Personligt ville jeg ikke købe fra steder som Elgiganten til trods for jeg ingen personlig erfaring har fra dem.
Jeg har i de sidste mange år kun sværget til Dell, - den her bærbare har jeg næsten lige fået fra Dell af.
- Min stationære er fra Dell, og ligeledes er min mormors stationære som jeg "står" for.
De er gode, billige og det er kvalitet og den hjælp man får via Dell er bare super 
- Sidste efterår skulle jeg formatere den stationære, og den stakkels Dellmand fik ondt af jeg stakkels blondine og var nær kommet for at hjælpe mig fordi jeg klagede over de ingen blondine service havde 
Jeg fik dobbeltop på ram på den her bærbare pga. et fedt tilbud, så den har godtnok alt i alt kostet mig 7.000kr men har så nogle ekstra ting fordi den skal fungere til andet end bare "skolearbejde".
Min har integreret webcam, som er ret godt.
- Og Vista er til at overleve når man lige lærer at finde rundt i det 
Et mærke som HP computere vil jeg ikke anbefale, - kan godt lide HP men et er at de er skidedyre og du betaler primært for udseendet og ikke så meget for selve funktionaliteten i computeren.
- Toshiba ville jeg holde mig langt fra, har én gang ejet en Toshiba og den fik ny harddisc 2 gange lige i streg og døde bare konstant, - 
Så mine Dell'er er dem som har levet længst.
Og min bærbare gav jeg 100kr ekstra for, for at få en anden farve på, så den er lyserød xD