|
|
| JHN's flotteste signatur *konkurrence* |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
21-12-2007 20:45 |
|
Hey ducks  Er det ikke lang tid siden at vi har haft sådan en konkurrence, eller er det bare mig? I kan bare melde jer til, så laver jeg et stemmeindlæg når der er nok tilmeldte =D .. kom igang xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mulloh.. |
| Forfatter:  |
Lone (mulloh) |
| Dato:  |
21-12-2007 21:08 |
|
jeg tror aldrig vi har haft sådan en før ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Signatur.. |
|
|
Ja, sådan en leg, har vi haft før.  Jeg kan rigtigt prale var?  Ej, jeg vidste ikke hvordan den skulle se ud.  Så måske kunne jeg få en præmie for den kedeligste? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bnvbnbbvn |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
21-12-2007 21:16 |
|
emma: haha, er det med? med din fantasifulde signa? =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
21-12-2007 21:22 |
|
Jo, jeg oprettede en engang. Det har der været før. d; Jeg er med, selvom den er lidt kedelig 
EMMA & BIRGER 19/7 - 85 / 17/12 - 07 - rip tarzan (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jlkjkjlfgjh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
21-12-2007 21:24 |
|
emma-bb: ja, syntes også vi har haft et for lang tid siden  haha, jeg har skiftet farve på min signa hver gang jeg har svaret indtil videre 8b nedern jeg er xb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
21-12-2007 21:27 |
|
den er da saj, den farve xD jeg har lige skiftet signatur, vil héllere deltage med den 
» Emma Borum « 19/7 - 85 / 17/12 - 07 - rip tarzan (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tytytytutufgfhd |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
21-12-2007 21:29 |
|
fair nok christianobabyh<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
21-12-2007 21:38 |
|
nejnejnejnej, woodybabyh! xb jeg kan ikke bestemme mig. okey, q: nu lover jeg, christianobabyh at jeg aldrig mere vil deltage emd en anden. så den her ' okey, woody? <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| signatur |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
21-12-2007 21:40 |
|
christianohh+woodyhbabyh<3 okey. haha den er os pænest af alle søde =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fgfdfgdfgfd |
| Forfatter:  |
Team Pedersen |
| Dato:  |
21-12-2007 21:51 |
|
Jeg er med Hah
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sdfvsdcdsf |
| Forfatter:  |
Kiksen |
| Dato:  |
21-12-2007 22:32 |
|
SÅ vil jeg sku os. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kaastanjegårdens Fersken |
|
|
Her er jeg vidst kun med, fordi jeg ikke har andet at lave 
Nanna & Fersken & lånehesten Garcon(: Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nvmdcnhvjhfdvjl |
|
|
Tror aldrig vi har haft sådan en konkurrence før... Jeg er med 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har ikke hørt om den før?? Men jeg er med!
Eline {L} » Bell <3 « Bakkegården uge 32 Var bare så super fedt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalalal |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
21-12-2007 23:06 |
|
jeg'med 
Peace Lånepony søges, SKRIV!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ hende med super hesten; cavasjo ♥ uden dig , ingen mig. ægte kærlighed' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DFgbdgbdfhg |
|
|
jeg er meeed 
Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn. Vi samler røde rosetter næste år. Nu med Kaldalgaard Bastian. 1ponyTILSALG! GOD JUL & GODT NYTÅR! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm |
|
|
Im'in  Jeg er med! Jeg er med! 
» A n n - S o fi e En dag vil du takke mig for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
uden Mailey ♥Bento♥ |
| Dato:  |
22-12-2007 00:31 |
|
så vil jeg da osse være med 
ღ Bento ღ du sidder fast i mit hjerte, mailey. # jeg kan bare ikke glemme dig (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123464 |
| Forfatter:  |
Pernille ♥sorte og basse♥ |
| Dato:  |
22-12-2007 08:28 |
|
Sorteper og Sebastian <3 i kan ikke beskrives med ord! og også dig Trunte, min lille shetter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
pretty100 ♥Troian♥ |
| Dato:  |
22-12-2007 09:32 |
|
jeg er oss med 
********* Mørkbak's Troian ********* Sammen går vi igennem ild og vand! Sammen galopere vi mod den vilde West! Sammen vil vi VINDE! Sammen vil vi altid være! Min VIDUNDERLIGE hest TROIAN!  Det bedst at ride PINTO hest ! :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
fordi min er så suuuper kreativ :b
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger undercover jyde 8)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
22-12-2007 09:54 |
|
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dhfdfhdhfdhf |
|
|
Min er næppe flot, men har et budskab...
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
22-12-2007 10:43 |
|
jeg er meeed 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mølleåens Geronimo |
|
|
jeg er med 
Pernille og Geronimo Dressur eqvipagen der rykker!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reytruyti |
| Forfatter:  |
Henriette ♥TUMLE♥ |
| Dato:  |
22-12-2007 11:36 |
|
..Henriette Hoffmann (: Med fjordbollen Tumle <3 Du og jeg for evigt og altid? (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| påpåpå |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
22-12-2007 11:38 |
|
› SARAH KROG™ - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
22-12-2007 13:46 |
|
jeg er meed 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vvven |
| Forfatter:  |
Kirstine (Spegill) |
| Dato:  |
22-12-2007 14:05 |
|
>'Kirstine Bøndergaard'< - Med den fantastiske Spegill
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Potteskjuleren |
| Dato:  |
22-12-2007 14:16 |
|
Jeg er også med, med min signa er mega nedern :s xD
- Thittie Stævneryttere, forbered jer! For Thit og Cox er snart på vej...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkhjkbn |
|
|
Jeg vil os' være med 
• тяιηє • snart uden min dejlige Titan 
Jaah,nu'detjuuul!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| xccc |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
22-12-2007 17:49 |
|
Jeg er med xD '++ at jeg jo er såe kreativ not 
sagde; RIKKE & DONNI Soulmates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
22-12-2007 17:55 |
|
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum. |
| Forfatter:  |
marlenej |
| Dato:  |
22-12-2007 18:19 |
|
ikke fordi den er specielt spændende, men er med alligevel :b
marlene jensen. tanker som ligger for dybt til tårer )':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgjhgjghj |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-12-2007 18:22 |
|
godt så mange gider xD hehe .. jeg venter lige med at lave afstemningen, til der kommer lidt flere.
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
22-12-2007 18:22 |
|
Numsefisken og Eline: Jeg oprettede sådan en for lang tid siden, jo (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så lad gå da |
| Forfatter:  |
stellalove |
| Dato:  |
22-12-2007 18:50 |
|
så er jeg også med 
Katrine&Voodan ♥ Når man er håbløs, så er man jo noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhjdhjhjdghj |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-12-2007 19:03 |
|
jeg laver stemmeindlægget i aften ved 20 tiden - og måske lidt senere. så skynd jer at melde jer til 
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææ |
|
|
SÅ KAN JEG LIGE NÅ DET  MIG MED!
Pas på!:* jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| osss miiig |
| Forfatter:  |
Liv »Lady Nanna« |
| Dato:  |
22-12-2007 19:07 |
|
HaKuNaMaTaTa er det klogeste ordxD HaKuNaMaTaTa Klogere end du troor! Så ta' det roligt og riiid noordhest, og islænder, HaKuNaMaTaTa Lady og Nana i er mine krikkedyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6utyuyu |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-12-2007 19:09 |
|
liv: er du med? 
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
22-12-2007 19:11 |
|
Ved godt det ik er til mig, men .. Pernille: Ja, tror jeg hun er pga. overskriften "osss miig"
» EMMABORUM - og birger 8)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfgsfgsdfgsdfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-12-2007 19:14 |
|
når ja, tak kloge christianohbaby haha .. kigger aldrig på overskrifterne
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sarah er sej |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
22-12-2007 19:28 |
|
Vil hellere deltage med den her 
◦ SARAH KROG™ - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghhdghgh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-12-2007 19:29 |
|
emilie: er du med? sarah: okey 
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
22-12-2007 19:52 |
|
.. nedtælling. 8 minutter tilbage 
» EMMABORUM - og birger 8)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil være med. |
|
|
Jeg vil yderst gerne være med xD
Emilie P. glædelig jul
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
22-12-2007 19:53 |
|
» EMMABORUM - og birger 8)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgsfgsdfgfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-12-2007 19:55 |
|
hahahhaa .. det er spænende  5 minutter xDD
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
22-12-2007 19:56 |
|
4 eller 3 minutter (mit ur på computeren er ikke det samme som det på jhn)
» EMMABORUM - og birger 8)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fkjkkj |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-12-2007 19:59 |
|
emilie: ja du er med  jeg har allerede lavet det. så nu kommer deeet xx) 
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
22-12-2007 20:00 |
|
yiiir, 1 minut 
» EMMABORUM - og birger 8)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|