Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hva skal jeg give dem?
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 19:39

MALENE OG PERNILLE MÅ IKKE KIGGE MED! DA DET ER JERES JULEGAVER JEG SKAL HAVE HJÆLP MED (;


Hej ænder..

ja jeg skal have hjælp med julegaverne. (ve godt det er lidt sent) men hvad skal i give jeres veninde i julegave?


Pernille er min ride veninde. hendes må koste ca. 50-70 kroner.

Malene er min bedste veninde og hendes må koste ca 150 kroner.


Håber at der er nogen der vil hjælpe mig ;)


Skrev Line

Og smuttede hurtigt igen!

Søger fritidsjob!

Klik her

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 19:43

Nu er det ikke de mest personlige gaver. Men der er jo heller ikke så lang tid til jul, så ved ik hvor meget du kan nå ;D Men hvis de går med makeup, kan du jo købe det. Og ellers parfume, DVD'er, osv. Er ikke så kreativ xD


mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 LLL
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 19:48

det lyder da som en god idé ;)


!GLÆDELIG JUL & GODT NYTÅR!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hghgfghdh
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 19:50

I matas eller andre butikker, kan man også få sådan nogle "pakker" omkring 100kr. (ikke de der dyre parfume sæt) hvor der er bodylotion + andre ting i. De er meget nice :)


mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julegave..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 21:20

Det er da ikke så smart at lave et indlæg, hvis de har en bruger herinde.


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 21:33

Emma: Nej 8-)


- Så ved de da iverthefald hvad du har overvejet :s

0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 14:54

så har jeg købt deres julegaver og jeg brugte ikke nogen af jeres idéer ;) så nej de ved ikke noget :) og hvis jeg skriver at de ikke skal kigge.. så regner jeg da heller ikke med at de kigger... så er det jo deres egen skyld hvis de gætter hvad jeg giver dem ;)


!GLÆDELIG JUL & GODT NYTÅR!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hkkmfmhjhj
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 14:56

jeg ville da 100% kigge i det her indlæg, hvis en sagde jeg ikke måtte! helt klart. men nu er det jo ikke min gave xD




MVHPERNILLE

god jul og godt nytår folkens! =D

uden ridning, men med fodbold

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dumt...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 17:44

Pernille: Præcis, det ville jeg også. For hvis jeg får af vide, at man ikke må. Så bliver jeg da nysgerrig, og gør det!


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 10:48

jamen okay...??


!GLÆDELIG JUL & GODT NYTÅR!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider