Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Sjov leg! :D
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 22:29

lav en sætning ved hjælp af, at tage din fødesedag, måned, lykketal og ynglingsdyr.

din dato:

1: jeg drak med
2: jeg spiste med
3: jeg legede med
4: jeg hostede med
5: jeg kommer sammen med
6: jeg myrdede med
7: jeg var på wc med
8: jeg sad på din mor sammen med
9: jeg listede sammen med
10: jeg slog andre ned sammen med
11: jeg hoppede sammen med
12: jeg brækkede mig sammen med
13: jeg barberede mig sammen med
14: jeg dansede sammen med
15: jeg tegnede sammen med
16: jeg lavede nudler sammen med
17: jeg så film sammen med
18: jeg lavede nøgleringe sammen med
19: jeg slog prutter sammen med
20: jeg spiste slik sammen med
21: jeg krammede sammen med
22: jeg kyssede sammen med
23: jeg spillede sammen med
24: jeg dansede limbo sammen med
25: jeg spiste ostemad sammen med
26: jeg lagde make-up sammen med
27: jeg tog tøj på sammen med
28: jeg spillede sej sammen med
29: jeg læste sammen med
30: jeg legede far-mor og børn sammen med
31: jeg hældte Cola ud over

din måned:

1: slipknot
2: britney spears
3: julemanden
4: teletubbies
5: jack
6: bratz
7: mtv
8: barbie
9: E.T
10: mickey mouse
11: timon og pumba
12: svampebob firkant

dit lykketal:

1: fordi vi sad på taget
2: fordi ninja turtleserne ikke kunne tåle vindruer
3: fordi vores fjernsyn var gået i stykker
4: fordi jeg hader blondiner
5: fordi fordi du ikke må være med
6: fordi vi elsker kakao
7: fordi de små mennesker sagde at jeg skulle
8: fordi jeg elsker cola og kakao
9: fordi madonna er grim
10: fordi jeg har en nuddel i næsen

dit ynglingsdyr:

hamster: derfor jeg elsker jeg dit numsehul
fugl: derfor slås jeg med peterpan
hund: derfor kan din oldemor flyve
kat: derfor har jeg lange negle
kanin: derfor spiser jeg skovsnegle
ørkenrotter: derfor er jeg lun på Hitler
slanger: derfor lister jeg
heste: derfor så jeg en landhaj
biller: derfor så jeg manden med leen
hundehvalpe: derfor kommer jeg og kilder dig
kattekillinger: derfor er du grim
Andet: derfor hedder din mor jens


Min hedder:


Jeg listede sammen med teletubbies fordi jeg elsker cola og kakao derfor så jeg en landhaj

Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfghjklæø
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 22:44

jeg lavede nøgleringe sammen med, svambebob firkant, fordi vi elsker kakao, derfor så jeg en landhaj.


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 jesjes
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 22:52

jeg krammede sammen med mtv fordi vores fjernsyn var gået i stykker derfor så jeg en landhaj.



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 xD xD xD
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 08:13

Jeg spillede sej med bratz fordi ninja turtels ikke kan tåle vindruer og derfor så jeg en landhaj (det kunne være sjovere hvis jeg var lun på Hitler)



:) Emmelie (:


Drømmen om en hest lever<3

Men Max du elsket hverdag selvom den ikke er min


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan rip
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 09:50

jeg listede med teletubbies fordi jeg hader blondiner, så derfor er jeg en landhaj.


_ emma & birger? <3

19/7 - 85 / 17/12 - 07 - rip tarzan (L)


0
0
Svar på denne tråd
 
 jkkjgghkkj
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 10:11

jeg spiste med teletubbies fordi jeg hader blondiner, derfor kan din oldemor flyve


mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Haha...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 10:31

Jeg er:



Jeg dansede sammen med Barbie fordi vores fjernsyn var gået i stykker derfor så jeg en landhaj.



14/8 3 Hest



-Min mening... I må meget gerne modargumentere hvis det lyster jer.


Hilsen Cathrine

» S.T.U. «

Stil, Talent, Udstråling --> Don Magic

www.123hjemmeside.dk/cathrine-magic


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 11:06

jeg myrdede med mtv fordi de små mennesker sagde at jeg skulle derfor så jeg en landhaj

- for satan bobby det var jo lige præcis det jeg gjorde


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 11:18

Min er:

Jeg spillede sej sammen med Jack fordi jeg har en nuddel i næsen derfor så jeg en landhaj.


den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles

Hunden Mie

R.I.P marsvinet Martha

*4. febuar 2007

+ 9. maj 2007


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghfggfhjhjjg
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 12:34

jeg spiste med slipknot fordi du ikke må være med derfor spiser jeg skovsnegle


- Signe.



Have you hugged a pirate today ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dakoda.
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 12:49

jeg slog prutter sammen emd Britney Spears fordi Madonna er grim og derfor kan din oldemor flyve. HAHAH Den er får nice . Fedt!




Mie T. Jacobsen.

Dakoda Ox

&

Risti Ox.

Rigtige ryttere rider Ox arabere!


HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!!

Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado


0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg spiste med
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 13:01

jeg slog andre ned sammen med britney spears fordi vores fjernsyn var gået i stykker derfor hedder din mor jens



sagde;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 iepwjoeåwfåo0å
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 13:58

jeg hoppede sammen med bratz fordi ninja turtleserne ikke kunne tåle vindruer derfor kan din oldemor flyve.


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjov leg..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 14:08

Jeg hældte Cola ud over, Slipknot, fordi Madonna er grim, derfor så jeg en landhaj/derfor kan din oldemor flyve!


Mine yndlingsdyr er nemlig både hund og hest. :D


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde.
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 14:52

jeg brækkede mig med timon og pumba, fordi jeg hader blondiner derfor så jeg en landhaj

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalalal
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 15:26

jeg spillede sammen med britney spears fordi jeg har en nuddel i næsen (ikke fordi 10 er mit yndlingstal, men fordi jeg elsker sætningen og den person der har funset på den ) derfor så jeg en landhaj





Peace

Lånepony søges, SKRIV!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 15:51

Jeg slog andre ned sammen med Barbie, fordi de små mennesker sagde at jeg skulle - derfor kan din oldemor flyve.


» A n n - S o fi e
En dag vil du takke mig for det B)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahaha
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 16:57

Jeg listede sammen med Slipknot fordi Madonna er grim derfor så jeg en landhaj


Mvh Julie <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 kgbvkuvgk
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 21:08

jeg drak med bratz fordi de små mennesker sagde at jeg skulle derfor kan din oldemor flyve yes det siger vi



Thea Løvgreen


Jjips
Sorø´s lejemorder

And there is nothing wrong with me This is how I am supposed to be


Ingen Kvælerhalsbånd- hunde er levende væsner


0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 21:46

Jeg hældte Cola ud over Jack fordi jeg har en nuddel i næsen derfor så jeg en landhaj (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)


Glædelig jul (:


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider