Hellow Ducks 8D
Så er der desværre, endnu en MSN virus i omløb (det er der sikkert hele tiden, men jder er en fra min kontaktliste som har fået det og har sendt til mig flere gange, men jeg selfølgelig ikk har åbnet xD), men det synes jeg lige i skulle vide 
Jeg kan ikke lige huske hvad der står, men først bliver der sendt en besked på engelsk, lige efter bliver der sendt en fil, som man så skla lade være med at gøre noget ved, men bare lukke vinduet med det samme ! 
Jeps, bare lige herfra 
Og forresten, så vil jeg lige fortælle at Jackie nu er klar til genoptræning, og jeg har været ude at skridte på hende idag for første gang, juhuuu 