hej alle
har i prøvet at købe en pony, ride den op til et større niveau, og så sælge igen. er der egentlig penge i det?
hvis ja, hvor meget lyder fortjenesten på? og hvor lang tid havde i dem normalt i ridning?
håber i vil svare
hilsen tazzi
Tazzi
Safir vil altid elske dig <3
Nej, det har jeg ikke! Men hører om mange, der har.
Kh. Emma & Flossy
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet