Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 NY MSN VIRUS!
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:36

Hellow Ducks 8D


Så er der desværre, endnu en MSN virus i omløb (det er der sikkert hele tiden, men jder er en fra min kontaktliste som har fået det og har sendt til mig flere gange, men jeg selfølgelig ikk har åbnet xD), men det synes jeg lige i skulle vide ;D
Jeg kan ikke lige huske hvad der står, men først bliver der sendt en besked på engelsk, lige efter bliver der sendt en fil, som man så skla lade være med at gøre noget ved, men bare lukke vinduet med det samme ! :D


Jeps, bare lige herfra ;D
Og forresten, så vil jeg lige fortælle at Jackie nu er klar til genoptræning, og jeg har været ude at skridte på hende idag for første gang, juhuuu ;D



Sissel aka Tiss
Nu uden kartoffelkrikken.

Men med dressur dyret Jackie <3

Min msn





0
0
Svar på denne tråd
 
 okjdngf
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:37

tak for advarslen ¨=D



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 ororort.
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:37

åh nej. :( - dumme virus.


men lyder godt med jackie! :)



»Thea & Ussie «

Se hende her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfsfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:40

jeg har os fået den af en dreng cirka 6 gange nu.

det er sådan noget på engelsk hvor der står man kan se billeder af hans nye bil osv. der sker ikke noget hvis man ikke acceptere filen :) .


» skrev pernille «

.. uden ridning, men som fodboldspiller :')

Glædelig jul & godt nytår folkens!

0
0
Svar på denne tråd
 
 olmdgkjfdg
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:53

oh btw glemte lige : super med Jackie ;D



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:55

Er det ikke den hvor den siger noget med facebook? Et eller andet i stil med; I don't like my new hair, but people at facebook think it's pretty. What do you think?



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 lkwoeir0åpgsdr
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:59

Argh har fået en million forskellige.

Noget med om jeg synes han (det var så en pige der sendte xD) så godt ud, men om billedet ikke var lidt for grønt? xD lol



KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 MSN virus..
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 22:12

Ih, hvor irriterende. Men tak for advarslen! :)
Og det lyder da bare super med Jackie. <3


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider