Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Idéer til mit værelse?
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 21:50

Hej ænder.
Jeg har fået nyt værelse, og er stadig lidt i tvivl om hvordan det skal se ud. Det er helt hvidt nu. Og der er trægulv (; Jeg har en hems på 8 kvadratmeter ca. og mit værelse er vel omkring 15. Hemsen er 160 høj, det øverste sted, så jeg kan godt stå op i den (lille mig). Jeg har tænkt mig at jeg gerne ville have et skrivebord under hemsen, og så en postkort væg over skrivebordet. Og så en rumdeler. Altså de her:

Nogle der har nogle idéer og evt. billeder af jeres værelser til inspiration.

Hjælp mig, xb

» EMMABORUM

0
0
Svar på denne tråd

cncnbnbgh
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 21:54

det lyder som gode idéer

det er lidt svært når man ikke ved hvor stort det er (dumme mig ved ik særlig meget om kvadratmeter xb haha) det lyder fedt med sådan en postkortvæg. syntes os det er SÅ fedt hvis man har sådan et makeupbord (hvis du bruger makeup altså) ellers bare til parfumer osv. hvor man har et kæmpe spejl til og sådan. måske en idé? kom med billeder når det er færdigt! =D

mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd

tarzan
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 21:56

pernille: det skal jeg nok ;D jeg skal i ikea, her en af dagene. så det bliver nok færdigt i ferien. jeg for sådan et kæmpe spejl, min mormor har købt til mig. og så ja, kunne jeg godt få et lille bord under, til parfumer og sådan :-) <3 men tak woodybabyh <3

» EMMABORUM

0
0
Svar på denne tråd

Værelsesidéer
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 21:59

Det lyder virkelig fedt. Også det med et kæmpe spejl, og så parfumer og diverse ting og sager! :D Hvad skal du have oppe på hemsen? Og kan du ikke sætte nogen billeder ind, da det så er lidt nemmere at se for sig? :)

Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd

xcbcbcvbbcxcvbcxvb
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 22:01

ej hvor nice. seriøst, hvis jeg havde et større værelse skulle jeg have et giga spejl som det første =b' men ja, tror det ville blive sødt med et lille bord under eller noget? selvom jeg jo ikke har set det :) skal du sove oppe på hemsen christianobby<3 ?

mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd

lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 10:02
hyggekrog på hemsen!
min hems er så lille at jeg ikke kan sidde op, det så surt!
Men ellers skal du have en fatboy!

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger

undercover jyde 8)
0
0
Svar på denne tråd

kjgkjhkkjk
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 12:59

du kan også have sådan to hyggelige (små) stole & et sofabord f.eks. (ved ikke hvor stort dit værelse er :} og ja, sådan lidt forskelligt

MVHPERNILLE

god jul og godt nytår folkens! =D

uden ridning, men med fodbold

0
0
Svar på denne tråd

tarzan
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 16:08

Emma: Jeg skal bare have sådan et hvidt lille bord fra ikea, og så bare nogle pudder og sådan. Og sådan et net, til at have ting i. <3 ;-)
Pernille: Nej, jeg har valgt at have min seng nedenudner ;-)

Jeg har ingen billeder af det sådan som det er nu (nææsten tomt, har lige fået lidt ting derind idag) . Men jeg lover at ejg tager billeder, når det er helt færdigt

» EMMABORUM

0
0
Svar på denne tråd

hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 17:25

jeg skal nok smide nogle billeder ind af mit senere. Det er næsten lige blevet lavet om, og jeg har også en hems, trægulv og hvide vægge ;)

FREJA.

amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007

søger hest. 165-170. 5-9 år - meget pony-udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd

bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 17:32

Jeg har også hems, hvide vægge, trægulv & kip loft:D
Jeg har sådan en stor madras på hemsen så det bliver en 3/4 seng, nedenunder hemsen, skab, reol, stige + en hylde, sofa+bord, skrivebord, fjernsyn osv.

Jeg kan lige tage et poar billeder senere hvis det er? (;

Emma & Stjerne

{I © U}

©-©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider