Hai Hai
Puh... lang tid siden, eller i vert fald et par dage siden, har bare sååå travlt !
Her i weekenden skal jeg til stævne med Bongo.
Og som jeg har fortalt i et tideligere indlæg var der nogen mennesker fra Jyllinge på Sjælland som var og kiggede på ham, de kunne vældig godt lide ham, og vi fortalte hvad han kunne - LB spring og LA dressur !
De her mennesker var vældig interesserede, og det er de også stadig, MEN --- >
Da vi igen forleden dag snakkede med Bongo's første ejer, sagde hun at han aldrig nogensinde har sprunget LB på distriktsplan, så det er jo løgn...
De her mennesker, var meget interesserede i springningen også, og vi måtte jo ringe til dem og fortælle hvad der var sket . De skulle komme og kigge på ham i denne weekend, men desværre skal jeg også til stævne i denne weekend, så en af dagene skulle jeg melde fra. De ville ringe Torsdag, så jeg kunne melde fra !
De ringede ikke ...
Ringede stadig ikke ...
Vi venter ... Vi venter .... SPÆNDT
Ja ... telefonen ringede, jaaaaaaaaa det var dem
Vi er stadig meget interesserede i Bongo, og vil meget gerne kigge på ham, da han så ud til sagtens at kunne lærer at springe. Vi vil kigge på ham i næste uge, så Julie ikke skal melde fra, vi ringer de første dage i ugen så vi kan aftale hvornår, og forresten HELD & LYKKE i weekenden ...
year ... så er alting reddet. Selvfølgelig er jeg stadig ked af at skulle af med Bongo, og vi køber en film i dag til kameraet, for så tager jeg billeder af ham i dag på fold og i morgen og Søndag til stævnet, og forleden dag optog vi video til nogen mennesker som også er interesserede, og tog en extra kopi, så jeg også har video, og når jeg klipper hale i dag, klipper jeg lige et stykke af til mig selv ... *VRÆÆÆÆÆÆL*
Men jeg har SÅ travlt, at jeg simplthen ikke kan nå det !!!
Når men jeg skal jo til stævne i weekenden, skal starte LA1B + LA2B lørdag, Søndag LB3B + LA2B, alle LA - klasserne er også for heste, og jeg ved at det er nogen viiiiiildt gode heste, så jeg har ikke nogen særlig stor changse ...

Men kryds alligevel finger...
Lige lidt karekter fra skolen her de sidste par måneder ...
DANSK :
Diktat - 10
Stil - 11
HISTORIE :
Prøve fra et afsnit i bogen - 9
skal også have prøve i næste uge ... *GYZ*
MATEMATIK :
Frdighedsregning - 10
Problemregning - 9
FYSIK :
synssanseprøve - 11
*GG*
Det går oki, her ...
Håber alle har det godt !!!!;D
Hvor gamle var I egentlig da I begyndte at få prøve og rigtige karekter, jeg går i 7. klasse ...???
MVH. Julie, og hendes 2 [ ALT ] for skøre krikker ...Det er altid godt at vide hvor man har sin familie, og sine venner, uanset om man behøver dem eller ej !8-)
Citat - Peter Plys
Prøv min hjemmeside --- > ET KLIK VÆRD
Og glem nu for pokker ikke min præsentation