|
|
| Score ænder Hjælp! |
|
|
Halløjsa ! har brug for et råd!  er Fortabt! der er denne har vikar på min skole. han er 20 år og inspektørens søn . GREAT!  men ja han starede efter sommerferien i år her . og har bare været væk i ham lige siden . er ved at blive sindsyg. men altså. ja min veninde siger "ej ham kan du godt score! det kan lade sig gøre, masser a mine veninder har kærester på tyve!" men hvad siger i? hvad gør jeg?? har jeg nogle chancer, eller skal jeg bare droppe det ?? er selv 15 skal det lige siges hehe  men er bare i tvivl, for hvergang han ser mig smiler han helt vildt til mig. og snakker og alt det @!#$ der.. argh .. og man sir jo kærlighed gør blind! så kan ikke tænke klart! HJÆLP hihi.. hvis jeg kan score ham. hvordan ? :A nogle råd haha .. i need it 
Pas på! jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sdfdfsf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
16-12-2007 14:29 |
|
Diana: der står hun er 15 
» pernille Som fodboldpige :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhhu |
|
|
Diana : hun skriver hun er 15  men go for it hvis du kan li ham  men så er det lige det med hvad man gør jeg har aldrig scoret nogen ,, kun en gang hvor fortalte folk at jeg ville lave en scoreliste , så gik alle med til at blive scoret af mig og komme på listen xD det var ik sååå seriøst så der var det jo bare må jeg ik score dig ,, næste xD en af mine venner sagde engang "Lulu jeg syntes du er herre lækker , må jeg ik voldtage dig" det fik han ik lov til og jeg var flad af grin  men held og lykke : D
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rggdgdgfdgdfg |
Pernille L |
16-12-2007 14:41 |
|
måske er det lidt underligt at du kommer sammen med din vikar. men syntes bare du skal score ham, når du er så skudt i ham  der er vel intet galdt i at prøve det? du kan jo begynde at tale mere og mere privat snak, og alt det der, få hans nummer 8D hæhæ, held & lykke . d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze 1 |
16-12-2007 15:12 |
|
Det med at score har jeg tjek på  Seriøst , det har jeg . Men prøv dig lidt frem, og sådan, men ville selv syntes det var underligt at komme sammen med min vikar, okay , måske også en stor alderskorskel, men men xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Lad være! For det første er det ulovligt, både fordi du er under den seksuelle lavalder, men også fordi han er lærer. For det andet mener jeg personligt at fyre på den alder fejler noget i hovedet, hvis de er sammen med nogle så unge. Man udvikler sig virkelig meget teenageårene, og i kan umuligt være "det samme sted" i jeres liv. Han er voksen og har et arbejde, du er skoleelev? Selvfølgelig bestemmer man ikke selv hvem man falder for, men du bliver altså nødt til at lægge bånd på dig selv.
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror... |
|
|
.. Heller ikke, han går med til et forhold med dig. For som Dejligste(DjangoFanta) skriver, så ville det være ulovligt. Er ked af at være en lyseslukker, for der er ikke noget mere dejligt end forelskelse 
Christina Buhl - med Major og Rocky Ranum Efterskole '04-'06 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c »lalle og chloé« |
16-12-2007 15:38 |
|
hvis det var mig ville jeg ikke gøre det ! men go fore it hvis du mener det en den rette, men syntes det er lidt dumt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
Det vil han nok ikke - det vil koste ham hans job.
Sandra & Tímon Skal din hest flyttes, til stævne etc på Sjælland? Så skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdefrgty7u8 |
|
|
orh ja.. jeg er lige kommet til at arbejde med en der er SÅ lækker! han ligner en på 20, men han går kun i 2.g og han er SÅ flink og forstående, i forstår det ikke (ikke på bøssemåden. langt fra) Oh my god men han har en kæreste... men jeg skal gå på samme gymnasie som ham næste år lidt sjovt. Men ved sgu ikke hvad du skal gøre. Man kan nok ikke lige sidde og lægge an på ens vikar i skoletiden d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lll |
|
|
tak for rådene alle sammen  ja der er jo delte meninger om det.. og jae. det med at vi ikke er lige langt i livet sænkte jeg også meget på.. men på en måde . siger jeg også til mig selv, " ej det der går ikke, han er for gammel og ja alt det " men altså går jo stadigvæk og håber hehe .. men tror jer der siger det ikke går har ret, desværre hehe  men tror jeg må se at komme over det!  kan jo stadigvæk nyde syntes af ham haha xD han er krafthelved pæn! finder ham om 5-6 år pg tager ham der haha xD men er stadigvæk mega meget i tvivl om jeg 100% skal droppe det, eller om jeg har en chance ..! :S
Pas på! jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdfgdfdfg |
Pernille L |
16-12-2007 18:30 |
|
når jeg tænker over det, med at han kan miste jobbet osv. så syntes jeg du skal prøve at glemme ham, desværre. du kan jo også altid bare blive venner med ham .. og så må man jo se hvad der sker  Men ellers, syntes nok du skal prøve at droppe ham 100% selvom det er skide svært!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Lad være - to af mine veninder er også forelsket i en af lærerne. De kan bruge et helt frikvarter på at se ham se bordfodbold! Jeg kunne godt bruge 15 minutter til andet end det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okinhubhgb |
|
|
Sascha : det var godt nok et kort frikvarter 
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| foewåkiåkårwea |
|
|
Lad dog være. For det første er han FEM år ældre end dig, for det andet er han en vikar på din skole, og for det tredje er han inspektørens søn. 
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg vil også fraråde dig det. Ikke så meget pga. alderen, da det ikke er alderen det kommer an på, men ærligtalt tror jeg ikke han vil have en elev som kæreste. Jeg synes det ville være moralsk forkert, og på den anden side har kærlighed jo ingen grænser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalal.. |
|
|
Uh, det er ikke en fed sitaution du er i!! Jeg har selv prøvet at være en smule forelsket i en vikar.. Han var bare SÅ lækker, og jeg er faktisk sikker på, at han også syntes jeg var lidt sød .. Men "heldigvis" for mig, så stoppede han på skolen, og har kun set ham en gang efter, og der syntes jeg bare han var SÅ irriterende at høre på, og ikke specielt pæn.. Jeg syntes faktisk at du skal se om der er en chance for at I kan udvikle noget sammen.. Ja der er så mange agumenter for at du ikke skal, men jeg syntes at du skal tage chancen ..
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At score en vikar.. |
|
|
Jeg vil mene at du skal lade være. Det vil moralsk forkert. At komme sammen, med en vikar fra din skole. Det lyder lidt underligt. Og så når han også er inspektørens søn. Kan han ikke blive fyret? For er det ikke ulovligt? Ja, det er nok ret svært at indse det. Men jeg vil mene, at du skal lade være. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oo2-Pirat: |
|
|
De ter så også det korte frikvarter. Ellers har vi et på 40 min., hvor han kun er udenfor lærerværelset i de 20.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okknfdjgf |
|
|
okay xD vores det korteste er på 30 min. og det længste på 40 også får vi 5-10 min pause hvis vi er "dumme" xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdrftyhujksderftgyhjk |
|
|
Det er strafbart for lærere at have intime forhold til elever. Hold dig fra det, det ender bare i problemer.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhghjghghf |
Signe (Jensen) |
17-12-2007 18:14 |
|
jeg tror ikke at du skal håbe på og score ham, han er jo også lidt gammel :b han går nok ikke ud med elever. tror ikke at du er forelsket i ham, men mere besat hvis du forstår? jeg kan godt forstå dig for han er jo skide lækker  så mit råd er nok drop ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig med Dejligste :b |
emma-bb (birger) |
17-12-2007 18:38 |
|
Jeg ville lade være hvis det var mig, selvom det sikkert er svært. Jeg er 100 % enig med Dejligste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
|
|
Tak for rådet alle sammen  ja i har 100% ret.. jeg blir bare ikke klogere ! gør alt for at holde mig fra ham.. men nej hvor det dog går dårligt !! vi har haft ham som vikar i dag uhj nej :S har snakket rigtg meget med ham.. om alt muligt xD haha .. og i dag i kantinen. kom han hen til mig  og begynde at snakke.. og jeg misforstod bare det han sagde, mega pinligt xD haha nå .. men ja der er 1 problem.. min bedste veninde Bagger mig 100 % op om det :S haha .. det er hende der får mig igang hele tiden XD haha oh no! hvis det ikke var for hende havde jeg droppet håbet hehe xD ved ikke om jeg skal være glad eller ? haha xD
Pas på!:* jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgdfgfg |
Pernille L |
18-12-2007 21:22 |
|
ja! det samme som lulu! intet galdt i at være venner (først)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjgjgj |
|
|
Muzze hun er kærlighedsekspert xD hahhahaha ;b
Ej ejg kan ikk hjælpe dig... ;b desværre (:
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
|
|
oo2-pirat: jo jeg går i folkeskolen hehe.. men hvordan i alverden skal jeg holde kontakten ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| olmjnhj |
|
|
hmm det ved jeg ik xD hvis han vil snakke med dig så få hans mobil nummer xD jeg ved det ik ,, jeg er herre dårlig score pirat xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
|
|
oo2-Pirat : okay det så iorden haha jeg vil da prøve alt hvad jeg kan ihih
|
| Svar på denne tråd |