap i siden på telefonen, så tryk på den.


hvis ikke så gå ind i playeren og tryk stop.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 ttt
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 19:58

Kiksen - aner det ikke xD


emma-bb (birger) - ja men mangler seriøst en ny en plejer heller ikke at få så store gaver men min gamle døde idag efter fald fra stige med i vandtrug xD


Pernille L - Du er for nice tusind tak fik endelig slukket for bæstet xD



sagde;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 20:54

OMG! Man får sgu da ikke ny tlf uden at vide hvilken en det er! : O


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghghsfghsfgh
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 20:56

det var så lidt :: sony ericsson er de bedste!


MVHPERNILLE

god jul og godt nytår folkens! =D

uden ridning, men med fodbold

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 21:09
hahahaha, synes det lidt komisk det her!
Nå men jeg holder mig også til nokiaer, deres tilbageknap sidder nemlig i den rigtige side, og der findes ikke både en slet OG en tilbage knap.

Længe leve nokia!

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger

undercover jyde 8)
0
0
Svar på denne tråd
 
 ggg
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 21:19

hedviglaerke - Nemlig ;D

du for nice!



sagde;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 23:28

Helt enig Hedviglaerke :P


Heidi Elkjær

Klik Her, og se vores Dejlige Araberheste !
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mobil..
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 12:07

Nu har du jo fundet ud af det, kan jeg høre. Men hold da op, en stor adventsgave! :D


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 emma (flossy)
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 14:12

emma (flossy) - Ja takket være Pernille L xD

Ja jeg blev også helt forundret da jeg fik den jeg plejer ikke at få så store advents gaver



sagde;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider