|
|
| Aldersforskel betyder det noget for jer? |
|
|
Godaften Ælligner  Jeg sad lige og kommenterede et indlæg, da jeg kom til at tænke på, om aldersforskellen betyder noget for dig? Hvis en veninde på 15 år kom til dig, og sagde at hun kom sammen med en på 30 år, hvad ville du så gøre? Ville du bare syntes det var sejt? Eller hvis jeg kom sammen med en på 35 år? Ville du selv "kunne" komme sammen med en der var MEGET ældre end dig? Ja kom med jeres mening om det.. Tror der kan komme en god debat ud af det.. 
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmmm |
| Forfatter:  |
Kirsten Laursen |
| Dato:  |
16-12-2007 19:19 |
|
Altså hvis det bare er et par år når man er ung fx. 13-15, 14,16 osv., syntes jeg ikke det gør så meget, men hvis det er en aldersforskel som du snakker om, så syntes jeg det er klamt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsfsdf |
Pernille L |
16-12-2007 19:23 |
|
Kirsten Laursen sagde det. hvis en 15-årig pige kom sammen med en 35-årig mand, syntes jeg er ulækkert! min første tanke om det er bare pædofil mand. men hvis man er 13-15, 16-19 osv. er der ikke noget galt i det.
» skrev pernille « .. uden ridning, men som fodboldspiller :') Glædelig jul & godt nytår folkens!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æoiSFhnsoB |
Julie og Emilie p ♣GEK♣ |
16-12-2007 19:23 |
|
Hejsaa n´er Jeg syntes ikke det gør nogmed mange år hvis man er "gammel"(freksempel pigen 30 og kæresten er 45)men ikke hvis man er ung...så er det ulækkert(feksempel pigen 13 og kæresten 27 ADD!!) men et par år i ung alder gør da ikke noget:P hilsen EMILIe:P
Lene/Emilie/Julie Med hest næste år Helt sikkert Glæder os Glæder os Glæder os Glæder os Heste er som Chips:P man kan bare ikke få Nok af Dem!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdfgdfg |
Pernille L |
16-12-2007 19:25 |
|
når man er voksen, og man f.eks er 30 og manden 40, syntes jeg ikke der er noget galdt i det. det er noget andet xb
» skrev pernille « .. uden ridning, men som fodboldspiller :') Glædelig jul & godt nytår folkens!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
altså jeg synes ikke det gør noget at man som 15 årig er sammen med en på fx. 19? men når det bliver over 20 bliver det sådan lidt, måske? og over 25 er det klamt 
» Bianca Hvolbøll « maestro - we are the real champions! Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Men hvorfor er det sådan? Altså at en dame på 30 år, godt kan komme sammen med en mand på 45 uden det er klamt? De forandre sig da ligesom os unge mennesker  Det er overhovedet ikke noget negativt til nogen af jeres svar, bare endnu et spørgsmål.. 
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålå |
Find-Nemon |
16-12-2007 19:29 |
|
15 og 35 år ville jeg synes var dybt mærkeligt. Men det ville jeg til, næsten, hver en tid holde det for mig selv Kun hvis den 15-årige blev udnyttet ville jeg sige noget. Tror ikke jeg selv ville kunne komme sammen med en der var meget ældre end mig selv. Har været sammen med en på 22, det vil sige 5 års forskel, og det synes jeg "overordnet" fungerede meget godt Det var i hvert fald ikke pga. alderen, at det gik galt!
I medgang, og modgang Der vil vi følge jer For evig, og altid Der vil vi elske jer Forza Brøndby <3 PUK <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdfgfgf |
Pernille L |
16-12-2007 19:29 |
|
jae? man kan ikke se så meget forskæld på manden og damen? eller det kan man måske. men ja? sådan har det bare altid været
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| goegree |
|
|
Jeg synes at det er helt fint, hvis begge parter er voksne mennesker. Altså for eksempel, hvis manden er 40 og damen er 30, eller omvendt. Når det er voksne er det i orden. Men jeg synes at hvis det er et barn, der kommer sammen med en over 18 (= en voksen), så synes jeg at det er klamt. Og så er min første tanke også, at den voksne (mand for den sags skyld) er pædofil. Da jeg synes at det er direkte ulækkert, når børn og voksne har sådan noget sammen. Jeg respekterer fuldt ud, hvis en pige på 13 år, kommer sammen med en dreng på 15 år, eller omvendt. Da det ikke er den store forskel, og begge parter er børn. Hvis i forstår?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen det ar da meget nemt at svare på: |
Jaller (Midnat) |
16-12-2007 19:33 |
|
1. Nej, de forandrer sig ikke ligesom os, da de er i en anden fase af deres liv. Det er videnskabeligt bevist at både fysisk og psykisk sker der mest når man er teenager og på vej til at blive voksen. Når man først er voksen, og udviklet er forandringerne mindre, og derfor er aldersforskellen ikke ligeså nem at mærke. I teenage årene kan der være verden til forskel på en 13 årig og en 16 årig, selvom der kun er tale om 3 år. Når man er teenager er man teoretisk stadigvæk et barn. Og det er unaturligt for et barn og en voksen at have et kærlighedsforhold. Er man under 15(tror jeg?) er det endda også ulovligt. Og det er der jo en grund til at det er. Et barn (læs:teenager) vil med stor sandsynlighed ikke være i stand til at sige fra overfor et voksent menneskes krav, herunder også 6-suelle krav. Man er jo stadig i en alder hvor man ser voksne som autoritære. Men. Ingen regler uden undtagelser. Nogle teenagere er mere modne end andre.
Camilla Jaller -Med halvparten Wonder Og unghesten Midnat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhg |
|
|
egentlig ik  men det kommer også meget and på hvor gammel man er ,, kan bedre se en på 55 sammen med en på 65 end en på 15 sammen med en på 25 .. men syntes egentlig alder er lidt ligegyldig - dog er der grænser 
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Pernille L: Præcis, det er NEMLIG fordi det altid har VÆRET sådan, og derfor syntes vi at det er klamt hvis en på 15 år kom sammen med en på 35 år.. Men hvorfor er det, det skal være lige sådan? Er vi bange for, at Danmark vil blive helt anderledes? Ej okay, så stopper jeg.. Jeg venter til imorgen med at diskutere dagens Danmark i skolen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
har jo selv problemet hehe .. du ved  men altså 5 år er riligt vil jeg sige.. der kan det nok gå an hehe .. men har altid selv været typen der har været meget striks hvad det angår .. har maks sagt 2 års forskel.. men nu er jeg jo selv på den ;S men en på 20 sååh...  men ikke mere end 5 år så er det ikke så lækkert.. ihvertfald ikke i denne her alder ! .. min mening 
Pas på! jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| laaa |
Kirstine (Spegill) |
16-12-2007 19:35 |
|
fordi der tit er meget forskelv på udvikling, modenhed osv i teenageårene, og der er meget forskelv på om man er 13 eller 18 (i udvilkling, højde osv) i teenage årene, men når man så er udvokset, så er man jo bare .. voksen? så vokser man jo ikke mere.. altså RODET men 
>'Kirstine Bøndergaard'< - Med den fantastiske Spegill
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Emma: Hvad så hvis en pige på 17 (som så ikke er voksen ifølge dig) kommer sammen med en fyr på 18 (der så er voksen i følge dig) er det så klamt?  Jeg synes ikke det er fedt hvis der er for stor aldersforskel, nej. Men sikkert også fordi det, i mit hoved, ville være total mærkeligt hvis jeg var sammen med en der var 10 år ældre end mig eller sådan noget 
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Llalaal |
|
|
Okay, så når jeg bliver 18 år, og er voksen, så finder jeg da bare en mand på 38 år .. Så er jeg jo voksen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhygg |
|
|
fjumz . fordi jo ældre man bliver jo mere begynder ens liv at være på samme plan end en teenager og en "voksen" =)
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfdfsdfdsf |
Pernille L |
16-12-2007 19:44 |
|
Støjer: sorry jeg svare for dig Emma . men tror hun mener at når man er 18 år, så er man jo myndig - og bliver kaldt voksen (: og at være sammen når man er 17 og 18 er ikke ulækkert. (bare min mening xD)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mulloh.. |
Lone (mulloh) |
16-12-2007 19:50 |
|
Synes det er ulækkert når det f.eks. er 15-35 , at det så godt kan være 35-55 (alligevel stor forskel) er fordi at man er lige udviklede - har prøvet andet, og ved hvilke valg man tager. En på 15 kan UMULIGT være ligeså erfaren som en på 35!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njhbgfgfd |
Laura SJ |
16-12-2007 19:56 |
|
well, kommer an på mange ting, en 10 årig kan jo ikke komme sammen med en på 15, men en 20 årig kan sagtens komme sammen med en på 25, ikk? Sååhh... men hvis man er 20plus, kan aldersforskellen, ifølge mig, være alt fra 1 år til 20 år.. men hvis man er 10, bør aldersforskellen ikke engang være 2 år!
»Hedda & Marco « Minøh små juløhnisser Oliver &&' Tim.. -I vil altid være i mit hjerte <3 nu' det jul igæn, og nu' det jul igæn, og julæn varer helt til påååååskøøh!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det kommer meget an på hvor gammel man er. Fx synes jeg at en på 25 og en på 35 er fint, men en på 15 og en på 25 virker galt. Hvis det var en af mine venner der var sammen med en af dine eksempler ville jeg ude tvivl spørge dem hvad helvede de tænkte på.
- Sofie. † Chela † 24/5-95 - 17/10-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihlhlkughlgh |
|
|
Ja, den betyder noget for mig  jeg kunne ikke finde på at komme sammen med en der fx var tre år ældre end mig selv, som det ser ud lige nu i hvert fald. Jeg har en skøn kæreste som er 4 måneder ældre end mig, så lige nu har jeg slet ikke lyst til andre d: Men hvis en 15-årig kommer sammen med en på 25 er det klamt synes jeg. Dog er det noget helt andet når man kommer op i årene 
.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/ Klank Efterskole 07/08 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Jeg er enig med Chela.  Har selv stået med "problemet" og det endte med et forholdsvist ødelagt venskab. Yay.
Kia med Gabriel at the end of the road, you'll find what you've been longing for I know 'cause my feet have the scars to show
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ækvsmøodfplsfd |
|
|
Ja, det betyder meget for mig. En af pigerne fra min klasse, kom(mer??) sammen med en der var 22 tror jeg nok. Dengang var hun 15. Jeg kan slet ikke forstå at man kan være sammen med en der er SÅ meget ældre. Og en fra min "nabo by" var 15, og kom sammen med en på 30 Jeg fatter det ikke. Jeg selv har haft noget "kørende" (ved sku ik helt om jeg skal kalde det det) med en der var 17. Og for nylig fyldte han 18, og så ku jeg det bare ikke. Bare tanken om at han var tættere på min brors alder (19) end min (15) kunne jeg bare ikke. FØJ! Jeg vil allerhelst have en på min egen alder. Der ikke kræver så dælens meget af en pige som mig. Altså, jeg kan fx ikke opfylde det som en 22 gerne vil have, vel?
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GRUNDEN |
Kirsten Laursen |
16-12-2007 20:57 |
|
Grunden er jo netop at hvis en 15-årig pige kommer samm med en på 35. Så er det et barn der kommer samm med en mand. Og det syntes jeg er klamt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
16-12-2007 21:07 |
|
Hvis du er 10 og kommer sammen med en på 20 er det direkte ulækkert. Hvis du er 20 og din kæreste er 30 er det fint  Det kommer an på hvor gammel man er, synes jeg :b
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Støjer: Pernille svarede lige for mig. Men jeg svarer også lige selv. Det er ikke klamt hvis det er to på 17 og 18. Men sådan hvis det for eksempel var en på 13 og så en på 18. Forstår du? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Okay, vi er jo ret enige alle sammen  Men hvis din veninde på 15 år kom og sagde, "ved du hvad, jeg har sku noget kørende med en på 35 år, og jeg tror at vi sagtens kunne få det til at køre," ville du så sige at hun skulle til at forsvinde ud af hans liv, eller i ville miste jeres venskab? Eller ville du støtte hende, men stadig syntes det var underligt? Ja mig og alle mine spørgsmål 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdsdada |
|
|
har haft en kæreste som var 4 år ældre end mig, det var intet problem og ser ikke noget problem i det. Men vil aldrig heller have en ældre kæreste.. eller det er svært at sige jo, men vil mene sådan 15 og en 30 årig nærmer sig pædofeli i mine øjne. yak
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala |
|
|
hvis man er 15 og har en kæreste på over 20 synes jeg sgu det er klamt. Når man bliver ældre er det lidt noget andet, men ellers... nej tak. Man er jo for det meste også på to forskellige stadier i sit liv.
- Cikorie Somewhere over the clouds the sky is blue...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
Anja90 |
17-12-2007 11:48 |
|
Betyder intet for mig. Jeg er 17 og min kæreste er 28. vi bor sammen, og har været sammen i lidt over 2 år. Og ja, nogle "venner" skred. Men de rigtige blev. Og de er der stadig.
Anja <3Muggi´Joe & Hector<3 <3Elsker min lille jyde og min dejlige shire<3 Muggi´Joe & Hector Power!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
Anja90 |
17-12-2007 11:55 |
|
Har forresten kendt ham 4 år før vi begyndte og være sammen. Og det var min nabo. Såeh. Vi kender også hinanden meget godt.
Anja <3Muggi´Joe & Hector<3 <3Elsker min lille jyde og min dejlige shire<3 Muggi´Joe & Hector Power!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
Camilla Christensen »Lady« |
17-12-2007 13:21 |
|
Camilla Christensen - og stjerneponyen Lady ! <3333
- Nye billeder!! <333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nie mand hör dich |
|
|
Altså , har en veninde der kommer sammen med en på 20 mener jeg han er , det er jo hendes valg og jeg blander mig da kun hvis han gør noget som jeg finder fuldstændig uacceptablet . ! . - Jeg gør da selv ufattelig dumme ting så det må jo på en måde gå ud på det sammen . men syntes da klartdet er klamt hvis fyret ( hvis man kan kalde ham det ) er 35 og pigebarnet er 14 så er det jo bare for at få opmærksomhed pigen gør det , hvilken mand vil gå og prale af hans kæreste er 14 og selv er 35 og har to børn (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12233334 |
Anja90 |
17-12-2007 13:47 |
|
Forresten har min kæreste en søn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze 1 |
17-12-2007 14:24 |
|
Maks to år syntes jeg at jeg har lyst til ligenu. Men er så også kun 13 , men tror jo ældre man bliver jo mindre gør aldersforskellene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfdsfdsfdsf |
|
|
Har selv været sammen med en på 22, da jeg var 15 og det var ikke noget problem men veninderne eller noget Men det var så også fordi han ikke virker som en på 22. - Men kender en pige på 16 år, som er sammen med en på 45 som har barn osv. Selvom kærligheden ikke har nogen alder, og hun sikkert elsker ham overalt på jorden, så er det ikke et harmonisk par at se på, fordi han er så gammel i forhold til hende - men jeg vil ikke sige det er klamt eller noget, da det er deres kærlighed 
(L) Simone & Low Länder (L) - elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha. en svær diskussion |
|
|
Det er en svær debat at tage fordi følelser spiller en stor rolle - og det er ikke altid man er herre over dem, selvom fornuften måske siger noget andet. Det kommer også an på hvad man forventer af hinanden. En på 25 kan jo sagtens have forventninger om et langt kærlighedsforhold med vovse,villa og barn - mens en anden bare skal have "noget"... hvis i forstår? Der er jo ligeså stor forskel på dem som der er på os. Jeg er selv 17 - og er jævntligt sammen med en på 25. Vi kommer ikke sammen eller noget, men der spiller helt klart følelser ind over det, selvom der er så stor en aldersforskel. Vi deler vennekreds - da det er en jeg har arbejdet sammen med, det gør også at det hele findes mere naturligt, da vennekredsen generelt er ældre end jeg, så jeg personligt tænker da ikke over at mine venner er mellem 1 og 8 år ældre end jeg. Vi er jo venner? Alt har sin grænse, men det kan altså være svær at difinere når vi snakker kærlighed og følelser..  Cille&Chimano
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| edrftg |
|
|
altså jeg ser ikke problemet i det, kærlighed har ingen grænser  jeg drømmer om at kommer sammen med Tom Kaulitz ( 18 ) og jeg er selv 13 :b nogle synes det er for meget, men det synes jeg ikke 
Hilsen Killing !
Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vfff |
RikkeEvigGlad |
17-12-2007 17:39 |
|
Altså nu syntes jeg ikke man skal dømme folk med ældre kærester da der jo kan være tale om at den 'yngre' kan være meget moden af sin alder. Men okay når det er oppe i at der er en 15 årig som er kærester med en på 35 så kunne man da godt få nogle skumle tanker og iøvrigt tror jeg også at det er ulovligt og at man kan blive tilalt for pedofili (staves?)
sagde; RIKKE & DONNI Sulomates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja både og |
|
|
Kommer an på situationen, jeg har selv været sammen med to som var noget ældre end mig - altså meget og på hver sin tid - ikke sammen . MEN, det går jo heller ikke. Min kæreste er 27 år, psykologistuderende, ingen børn, og ualmindelig sød Jeg selv er 18. Indimellem bider man mærke i forskellen, men for det meste går det smertefrit.
Nanna Hyllested Sejlflodgaard Med to kommende stjerner Romeo's Gabbi & Stald Kiels Krønike
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
emma-bb (birger) |
17-12-2007 18:09 |
|
Altså i forhold synes jeg godt det kan være ulækkert hvis der er for meget aldersforskel. Altså ikke sådan 41-48 synes jeg ikke er klamt og heller ikke i 30'erne begge to. Men sådan 14 år og 18 år. Eller 15 år og 23 år. :b Så synes jeg det begynder at blive lidt "klamt" agtigt. Ved ikke hvorfor. Men i venskaber, hm. Der kan godt være meget forskel på det, i teenageårene. Fordi man udvikler sig forskelligt. Men hm, ved det egenligt ikke. 2-3-4 år, synes jeg er fint.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dvlgklgkglklg |
lineporsby |
17-12-2007 18:14 |
|
hvis det bare var et par år synes jeg det er okay. men ellers synes jeg det er lidt klamt... 
Line & kiks **************
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjkhjkgjkgjh |
Signe (Jensen) |
17-12-2007 18:17 |
|
hvis min veninde kom og sagde at hun er sammen med en på 30 så ville jeg synes at der er lidt ulækkert. jeg har ikke noget imod det hvis det er 2-5 år men ellers syntes jeg det er klamt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Det er faktisk blevet til en god debat.. Har ikke lige nogen spørgsmål lige nu, men kom endelig med flere meninger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Morale er godt, så må dobbeltmorale være dobbelt så godt? Altså sagen ligger jo i hvor gammel den yngste er faktisk.. 10 års forskel er ingenting så længe man er oppe i alderen og ikke 12 og 22... kender selv folk der som 15årige var sammen med fyre på 25, og hvorfor mon det ikke holdt? Man vil to forskellige ting i livet.. 15 og 25 kan på sin vis gå, men tror ikk det er noget der vil holde med tiden.. Da jeg var 18 år gammel kom jeg sammen med en der var yngre end mig.. Det ligner mig bestemt ikke.. Men Morten var moden (havde også en søn på 2 år) det holdt ikke pga hans fortid som værende en kæmpe player og min jalousi.. Her som 19 årig har jeg været sammen med en på 31.. 12 års forskel er meget.. Men han er jordens største drengerøv.. Vi var bare ude på lidt sjov, snakker da stadig meget sammen.. En af mine bedste venner er 13 år ældre end mig selv.. Han er bare utrolig sød, fjollet, nem at snakke med osv.. Kan slet ikk undvære ham.. Lige pt er jeg sammen med en fyr på 24.. (det vil sige 5 år ældre end mig) det er bestemt ikke noget man mærker.. Jow han har lidt mere styr på hans fremtid, lidt bedre økonomi og en datter på 2 år.. Det er stadig så nyt, men håber da det er noget der kan holde på trods af det er langdistance-forhold.. han bor i Malmö Sverige og jeg i Viborg.. 410 km..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har på et tidspunkt været sammen med en fyr på 20, er selv 16, sys ikke det var et problem,og alderen var aldeles ikke grunden til at vi ikke er sammen længere. Eller måske alligevel indirekte, han valgte at "flytte" midlertidigt til viborg, for at få en bedre udannelse, han kom dog hjem de fleste weekender, men det var bare ikke det samme, han ville have noget mere seriøst end lille 16 årige mig der skulle til stævne de fleste weekender, og som bare ikke altid havde tid til ham når han så var hjemme. For mig betyder alder stadig ikke ret meget, ikke hvis det er den rigtige fyr, alder er et tal, og siger ikke nødvendigvis noget om den person "tallet" tilhører. Alle må vel gøre op med sig selv når de er i den situation hvad de vil og ikke vil, hvor grænsen går. Anja 90: prøver at provokere os til at reagere på det hun skriver, så kan man så begynde at tænke over hvorfor ingen tager stilling til det hun skriver? (stor respekt herfra til dig fordi du kan få dit liv til at hænge sammen med kærestens, ikke altid let nå jeres hverdag er så forskellig)
We'll do it all Everything On our own
We don't need Anything Or anyone
Picasso<3, June<3, Maggi<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wertyuiopsedrftyu |
|
|
Lige til Anja90: Det er dejligt at høre, at I kan få det til at hænge sammen og oven i købet når han har et barn, men jeg ville aldrig selv kunne drømme om et sådant forhold. For det første vil jeg ikke have andres børn når jeg har denne alder og for det andet tror jeg ikke på, at der ikke er forskel på ens eget liv og den 28 årige kærestes liv... Det er i min verden for stor en aldersforskel.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Jeg er 16 og min kæreste er 22  En af mine gamle veninder havde en kæreste som var 11 år ældre end hende, så vidt jeg husker. det fungerede vidst okay, de var i hvert fald sammen i flere år. - startede da hun var 13.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12233334 |
Anja90 |
18-12-2007 08:49 |
|
Nej. Jeg provokerer bestemt ikke. Siger bare at det sagtens kan lade sig gøre. At i syntes det er klamt, kan jeg virkelig ikke tage seriøst. Er jo ikke mit problem. Vi har det jo godt sammen alle 3. Har hans søn hver 2 weekend og ellers hver onsdag til torsdan og hver søndag. Det er helt fint med mig. Og det er da også mig der passer ham når jesper skal arbejde eller noget andet. Ingen problem. Kommer jo helt an på hvor moden man er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1223456 |
Anja90 |
18-12-2007 08:51 |
|
Vores hverdag er heldigvis ikke særlig forskelig. Da vi har fælles venner, og interesser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalal |
|
|
Anja90: Fedt at i kan få det til at hænge sammen, og få det til at fungere Dejligt med en der selv har prøvet at være sammen med en der er meget ældre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala.. |
|
|
Vi mistede vores Virksomhedsøkonomi-lærer til en en af pigerne i klassen. Går på 3. år nu, har først lige fået det af vide i sommers, de startede allerede på 1. år. Han havde hus, barn og konen var gravid med barn nr. 2. Han stoppede i sommerferien før 2. år. Nu bor de sammen hjemme hos hendes forældre. Han er 34 og hun er 18. Hun var 16 og han 32 da de startede. Ja det var sgu en svær kamel og sluge, men er ved at vænne mig til tanken. Sådan nogenlunde da.
Det er aldrig hestens fejl - derimod rytterens.
Mvh. Michelle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggdddgd |
|
|
Synes det ville være for mærkeligt med 10 års forskel når man er ung, end hvis man er voksen... eller bare 5 års forskel som ung.. Den ældre mand er meget mere udviklet, og der kan ske MEGET mere ved det, end hvis det var to voksne , de er begge udviklet (: og de er i ca samme cirkel 
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
Bella |
18-12-2007 22:16 |
|
den alersforslæl som du nævner er godt nok vammel!
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|