|
|
| Sjov leg! :D |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
20-12-2007 22:29 |
|
lav en sætning ved hjælp af, at tage din fødesedag, måned, lykketal og ynglingsdyr.
din dato:
1: jeg drak med 2: jeg spiste med 3: jeg legede med 4: jeg hostede med 5: jeg kommer sammen med 6: jeg myrdede med 7: jeg var på wc med 8: jeg sad på din mor sammen med 9: jeg listede sammen med 10: jeg slog andre ned sammen med 11: jeg hoppede sammen med 12: jeg brækkede mig sammen med 13: jeg barberede mig sammen med 14: jeg dansede sammen med 15: jeg tegnede sammen med 16: jeg lavede nudler sammen med 17: jeg så film sammen med 18: jeg lavede nøgleringe sammen med 19: jeg slog prutter sammen med 20: jeg spiste slik sammen med 21: jeg krammede sammen med 22: jeg kyssede sammen med 23: jeg spillede sammen med 24: jeg dansede limbo sammen med 25: jeg spiste ostemad sammen med 26: jeg lagde make-up sammen med 27: jeg tog tøj på sammen med 28: jeg spillede sej sammen med 29: jeg læste sammen med 30: jeg legede far-mor og børn sammen med 31: jeg hældte Cola ud over
din måned:
1: slipknot 2: britney spears 3: julemanden 4: teletubbies 5: jack 6: bratz 7: mtv 8: barbie 9: E.T 10: mickey mouse 11: timon og pumba 12: svampebob firkant
dit lykketal:
1: fordi vi sad på taget 2: fordi ninja turtleserne ikke kunne tåle vindruer 3: fordi vores fjernsyn var gået i stykker 4: fordi jeg hader blondiner 5: fordi fordi du ikke må være med 6: fordi vi elsker kakao 7: fordi de små mennesker sagde at jeg skulle 8: fordi jeg elsker cola og kakao 9: fordi madonna er grim 10: fordi jeg har en nuddel i næsen
dit ynglingsdyr:
hamster: derfor jeg elsker jeg dit numsehul fugl: derfor slås jeg med peterpan hund: derfor kan din oldemor flyve kat: derfor har jeg lange negle kanin: derfor spiser jeg skovsnegle ørkenrotter: derfor er jeg lun på Hitler slanger: derfor lister jeg heste: derfor så jeg en landhaj biller: derfor så jeg manden med leen hundehvalpe: derfor kommer jeg og kilder dig kattekillinger: derfor er du grim Andet: derfor hedder din mor jens Min hedder: Jeg listede sammen med teletubbies fordi jeg elsker cola og kakao derfor så jeg en landhaj 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfghjklæø |
|
|
jeg lavede nøgleringe sammen med, svambebob firkant, fordi vi elsker kakao, derfor så jeg en landhaj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jesjes |
Frederikke og Santos (L) |
20-12-2007 22:52 |
|
jeg krammede sammen med mtv fordi vores fjernsyn var gået i stykker derfor så jeg en landhaj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xD xD xD |
|
|
Jeg spillede sej med bratz fordi ninja turtels ikke kan tåle vindruer og derfor så jeg en landhaj (det kunne være sjovere hvis jeg var lun på Hitler)
:) Emmelie (: Drømmen om en hest lever<3 Men Max du elsket hverdag selvom den ikke er min
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan rip |
emma-bb (birger) |
21-12-2007 09:50 |
|
jeg listede med teletubbies fordi jeg hader blondiner, så derfor er jeg en landhaj.
_ emma & birger? <3 19/7 - 85 / 17/12 - 07 - rip tarzan (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkkjgghkkj |
Pernille L |
21-12-2007 10:11 |
|
jeg spiste med teletubbies fordi jeg hader blondiner, derfor kan din oldemor flyve
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... |
Cathrine ♥Don Magic♥ |
21-12-2007 10:31 |
|
Jeg er: Jeg dansede sammen med Barbie fordi vores fjernsyn var gået i stykker derfor så jeg en landhaj. 14/8 3 Hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
21-12-2007 11:06 |
|
jeg myrdede med mtv fordi de små mennesker sagde at jeg skulle derfor så jeg en landhaj  - for satan bobby det var jo lige præcis det jeg gjorde 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
HeleneJ |
21-12-2007 11:18 |
|
Min er: Jeg spillede sej sammen med Jack fordi jeg har en nuddel i næsen derfor så jeg en landhaj.
den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles Hunden Mie R.I.P marsvinet Martha *4. febuar 2007 + 9. maj 2007 Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghfggfhjhjjg |
Signe (Jensen) |
21-12-2007 12:34 |
|
jeg spiste med slipknot fordi du ikke må være med derfor spiser jeg skovsnegle
- Signe.
Have you hugged a pirate today ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dakoda. |
|
|
jeg slog prutter sammen emd Britney Spears fordi Madonna er grim og derfor kan din oldemor flyve. HAHAH Den er får nice . Fedt!
Mie T. Jacobsen. Dakoda Ox & Risti Ox. Rigtige ryttere rider Ox arabere! HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!! Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg spiste med |
RikkeEvigGlad |
21-12-2007 13:01 |
|
jeg slog andre ned sammen med britney spears fordi vores fjernsyn var gået i stykker derfor hedder din mor jens
sagde; RIKKE & DONNI Soulmates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iepwjoeåwfåo0å |
|
|
jeg hoppede sammen med bratz fordi ninja turtleserne ikke kunne tåle vindruer derfor kan din oldemor flyve.
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjov leg.. |
|
|
Jeg hældte Cola ud over, Slipknot, fordi Madonna er grim, derfor så jeg en landhaj/derfor kan din oldemor flyve! Mine yndlingsdyr er nemlig både hund og hest. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde. |
|
|
jeg brækkede mig med timon og pumba, fordi jeg hader blondiner derfor så jeg en landhaj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalal |
Oompa |
21-12-2007 15:26 |
|
jeg spillede sammen med britney spears fordi jeg har en nuddel i næsen (ikke fordi 10 er mit yndlingstal, men fordi jeg elsker sætningen og den person der har funset på den ) derfor så jeg en landhaj 
Peace Lånepony søges, SKRIV!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Jeg slog andre ned sammen med Barbie, fordi de små mennesker sagde at jeg skulle - derfor kan din oldemor flyve. 
» A n n - S o fi e En dag vil du takke mig for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahaha |
|
|
Jeg listede sammen med Slipknot fordi Madonna er grim derfor så jeg en landhaj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kgbvkuvgk |
|
|
jeg drak med bratz fordi de små mennesker sagde at jeg skulle derfor kan din oldemor flyve yes det siger vi
Thea Løvgreen Jjips Sorø´s lejemorder And there is nothing wrong with me This is how I am supposed to be Ingen Kvælerhalsbånd- hunde er levende væsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Jeg hældte Cola ud over Jack fordi jeg har en nuddel i næsen derfor så jeg en landhaj (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L) Glædelig jul (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|